Toon posts:

Game pc 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jo allemaal,

Ik ben nieuw op tweakers en ik wil graag een game pc gaan bouwen van 600 euro. Heeft iemand een goede samenstelling? Ik heb er al een maar ik weet niet of die goed is. Als ik een samenstelling heb hoe kan ik het dan gaan bestellen?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,95€ 178,95
1MSI Z97 GAMING 5€ 143,50€ 143,50
1Sharkoon VS4-W Window€ 29,95€ 29,95
1Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9€ 46,-€ 46,-
1Cooler Master GM G750M€ 78,50€ 78,50
1Samsung 850 EVO 250GB€ 100,-€ 100,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 576,90

Alvast bedankt
Ruben

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
League of Legends, H1Z1 en CS;GO.

Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
620 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ik heb alleen de pc nodig toetsenbord, muis, monitor etc. Heb ik allemaal al.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast met raam en verlichting.

Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
?

Wat verwacht je van ons?[i]
Een samenstelling, hulp, advies en misschine wat tips.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 17:38 ]

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:20

Esumontere

Floep, banaan.

Goh, wat fijn dat je van ons verwacht dat we je helpen. Gelukkig wordt er hier ook eigen inzet verwacht.

DAA beleid

EDIT: Heb even je gallery bekeken. Welke bedoel je precies? Je hebt 2 galleries en 1 wenslijst. Genereer even een RML en plak die in je OP, dan kunnen we het over je ideeën hebben. Lees hier hoe je zo'n mooi RML lijstje kunt maken.

Ook is het handig als je even de reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2015 doorleest.

[ Voor 63% gewijzigd door Esumontere op 15-09-2015 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de Ruben Pc niet de pc2
Esumontere schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:57:
Goh, wat fijn dat je van ons verwacht dat we je helpen. Gelukkig wordt er hier ook eigen inzet verwacht.

DAA beleid

EDIT: Heb even je gallery bekeken. Welke bedoel je precies? Je hebt 2 galleries en 1 wenslijst. Genereer even een RML en plak die in je OP, dan kunnen we het over je ideeën hebben. Lees hier hoe je zo'n mooi RML lijstje kunt maken.

Ook is het handig als je even de reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2015 doorleest.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:05:
Ik bedoel de Ruben Pc niet de pc2

[...]
Okee.

Die is incompleet. Er mist een grafische kaart. De GPU die je in Ruben PC2 hebt staan is niet meer verkrijgbaar. Verder is je voeding dikke overkill, je kunt met een goede kwaliteit 450W voeding net zoveel pricewatch: Antec VPF Series 450W.

Tenslotte is het onzin om een niet-overklokbare processor in een Z97 moederbord te prikken. De pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B6 is net zo goed in jouw geval.

Tenslotte wil je, neem ik aan, ook het een en ander aan data kwijt kunnen. Wellicht is het handig om er nog een 2TB HDD bij te zoeken?

[ Voor 8% gewijzigd door Esumontere op 15-09-2015 17:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Echt fijn dat ik zo geholpen word ik heb er niet veel verstand van maar heeft u een goede samenstelling van 600 euro? Ik had de link geopend maar het zat net boven of net er onder (de 600 euro).
Esumontere schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:07:
[...]

Okee.

Die is incompleet. Er mist een grafische kaart. De GPU die je in Ruben PC2 hebt staan is niet meer verkrijgbaar. Verder is je voeding dikke overkill, je kunt met een goede kwaliteit 450W voeding net zoveel pricewatch: Antec VPF Series 450W.

Tenslotte is het onzin om een niet-overklokbare processor in een Z97 moederbord te prikken. De pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B6 is net zo goed in jouw geval.

Tenslotte wil je, neem ik aan, ook het een en ander aan data kwijt kunnen. Wellicht is het handig om er nog een 2TB HDD bij te zoeken?

