Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
HertogJack schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:07:
[...]

Ja jongen zo gaat dat! Ach we gaan nog wel een paar keer hoor..

Ik gister een verbeterde ghost (305), 310 exotic chest, 309 warlock bond en 305 gloves.

Mn warlock gaat mn titan (main) nog inhalen qua LL :/
Nu nog jumpen bij de Sisters en Jack is helemaal ingeburgerd in KF! :D

:9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:03:
[...]

300 light is prima toch. Ik ben ook geen 310...
Maar als je gelijk al 310 light was voordat je Normal in zou gaan. zou alles toch vanaf het begin al veel te makkelijk gaan?
Daarom doen ze dit, zo dat er weer een uitdaging is. (daarom komt hij ook eerder dan gepland)
Ik vind het een hartstikke toffe RAID maar heb hem nu denk ik 12x gedaan en hij is weer super easy. Hij blijft vet en door de mechanics worden er bij ons in de groep nog wel eens foutjes gemaakt. Maar kwa enemies die iemand neerschieten? Dat levert bijna geen problemen meer op.
Je begrijpt me verkeerd. Als recommended light 310 is dan heb je als 300 light zijnde niks te makken in HardMode.. Los van de uitdaging staat daar ook een dmg penalty tegenover. Ik ga er dan ook stiekem vanuit dat je met 300 light constant de enrage timers gaat raken.

Maar ik hoef er niet meer over te discussiëren. Ik kruip gewoon in mijn donkere hoekje ;w

[ Voor 4% gewijzigd door Irrival op 21-10-2015 09:11 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• FlyLight3r
Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:03:
[...]

300 light is prima toch. Ik ben ook geen 310...
Maar als je gelijk al 310 light was voordat je Normal in zou gaan. zou alles toch vanaf het begin al veel te makkelijk gaan?
Daarom doen ze dit, zo dat er weer een uitdaging is. (daarom komt hij ook eerder dan gepland)
Ik vind het een hartstikke toffe RAID maar heb hem nu denk ik 12x gedaan en hij is weer super easy. Hij blijft vet en door de mechanics worden er bij ons in de groep nog wel eens foutjes gemaakt. Maar kwa enemies die iemand neerschieten? Dat levert bijna geen problemen meer op.
Een groep met mensen van 307+ kan best door voor recommended 310. Zolang je maar geen mensen hebben die 60% naast schiet en mensen met een beetje tactisch denkvermogen en teamwork kom je al heel eind! Ik heb er iig wel zin in ! :D

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 08:47
Ik krijg al 3 raids achter elkaar een ghost op het begin en een ghost op het eind.. :p en misschien dan 1 gun van 302 ofzo.. schiet niet echt op :-)

De raid is wel echt fucking vet.. je merkt het gelijk als je wat nieuwere mensen meeneemt. Carryen is niet zo makkelijk meer :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Twammo
  • Laatst online: 19-11 19:25

Twammo

PSN: rtwouda

HaskoF schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:33:
Na een paar maanden weg geweest toch nog de Taken King aangeschaft. Iemand zin om met 3 chars de missies & Quests door te lopen ?
Wellicht gelijk erachteraan de wekeleijkse activiteiten?
Ik ben ook nog bezig met de quests. Moet nog beginnen met TTK quest line.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43

tha_crazy

Mafketel

Zo dan, gister 308 geworden *O*
Helemaal klaar voor vrijdag

Alleen een beetje jammer dat 1 raid er niks anders dan shards viel.
Er was gelukkig nog wel een exotic engram die een 310 helm werd die ik nodig had *O*
En een 310 ghost uit de NF

[ Voor 62% gewijzigd door tha_crazy op 21-10-2015 09:14 ]

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Lipst3r schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

Een groep met mensen van 307+ kan best door voor recommended 310. Zolang je maar geen mensen hebben die 60% naast schiet en mensen met een beetje tactisch denkvermogen en teamwork kom je al heel eind! Ik heb er iig wel zin in ! :D
Daar ligt dan ook het probleem ;) Ik kan die mensen niet vinden op LFG. Er zijn altijd maar 2 soorten fireteams naar mijn mening.
  • Fireteam die alles netjes cleared zonder problemen. Daarbij is dan wel het probleem dat deze mensen nauwelijks tot niet kunnen multitasken, waardoor je een sombere raid krijgt en niemand iets zegt.
  • Fireteam die bij elke encounter een dikke faceplant maakt, maar wel de grootste lol heeft.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• FlyLight3r
Irrival schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Daar ligt dan ook het probleem ;) Ik kan die mensen niet vinden op LFG. Er zijn altijd maar 2 soorten fireteams naar mijn mening.
  • Fireteam die alles netjes cleared zonder problemen. Daarbij is dan wel het probleem dat deze mensen nauwelijks tot niet kunnen multitasken, waardoor je een sombere raid krijgt en niemand iets zegt.
  • Fireteam die bij elke encounter een dikke faceplant maakt, maar wel de grootste lol heeft.
Daar een combinatie van is perfect ^^ een keer wipen is echt niet erg. Boeiend, gaat erom dat het leuk blijft. Gisteren leuke 310 helm uit NF voor mn warlock. Als ik juiste boel infuse nu is die 309 8) HM here i come!

