Opgelicht door 'youknowit'

Pagina: 1
Acties:
  • 2.920 views

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
Mede-auteurs:
  • Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:44

two

Deze Tweaker zou een 9-tal aan (€ 50,-) psn vouchers hebben, met een vraagprijs van € 30,- per stuk. Ik wilde er 3 overnemen dus uiteindelijk tot een deal gekomen. Deze Tweaker had geen VA feedback, dus ik vertrouwde de boel ook niet en stelde voor om eerst 1 code kopen (voor de vraagprijs) en als dat goed zou verlopen meerdere codes over te nemen.

De Tweaker zou hierover nadenken. Ik begreep niet waarom aangezien ik gewoon de vraagprijs zou betalen voor 1 code. Dus ik liet negatief feedback achter, en kreeg ook negatief feedback terug omdat ik ongeduldig zou zijn, met een berichtje dat de verkoper niet in zee met me wilde gaan. Dus ik bood mijn excuses aan dat ik inderdaad ongeduldig was, en vroeg of we dit konden oplossen (wilde van m'n negatieve feedback af). Ik kreeg een berichtje terug dat 'youknowit' mijn voorstel accepteerde en stuurde bank gegevens naar me. Dus ik het geld over gemaakt (gister ochtend rond 10 uur) en daarna niets vernomen van deze man.

Ik vertrouwde de boel sowieso niet, het is kut dat ik voor € 30,- ben opgelicht, maar ik lig er ook weer niet wakker van. Vandaag toch maar eens zijn profiel gecheckt en tot mijn verbazing zag ik dat een mede-Tweaker (genaamd 'mimang') VA-feedback had achtergelaten met dat hij opgelicht zou zijn voor een bedrag van € 200+,-. Snel contact opgenomen met de Tweaker om hem te supporten met het motto; samen staan we sterk. We hebben telefoonnummers uitgewisseld en elkaar geappt.

Er was nog een derde Tweaker (genaamd 'Read') die was opgelicht door dezelfde Tweaker ('youknowit'). Deze kerel zou € 100,- hebben aanbetaald voor dezelfde iPhone. Resterende bedrag zou later overgeboekt worden.

Er was inmiddels een groep aangemaakt op WhatsApp met verschillende mensen die opgelicht zijn. Er was meer aan de hand. De oplichter ('youknowit') zou gegevens van een ander persoon hebben gebruikt om de boel op te lichten. De persoon (waarvan de gegevens zijn gebruikt) wist zelf ook van niks. Het verhaal is vanaf dit punt niet helemaal duidelijk voor mij, dus hierbij nodig ik Read en mimang uit om het verhaal te verhelderen. Wordt vervolgd..

Tevens wil ik een mod vragen of de negatieve feedback weggehaald kan worden bij mij, aangezien ik én opgelicht ben én negatieve feedback heb gekregen. Ik ben het hier dus niet mee eens. Bij voorbaat dank.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Meer informatie over de feedback en de user 'youknowit': Verwijderen feedback bij youknowit

Hij is inmiddels ook geblokkeerd:
Als iemand meer info heeft, mail dit dan aub ook naar va@tweakers.net. De gebruiker is al gebanned, hem een DM sturen heeft nu dus geen nut meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Had even gekeken of er al een topic hierover was, maar kon niks vinden (niet goed gekeken). Via dit topic kan er wel een logisch verhaal gemaakt worden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De persoon (waarvan de gegevens zijn gebruikt) wist zelf ook van niks.

Ik neem aan alleen zijn NAW gegevens? Bankrekening zal wel van youknowit zelf zijn? Heb je zijn iban al door opgelicht.nl gehaald?

Edit, 2 advertenties staan nog steeds in de V&A.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2015 13:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• OnderDeMotorkap
'youknowit' zou een persoon genaamd Derks gebruikt hebben. 'youknowit' heeft Derks wijs gemaakt, dat hij (en zijn vrienden) geld op zijn rekening zouden overmaken. En dat Derks met dat geld psn vouchers voor hem zou kopen en de codes op te sturen. Dus degene naar wie het bedrag is over gemaakt, is ook opgelicht.

Ongeveer zoiets, is voor mij ook niet helemaal duidelijk. De overige 2 leden kunnen hier meer duidelijkheid in brengen.

• Read

Read

Join The Résistance

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:12:
De persoon (waarvan de gegevens zijn gebruikt) wist zelf ook van niks.

