Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 in 1 Laptop met batterij in dock

Pagina: 1
Acties:

• xman1985
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:36
Mijn vader zijn tablet heeft de geest gegeven. (que: Awwwww) Nu wil hij graag een 2 in 1 met windows 8/10. Nu zitten we al een tijdje te kijken welke past bij mijn vader. Een met een goeie accuduur is zeker een pre (word vaak mee gesleept voor kleine dingen, hij heeft een 15" normale laptop voor meer werk gebruik) en van de oudere modellen weet ik dat er in het dock vaak een extra accu zit die ook groter is. Kijk ik nu dan kan ik heel moeilijk daar een antwoord op vinden (en vaak gewoon niet).

Vragen is: Is dat nog van deze tijd en maakt het nog uit voor gebruikstijd?

Budget is rond de 300 mag ietsjes meer zijn als het veel uit maakt.

Edit: Kijk ik bijvoorbeeld naar deze http://tweakers.net/produ...transformer-book-t100tam/ . Dan heeft die het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door xman1985 op 15-09-2015 22:46 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
xman1985 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:41:
Vragen is: Is dat nog van deze tijd en maakt het nog uit voor gebruikstijd?

Edit: Kijk ik bijvoorbeeld naar deze http://tweakers.net/produ...transformer-book-t100tam/ . Dan heeft die het niet.
Een losse accu in het dock betekent eigenlijk altijd meer accuduur. (Er even vanuit gaande dat de accu in de tablet in beide gevallen gelijk is) Nog een voordeel is dat het dock zwaarder is waardoor de tablet minder snel omvalt. Dat is ook meteen het nadeel, het geheel is zwaarder.

Wat betreft die Asus die je aangeeft. Ik heb die Asus nu 1.5 jaar in gebruik als mijn hoofd device. Werkt gewoon super en goed. Accuduur is tussen de 6 en 9 uur (Afhankelijk wat je doet), snelheid is prima voor basistaken en films kijken gaat goed. En van omvallen is van dit type ook geen sprake.
Ik kan je wel aanraden om de 64GB versie aan te schaffen, met 32GB loop je al snel tegen het limiet aan. Je kan er eventueel ook nog voor kiezen om de versie van 500GB hdd in het dock te kopen, je kan dan ook nog eens al je bestanden meenemen.

Voor meer verhalen en ervaringen kan ik je [W8] Asus Transformer T100 aanraden. Is een zeer actief topic!

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 16-09-2015 12:59 ]

• xman1985
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:36
Ik las juist dat de TAM variant dus geen accu in dock had.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
xman1985 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:28:
Ik las juist dat de TAM variant dus geen accu in dock had.
Ik zie nu dat ik dat niet behandeld heb in mijn post. De TAM heeft inderdaad geen accu in zijn dock zitten. Moet zeggen dat ik die accu ook niet mis.