Toon posts:

Wordt verwacht heeft totaal geen nut

Pagina: 1
Acties:
  • 1.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik bij smartphones een aantal dingen aanvink, krijg ik vaak een grote lijst met telefoons te zien.

Maar bij 9 van de 10 gevallen, soms zelfs wel bij 10 van de 10 gevallen staat er achter de telefoons bij de prijs WORDT VERWACHT.

Aan zulke resultaten heb ik TOTAAL NIETS AAN.

Ik wil op dit moment een NIEUWE telefoon kopen, niet over een X periode, er staat ook niet bij wanneer hij wordt verwacht.

Op deze manier heeft het voor mij in ieder geval TOTAAL GEEN ZIN om de Pricewatch voor mobiele telefoons te gebruiken.

Graag dit aanpassen of jullie zijn een vaste bezoeker kwijt wat de pricewatch betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Zet de minimum prijs hoger dan €0,00 en ze verdwijnen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Dan zet je toch gewoon de "vanaf prijs" filter hoger dan €0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:11:
Hallo,

Als ik bij smartphones een aantal dingen aanvink, krijg ik vaak een grote lijst met telefoons te zien.

Maar bij 9 van de 10 gevallen, soms zelfs wel bij 10 van de 10 gevallen staat er achter de telefoons bij de prijs WORDT VERWACHT.

Aan zulke resultaten heb ik TOTAAL NIETS AAN.

Ik wil op dit moment een NIEUWE telefoon kopen, niet over een X periode, er staat ook niet bij wanneer hij wordt verwacht.

Op deze manier heeft het voor mij in ieder geval TOTAAL GEEN ZIN om de Pricewatch voor mobiele telefoons te gebruiken.

Graag dit aanpassen of jullie zijn een vaste bezoeker kwijt wat de pricewatch betreft.
Waarom meteen in hoofdletters en met een dreigement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier inderdaad niet aan gedacht om een minimum prijs in te stellen, had wel maximum prijs gedaan.

Mijn excuses.

Maar snap niet waarom er al zoveel toestellen in staan die verwacht worden? Vind dit zo wie zo nutteloos.

Als je dit al een dreigement noemt als ik zeg dat ik ga vertrekken?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:20
Er staat niet dat ze er van onder de indruk zijn, maar vriendelijk komt je post niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Waar men op doelt is dat je meer vliegen vangt met stroop dan azijn.

Als je je irritatie hier neerzet met hoofdletters dan kan je verwachten dat men daar wat over gaat zeggen.
Niet te vergeten dat genoeg mensen je überhaupt niet gaan helpen.

Mijn advies is dan ook om je vragen normaal neer te zetten en je zult zien dat men veel bereidwilliger is om je te helpen.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Man man man, verkeerd been + bedje?

Op deze manier dek je gelijk een extra doelgroep. Ik vind het wel fijn dat je specs en nieuws kunt lezen over toekomstige toestellen. En besides, reken er maar niet op dat ze 't gaan aanpassen omdat jij anders vertrekt. Wat een toon...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

LFA schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:20:
Dan zet je toch gewoon de "vanaf prijs" filter hoger dan €0?
Sterker nog, hij staat voor zover ik kan zien default op vanaf €0, dus tenzij je zelf de slider naar "prijsloos" trekt, zie je ze niet.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Orion84 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:05:
[...]

Sterker nog, hij staat voor zover ik kan zien default op vanaf €0, dus tenzij je zelf de slider naar "prijsloos" trekt, zie je ze niet.
Ik zie ze standaard wel, maar het is een kleine handeling om dat te veranderen.

Daarnaast kan het best handig zijn als de toekomstige modellen ertussen staan zodat ik weet of er een nieuw model uitkomt als ik het nieuws gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
[...]

Staat idd op 0 euro, maar de Oneplus 2 staat er tussen en die heeft als prijs "Wordt verwacht" ;)

@plaatfout
Verder heeft de producten in de pricewatch neer te zetten die verwachten worden wel nut. Zo kun je makkelijk toestellen vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Oh ja? :P Prijs 0-x geeft toch prijsloze producten
ACM schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 07:43:
Je kan ze eruit filteren door de ondergrens van het prijsfilter een stap naar rechts te verplaatsen. Het hele doel was juist om ze niet bij 'prijsloos' te zetten (hoewel dat wel lastig is zodra je in dit geval iets tussen 0 en 40 euro ook goed vindt), omdat ze dan bij het standaardfilter onzichtbaar zijn :)

Als alternatief kan je nog sorteren op prijs, ze worden dan ongeacht de sorteerrichting achteraan gesorteerd.