Irrival schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:09:
[...]

Je begrijpt me verkeerd. Als recommended light 310 is dan heb je als 300 light zijnde niks te makken in HardMode.. Los van de uitdaging staat daar ook een dmg penalty tegenover. Ik ga er dan ook stiekem vanuit dat je met 300 light constant de enrage timers gaat raken.
Ik begrijp je heel goed. Jij denkt er het jouwne over ik het mijne. Ik denk namelijk dat als je light level 300 is je de HARD raid kunt doen. En anders moeten mensen ietsjes vaker normal doen.. Maar volgens mij is nog bijna niemand echt light 310, er zit bij ons namelijk een Warlock, maarliefst 3x Warlock, dus ook 3x rewards voor zelfde poppetje elke week. En die is eigenlijk alleen maar zo een hoog level omdat hij ook exotics in zijn gear heeft gepompt (En natuurlijk al wat 310 drops) maar hij is nog geen 310. (308 volgens mij).

• FlyLight3r
Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:19:
[...]

Ik begrijp je heel goed. Jij denkt er het jouwne over ik het mijne. Ik denk namelijk dat als je light level 300 is je de HARD raid kunt doen. En anders moeten mensen ietsjes vaker normal doen.. Maar volgens mij is nog bijna niemand echt light 310, er zit bij ons namelijk een Warlock, maarliefst 3x Warlock, dus ook 3x rewards voor zelfde poppetje elke week. En die is eigenlijk alleen maar zo een hoog level omdat hij ook exotics in zijn gear heeft gepompt (En natuurlijk al wat 310 drops) maar hij is nog geen 310. (308 volgens mij).
310 is niet keihard. Hoeveel was je toen je NM in ging. NM is ook goed te doen met groep van iets onder de 290. Recommended staat volgens mij alleen maar voor level enemies. Daar moet je in de buurt zitten wil je beetje goede damage doen. Ik denk level 42-44 mobs? Ben benieuwd. Ik denk dat iedereen die 306/7/8 is best mee kan :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Light level zegt niet alles.
De juiste equipment (guns + armor) in combinatie met de juiste skillset en een player die tenminste een beetje kan spelen hebben naar mijn mening meer impact.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Vraagje over de "Lost and Found" sidequest van Petra:
Begrijp ik goed dat je, om die quest te unlocken, zowel bij Petra als bij Variks rank 3 moet zijn?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:19:
[...]

Kan ook makkelijk zeker als je een team hebt wat op elkaar in gespeeld is, was toch ook bij Crota zo, ja het is wat lastiger, maar was wel te doen.

PC Specs

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zit er een maximum aan het aantal legendary marks wat je kan hebben?

• FlyLight3r
xelfer schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:35:
Zit er een maximum aan het aantal legendary marks wat je kan hebben?
Jup max 200 :).

• xelfer
  • Niet online
Ah oke, thanks :). Ik vraag me altijd af wat ik met die marks moet kopen :(.... Ik verdien ze sneller dan ik ze uit kan geven.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
dvdkiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:34:
Begrijp ik goed dat je, om die quest te unlocken, zowel bij Petra als bij Variks rank 3 moet zijn?
Niet dat ik weet, heb de meeste van characters recentelijk nog opnieuw geleveled en ben nog lang geen rank 3 bij beide..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-11 06:38
xelfer schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:36:
[...]

Ah oke, thanks :). Ik vraag me altijd af wat ik met die marks moet kopen :(.... Ik verdien ze sneller dan ik ze uit kan geven.
Dat ligt aan je light level en de gear die je al hebt. Wil je alle exotics hebben trek je een leuke exotic uit de muur. Wil je zo snel mogelijk leveren ga je voor legendary gear. Al moet ik zeggen: t enige wat ik heb gekocht is een ghostshell van 280. Overige gear dropt wat meer dan hoge ghost shells.

• xelfer
  • Niet online
Waar kan je Exotics kopen voor Legendary Marks eigenlijk?