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:10:
Echt fijn dat ik zo geholpen word ik heb er niet veel verstand van maar heeft u een goede samenstelling van 600 euro? Ik had de link geopend maar het zat net boven of net er onder (de 600 euro).
[...]
Ik heb geen samenstelling van 600 euro paraat. Maar dat is ook niet hoe het werkt hier op Tweakers. Lees het DAA beleid wat ik eerder al linkte even door, dan kun je je openingspost (OP) even aanvullen en zullen we commentaar geven op jouw ideeën. Die kan jij vervolgens bijstellen om zo een topsysteem te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gelezen maar kun je wel wat tips geven wat ik wel moet doen of niet moet doen/toevoegen.
Esumontere schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:2:
[...]

Ik heb geen samenstelling van 600 euro paraat. Maar dat is ook niet hoe het werkt hier op Tweakers. Lees het DAA beleid wat ik eerder al linkte even door, dan kun je je openingspost (OP) even aanvullen en zullen we commentaar geven op jouw ideeën. Die kan jij vervolgens bijstellen om zo een topsysteem te vinden.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:22:
Ik heb het gelezen maar kun je wel wat tips geven wat ik wel moet doen of niet moet doen/toevoegen.
[...]
Een RML-lijst met je huidige ideeën is bijvoorbeeld erg handig.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van januari, maart en juli.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen. En weer open.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan bedankt!
br00ky schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:29:
[mbr]Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.[/]

[...]

[mbr]Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van januari, maart en juli.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes![/mbr]

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

- Wederom een veel te zware voeding. Pak die pricewatch: Antec VPF Series 450W nou, dan heb je ook voldoende en scheelt een paar tientjes.
- Een Z97 moederbord is nutteloos met een niet-overklokbare processor. Pak nou de pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B6, kan hetzelfde voor de helft van het geld.

Verder mis ik een harde schijf en een grafische kaart.

[ Voor 17% gewijzigd door Esumontere op 16-09-2015 09:14 ]

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:34

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-4170 Boxed€ 113,95€ 113,95
1ASRock B85M Pro4€ 63,-€ 63,-
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 46,95€ 46,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 40,95€ 40,95
1Antec VPF Series 450W€ 49,95€ 49,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 100,-€ 100,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 444,75

Hierin een HDD, een prima voeding en een goedkoper moederbord. De I3 is vanwege het budget, dat niet al te hoog is. De GPU kan je tweedehands op V&A wel iets vinden, bijvoorbeeld: V&A aangeboden: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Voor LoL en CS:GO heb je eigenlijk nieteens een R9 280X nodig.... verder lijkt me HDD ook niet echt noodzakelijk. Ik zou beginnen met een SSD (deze trouwens: pricewatch: Crucial BX100 250GB , verschil merk je niet qua prestaties, maar wel de 20 euro in je portemonnee) en als deze vol raakt een extra HDD toevoegen. Deze manier bespaar je al 65 euro, iets wat je mooi bij kan leggen bij een i5:
pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
Een aanrader, want wil je ooit andere spellen gaan spelen (@ GTA V, Witcher 3, enzovoorts...) wil je een quadcore hebben aangezien deze een pak beter presteren.

Verder is bovenstaand lijstje wel aardig.

Edit:
Dan krijg je dus zoiets:
#ProductPrijsSubtotaal
1Crucial BX100 250GB€ 82,95€ 82,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 445,75

In combinatie met bovenstaande GPU zit je dan net onder de €600 :)

[ Voor 59% gewijzigd door MK_ op 16-09-2015 11:01 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Even een vraagje tussendoor aan de TS: Heb je al een geldige Windows licentie? Dat kost ook nog geld.

Verwijderd

Topicstarter
Alles is al geregeld maar toch bedankt voor de reacties!

