I served in a company of heroes.
interface is een beetje overweldigend, hij is wel lekker snel,volgens mij kan iedereen hem gebruiken.Griffx schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:24:
Zijn er meer hier die de nieuwe gear manager op de bungie site mogen testen?
Heb hem sinds vandaag, het is nog een Beta maar werkt wel heel erg nice.
Nu nog de mogelijkheid om verschillende pre sets te kunnen laden, voor bv pvp.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Mwa hangt er ook vanaf.Irrival schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:31:
LFG heeft twee gezichten.
Tegenwoordig kan je vrij snel een normal group vinden die er één uurtje over doet. Al helemaal als je kan voldoen aan de eisen die ze stellen. Het gaat immers ook een stukje over jezelf goed kunnen verkopen. Weten wat je in je request zet, ookal moet je soms een beetje liegen.
Het nadeel is dat het nogal time consuming kan zijn als er mensen weggaan of dat het langer duurt voordat je een vol fireteam hebt.
Ik gebruik veel LFG, puur omdat ik pas aan het einde van de week de raids kan gaan doen en dan zijn de tweakers die hier zitten allang aan het discussiëren over de drops die ze graag willen zien in de volgende reset ^^
Veel Tweakers zijn ook nog aan het perfectioneren, ik ook.
Als dat goed gaat zullen er wel weer meer verspreid door de week raids komen.
Sommige hebben het wat drukker gekregen.
De tijd van crota had ik altijd wel tijd 's avonds, tegenwoordig is t standaard dinsdag, maar de rest van de week moet ik aankijken.
En ja, je kan altijd nog kijken om een clan te joinen
Atlas#22744
#Bosjuhgaatdansen #gaatallenkijken @dehelewereldKasai schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:43:
Wie is er in voor een dance-off in de tower vanavond?
%helaasmoetikzelfraidenandersdeedikmee%
Ik til er niet zo zwaar aan hoor! Vind het jammer dat RNGesus mij nog geen toegang verleent tot HM. Daarom ben ik maar een hunter begonnen, zodat ik twee keer normal mode kan runnen.tha_crazy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:37:
[...]
Mwa hangt er ook vanaf.
Veel Tweakers zijn ook nog aan het perfectioneren, ik ook.
Als dat goed gaat zullen er wel weer meer verspreid door de week raids komen.
Sommige hebben het wat drukker gekregen.
De tijd van crota had ik altijd wel tijd 's avonds, tegenwoordig is t standaard dinsdag, maar de rest van de week moet ik aankijken.
En ja, je kan altijd nog kijken om een clan te joinen
Ik zelf heb het ook enorm druk, vandaar die ene avond raiden! Dan moet ik zorgen dat ik alles af heb haha
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Je bent gewoon bang!Crashhill schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:46:
[...]
#Bosjuhgaatdansen #gaatallenkijken @dehelewereld
%helaasmoetikzelfraidenandersdeedikmee%
Atlas#22744
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-10-2015 15:59 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Zover ik weet is Wrecking Ballz (Groep van crazyvin) het al 2x gelukt.Headblast schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:06:
Zijn er uberhaupt nog raid clans die HM oryx al gepakt hebben en dit ook een beetje serieus doen? Laatste poging had ik hem tot 10% maar fucken weer 2 mensen het op omdat ze weer door elkaar heen aan t lullen zijn over onzin. Beetje klaar mee eerlijk gezegd
Retart Raiders gaan aankomende Vrijdag los op Oryx. Hebben hem nu al wel ondertussen 7-8x gedaan van begin tot Daughters.
Ja die vlam ik zelfs met pugs tegenwoordig maar vind zo irritant dat bij Oryx (die best prima is en zeker te doen is) opeens de focus elke x weer weg is.Crashhill schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:08:
[...]
Zover ik weet is Wrecking Ballz (Groep van crazyvin) het al 2x gelukt.
Retart Raiders gaan aankomende Vrijdag los op Oryx. Hebben hem nu al wel ondertussen 7-8x gedaan van begin tot Daughters.
