Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een mobiele telefoon voor onder de honderd euro die ter vervanging dient van mijn Samsung galaxy s4 die deze week is kapot gegaan.
Mijn Budget is rond de 80 euro en weet dat je voor dat bedrag niet te grote eisen kunt hebben.

wat ik voor dat bedrag zoek is toch het liefst een telefoon die op Android draait de versie maakt me nietzoveel uit.Het interne geheugen maakt mij niet zo heel veel uit zoveel apps gebruik ik niet. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor internet en whatsapp en de standaard apps zoals nu.nl en buienradar. mijn eisen is wel minimaal een 4 inch display of groter.

Heb niet echt een voorkeur van een merk zolang het niet een heel erg onbekend merk is. ook vind ik het niet erg om een telefoon uit china te bestellen maar er zijn zoveel voor dat geld te vinden waardoor ik de bomen het bos niet meer zie.

Het volgende heb ik gevonden:

De Huawei ascend y360
voor mij nog een onbekend merk maar hoor wel goede verhalen over het merk.

Acer liquid z220
Zit meer opslag en intern geheugen in dan de Huawei.

Samsung Galaxy J1
Iets meer boven mijn budget Maar weet niet of dat het waard is.

Ik heb gezocht en heb geprobeerd WP proberen te ontwijken kom er dus nu wel achter dat er voor android niet echt heel veel leuks te vinden is. Dus als jullie nog andere opties weten dan hoor ik het graag van jullie.

Alvast bedankt voor het antwoord.

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Zou je budget wat opschroeven en een oude lg g2 kopen, je doet dan eigenlijk geen enkele consessie en voor 20 tot 80 euro meer(afhankelijk van de versie die je koopt) heb je 3x zoveel telefoon dan de dingen die jij in je lijstje hebt .

http://www.aliexpress.com...114113&isViewCP=y&catId=0

Ook al ga je niet voor deze telefoon zou ik je aanraden om je budget wat op te schroeven. Je krijgt er zoveel meer voor vanaf 120 euro

Meizu m2 (niet note) bijvoorbeeld

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 07:26
http://www.pandawill.com/...0-inch-black-p105283.html

deze is precies 80 euro en is toch echt best wel goed. het merk is niet super bekend maar ook niet super onbekend.

http://www.pandawill.com/...gb-8gb-black-p103659.html

dit merk is ook onbekend maar het is wel echt op de goede weg. deze zou ik kiezen

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Voor zo'n prijs kom je al gauw bij een chinaphone uit. Wellicht kan het volgende topic je wat informatie verschaffen: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Waarom probeer je Windows te ontwijken? Veel bang for buck namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Flaat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:00:
Zou je budget wat opschroeven en een oude lg g2 kopen, je doet dan eigenlijk geen enkele consessie en voor 20 tot 80 euro meer(afhankelijk van de versie die je koopt) heb je 3x zoveel telefoon dan de dingen die jij in je lijstje hebt .

http://www.aliexpress.com...114113&isViewCP=y&catId=0

Ook al ga je niet voor deze telefoon zou ik je aanraden om je budget wat op te schroeven. Je krijgt er zoveel meer voor vanaf 120 euro

Meizu m2 (niet note) bijvoorbeeld
ja maar waarschijnlijk doe ik toch maar een halfjaar met mijn telefoon want dan is mijn huidige abbonoment afgelopen. dus dan is 30 a 40 euro uitgeven wel veel.
blauwester schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:23:
http://www.pandawill.com/...0-inch-black-p105283.html

deze is precies 80 euro en is toch echt best wel goed. het merk is niet super bekend maar ook niet super onbekend.

http://www.pandawill.com/...gb-8gb-black-p103659.html

dit merk is ook onbekend maar het is wel echt op de goede weg. deze zou ik kiezen
Die twee keuzes zijn inderdaad interesant maar een vraag kan dat toestel ook met 4g van vodafone overweg. En als ik zo`n toestel bestel moet ik ook invoerrechten betalen en hoeveel is dat.
SuikerBrood schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:14:
Waarom probeer je Windows te ontwijken? Veel bang for buck namelijk.
Omdat ik een windows rt tablet heb van het werk en ik het niet echt fijn vind werken misschien is het op een telefoon wel anders dat weet ik niet.

