• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Goedemiddag,

Ik heb net even op de zoekfunctie gezocht op een topic waar de actuele MM btw acties worden aangegeven maar kon niks vinden. Nou snap ik dat dit niet altijd bekend is en dat niet iedereen een glazen bol heeft. Bij de andere topics aangaande een dergelijke btw actie stond de looptijd altijd in de topic naam vermeldt. Ik ga er vanuit dat dit dus altijd net van te voren bekend wordt (gemaakt).

Ik wil voor mijn ouders een nieuwe laptop aanschaffen. Het gaat om een Macbook Pro. Het leek mij het verstandigst om te wachten op een nieuwe mediamarkt btw actie. Ik weet dat er ook mensen zijn hier die inside information hebben hierin :P

Indien dit niet gepast is of dat er elders al een soortgelijk topic loopt dan mag deze topic verwijderd worden.

Vallen Apple producten normaal gesproken ook onder de btw actie? Heeft iemand wellicht nog een andere tip voor het, met voordeel, aanschaffen van een Macbook?

Alvast bedankt!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
de btw actie is altijd rond eind januari/begin februari. Zo ver ik weet.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

volgens mij ook wel eens in het najaar geweest. Maar vorig jaar niet.
Daarbij zijn de meeste apple producten uitgesloten. Maar komen sommige type wel eens in aanmerking.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties

Dit was de laatste keer volgens mij. Zolang het niet bekend is, zal er ook geen nieuw topic geopend worden.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
Stuur voortaan gewoon een van de mods een DM om te vragen of een topic wenselijk is. Deze doe ik nu dicht, aan speculatie topics hebben we inderdaad niet zoveel.

Dit topic is gesloten.