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

we zijn nieuwsgierig naar je eindresultaat! Het Show je Build! Topic

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 235,88€ 235,88
1MSI H97 GAMING 3€ 96,95€ 96,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 50,95€ 50,95
1Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8€ 49,95€ 49,95
1Cooler Master GM G550M€ 63,50€ 63,50
1Samsung 850 EVO 250GB€ 101,67€ 101,67
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 628,85

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:17
Geen videokaart? :|

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Een 4690K in een H97 moederbord, en geen videokaart? :|
Matige voeding die dikke overkill is voor dit systeem? :|

Succes met H1Z1 spelen met een iGPU... :F

Advies vragen is altijd goed hoor, maar als je er niet naar luistert, vraag dan niets :F

[ Voor 40% gewijzigd door Esumontere op 16-09-2015 15:21 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

JAmmer, geen al te beste voeding en ook nog eens te zwaar..

Verwijderd

Topicstarter
Uhm ik zal er nog ff naar kijken voor nu is het vooral voor league videokaart komt
Later wel.
En ik ga hem later nog upgrade dus die voeding als die overkill is heb ik er later weer wat aan

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 15:31 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Goed, dan doe je niks met de adviezen, prima...

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:29:
Uhm ik zal er nog ff naar kijken voor nu is het vooral voor league videokaart komt
Later wel.
En ik ga hem later nog upgrade dus die voeding als die overkill is heb ik er later weer wat aan
Ik heb geprobeerd H1Z1 te spelen op Intel HD graphics. hoewel dat nog een oudere generatie was (Ivy Bridge) viel dat zodanig tegen dat ik het nooit meer heb gespeeld. Het werkt gewoon niet fatsoenlijk boven de 20 fps zonder losse videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien word er nog wat veranderd

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik zou beginnen bij: het hele systeem.

Alleen de kast is okay voor zijn prijs, maar verder kon werkelijk alles goedkoper zonder dat je het zou merken.

CPU kon zo 50 euro goedkoper
Mobo kon zo 20 euro goedkoper
HDD kon 5 euro goedkoper
Geheugen kon een tientje goedkoper
Voeding kon een tientje goedkoper
SSD kon bijna 20 euro goedkoper.

Da's gewoon eventjes 115 euro zo uit de losse pols, da's een tweedehands HD7950/R9 280/HD7970/R9 280x, en dan zou je wel meer dan prima kunnen gamen.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ik nu heb kan ik toch zoiezo wel prima league spelen?

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Ja, maar de prijs/kwaliteit verhouding van je systeem is gewoon niet zo best, zoals RobinHood al aangeeft. League is geen grafisch zware game, dus zonder dedicated videokaart kan je dat prima spelen. Andere games natuurlijk niet zo makkelijk... Dat is juist het punt, je had geld kunnen besparen om een goede videokaart te kopen voor hetzelfde geld totaal.

• KevinT
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:59:
Maar wat ik nu heb kan ik toch zoiezo wel prima league spelen?
Tja, in teamfights zul je gaan janken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik ga nu ook doorsparen voor een videokaart.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zelfs dan nog, ik weet dat LoL op zich op een aardappel nog wel draait, maar de igp van Intel is dusdanig zwak, ik denk inderdaad dat je in teamfights en drukke dingen echt wel instortende framerates zal hebben.

Een A-8 kopen was dan al nuttiger geweest, die dingen hebben een veel betere videokaart aan boord.

En verder sparen zou niet nodig zijn geweest als je naar ons advies geluisterd had. Dan had je nu direct een prima pc staan. Nu heb je een ratjetoe aan onderdelen, een overclock CPU in een niet-overclock mobo? Da's zinloos. SSD is een duur ding voor wat je krijgt, voeding kon beter voor dat geld etc.

