Toon posts:

Eigen Game pc 800-900 EURO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil CSGO makkelijk kunnen spelene en gta ook zonder moeite. ( Dit hoeft niet op de hoogste settings).

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

800-900€

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
op het moment heb ik het volgende samen gesteld en kreeg hier ook een facature van, hier kwam helaas 1000€ uit en dit vind ik nogal veel:

Behuizing Sharkoon Behuizing MA-M1000 mATX Zwart

Moederboard ASRock B85 Pro4 S1150 B85 4xDDR3 ATX - 79 €

Processor Intel Core i5-4460, 3.2Ghz, 6MB, S1150 - 195€

Harddisk Samsung 850 Pro 512GB 2.5" SATA3 - 270€

Grafische kaart MSI GeForce GTX 960, 4GB, Gaming - 265€

Geheugen 1xBallistix Sport 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL9 - 46€

Geluidskaart HD Audio geintegreerd op het moederbord - <-----

DVD Writer Asus DRW-24F1ST, DVD Read/DVD Write, Zwart, OEM - 18€
Voeding Be Quiet! Pure Power L8 53 - 85€

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur voor merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Grootte maakt mij niks uit. ik wil mijn pc vooral voor games kunnen gebruiken.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ben tevreden met de standaard instellingen

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik wil een pc van 800-900 € ik hoef geen onderdelen te hebben van een raar chinees merk, niet dat ik daar iets op tegen heb, want dat is de eigen keuze van mensen, maar het liefst wil ik wel een merk wat betaal baar is en normale goede prestaties verricht.

Ik wil zo goedkoop mogelijk een soortgelijke pc hebben als dat ik zelf al samen heb gesteld,

ik zou graag van de forum gebruikers tips willen over waar ik dit zou moeten aanschaffen en of het op sommige punten (bij mijn eigen samenstelling ) anders kan en wellicht goedkoper. terwijl de prestaties het zelfde blijven.

Verwijderd

Topicstarter
Aanvullend op het bericht hier boven ;

Ik heb mijn monitor,muis& toetsenbord al tot beschikking.

MVG.

• Ugraded
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-12 17:13
Even een lijstje:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 263,20€ 263,20
1MSI Z170A GAMING M3€ 141,95€ 141,95
1BitFenix Shadow€ 64,-€ 64,-
1Cooler Master Hyper TX3 Evo€ 19,91€ 19,91
1Kingston HyperX Fury black HX424C15FB/8€ 50,95€ 50,95
1Seasonic M12II Evo 520W€ 62,95€ 62,95
1Crucial BX100 250GB€ 79,95€ 79,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 682,91

En voor het overige geld een gpu kopen. Ik heb voor skylake gekozen omdat je nu ddr 4 kunt en meer future proof bent.

Edit: als je er ook nog een rode videokaart bij koopt heb je een mooi zwart met rood systeem, vind ik er persoonlijk mooi uitzien ;)

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt voor joun reactie,

waar kan ik het beste deze onderdelen allemaal krijgen?

en ik zie dat U maar 1 x Crucial BX100 250GB heeft toegevoegd..

moeten dit niet 2x de 250GB ssd's zijn?

Edit: en voor 680€ zou ik dus klaar kunnen zijn en net zo'n goed systeem hebben als dat ik een offerte heb gekregen voor 1000€,

( het lijstje in mijn eerste post)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 20:07 ]

• Ugraded
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:04:
Super bedankt voor joun reactie,

waar kan ik het beste deze onderdelen allemaal krijgen?

en ik zie dat U maar 1 x Crucial BX100 250GB heeft toegevoegd..

moeten dit niet 2x de 250GB ssd's zijn?

Edit: en voor 680€ zou ik dus klaar kunnen zijn en net zo'n goed systeem hebben als dat ik een offerte heb gekregen voor 1000€,

( het lijstje in mijn eerste post)
Wilt u graag een SSD van 500GB? Dan kunt u denk ik beter een SSD van 500GB halen dan 2x 250 GB. Voor het overige geld kunt u dan nog een videokaart halen en je hebt een super en future-proof systeempje :)

Edit: je bent de videokaart vergeten als je een 2e hands r9 280x haalt komt er nog +- €150 bij op ;) ;)

Even deze gevonden, V&A aangeboden: MSI R9 280X GAMING in NIEUWSTAAT adverteerder heeft goede beoordeling en de gpu heeft een mooie rood, zwart kleur zodat ie perfect bij je systeem past :) Misschien kun je hem voor €150 Inc verzenden fixen ;) Deze gpu presteert ongeveer hetzelfde als de gpu uit uw lijstje van €100 maar heeft meer bruikbare vram en is daarom meer future proof (er zijn ook 4GB edities van de GTX 960 maar bij die gpu's kan maar 2GB gebruikt worden door de te kleine geheugenbus) Alleen dit systeempje moet je wel zelf In elkaar knutselen, lijkt heel moeilijk maar is eigenlijk erg makkelijk het is gewoon figuurtje in vormpje drukken, met behulp van YouTube kom je al een heel end en als iets echt niet lukt heb je altijd tweakers nog ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Ugraded op 22-09-2015 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aaa ok, dus als ik het goed begrijp is het beter om van de 250GB ssd een 500GB ssd te doen en een videokaart van r9 280x te halen? en waar kan ik het beste al deze onderdelen halen/bestellen? mvg

Verwijderd

Topicstarter
ik snap er echt vrij weinig van en ben heus bereid om er moeite in te steken,

Ik heb even alles nageken op Afturure,

daar kom ik zonder de videokaart en zonder kast uit op 723€.

dan kom er dus zeker nog 200-220 euro bij en kom ik dus al gauw uit op 950€,

dat gaat jammer genoeg net iets boven mijn budget.

• Ugraded
U
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:54:
ik snap er echt vrij weinig van en ben heus bereid om er moeite in te steken,

Ik heb even alles nageken op Afturure,

daar kom ik zonder de videokaart en zonder kast uit op 723€.

dan kom er dus zeker nog 200-220 euro bij en kom ik dus al gauw uit op 950€,

dat gaat jammer genoeg net iets boven mijn budget.
Moet alles op 1 site gekocht worden? Bijna alle sites hebben geen verzendkosten en kun je het systeem zelf in elkaar zetten? Als je zelf in elkaar zet en bij verschillende sites bestelt kom je precies op €900 uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Ugraded op 23-09-2015 13:24 ]

Verwijderd

Verspreid kopen is goedkoper, en waarom trouwens dat dure moederbord in jouw build Upgraded?
Pagina: 1