Klopt we hebben al 2 downs. Zondag en gister.Crashhill schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:08:
[...]
Zover ik weet is Wrecking Ballz (Groep van crazyvin) het al 2x gelukt.
3e down ging niet door want vermoeidheid helaas.
Als je een 310+ groep joint zit het meestal wel goed. Eerste keer Oryx HM voor mij was met een LFG team. En deed oryx NM laatst meteen de 1e poging foutloos met randomstiguan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:32:
Ik had laatst toch een heel goed groepje via LFG. Half Duits, half Amerikaans. De Duitser legde alles heel goed uit. Was goed te doen hoor. Maar je moet 't wel treffen geloof ik.
Daarom proberen wij alle 3 de accounts vrijdag allemaal bij de dochters te hebben. Dat iedereen zich alleen maar bezig hoeft te houden met Oryx, en jazeker dit zal tijd gaan kosten heel veel tijd en er zullen foutjes gemaakt worden. Maar uiteindeljik zullen we slagenHeadblast schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:10:
[...]
Ja die vlam ik zelfs met pugs tegenwoordig maar vind zo irritant dat bij Oryx (die best prima is en zeker te doen is) opeens de focus elke x weer weg is.
Gekke is iedereen is 311+ en toch gebeurd het niet en de springer is top maar ja kga t vnvd voor laatste x aan kijken of het wat word want in totaal 12 uur op oryx zitten moet men t echt wel snappen lijkt mij? of is dit nou van mijn kant gewoon weinig geduld?Vuvuzela schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Als je een 310+ groep joint zit het meestal wel goed. Eerste keer Oryx HM voor mij was met een LFG team. En deed oryx NM laatst meteen de 1e poging foutloos met randoms
Ik zelf vindt te weinig geduld en misschien ben je gewoon beter als de rest.Headblast schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:18:
[...]
Gekke is iedereen is 311+ en toch gebeurd het niet en de springer is top maar ja kga t vnvd voor laatste x aan kijken of het wat word want in totaal 12 uur op oryx zitten moet men t echt wel snappen lijkt mij? of is dit nou van mijn kant gewoon weinig geduld?
Bedoel maar te zeggen 1e keer is onze groep 3 uur (ja drie 3 uur) bezig geweest voor het kistje in de maze.
Ja dan wordt er wel eens wat gechagerijnd.
Bij ons wordt er ook gezeurd als men 3 uur ergens mee bezig is
Je groep moet op elkaar ingespeeld zijn. Dat Is al de helft van werk.Headblast schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:18:
[...]
Gekke is iedereen is 311+ en toch gebeurd het niet en de springer is top maar ja kga t vnvd voor laatste x aan kijken of het wat word want in totaal 12 uur op oryx zitten moet men t echt wel snappen lijkt mij? of is dit nou van mijn kant gewoon weinig geduld?
Onze eerste down duurde bijna 4 uur ondanks dat We een team zijn wat veel met elkaar speelt.
En zorg voor duidelijke afspraken en calls.
Dat helpt ook veel.
YupHeadblast schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:25:
Duidelijk, ja tot daughters deden we de 1e x binnen 1,5 uur gewoon blazen.. daarna 3 uur op oryx, dag erna 5 uur op oryx en ga zo maar door .. zucht tis gewoon irritant dat die dikke me blijft aankijken!
Ligt het nu aan 1 iemand die heletijd fouten maakt (wat haast onmogelijk is bij Oryx Hardmode, iedereen maakt wel omstebeurt fouten al is de ene wat meer als de ander) dan zeg ik daar ook iets van en vervang ik diegene het liefst. Maar uiteindelijk moet je roeien met de riemen die je hebt en dan gaat het vanzelf wel eens lukken xD!
Situatie komt me bekend voorCityhunter schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:24:
Ik kan wegens mijn gezinssituatie pas na 22u spelen (meestal tot +- 1u 's nachts). Ik heb nu net 290 light en heb me tot nu toe vooral gefocussed op quests en strikes. Maar ik ben er bijna door en de pvp zegt me iets minder (events doe ik wel). Ik zou graag ook eens raiden. Zijn er raids op dat uur?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Voor mij ook herkenbaar. Jullie mogen mij toevoegen hoor, dan zijn we in ieder geval al met zijn drieën. PSN: Nol_NLThrace Grumble schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
Situatie komt me bekend voorBen nog maar lvl 25, maar ook ik kan meestal pas rond 22u beginnen. Lastig voor raids, vrees ik.
Is al gepost.tiguan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:13:
Lol: Crota neerhalen met je Rock Band drumstel
[video]
Bij blijft nice. Ik doe het hem niet na.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Ja ik wil wel meedoen, TheNameIsMeeskidicoke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:23:
Zoek nog twee mensen voor de nightfall, 7u?
Ik doe ook wel meekidicoke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:23:
Zoek nog twee mensen voor de nightfall, 7u?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
19:15 wil ik wel joinen kan helaas niet eerderDarkElement schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:54:
3 man gezocht KF Normal om 19:00 (ps4)
ok helaasDarkElement schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:05:
Mja. zijn dan nog incompleet helaas,
Ben al bij de baas. Nu alleen nog killen
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 28-10-2015 19:48 ]
[ Voor 11% gewijzigd door P-Nut op 28-10-2015 20:06 ]
automation fanboy
oopsieM4uSzi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:23:
[...]
Is al gepost.![]()
Bij blijft nice. Ik doe het hem niet na.
Fout gemaakt! Bij het infusen ipv de fusion rifle te selecteren, heb ik m'n 311 1000 yard stare geselecteerd om te infusen...
Had ook nog eens Firefly...
Sooo salty!
PSN: Flix20-NL
Flix20 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:53:
Nooooo!
Fout gemaakt! Bij het infusen ipv de fusion rifle te selecteren, heb ik m'n 311 1000 yard stare geselecteerd om te infusen...
Sooo salty!

Je goede gear locken! Jammer 😕Flix20 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:53:
Nooooo!
Sooo salty!
Verder vandaag de gehele hard raid gedaan, niet zoveel moeilijker vond ik hem. Wel 6 light-levels gestegen door de loot. Vanaf volgende week alleen maar de hard raid.
Haha leuk. Wouden we gister ook proberen onder de raid. Was iemand een beetje veel te vroeg. Ene Maus.Low_Profile schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:17:
YouTube: NERF dance off
NERF dance off na Oryx kill
Oryx op Hard verslagen? Zo ja Gratz
PSN - M4uSzi // -
Ik kan helaas niet mee, of nou ja, kan wel als je niemand anders vindt. Ik dacht vandaag m'n solar kills even af te maken voor morgenavond, moest nog maar 13% en blijkbaar was de volgende stap nog niet Dark Blade, maar een leuke time gate met rommel die op armsday moet binnen komenAppieNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:24:
[...]
Donderdag avond kan ik ook wel, solar sword.
Psn: TheAppie
Had me blijkbaar even in de quest moeten verdiepen, want dan had ik het allang gedaan als ik wist dat er een time gate in zat.
Yep, gelukt deze keer!M4uSzi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:20:
[...]
Haha leuk. Wouden we gister ook proberen onder de raid. Was iemand een beetje veel te vroeg. Ene Maus.
Oryx op Hard verslagen? Zo ja Gratz
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Nice. Op de manier van het filmpje wat hier steeds geplaatst werd. Of toch op de "leggit" manier?
PSN - M4uSzi // -
Joepie! Ik zal nog eens ammo pakken voor de shade. Ik kom daar nooit weer in de buurt
Tactiek die we met jou ook deden, wat is daar niet legit aan eigenlijk?M4uSzi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:28:
[...]
Nice. Op de manier van het filmpje wat hier steeds geplaatst werd. Of toch op de "leggit" manier?