Verwijderd

Topicstarter
De pc is er nog niet he dus ik kan nog veranderen wat zou jij dan als samenstelling hebben? Of heb je wat tips?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 16:08 ]

• KevinT
Eerder in dit topic is er idd eentje voorbij gekomen die 440 euro kostte, voor de rest van het bedrag een net kaartje in de V&A zoeken en je kan LoL spelen op een lekkere 200-300 FPS.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb meer geld dus kan ik niet nog wat handige dingen toevoegen? En welke samenstelling was het best er zijn er namelijk meerdere. Kan ik niet mijn samenstelling doen maar dan met een videokaart erbij?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 16:17 ]

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Even ter herinnering eerder vandaag:
MK1998NL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:59:
Voor LoL en CS:GO heb je eigenlijk nieteens een R9 280X nodig.... verder lijkt me HDD ook niet echt noodzakelijk. Ik zou beginnen met een SSD (deze trouwens: pricewatch: Crucial BX100 250GB , verschil merk je niet qua prestaties, maar wel de 20 euro in je portemonnee) en als deze vol raakt een extra HDD toevoegen. Deze manier bespaar je al 65 euro, iets wat je mooi bij kan leggen bij een i5:
pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
Een aanrader, want wil je ooit andere spellen gaan spelen (@ GTA V, Witcher 3, enzovoorts...) wil je een quadcore hebben aangezien deze een pak beter presteren.

Verder is bovenstaand lijstje wel aardig.

Edit:
Dan krijg je dus zoiets:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 445,75

In combinatie met bovenstaande GPU zit je dan net onder de €600 :)
Deze build is beter qua videoprestaties én goedkoper. Waarom zou je een overklokbare I5 nemen als je een vraagteken plaatst bij ga je overklokken? K processors zijn om over te klokken, en ik denk niet dat je dat gaat doen/nodig gaat hebben.
Die voeding die jij aandroeg is matig, en overkill qua wattage. Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat moet ik precies veranderen of toevoegen?

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:20:
Maar wat moet ik precies veranderen of toevoegen?
Lees het bovenstaande bericht... :F

Verwijderd

Topicstarter
Gelezen alleen ik heb meer geld dus is het niet handig om nog iets toe te voegen? En wat voor voeding dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 16:23 ]

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:22:
Gelezen alleen ik heb meer geld dus is het niet handig om nog iets toe te voegen?
Nee. de build van MK1998NL is prima. Eventueel kan je dan de 280x nieuw kopen in plaats van tweedehands. Meer zou ik niet veranderen.
Gewoon de voeding uit het lijstje van MK1998NL

[ Voor 6% gewijzigd door Johan9711 op 16-09-2015 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar daar zit toch geen videokaart bij is dat niet belangrijk?

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:27:
Maar daar zit toch geen videokaart bij is dat niet belangrijk?
Zoals in die post gezegd, de videokaart hierboven, maar omdat het een quote was kon je dat misschien niet goed zien.

Er werd aangeraden om een tweedehands R9 280x te kopen. Maar als je onverwacht een hoger budget hebt, kan je ook voor nieuw gaan:
pricewatch: Club 3D Radeon R9 280X royalQueen

[ Voor 9% gewijzigd door Johan9711 op 16-09-2015 16:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
En die stop ik dan bij deze: samenstelling
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,-€ 178,-
1ASRock B85M Pro4€ 61,95€ 61,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 40,-€ 40,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 442,80

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Ja. Eventueel kan je er nog een harddisk bijvoegen, mits je genoeg denkt te hebben aan 250 GB.

[ Voor 95% gewijzigd door Johan9711 op 16-09-2015 16:34 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je kan ook de wat goedkopere pricewatch: Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost nemen, net zo goed als die 280x, alleen ietsiepietsie trager, maar wel goedkoper.

Je hebt dan echt een veel beter systeem, voor nagenoeg hetzelfde geld.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:52
Als je lekker goedkope game PC wilt kan ik je deze aanraden:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/amd_gamepc.jpg
Speel alle games op normal quality 1080p@30fps (dankzij iGPU Radeon R7)

De prestaties zitten dan een beetje tussen de xbox 360 en een xbox One ter vergelijking. Het mooie is dat het systeem ook erg weinig stroom verbruikt en is lekker klein, ideaal als je eens een LAN party wilt bezoeken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-09-2015 16:41 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan is dit de ideale samenstelling hier zit ook die hdd bij van 1TB.
#ProductPrijsSubtotaal
1Club 3D Radeon R9 280X royalQueen€ 218,95€ 218,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 708,70

