Versterker filter voor HDCP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Hallo

Zoals de titel aangeeft, zou het handig zijn als de Pricewatch een mogelijkheid had om op HDCP versies te filteren voor Versterkers en recievers

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

jerkitout schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:39:
Hallo

Zoals de titel aangeeft, zou het handig zijn als de Pricewatch een mogelijkheid had om op HDCP versies te filteren voor Versterkers en recievers
Ik heb een tekstvak genaamd "HDMI opmerking" geplaatst bij deze categorie (en ook gelijk maar gedaan voor Home Cinema en Audiosets). Daar kunnen alle opmerkingen wbt HDCP en (bijvoorbeeld) HDR worden geplaatst. Ik doe het zo, omdat het nu nog een woud is aan standaarden, waar er ongetwijfeld nog aan aantal aan worden toegevoegd de komende tijd. Om te voorkomen dat ik nu een spec maak waarvan ik over een jaar driekwart van kan weggooien vanwege niet meer relevant, is een tekstvak nu de beste oplossing. Dan staat de info tenminste bij elkaar en kan het eenvoudig vertaald worden naar een nette spec, mocht het zover zijn. Nog steeds handwerk, maar scheelt weer zoeken. Voor verdere discussie, zie hier HDMI 2.0 optie