Toon posts:

Warning cpu overtemperature?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al eerder een topic geschreven over dit merkwaardige probleem en zou graag feedback willen.

Ik heb dus een 2ehands moederbord gekocht (M3A79-T Deluxe) en die geeft vanaf het begin een "warning cpu over temperature" aan.

Nu heb ik de socket schoon gemaakt, nieuwe pasta gekocht, mijn cpu en cooler gelapt, bios update gedaan maar niks helpt. Is dit niet gewoon een kapotte sensor? Want als ik alles terug zet op mijn oude moederbord krijg ik keurige temperaturen. Tevens draait nu de processor op het "nieuwe"moederbord terwijl ik dit schrijf en geeft hij een temp van 102 graden aan. Mijn pc zou dan toch uit veiligheidsoverwegingen vanzelf uit moeten gaan? Processor is overigens een amd II x3 440.

TEMPIN0 geeft ook 102 graden aan terwijl de cores van mijn processor nu al de hele tijd keurig 28 graden zijn. Iemand een suggestie?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/3vl8h.jpg[/img]

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-01 18:17
Volgens mij moet je gewoon kijken daar die anderen temps iets verder naar onderen in de lijst

Verwijderd

Topicstarter
TEMPIN0 is de temp in de socket zelf las ik net. Maar als die 102 graden zou zijn dan zouden de cores van mijn processor toch nooit keurig 28 graden kunnen blijven? Ik wil uitsluiten dat ik mijn processor de soep in draai ;)

Het is natuurlijk wel balen want ik wilde dit moederbord juist om te overclocken en met deze socket temp weet ik niet of ik dat wel kan gaan doen??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 13:14 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een topic per vraag is meer dan genoeg:
Warning cpu overtemperature?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.