Jo allemaal,
Ik ben nieuw op tweakers en ik wil graag een game pc gaan bouwen van 600 euro. Heeft iemand een goede samenstelling? Ik heb er al een maar ik weet niet of die goed is. Als ik een samenstelling heb hoe kan ik het dan gaan bestellen?
Alvast bedankt
Ruben
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
League of Legends, H1Z1 en CS;GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
620 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ik heb alleen de pc nodig toetsenbord, muis, monitor etc. Heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast met raam en verlichting.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
?
Wat verwacht je van ons?[i]
Een samenstelling, hulp, advies en misschine wat tips.
Ik ben nieuw op tweakers en ik wil graag een game pc gaan bouwen van 600 euro. Heeft iemand een goede samenstelling? Ik heb er al een maar ik weet niet of die goed is. Als ik een samenstelling heb hoe kan ik het dan gaan bestellen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 143,50 | € 143,50 |
| 1 | Sharkoon VS4-W Window | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 100,- | € 100,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 576,90 | |
Alvast bedankt
Ruben
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
League of Legends, H1Z1 en CS;GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
620 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ik heb alleen de pc nodig toetsenbord, muis, monitor etc. Heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast met raam en verlichting.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
?
Wat verwacht je van ons?[i]
Een samenstelling, hulp, advies en misschine wat tips.