Feedback knop aanpakken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28
Het komt geregeld voor dat mensen typo's en andere tekstuele zaken gaan melden in de reacties. Nu is dit eigenlijk niet gewenst en weten de mensen die langer op Tweakers zitten wel dat dat via het feedback knopje gaat.

Echter nog lang niet iedereen. Zou het misschien een idee zijn om het feedback knopje te vervangen door een opvallendere 'meld artikel fouten' knop of iets dergelijks met daarbij dan een quick reply achtige oplossing zodat je niet direct naar het desbetreffende forum gaat?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Webgnome schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:02:
Zou het misschien een idee zijn om het feedback knopje te vervangen door een opvallendere 'meld artikel fouten' knop of iets dergelijks met daarbij dan een quick reply achtige oplossing zodat je niet direct naar het desbetreffende forum gaat?
Voor het aanpassen van naam van de knop ben ik het erg mee eens. Een quick reply functie is geloof ik in het verleden al een keer afgeschoten, omdat je met een hoop verschillende variabelen zit.

Spelfouten moeten gemeld worden in het speciale topic, terwijl voor alle andere fouten een los topic aangemaakt dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28
rens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:22:
[...]

Voor het aanpassen van naam van de knop ben ik het erg mee eens. Een quick reply functie is geloof ik in het verleden al een keer afgeschoten, omdat je met een hoop verschillende variabelen zit.

Spelfouten moeten gemeld worden in het speciale topic, terwijl voor alle andere fouten een los topic aangemaakt dient te worden.
Precies daarom een quick reply waarbij men via een aantal checkboxen kan kiezen of het een spelfout is of een andere fout en dat het formulier dan zelf of een reactie plaatst of een nieuw topic aanmaakt (als dat er nog niet is).

Strava | AP | IP | AW