Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, maar ook de optie voor code development(incl. de eventuele vm's) en de nerd in mij wil ook wat(vandaar vind je bijv een nvme ssd in de lijst)
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1400 euro, exclusief videokaart, hdd's komen later, of uit mn huidige systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
oude videokaart uit mn huidige systeem(Club 3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition), om de prijs toch wat te drukken en evt volgend jaar(als er nieuwe zijn of misschien een of 2MSI r9 380 4GBB's)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een aantal specifieke eisen:
1)We've got cat's, dus goede stoffilters op de case zijn een must.
2)Sinds ik bij mn vrouw ingetrokken ben is mn mancave in een mankast veranderd, met bijbehorende slechte airflow. Hier wil ik omheen werken door een aio watercooling setje voor mn cpu aan te schaffen en die aan de bovenkant van de kast te hangen. heb hiervoor een kraken x61 in het lijstje staan, vanwege het formaat(280) en de variabele pompsnelheid(het oor wil ook wat)
3) ik hou graag de optie open om later 2 videokaarten in te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan vast overtuigd worden van andere opties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grote maakt niet uit, zoals hierboven genoemd graag koel en enigsinds stil systeem en goede stoffilters.
Ga je overklokken?
Als de koeling het toestaat wil ik wel wat proberen ja(cpu/ram)(nee niet echt ervaring hiermee)
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of er betere opties zijn, en of er compatability issues zijn met de door mij gekozen onderdelen(volgens mij kom ik zo uit met fan headers en usb headers).
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, maar ook de optie voor code development(incl. de eventuele vm's) en de nerd in mij wil ook wat(vandaar vind je bijv een nvme ssd in de lijst)
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1400 euro, exclusief videokaart, hdd's komen later, of uit mn huidige systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
oude videokaart uit mn huidige systeem(Club 3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition), om de prijs toch wat te drukken en evt volgend jaar(als er nieuwe zijn of misschien een of 2MSI r9 380 4GBB's)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een aantal specifieke eisen:
1)We've got cat's, dus goede stoffilters op de case zijn een must.
2)Sinds ik bij mn vrouw ingetrokken ben is mn mancave in een mankast veranderd, met bijbehorende slechte airflow. Hier wil ik omheen werken door een aio watercooling setje voor mn cpu aan te schaffen en die aan de bovenkant van de kast te hangen. heb hiervoor een kraken x61 in het lijstje staan, vanwege het formaat(280) en de variabele pompsnelheid(het oor wil ook wat)
3) ik hou graag de optie open om later 2 videokaarten in te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan vast overtuigd worden van andere opties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grote maakt niet uit, zoals hierboven genoemd graag koel en enigsinds stil systeem en goede stoffilters.
Ga je overklokken?
Als de koeling het toestaat wil ik wel wat proberen ja(cpu/ram)(nee niet echt ervaring hiermee)
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of er betere opties zijn, en of er compatability issues zijn met de door mij gekozen onderdelen(volgens mij kom ik zo uit met fan headers en usb headers).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 368,90 | € 368,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart/Zilver Window | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | NZXT Kraken X61 | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX426C13PBK4/16 | € 162,14 | € 162,14 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 11 650w | € 159,91 | € 159,91 |
| 1 | Samsung SM951 (NVMe) 256GB | € 249,01 | € 249,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.386,81 | |