Verwijderen feedback bij youknowit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 20:41
Edelachtbare mods :-)

Willen jullie de door mij achtergelaten feedback bij user [Verwijderde gebruiker] verwijderen.

youknowit heeft nog contact opgenomen en verontschuldigingen gemaakt.

Daarmee geldt voor mij: zand er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

rednax2 schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:57:
Edelachtbare mods :-)

Willen jullie de door mij achtergelaten feedback bij user [Verwijderde gebruiker] verwijderen.

youknowit heeft nog contact opgenomen en verontschuldigingen gemaakt.

Daarmee geldt voor mij: zand er over.
Nou laat de boel maar staan denk dat dit weer een gevalletje oplichting is.
Zijn iphone vermoedelijk aan 2 mensen of meerdere te verkocht.
Krijg geen reacktie van hem.

[ Voor 56% gewijzigd door Read op 22-09-2015 22:06 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:40

two

Youknowit is inderdaad een oplichter. Ik heb 225 euro overgemaakt aan DJP Derks voor exact dezelfde iPhone. Sinds gisteren niet meer online geweest, en heeft ook niks verstuurd wat hij wel heeft gezegd. Dit heb ik gecontroleerd bij PostNL. Ik heb va@tweakers.net ook een mailtje gestuurd. Geld weg, en morgen aangifte doen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 20:41
Nou, dan kan het dus wel blijven staan. Zal dan wel gebanned worden als oplichting aan de orde is.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Was dat bedrag van €225 de totale prijs, incl.verzenden, of zou er na aankomst nog 'n deel overgemaakt worden? Indien 't de totale prijs is, dan is €218, 05 (€225 - €6,95 porto) toch veel te weinig voor een 5s 64GB in goede staat? Gaan er dan geen belletjes rinkelen?

Dit is natuurlijk wijsheid achteraf, waar het slachtoffer niets aan heeft, maar ik hoop altijd, dat mensen 't lezen en ervan leren.

• Read

Read

Join The Résistance

Marly schreef op woensdag 23 september 2015 @ 00:01:
Was dat bedrag van €225 de totale prijs, incl.verzenden, of zou er na aankomst nog 'n deel overgemaakt worden? Indien 't de totale prijs is, dan is €218, 05 (€225 - €6,95 porto) toch veel te weinig voor een 5s 64GB in goede staat? Gaan er dan geen belletjes rinkelen?

Dit is natuurlijk wijsheid achteraf, waar het slachtoffer niets aan heeft, maar ik hoop altijd, dat mensen 't lezen en ervan leren.
Ja achteraf gaan er altijd belletjes rinkelen doch ik heb in het verleden ook dealtjes gemaakt hierop tweakers waarvan je misschien zou zeggen dat kan toch niet veels te goedkoop voor dit of dat maar toch hebben ze plaats gevonden, dus niet elk apparaat wat te goedkoop aangeboden word klopt niet.
Ik doe veel voor de minder bedeelden en krijg dus daarom ook weleens spullen goedkoper of gratis omdat mensen elkaar wat gunnen als ze weten voor wie het bedoeld is.
Dus bellen die gaan rinkelen als de boel slecht afloopt achteraf ja dat heb je soms alleen op dat moment is het te laat.
Of zoals mijn pa altijd zei achteraf kijk je een koe in de kont.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:39
Het is naief om anno 2015 te verwachten dat er nog barmhartige samaritanen op veilingsites zijn, die zo hun goedheid tentoon stellen. Je zou inmiddels een soort sensor moeten hebben voor oplichters.

Prijs artikel is ruim onder de marktwaarde: alert!
Artikel is een populair artikel: alert!
Account vrij nieuw: alert!
Geen of slechte feedback: alert!
Matige spelling en taalgebruik: alert!
Je kunt het artikel niet ophalen: alert!

Een combinatie van twee of meer punten: Geen deal.

• Read

Read

Join The Résistance

Fornoo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:18:
Het is naief om anno 2015 te verwachten dat er nog barmhartige samaritanen op veilingsites zijn, die zo hun goedheid tentoon stellen. Je zou inmiddels een soort sensor moeten hebben voor oplichters.