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:01:
[...]

ja maar waarschijnlijk doe ik toch maar een halfjaar met mijn telefoon want dan is mijn huidige abbonoment afgelopen. dus dan is 30 a 40 euro uitgeven wel veel.
Oh jij bent nog zo'n persoon die denkt dat hij een gratis telefoon krijgt bij het verlengen...

gappie, je kan veel beter nu iets meer uitgeven en als je abbo afloopt een sim only abbo kopen dan over een half jaar een s6 edge+ (oid) bij je abbo halen en 40 per maand meer betalen

Vodaphone gebruikt de 800mhz 4g band, die kom je op bijna geen enkele china phone tegen

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Windows Phone is een stuk completer en soepeler dan Windows RT. En vooral een stuk gebruiksvriendelijker. Een Lumia 640 is echt een meer dan goed toestel, maar dan moet je die stap wel durven nemen.
Anders zou ik voor een Motorola gaan, dan krijg je stock Android.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Voor rond de 100 euro de Moto E kopen. Draait zo goed als stock Android en zeer goede batterijduur.

pricewatch: Motorola Moto E Wit

[ Voor 12% gewijzigd door xabre16v op 17-09-2015 17:52 ]

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Ik wilde eigenlijk zelf een topic gaan openen, tot ik deze zag. Mijn Galaxy S4 is helaas ook gesneuveld en ben ook opzoek naar een goedkope vervanger. Zelf heb ik gekeken naar de Lumia 535 en de Moto E (2e generatie) maar voor die laatste is nog geen patch voor het stagefright probleem van Android en dat terzijde is de Lumia 535 €50,- goedkoper. Het grote nadeel van de Lumia vind ik nog steeds het magere appaanbod.

[ Voor 9% gewijzigd door flashingst op 17-09-2015 17:57 ]

• xabre16v
  • Niet online
Op dit moment is Motorola begin met de uitrol van de stagefright patch voor de gehele Moto line up. :)

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
xabre16v schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:37:
Op dit moment is Motorola begin met de uitrol van de stagefright patch voor de gehele Moto line up. :)
Dat zijn ze volgens mij al weken maar er is in Europa nog weinig van te merken.

• xabre16v
  • Niet online
Dat was een aankondiging maar gebruikers op Reddit melden nu dat de patch binnen druppelt :)

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-11 15:30
Oh laat maar, ik werd doorgestuurd naar de pagina van de Samsung Galaxy Trend Lite als ikop de J1 klik :X

[ Voor 70% gewijzigd door Mark22 op 17-09-2015 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Flaat schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:13:
[...]

Oh jij bent nog zo'n persoon die denkt dat hij een gratis telefoon krijgt bij het verlengen...

gappie, je kan veel beter nu iets meer uitgeven en als je abbo afloopt een sim only abbo kopen dan over een half jaar een s6 edge+ (oid) bij je abbo halen en 40 per maand meer betalen

Vodaphone gebruikt de 800mhz 4g band, die kom je op bijna geen enkele china phone tegen
Nee snap ook wel dat als je een telefoon via een abonnement koopt dat je dan duurder uit bent.

Maargoed heb mijn keuze gemaakt heb mijn keuze gemaakt het is de lumia 640 geworden kwam toch bij de kijkshop in de verleiding.
Heb hem net een halfuur maar ben positief verrast hoeveel het beter werkt op mijn telefoon dan op mijn rt tablet.
Maar nogmaals bedankt voor jullie antwoorden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2015 11:23 ]

Pagina: 1