Feedback button

Pagina: 1
Acties:

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 17:06
Sommige dingen neem je als vanzelfsprekend aan, tot je denkt: waarom is dit eigenlijk zo? Waarom leidt de feedback button boven artikelen naar Geachte Redactie en niet naar Tweakers Feedback (waar ik meestal heen wil)? Of moet het feedbackforum misschien eens opgeschud?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-06 19:18

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Omdat feedback over artikelen in GR hoort :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waarom is de feedback link / button, zo onopvallend? Voeg hem ook toe boven "reactie". e/o onder het artikel.
En waarom is als je op feedback klikt niet duidelojk wat verder de bedoeling is?

Bekijk het begin hier maar eens.

Maak het eens wat makkelijker om op de gewenste manier te reageren!

De site is een database, toch?
Maak het in wiki stijl, met de feedback op de 2e tab.
Maak daar een selectie vakje "spelfout", dan kunnen de spelfouten snel door de redactie gefiltert worden. En als het is afgehandeld hoog je de status op. (anders= 0, spelfout= 1, opgelost, 2)
En de auteur (of de redactie) kan de rest van de opmerkingen afhandelen.

Beter nog, maak die vakjes beschikbaar voor iedere reactie, dan staan ze allemaal waar jullie ze willen hebben!
En als het is afgehandeld hoog je de status op. (gewone reactie= 0, spelfout= 1, opgelost, 2, andere fout in artikel, 3, beide fouten, 4, spelling opgelost 5, rest opgelost 6)

Of gebruik die selectie vakjes om door te sturen naar het juiste GR topic met vooringevulde data.
Maak het ons makkelijk!

Of geef artikelen even nummers, en de bijbehorende fout meldingen het volgende oneven nummer.

En de wikistijl met 2e tab hoeft alleen maar een link te zijn met een topic in het GR forum. Het is maar hoe je het wilt hebben.

Maar het is heel simpel om het de gebruikers wat makkelijker te maken om fouten te melden op de manier die jullie willen. Automatiseren graag!

Hier drie methodes voor een grote verbetering voor een terugkerend "probleem"! (aan de tweakers.net kant)

Ik word een beetje moe van de overbodige moeite die ik moet doen om dingen op de gewenste manier te melden. En ik ben niet de enige. Heb al vaker ook gezien dat mensen vinden dat hun correcties in de reacties thuis horen. Tot en met +3 beoordelingen!

zie ook deze

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 13:58

jopitan

It's just a fact

Mocht je chrome gebruiken. Ik ben momenteel bezig met een plugin voor chrome waarin een simpele feature aan tweakers zelf wordt toegevoegd, die het hopelijk makkelijker maakt om een typo te melden :)

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB