Hoofdtelefoon aankoop advies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

Topicstarter
Ik zoek een?
Hoofdtelefoon

Wat is je budget?
€200,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De hoofdtelefoon die ik zoek ga ik met name gebruiken icm met mijn laptop en mijn smartphone (Xperia Z1 Compact) en ik wil het zonder versterker doen. Qua muziek zal ik vooral naar Rock en Metal luisteren en uitsluitend in Flac of wav formaat.

Wat heb je zelf al gevonden?
Op mijn shortlist staan tot nu toe de Audiotechnica ATHm50x en de Beyerdynamic Custom One Pro Plus. Beide heb ik al eens kunnen beluisteren, alleen niet met mijn huidige telefoon en laptop.

Welke vragen heb je hier nog over?
In welke mate veranderd het geluid als ik (ivm comfort) voor velours ga ipv leer en omdat ik hem voornamelijk met mijn smartphone en laptop ga gebruiken; wat is de ideale impedantie.

Advies in deze stek ik zeer op prijs :)

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Deze al gevonden? Het grote Headphones topic

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX

CreX

Topicstarter
Yup, ben ik inmiddels ookal aan het doorspitten, thnx.

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Ik heb de Superlux HD330 gekocht, met earpads van Beyerdynamic. Deze gebruik ik voor mijn laptop en telefoon. Hier vind je resultaten en bevindingen http://www.head-fi.org/t/...xperiences-and-discussion

Mooie van deze setup is de prijs. De headphone is 29 euro, en de earpads 19 euro.

Ik denk dat als je een headphone koopt die te zwaar is, je apparatuur hem niet goed kan aansturen, en heb je dus een externe amplifier nodig. Tenzij je een overpriced headphone zoals een Beats ofzo koopt natuurlijk, die blijven crap en te zware bass.

Anyway, ik ben tevreden met de Superlux HD330, en voor die paar tientjes kun je er geen buil aan vallen.

Edit: Ik heb hem hier gekocht: Thomann

[ Voor 6% gewijzigd door SamuraiP1zzaCat op 02-10-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 18:04
Ik heb zelf de audiotechnika, vind het een erg goede koptelefoon. Verder is deze ook goed te gebruiken i.c.m. Een telefoon of laptop zonder dat hier externe apparaten aan te pas hoeven te komen. Heb zelf de keuze gemaakt in het voordeel van de audiotechnika t.o.v. De beyerdynamics custum one aangezien de beyerdynamics een bass hebben die iets meer aanwezig is waardoor het geluid wat warmer is, de audiotechnika vond ik wat natuurlijker klinken, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
http://nl-nl.sennheiser.com/rs-165

Zoiets. Klinkt echt geweldig. En je bent mobiel. Je kunt hem mee naar bed nemen en daar nog een uurtje luisteren. Groot bereik in het hele huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX

CreX

Topicstarter
Sorry dat ik mijn oude topic weer ff bump, dat gezegd hebbende;

Mijn keus is uiteindelijk na veel wikken en wegen gevallen op de Custom One Pro Plus van Beyerdynamic. Heb er absoluut geen spijt van, ben alleen wel van plan om binnenkort toch voor kussentjes van velours te gaan.

Thnx voor de reacties nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:38

Nox

Noxiuz

Velours ademt veel beter dan leer zodat bij warmte de boel niet gaat plakken. Hoofdband is wel leer omdat het makkelijker te reinigen is.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Pagina: 1