• tw3aker
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-12 12:42
Zelf zoek ik ook iets in deze prijsklasse. Als ik het geld heb ga ik voor dit:
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-H81M-S1€ 41,95€ 41,95
1MSI GeForce GTX 960 2GD5T OC€ 198,-€ 198,-
1Fractal Design Core 1000 USB 3.0€ 32,95€ 32,95
1Cooler Master B500 ver.2€ 42,95€ 42,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 580,80

edit:
Eventueel een voeding met minder wattage

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:41:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 708,70
Ja, zoiets is leuk, eventueel die 280 ipv de 280x. Performance-wise maakt het weinig uit, maar het scheelt toch weer iets van 30 euro.
tw3aker schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:42:
Zelf zoek ik ook iets in deze prijsklasse. Als ik het geld heb ga ik voor dit:
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-H81M-S1€ 41,95€ 41,95
1MSI GeForce GTX 960 2GD5T OC€ 198,-€ 198,-
1Fractal Design Core 1000 USB 3.0€ 32,95€ 32,95
1Cooler Master B500 ver.2€ 42,95€ 42,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 580,80

edit:
Eventueel een voeding met minder wattage
Dit is een minder leuk lijstje, een GTX960 heb ik eigenlijk nooit interessant gevonden, voor hetzelfde geld heb je een betere 280. De kast vind ik zelf Fractal Design, en 30 euro, onwaardig. Er zijn veel betere kasten te krijgen voor dat geld, en die voeding heeft de B van Bagger, een VPF is duurder, maar veel beter qua kwaliteit.

• tw3aker
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-12 12:42
Zoiets?:
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI H97M-E35€ 69,95€ 69,95
1Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost€ 191,95€ 191,95
1Cooler Master Force 500€ 30,95€ 30,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 607,75

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Nieuwere chipset maar minder luxe als een B85M Pro4 en duurder.... 2de hands GPU is met dit budget beter lijkt me. Tevens is een SSD wel aan te raden, het verschil tussen een slome pc en lekker vlotte pc.
Edit: dit was aan tw3aker, het lijstje in Verwijderd in "Game pc 600 euro" is aardig. Om te besparen zou ik dan toch een 2de hands GPU nemen, blijf je rond je €600.

[ Voor 36% gewijzigd door MK_ op 16-09-2015 19:33 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 18:29
Beetje apart, om advies vragen en dan met zo'n lijstje aankomen:

- Waarom een CPU voor overclocken als je niet eens wat dat is?
- Waarom een moederbord voor overclocken?
- Waar is je videokaart haha... wat is een game pc nou zonder videokaart

weet niet of je al besteld hebt, maar dit is een slecht lijstje als je het mij vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een nieuwe he kijk in de reacties

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 06:34:
Ik heb al een nieuwe he kijk in de reacties
In je nieuwe lijstje ontbreekt een SSD.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Esumontere schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:19:
[...]

In je nieuwe lijstje ontbreekt een SSD.
Ik zie er gewoon één staan hoor:
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:41:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 708,70

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:40:
[...]

Ik zie er gewoon één staan hoor:

[...]
Ahnee, excuus. Ik had de post van tw3aker aangezien als van de TS.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besteld

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc voor 600 euro gekocht en ik speel league of legends op high 160 Fps dus ik ben super blij csgo en btf4 doen het ook super!
Bedankt voor alle hulp. Dit was het lijstje dat ik besteld heb.
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI Z97 GAMING 5€ 139,95€ 139,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 50,95€ 50,95
1Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8€ 49,95€ 49,95
1Cooler Master GM G550M€ 63,50€ 63,50
1Samsung 850 EVO 250GB€ 98,79€ 98,79
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 611,09

• gebruikersnaam4
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-11 20:03
Ik denk dat je je videokaart vergeten bent in het lijste te zetten, of heb je deze er niet bij gehaald?
Pagina: 1