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 15-09-2015 09:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ah, ik zie het nu inderdaad. Er is een verschil tussen prijsloze producten (oude producten die niet meer verkocht worden) en "wordt verwacht", waarvoor de eerste prijsvermelding nog moet komen.

Die laatste zie je inderdaad standaard wel, maar kan je filteren door de minimumprijs op meer dan 0 euro te zetten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Modbreak:*bezem door het topic haalt*

Dat TS het wat vriendelijker had kunnen brengen is inmiddels wel duidelijk. Als je verder niks toe te voegen hebt, reageer dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals mijn excuses voor de wat felle openingspost.

Maar nogmaals als je die Wordt Verwacht items plaatst zet er dan bij WANNEER ze verwacht worden. Zo heeft het niet veel zin. Je weet niet of je nog een paar dagen moet wachten of zelfs een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:58:
Maar nogmaals als je die Wordt Verwacht items plaatst zet er dan bij WANNEER ze verwacht worden. Zo heeft het niet veel zin. Je weet niet of je nog een paar dagen moet wachten of zelfs een paar maanden.
Maar dit is natuurlijk lang niet altijd bekend. Zeker bij bijvoorbeeld games kan die datum steeds weer worden uitgesteld.
*uchem*GTAV*uchem*

Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leanderable schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:00:
[...]

Maar dit is natuurlijk lang niet altijd bekend. Zeker bij bijvoorbeeld games kan die datum steeds weer worden uitgesteld.
*uchem*GTAV*uchem*
Vermeld hem er dan niet bij zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 16:40
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:11:
[...]

Vermeld hem er dan niet bij zou ik zeggen.
99% van die artikelen krijgen nog een prijs binnen nu en (x) weken. Sommige mensen zijn gewoon vroeg met producten toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jochemd13 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:13:
[...]

99% van die artikelen krijgen nog een prijs binnen nu en (x) weken. Sommige mensen zijn gewoon vroeg met producten toevoegen ;)
Nutteloos dus is mijn conclusie en reden om de mobiele telefoons via andere sites te gaan zoeken.

Een review van 1 telefoon die ik naar aanleiding van die review gekocht heb, hier heb ik ook al 1000 % spijt van omdat er weinig van klopte van die review zoals het in werkelijkheid gaat met die telefoon.

En nu snappen jullie dus dat ik gepikeerd ben alhier waarom ik het topic geopend heb.

Niet zo gek lang geleden (paar maanden) nieuwe telefoon gekocht naar aanleiding van een hier geplaatste review en genoemde specificaties over de telefoon.

Specificaties klopte precies (maar die haalde ik hier niet vandaan gewoon op de site van de fabrikant). Maar telefoon functioneert zeer slecht voldoet niet aan alle eisen. Is een Chinese telefoon (Chinees spul komt na deze ervaring ook absoluut hier het huis niet meer in).

Dure les geweest.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 16:40
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:26:
[...]

Nutteloos dus is mijn conclusie en reden om de mobiele telefoons via andere sites te gaan zoeken.

Een review van 1 telefoon die ik naar aanleiding van die review gekocht heb, hier heb ik ook al 1000 % spijt van omdat er weinig van klopte van die review zoals het in werkelijkheid gaat met die telefoon.
Nutteloos is jouw mening, heel veel mensen vinden het wel nuttig, en reviews zijn ervaringen van iemand anders en dus niet jouw ervaringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Staat je vrij om de PW niet te gebruiken. En een review is een persoonlijke gebruikservaring, geen opsomming van feiten..

Enne wij baseert zijn aankoop ook op 1 review...
Moetje niet de site ne de reviewer kwalijk nemen, maar jezelf.

[ Voor 32% gewijzigd door KillerAce_NL op 15-09-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk TOT ZIENS.

Topic kan gesloten worden en mij zie je hier niet meer terug.

Graag mij bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-08 22:20
Damn, doe relaxted man :/

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:40

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topic gaat op slot vanwege de storende factor die plaatfout heet

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.