Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem is voor mijn huisgenoot en ik ga hem assembleren.
hij speelt voornamelijk spellen zoals CS:GO, LoL, WoW,
Wat mag het systeem gaan kosten?
de max prijs is ongeveer 750€ maar tot 50€ extra is nog wel te doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord en muis heeft hij al van mij gekregen maar deze zijn verlicht met rode LED verlichting.
dus het zou nice zijn als de casing dat ook is
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb zelf heel even gezocht maar ik heb niet al te veel tijd meer zo vanwege mijn studie dus vraag ik om jullie hulp de componenten die ik al had gevonden zijn:
RAM: Crucial ballistix sport 2x 4GB
GPU: EVGA GeForce GTX 750 superclocked 2gb
Casing:Cooler Master k380 (rode LED)
CPU: Intel Core i5 4460 / 3.2 Ghz - 6 MB cache
CPU Cooler: Cooler Master Hyper 412S
Moederbord: Asus B85M-E
Voeding: Cooler Master V550 Semi-Modular - 550 Watt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
hij zelf wilt geen amd vanwege slechte ervaringen vanuit hemzelf dus ga ik voor intel als processor vandaar de i5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zo stil mogenlijk hij zal waarschijnlijk bijna 24/7 aanstaan
Ga je overklokken?
zolang het niet hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag wat feedback hebben op wat ik heb en waar mogenlijk advies over wat ik beter kan gebruiken ik ben nog niet zolang bezig met zelf samen stellen van computers dus ik zou graag horen wat ik beter kan doen alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem is voor mijn huisgenoot en ik ga hem assembleren.
hij speelt voornamelijk spellen zoals CS:GO, LoL, WoW,
Wat mag het systeem gaan kosten?
de max prijs is ongeveer 750€ maar tot 50€ extra is nog wel te doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord en muis heeft hij al van mij gekregen maar deze zijn verlicht met rode LED verlichting.
dus het zou nice zijn als de casing dat ook is
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb zelf heel even gezocht maar ik heb niet al te veel tijd meer zo vanwege mijn studie dus vraag ik om jullie hulp de componenten die ik al had gevonden zijn:
RAM: Crucial ballistix sport 2x 4GB
GPU: EVGA GeForce GTX 750 superclocked 2gb
Casing:Cooler Master k380 (rode LED)
CPU: Intel Core i5 4460 / 3.2 Ghz - 6 MB cache
CPU Cooler: Cooler Master Hyper 412S
Moederbord: Asus B85M-E
Voeding: Cooler Master V550 Semi-Modular - 550 Watt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
hij zelf wilt geen amd vanwege slechte ervaringen vanuit hemzelf dus ga ik voor intel als processor vandaar de i5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zo stil mogenlijk hij zal waarschijnlijk bijna 24/7 aanstaan
Ga je overklokken?
zolang het niet hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag wat feedback hebben op wat ik heb en waar mogenlijk advies over wat ik beter kan gebruiken ik ben nog niet zolang bezig met zelf samen stellen van computers dus ik zou graag horen wat ik beter kan doen alvast bedankt!