Ik neem aan alleen zijn NAW gegevens? Bankrekening zal wel van youknowit zelf zijn? Heb je zijn iban al door opgelicht.nl gehaald?

Edit, 2 advertenties staan nog steeds in de V&A.
Rekening houder is ook opgelicht door de derde en heeft ter goede trouw zijn bankrekening (ook bekend als een zogenaamde money-mule of katvanger zeg maar ) laten gebruiken en heeft al aangifte gedaan.
Ik hoop dat ie ongeschonden blijft maar heb er een hard hoofd in money mule zijn is strafbaar ook al wist je van niets en deed je het ten goeder trouw.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grote kans inderdaad, vind het al raar dat iemand met wildvreemden in zee gaat om zijn rekening zo te gebruiken (logisch zeg ik, hij kent ze), andere kant moet ik ze toegeven.. ze worden steeds beter in hun hobby. Zolang er naïviteit is, kunnen ze blijven doorgaan. Zeker met zulke codes kan de ketting van oplichting veel langer worden, PSN cards games kopen, via 'share' verkopen, share intrekken, repeat.

Dat politie al weinig zal doen, Sony zal ws helemaal niets doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Read

Read

Join The Résistance

Topicstarter
Idd we wachten gewoon effe af.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:44
Ik ben dus ook gescamd, 225 knaken weg. Ik zit nu op het station naar huis, dan ga ik gelijk aangifte doen en vervolgens langs de bank. Ik vind het heel vervelend voor de rekeninghouder, maar deze is wel aansprakelijk gok ik, al helemaal omdat het om zijn bankrekening gaat, en hij de codes heeft lopen kopen, waar de persoon achter youknowit om vroeg. In eerste instantie maar eens aangifte doen tegen youknowit, en dan kan tweakers misschien helpen door info te verlenen.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mensen met meer info: ga aub niet mij of andere crewleden daarover mailen/dm'en maar stuur een mail naar va@tweakers.net, dan houden we het tenminste op 1 plek.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Zelf heb ik ook gereageerd op de advertentie van youknowit voor de PSN vouchers.

Mijn voorstel eerste code binnen en als ie goed is hij zou zijn centen krijgen,hij moest hierover nadenken.
Paar dagen later krijg ik een DM in mijn box dat hij akkoord gaat met mijn voorstel,en ik krijg rekening nummer van ene D.P.
Ik ging hiermee niet akkoord en dm terug gestuurd om eerst de code te mailen.Sindsdien niets meer van gehoord,ik had al het gevoel dat er iets mis is met deze verkoper.

[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 29-09-2015 11:52 . Reden: Naamgegevens verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

Topicstarter
Update:
De politie heeft op dit moment de boel on hold gezet omdat er te weinig aangiftes binnen gekomen zijn.
Op dit moment hebben ze maar 2 aangiftes gekoppeld terwijl wat ik weet dat er meerdere mensen opgelicht zijn door deze man.
Ik heb vanavond nog contact gehad met een mede aangever doch die is door de politie nog niet gekoppeld aan de andere 2 aangiftes.
Ik doe bij deze een verzoek aan een ieder die nog geen aangifte heeft gedaan dit toch te doen anders verdwijnt er weer een oplichter in de doofpot en wie weet is deze man nog steeds actief en maakt nog meer slachtoffers alleen dan misschien onder een andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Inmiddels meer dan 6 maanden verder, er is aangifte gedaan door meerdere mensen, maar nog tot op het heden niets van gehoord. 'youknowit' is er mee weggekomen.

Kan een mod zijn negatieve feedback weghalen? Opgelicht worden en toch negatieve VA feedback krijgen. 8)7