[ Voor 37% gewijzigd door steffeh op 28-10-2015 22:31 ]
Ik moet em ook doen dus als je wilt: dutch_synapstiguan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:29:
Heeft iemand toevalllig ff zin om te helpen met de undying mind?
Ik heb je een FR gestuurdcubuz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:32:
[...]
Ik moet em ook doen dus als je wilt: dutch_synaps
Eindelijk tijd gehad om FF oryx te killen.
Lekker gedaan gasten.
Bosjuh
Steffhh
Spiders_nl
Farisfaris
Low_profile
En ikke.
Is wel leggit. Maar had het daarom ook tussen haakjes gezet. Was ook meer om het duidelijk te maken. Wist niet hoe ik het anders moest neerzettensteffeh schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:30:
[...]
Joepie! Ik zal nog eens ammo pakken voor de shade. Ik kom daar nooit weer in de buurt
[...]
Tactiek die we met jou ook deden, wat is daar niet legit aan eigenlijk?
Maar mooi dat nu gelukt is. Nog leuke loot gevallen?
PSN - M4uSzi // -
Tis geen cheesen. Gewoon slimme techniek alleen vergt gewoon veel fine tunen zoals steff altijd zegt.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:36:
Mensen vinden dat cheesen. Mogolies zijn het.
Lekker gedaan gasten.
Bosjuh
Steffhh
Spiders_nl
Farisfaris
Low_profile
En ikke.
PSN - M4uSzi // -
Mogolies? Zijn dat guardians met down?Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:36:
Mensen vinden dat cheesen. Mogolies zijn het.
Lekker gedaan gasten.
Bosjuh
Steffhh
Spiders_nl
Farisfaris
Low_profile
En ikke.
Zou kunnen. Maar als je die tactiek een cheese vind ben je niet 100% imoGearloose schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:01:
[...]
Mogolies? Zijn dat guardians met down?
Sta je niet in de lijst en wil je me toevoegen. Gamertag is WambamNL stuur me een berichtje dat je van tweakers bent en ik zal je ook toevoegen.
[ Voor 27% gewijzigd door Ryada op 29-10-2015 00:40 ]
Steam: Ryada.
Loot? Daar praten we niet over...
Rocketlauncher en shards...
Episch!Low_Profile schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:17:
YouTube: NERF dance off
NERF dance off na Oryx kill
Die Titan heeft moves
Atlas#22744
Mijn machinegun is al 313
Atlas#22744
Atlas#22744
Ik heb 3 poppetjes die staan te springen:
-305 hunter;
-303 titam;
-295 Warlock (maak ik waarschijnlijk eerst de Taken Wars quests nog mee af).
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2015 08:23 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kan vanavond denk ik wel tegen half 8/8u en anders morgen, ben overdag vrijdvdkiwi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:22:
Wordt er vanavond of van het weekend nog ergens een KF raid normal gedaan?
-305 hunter;
-303 titam;
Ik ben sowieso zondag van plan om een KF normal te doen.dvdkiwi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:22:
-305 hunter;
-303 titam;
Heb ook 3 chars klaarstaan.
Indien het meezit kan ik misschien vanavond ook nog.
PSN: Res_Binshou
Ja hoor, prima. Maar eerst nog 2 x hard.dvdkiwi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:22:
-305 hunter;
-303 titam;
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Alvast een lijstje voor vanavond, uurtje of 20.00?
Mochten er mensen niet kunnen laat het maar weten
-zuperkiwi
-NLgixxerk9
-Jackal131
-Binshou
-
-
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Checkpoint Golgoroth
starttijd: 19.45 - 20.00 uur
1. Libbes1979
2.
3.
4.
5.
6.
PSN: libbes1979
Is er een document met alle tweakers?wambamNL schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:15:
Ik heb net iedere tweaker die in het document staat toegevoegd (xboner) dus dat jullie niet denken van wie de fk is dat nou weerhopelijk binnenkort even gezellig met een paar tweakers knallen.
Sta je niet in de lijst en wil je me toevoegen. Gamertag is WambamNL stuur me een berichtje dat je van tweakers bent en ik zal je ook toevoegen.
