Hi all,
Ik heb geen ervaring met mini systemen, alleen met reguliere desktop systemen. Vandaar vraag ik jullie hulp:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- YouTube / HD video op een 27" scherm (met mogelijkheid om ooit tweede scherm aan te sluiten).
- Mail / office / webbrowsing
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- SSD schijven reeds in bezit, tellen dus ook niet mee in het budget
- Asus GT730 2GB Silent kan ook mee, maar ik weet niet of dat past. Als hij mee gaat dan is het budget 350 euro totaal.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- (Design) Kast - vierkante 'doos' zoals Coolermaster Elite 130. Niet een platte / rechthoekige. De PC staat midden in de woonkamer dus moet er goed uit zien.
- CPU
- GPU (behalve als de asus mee kan)
- Geheugen
- MoBo, liefst met WiFi zodat bekabeling in een eventueel volgend huis niet perse nodig is. Losse WiFi kaart kan ook, weet alleen niet of dat past.
- Bulk opslag (1-2 Terabyte)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur (behalve misschien een lichte voorkeur voor intel boven AMD)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Laag energieverbruik is belangrijk maar niet doorslaggevend. Ik wil vooral een toekomstbestendige PC (lees: tenminste 4 a 5 jaar)
- Niet te veel herrie zou ook fijn zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Liefst een totaalvoorstel. En ik wil voor aankoop zeker weten dat alles past
Hartelijk dank voor jullie hulp!
Ik heb geen ervaring met mini systemen, alleen met reguliere desktop systemen. Vandaar vraag ik jullie hulp:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- YouTube / HD video op een 27" scherm (met mogelijkheid om ooit tweede scherm aan te sluiten).
- Mail / office / webbrowsing
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- SSD schijven reeds in bezit, tellen dus ook niet mee in het budget
- Asus GT730 2GB Silent kan ook mee, maar ik weet niet of dat past. Als hij mee gaat dan is het budget 350 euro totaal.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- (Design) Kast - vierkante 'doos' zoals Coolermaster Elite 130. Niet een platte / rechthoekige. De PC staat midden in de woonkamer dus moet er goed uit zien.
- CPU
- GPU (behalve als de asus mee kan)
- Geheugen
- MoBo, liefst met WiFi zodat bekabeling in een eventueel volgend huis niet perse nodig is. Losse WiFi kaart kan ook, weet alleen niet of dat past.
- Bulk opslag (1-2 Terabyte)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur (behalve misschien een lichte voorkeur voor intel boven AMD)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Laag energieverbruik is belangrijk maar niet doorslaggevend. Ik wil vooral een toekomstbestendige PC (lees: tenminste 4 a 5 jaar)
- Niet te veel herrie zou ook fijn zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Liefst een totaalvoorstel. En ik wil voor aankoop zeker weten dat alles past
Hartelijk dank voor jullie hulp!