Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen En Video's Maken?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 500/600 [Of anders moet ik gaan Sparen].
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een laptop en een Oude Pc Weet niet welke Specs maar ik kan er wel wat Uitvissen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram 4 Cores liefst 3ghz maar mag ook 2.5ghz zijn 2gb Nvidia Kaart Geluidskaart Goede Moeder Bord en Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Nvidia Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lekker Snel Medium Graphics Beste Gameplay/Video Opnamen [Video's Mogen lang duren voordat klaar is met renderen.
Ga je overklokken?
Als mijn pc niet stuk gaat ja!
Wat verwacht je van ons?
Hulp met deze Pc ik Wil niet Een slechte pc ik wil geld besparen
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen En Video's Maken?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 500/600 [Of anders moet ik gaan Sparen].
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een laptop en een Oude Pc Weet niet welke Specs maar ik kan er wel wat Uitvissen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram 4 Cores liefst 3ghz maar mag ook 2.5ghz zijn 2gb Nvidia Kaart Geluidskaart Goede Moeder Bord en Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Nvidia Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lekker Snel Medium Graphics Beste Gameplay/Video Opnamen [Video's Mogen lang duren voordat klaar is met renderen.
Ga je overklokken?
Als mijn pc niet stuk gaat ja!
Wat verwacht je van ons?
Hulp met deze Pc ik Wil niet Een slechte pc ik wil geld besparen