Prijs artikel is ruim onder de marktwaarde: alert!
Artikel is een populair artikel: alert!
Account vrij nieuw: alert!
Geen of slechte feedback: alert!
Matige spelling en taalgebruik: alert!
Je kunt het artikel niet ophalen: alert!

Een combinatie van twee of meer punten: Geen deal.
Ook daar effe reacktie op :
Effe gecoppied en gepaste uit ad V&A aangeboden: Apple iPhone 5s 64GB Zilver

Hierbij verkoop ik mijn Iphone 5s 64 GB. De iphone is nu ongeveer 15 maanden oud, en is in een goede staat. De Iphone mag weg omdat mijn vriendin graag een nieuwe telefoon wilt!

De Iphone is altijd netjes behandelt, en hierdoor zijn er vrijwel geen gebruikersschade. De Iphone werkt ook nog goed, en heeft geen Icloud lock of andere fratsen.

Verder, het gaat hier om een originele Apple Iphone en geen clone of iets dergelijks. Deze Iphone is aangekocht bij Telfort.

Je mag de telefoon ophalen in Bolsward of het kan worden verzonden, dit gebeurd enkel bij goede afspraken en alleen verzekerd.

Paypal is ook toegestaan!

Edit: Op de Iphone staat nu IOS 9! Voor sommige onder ons, is dit belangrijk :)

Jammer en helaas verder is dat het via iemand anders gegaan is die persoon wist van niets en deed ook iets ter goede trouw, doet op dit moment aangifte bij de politie over misbruik van zijn rekening.
Mochten er nog meer mensen gedupeerd zijn stuur maar effe een dm naar mij of mimang wij hebben kontact met de rekening houder dus misschien kunnen we iets betekenen voor die mensen.(hoezo barmhartig ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Read op 23-09-2015 10:01 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als iemand meer info heeft, mail dit dan aub ook naar va@tweakers.net. De gebruiker is al gebanned, hem een DM sturen heeft nu dus geen nut meer.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Stomme vraag misschien maar waarom geld overmaken als je via PayPal kan betalen? Geeft iets meer veiligheid toch met die koperbescherming.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
Ik stelde in het begin voor om via PayPal te betalen. Hij ging er niet verder op in en stuurde zijn (Danny's) bankgegevens.

Deed ook niet echt moeilijk omdat het om een bedrag van € 30,- ging. Dacht bij mezelf; wie gaat iemand nou oplichten voor € 30,- :+

[ Voor 38% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 23-09-2015 13:53 ]

• Read

Read

Join The Résistance

Ook PayPal is niet zalig makend heb ik zelf ook al ondervonden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Read schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:59:
Ook PayPal is niet zalig makend heb ik zelf ook al ondervonden.
Verstuurd als gift/digitale goederen?

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2015 14:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Read

Read

Join The Résistance

Nope tegenovergestelde ik was degene die het geld mocht ontvangen (dus niet).
Maar daar ga ik hier verder niet op in is te lang maar komt erop neer dat ik na een half jaar nog steeds geen geld had en wel spullen kwijt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Read schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:05:
Nope tegenovergestelde ik was degene die het geld mocht ontvangen (dus niet).
Maar daar ga ik hier verder niet op in is te lang maar komt erop neer dat ik na een half jaar nog steeds geen geld had en wel spullen kwijt.
Dat is ontvangend, betalend sta je nog redelijk sterk, afhankelijk van de betaalmethode. Hij geeft natuurlijk aan dat hij PayPal accepteert, maar zal ongetwijfeld vragen of het gift/service kan worden overgemaakt ivm extra provisie (standaard verhaal), daarmee verspeel je direct elke vorm van recht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mensen met meer info: ga aub niet mij of andere crewleden daarover mailen/dm'en maar stuur een mail naar va@tweakers.net, dan houden we het tenminste op 1 plek.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Aardworm
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-04 15:59
Ik heb een mail gestuurd naar va@tweakers.net...

Had ik maar via paypal betaald =(

Kan ook de aangifte niet invullen aangezien ik niet de benodigde gegevens heb ;(

[ Voor 33% gewijzigd door Aardworm op 24-09-2015 13:31 ]

Pagina: 1