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de feedback voor je verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,
Vandaag haalde ik na 2 weken geleden lid te zijn geworden op het Microsoft forum een Bagde.
Een Badge van maker ven de inhoud.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/bi8ofmlqxpqp9.jpg
En ik schreef natuurlijk geen onzin daar over Windows.
Anders was dat niet gelukt.
http://answers.microsoft....a5-4722-be81-0441be388281
Je kan op die zon klikken als je het profiel wil zien.
http://answers.microsoft....1b-47fc-a265-857d78800c1c
Hier kan je lezen wat een rootkit is, die ik hier tegen kwam in de gebruiker van een TS.
We weten allemaal hoe het digitale wereldje nu bestuurd kan worden, en veiligheid staat altijd voor op.
Nu heb ik de afgelopen 2 weken daar dus wel meer geschreven over hoe Windows computer in netwerken met linux computer natuurlijk ook geldt voor de servers.
Computer = root, stations zijn de stammen, mappen de takken en bestanden de blaadjes.
Zie de computer en probeer het als basis dus ook op die manier te zien.
Dat al die data die in het geheugen wordt geladen wanneer Windows start te beheren is.
Maar dan kan je vanuit een basis dus alles in een boomstructuur gaan zien.
Het apparaat zelf die gevoed wordt door stroom = de wortels = de root.
En je besturingssysteem heeft een systemroot.
Op een Windows computer is de map C:\windows de system root.
In die map bevind zich C:\windows\system32.
En in die map bevainden zich de C:\windows\system32\drivers.
Elke Computer = root bouwt dus eerst een platvorm op waarin de drivers zo ook Windows.
En dat begint met het opbouwen van de kernel (De kern) waarna de Drivers met de extensie *.sys geladen worden.
Daarna volgen er via services en andere opstartbare processen vanuit die services uitvoerbare bestanden die de rest doen en de interface van Windows geheel opbouwen.
De extensie DLL Dynamic Link Library, daarin bevind zich de informatie die je op het scherm getoond worden.
Zodra je alle opbouw van alle pictogrammen en teksten in de schermen ziet, is dat de inhoud van de *.dll bestanden. *.* = (alle bestanden).(alle extensies).
En die worden dus weer geladen nadat de drivers in de kernel zijn geladen.
Met het feit dat je in Windows dat alles kan beheren, Wil dus niet zeggen dat de oplichters stoppen met liegen en bedriegen.
Want stel die mensen zouden anderen niet oplichten om het geld, hoe zouden die mensen dan moeten overleven daar?
Want ze verdienen er wel geld mee al jaren, dus moeten er ergens daar wel een soort van door geld = macht som te nemen dat hoe zou het die mensen vergaan als ze niet zo gemeen aan het liegen en het bedriegen zijn?
Want die lui ken je verder niet.
Lijkt wel op een criminele benden dan
zoals je in films ziet, maar dan via je telefoon zo in je prive leven.
Dus dat is dan wel iets raars.
http://answers.microsoft....#user-profile-tab-profile
Loadorder van Sysinternals kan ik jullie ook aanraden.

Update:
"D:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
Zelf raad ik altijd het gebruik van CCleaner af.
Maar dat komt omdat ik Windows vanuit de root beheer. Het register, daar zijn alle parameters van veel verwijzingen te vinden.
Ook met het in de gaten houden van bepaalde parameter in het register kan je meer zien.
Dus daar zou je dan in een Windows omgeving veel meer in de gaten kunnen houden qua veiligheid van zowel tegen virussen als tegen interne systeem bestands beschadigingen.
De schrijfchache uitschakelen kan je hier lezen.
http://answers.microsoft....ba-4542-aa7f-8b07611407ac
In dit Topic ben ik met wat mensen mee gaan typen om eens te kijken of hun vervelende probleem opgelost kan worden.
Daarbij laat ik ze dan alle mogelijkheden zien die er voor handen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:52:
Hallo Mensen,
Vandaag haalde ik na 2 weken geleden lid te zijn geworden op het Microsoft forum een Bagde.
Een Badge van maker ven de inhoud.
[afbeelding]
En ik schreef natuurlijk geen onzin daar over Windows.
Anders was dat niet gelukt.
http://answers.microsoft....a5-4722-be81-0441be388281
Je kan op die zon klikken als je het profiel wil zien.
http://answers.microsoft....1b-47fc-a265-857d78800c1c
Hier kan je lezen wat een rootkit is, die ik hier tegen kwam in de gebruiker van een TS.
We weten allemaal hoe het digitale wereldje nu bestuurd kan worden, en veiligheid staat altijd voor op.
Nu heb ik de afgelopen 2 weken daar dus wel meer geschreven over hoe Windows computer in netwerken met linux computer natuurlijk ook geldt voor de servers.
Computer = root, stations zijn de stammen, mappen de takken en bestanden de blaadjes.
Zie de computer en probeer het als basis dus ook op die manier te zien.
Dat al die data die in het geheugen wordt geladen wanneer Windows start te beheren is.
Maar dan kan je vanuit een basis dus alles in een boomstructuur gaan zien.
Het apparaat zelf die gevoed wordt door stroom = de wortels = de root.
En je besturingssysteem heeft een systemroot.
Op een Windows computer is de map C:\windows de system root.
In die map bevind zich C:\windows\system32.
En in die map bevainden zich de C:\windows\system32\drivers.
Elke Computer = root bouwt dus eerst een platvorm op waarin de drivers zo ook Windows.
En dat begint met het opbouwen van de kernel (De kern) waarna de Drivers met de extensie *.sys geladen worden.
Daarna volgen er via services en andere opstartbare processen vanuit die services uitvoerbare bestanden die de rest doen en de interface van Windows geheel opbouwen.
De extensie DLL Dynamic Link Library, daarin bevind zich de informatie die je op het scherm getoond worden.
Zodra je alle opbouw van alle pictogrammen en teksten in de schermen ziet, is dat de inhoud van de *.dll bestanden. *.* = (alle bestanden).(alle extensies).
En die worden dus weer geladen nadat de drivers in de kernel zijn geladen.
Met het feit dat je in Windows dat alles kan beheren, Wil dus niet zeggen dat de oplichters stoppen met liegen en bedriegen.
Want stel die mensen zouden anderen niet oplichten om het geld, hoe zouden die mensen dan moeten overleven daar?
Want ze verdienen er wel geld mee al jaren, dus moeten er ergens daar wel een soort van door geld = macht som te nemen dat hoe zou het die mensen vergaan als ze niet zo gemeen aan het liegen en het bedriegen zijn?
Want die lui ken je verder niet.
Lijkt wel op een criminele benden dan
zoals je in films ziet, maar dan via je telefoon zo in je prive leven.
Dus dat is dan wel iets raars.
http://answers.microsoft....#user-profile-tab-profile
Loadorder van Sysinternals kan ik jullie ook aanraden.

Update:
"D:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
Zelf raad ik altijd het gebruik van CCleaner af.
Maar dat komt omdat ik Windows vanuit de root beheer. Het register, daar zijn alle parameters van veel verwijzingen te vinden.
Ook met het in de gaten houden van bepaalde parameter in het register kan je meer zien.
Dus daar zou je dan in een Windows omgeving veel meer in de gaten kunnen houden qua veiligheid van zowel tegen virussen als tegen interne systeem bestands beschadigingen.
De schrijfchache uitschakelen kan je hier lezen.
http://answers.microsoft....ba-4542-aa7f-8b07611407ac
In dit Topic ben ik met wat mensen mee gaan typen om eens te kijken of hun vervelende probleem opgelost kan worden.
Daarbij laat ik ze dan alle mogelijkheden zien die er voor handen zijn.
Gefeliciteerd. Ik leg alleen de link met dit draadje ff niet..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je eerst neutraal vanuit een begin situatie moet denken wanneer je een probleem tegenkomt bij computers in het algemeen.
Dus je hoeft dan nu ook even niks te linken.
Maar beginnen bij het begin.

Ik zie toch steeds 8)7 lol.
Ik kan je wel vertellen dat ik hier nooit 8)7 zo zit haha.
Omdat ik altijd bij elk project wat ik dan zou moeten doen vanuit de root denk.
En daar worden softwarematig eerst wat zaken aan elkaar gelinkt.
Stel je hebt last van lekke beveiliging bijvoorbeeld in Windows, of een Linux systeem die software out of the box download, je dan in netwerken gevaar loopt, en niet buiten die netwerken om.
Dus van welke data je gebruik maakt en toegankelijk is, is een basis van veiligheid in de opbouw vanuit de root.

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:19
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:07:
Omdat je eerst neutraal vanuit een begin situatie moet denken wanneer je een probleem tegenkomt bij computers in het algemeen.
Dus je hoeft dan nu ook even niks te linken.
Maar beginnen bij het begin.