PSN: jansoe13
Ik weet niet of het alle tweakers zijn maar hier is het document:
https://docs.google.com/s...RpANwwQWDs/htmlview#gid=0
Dat zijn lang niet alle tweakers. Maar wel een boel.wambamNL schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:03:
[...]
Ik weet niet of het alle tweakers zijn maar hier is het document:
https://docs.google.com/s...RpANwwQWDs/htmlview#gid=0
PSN - M4uSzi // -
Kan deze niet bewerkt worden? Sta er nl niet inM4uSzi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
Dat zijn lang niet alle tweakers. Maar wel een boel.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Vast wel. En volgens mij kun je dat zelf ook doen als je Google spreadsheets hebt.Kartale schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Kan deze niet bewerkt worden? Sta er nl niet in
PSN - M4uSzi // -
Ho ho, Kiwi. Wel ff goede lezen. Ik moet eerst nog ff 2x hard doen.dvdkiwi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:32:
Top!
Alvast een lijstje voor vanavond, uurtje of 20.00?
Mochten er mensen niet kunnen laat het maar weten
-zuperkiwi
-NLgixxerk9
-Jackal131
-Binshou
-
-
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Klopt, moest ff de 'view' uit de link halen, was namelijk gelocked. Sta ertussen.M4uSzi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:00:
[...]
Vast wel. En volgens mij kun je dat zelf ook doen als je Google spreadsheets hebt.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ja ik heb het document van iemand anders doorgelinkt gekregen. Dus ik weet niet of dat alle tweakers zijn xd. Wel jammer dat er zo weinig xbox one mensen tussen staan. Lijkt me wel leuk om is een keer met anderen te spelen ipv alleen de strikes grinden.M4uSzi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
Dat zijn lang niet alle tweakers. Maar wel een boel.
Zit nu op 274 light hopelijk vandaag 285 a 290 aantikken.
haha. Tot aan Oryx neem ik aan Jackal? Ik ben er niet vanavondJackal131 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
Ho ho, Kiwi. Wel ff goede lezen. Ik moet eerst nog ff 2x hard doen.
Ja dat is dus het stomme, dat doe ik eigenlijk altijd...sorted.bits schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:09:
[...]
Je goede gear locken! Jammer 😕
Verder vandaag de gehele hard raid gedaan, niet zoveel moeilijker vond ik hem. Wel 6 light-levels gestegen door de loot. Vanaf volgende week alleen maar de hard raid.
Gelukkig kan ik 'm wel bij de Vanguard kopen maar die heeft geloof ik geen Firefly.
En ik moet binnenkort toch maar eens gaan beginnen met m'n alt.
PSN: Flix20-NL
Atlas#22744
Voor de explosies natuurlijk!Kasai schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:18:
Triple tap + mulligan is super goede roll voor 1000 yard stareIk snap sowieso niet waarom mensen firefly op hun sniper willen.
Dat probleem ken ik niet. Al mijn chars zijn 307+
Haha, nee ik begrijp je hoor. Wel aardige loot, eindelijk boots en dan direct van hard : )M4uSzi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:37:
[...]
Is wel leggit. Maar had het daarom ook tussen haakjes gezet. Was ook meer om het duidelijk te maken. Wist niet hoe ik het anders moest neerzetten![]()
Maar mooi dat nu gelukt is. Nog leuke loot gevallen?
Firefly sniper is episch bosje!
Gisteren KF normal gecleared met mijn hunter (alt). Deze heeft na twee raids dezelfde lightscore als mijn main warlock. Toch wel frusterend hoe je door RNGesus denied wordt voor hardmode. En inderdaad.. firefly op een sniper is vreemd.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Nice.steffeh schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
Haha, nee ik begrijp je hoor. Wel aardige loot, eindelijk boots en dan direct van hard : )
Firefly sniper is episch bosje!
Kreeg gister schoentjes van 307 op mijn lock. Op normal. En mijn 310 artifact binnen, lock nu bijna 309
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan