Fornoo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:18:
Het is naief om anno 2015 te verwachten dat er nog barmhartige samaritanen op veilingsites zijn, die zo hun goedheid tentoon stellen. Je zou inmiddels een soort sensor moeten hebben voor oplichters.
Prijs artikel is ruim onder de marktwaarde: alert!
Artikel is een populair artikel: alert!
Account vrij nieuw: alert!
Geen of slechte feedback: alert!
Matige spelling en taalgebruik: alert!
Je kunt het artikel niet ophalen: alert!
Een combinatie van twee of meer punten: Geen deal.
Ook daar effe reacktie op :
Effe gecoppied en gepaste uit ad
V&A aangeboden: Apple iPhone 5s 64GB Zilver
Hierbij verkoop ik mijn Iphone 5s 64 GB. De iphone is nu ongeveer 15 maanden oud, en is in een goede staat. De Iphone mag weg omdat mijn vriendin graag een nieuwe telefoon wilt!
De Iphone is altijd netjes behandelt, en hierdoor zijn er vrijwel geen gebruikersschade. De Iphone werkt ook nog goed, en heeft geen Icloud lock of andere fratsen.
Verder, het gaat hier om een originele Apple Iphone en geen clone of iets dergelijks. Deze Iphone is aangekocht bij Telfort.
Je mag de telefoon ophalen in Bolsward of het kan worden verzonden, dit gebeurd enkel bij goede afspraken en alleen verzekerd.
Paypal is ook toegestaan!
Edit: Op de Iphone staat nu IOS 9! Voor sommige onder ons, is dit belangrijk
Jammer en helaas verder is dat het via iemand anders gegaan is die persoon wist van niets en deed ook iets ter goede trouw, doet op dit moment aangifte bij de politie over misbruik van zijn rekening.
Mochten er nog meer mensen gedupeerd zijn stuur maar effe een dm naar mij of mimang wij hebben kontact met de rekening houder dus misschien kunnen we iets betekenen voor die mensen.(hoezo barmhartig

)
[
Voor 3% gewijzigd door
Read op 23-09-2015 10:01
]
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.