Ik zie toch steeds 8)7 lol.
Ik kan je wel vertellen dat ik hier nooit 8)7 zo zit haha.
Omdat ik altijd bij elk project wat ik dan zou moeten doen vanuit de root denk.
En daar worden softwarematig eerst wat zaken aan elkaar gelinkt.
Stel je hebt last van lekke beveiliging bijvoorbeeld in Windows, of een Linux systeem die software out of the box download, je dan in netwerken gevaar loopt, en niet buiten die netwerken om.
Dus van welke data je gebruik maakt en toegankelijk is, is een basis van veiligheid in de opbouw vanuit de root.

is de titel, ik heb die indian scammers in mijn virtualbox even laten gaan en een tekst bestandje voor ze klaar staan.
Daarna hingen ze op en na 2 keer zijn ze gestopt mij te bellen lol.
Want ze kunnen mijn systemen niet kraken.
Want ik weet exact wat er dan in het systeem opgestart wordt.
En waar ligt dan de openheid om via netwerken besmet te raken.
Dat zijn zaken die je kan beheren.
Verkeerde topic erik777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de titel, ik heb die indian scammers in mijn virtualbox even laten gaan en een tekst bestandje voor ze klaar staan.
Daarna hingen ze op en na 2 keer zijn ze gestopt mij te bellen lol.
Want ze kunnen mijn systemen niet kraken.
Want ik weet exact wat er dan in het systeem opgestart wordt.
En waar ligt dan de openheid om via netwerken besmet te raken.
Dat zijn zaken die je kan beheren.

Vorig weekend werd ik nog een keer of 12 gebeld.
Ik weet wel meer van software die niet doet wat ze in de advertentie hebben gezet.
Want ik beheer dat alles zelf handmatig.
Ik bepaal ook met de machtigingen welke principals rechten hebben en welke.
Daar zit m de veiligheid met betrekking op welke programma's de gebruiker installeert.
Dus je gehele rechten huishouding moet je dan wel strikt regelen via eigenschappen tabblad beveiliging, dus ik vertel jullie nu hoe Windows werkt, want dan kan je niet meer opgelicht worden.

Voor de rest mogen ze het van mij blijven proberen, maar ik heb genoeg snapshots voor ze klaar staan lolz.
Niet aan mijn hoofd zeuren met je oplichters praktijken, dus alles wat ik zie onderzoek ik tot in de kern.
Alle software heeft allemaal een root.
Dus welke software er in je systeem een root heben in Program files, is een voorbeeld daarvan.
Een rootkit, het woord zegt het al, die kwaadaardige software die je computer zouden kunnen kapen, die weten wel wat de root is en jullie dan misschien niet.
Dus dan ben je in principe ook een makkelijkere prooi.
Want bepaalde type malware is echt geen grapje wanneer je dat in je systeem hebt.

Toen ik deze aardige Indische jongens die door gegeven werden door een jonge dame een kladblok bestand lieten lezen met de vraag waarom ze mij wilde bestelen in het engels lol,
En ik ze verder helemaal niet ken ook.
En waarom ze dat bij mij doen terwijl ik ze niet eens ken.
En dat ze er mee moeten stoppen.

De tweede keer schakelde ze vanuit daar het opgestarte Gast systeem van de virtualbox het gehele systeem uit in 1 seconde.
Het hele scherm was blauw en alles was verdwenen hahaha.
Was een virtual box dus dat maakt verder niet uit.
Dat moet je niet thuis in je thuis computer hebben.
Stel je hebt wat minder verstand van Windows en weet niet hoe het werkt.
Ja dan stink je er in.
Dan wordt je druk met de gehele samenleving daar zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.
Omdat het een structureel probleem is wat zich al jaren verspreid als een virus.

Met mij mogen ze proberen die grappen uit te halen, maar ik ben van het vrije woord.
Dus ik schrijf daar dan over.
ze hangen dan snel op als je ze op hun daden wijst op een nette manier.
Ik ga nooit boos worden, maar vragen stellen waarom ze dat doen.
Iedereen moet daar wat meer over communiceren, dat is alleen maar goed.

Vanuit de root gezien zie je dan dat die mensen die de boel belazeren het probleem zijn, en niet de software.
Je kan dan ook weer de mens die de boel belazerd als een VIRUS gaan zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Laatst online: 02-10 15:12
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/45068686.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 20:52
Ik volg deze beste man echt niet. Ben ik de enige? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Wouter lucassen schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:53:
Ik volg deze beste man echt niet. Ben ik de enige? :p
Jawel joh, is toch duidelijk? Chaos rules the world man... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is weer iets anders.
Zo zie je wat er fout kan lopen als je alles maar aan elkaar linkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Neem maar eens een nachtje rust. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.