• greyfox1987
dvdkiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:34:
Dat begrijp je niet goed :-) Rank 3 bij alleen Petra is genoeg.

• Michel8704
xelfer schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:42:
Waar kan je Exotics kopen voor Legendary Marks eigenlijk?
Bij de vanguard. Onderin de tower bij de lange tafel, als je de laatste kamer inloopt zijn er aan weerszijden van de deuropening kiosken waar je exotic armor en exotic wapens kunt halen.
Lipst3r schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:29:
[...]

310 is niet keihard. Hoeveel was je toen je NM in ging. NM is ook goed te doen met groep van iets onder de 290. Recommended staat volgens mij alleen maar voor level enemies. Daar moet je in de buurt zitten wil je beetje goede damage doen. Ik denk level 42-44 mobs? Ben benieuwd. Ik denk dat iedereen die 306/7/8 is best mee kan :)
Yes ik snap hem haha,, probeer alleen Irreval to overtuigen dat het allemaal wel meevalt O-)

• Michel8704
zekerpixels schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 00:38:
Voor de quest moet ik Atheon nog verslaan, mensen zin om mee te gaan?
Als ik van íemand een checkpoint over mag nemen, hoor ik het graag?

Vault of Glass Speedrun, 21-10-2015, start rond 13:00:
De hele raid of vanaf een checkpoint afhankelijk of iemand checkpoint heeft.

1. ZekerPixels, 307 Hunter
2. michel8704
3.
4.
5.
6.

Evt kan een andere tijd, maar ik wil eigenlijk vroeg in de middag.
ik kan mee, moet m ook doen voor de quest, mits ik op tijd een taken minotaur weet te vinden >:) !
Nog even wat extra mensen fixen...

• xelfer
  • Niet online
Michel8704 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Bij de vanguard. Onderin de tower bij de lange tafel, als je de laatste kamer inloopt zijn er aan weerszijden van de deuropening kiosken waar je exotic armor en exotic wapens kunt halen.
Ah zo, thanks :).
Michel8704 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:46:
[...]

ik kan mee, moet m ook doen voor de quest, mits ik op tijd een taken minotaur weet te vinden >:) !
Nog even wat extra mensen fixen...
Vault of Glaaasssssss!!!! Nice! jammer dat ik smiddags niet mee kan doen O+ VoG altijd leuk xD!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

greyfox1987 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:43:
[...]
Dat begrijp je niet goed :-) Rank 3 bij alleen Petra is genoeg.
Dank u :)
Ik zie dat ik pas rank anderhalf ben bij Petra.
Dat wordt nog een flinke tijd voordat ik rank 3 ben, met haar 3 bounties per week en de HoW missies :/

• NLRev0lution
dvdkiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Dank u :)
Ik zie dat ik pas rank anderhalf ben bij Petra.
Dat wordt nog een flinke tijd voordat ik rank 3 ben, met haar 3 bounties per week en de HoW missies :/
Prison of Elders doen.. schiet ook lekker op.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ah ja, die heb ik nog niet gedaan.
Goed plan!

• greyfox1987
NLRev0lution schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Fout, PoE krijg je geen queen's wrath reputation van.. Daar krijg je house of judgment rep van.

• NLRev0lution
greyfox1987 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Fout, PoE krijg je geen queen's wrath reputation van.. Daar krijg je house of judgment rep van.
Daar heb je ook een punt. Dan wordt het idd 3 bounties per week doen van petra :p

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Fuuuu #$%&#$%^weer geen exotic uit de NF!! Bungie pls!
Soooo salty!
Maar wel een 309 Vanguard ghost.

Vervolgens een exotic engram drop uit de daily, helaas werd dit een 290 Saint 14 en heb ik al een 305 BUNGIE PLS!!

Gevolgd door een 310 Hawkmoon drop uit de Exotic chest bij de piemeljumppuzzel. Alleen had ik al een 310 Hawkmoon BUNGIE PLS!!

Verder uit de raid de sniper, 302 en ik heb al een 303. Dus de 302 zit nu in m'n Black S.....
Maar ook een 305 chest piece en 307 gauntlets waardoor overal light nu op 306 zit.

Binnenkort ook maar eens beginnen aan m'n alt welke sinds TTK maar met zichzelf zit te spelen.
Scheelt dat ik wel een vracht 280+ rare armor bewaar zodat zodra m'n alt 40 is en wat legendary gear heeft ik deze direct kan infusen.

PSN: Flix20-NL

Flix20 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:07:
Soooo salty!

Vervolgens een exotic engram drop uit de daily, helaas werd dit een 290 Saint 14 en heb ik al een 305 BUNGIE PLS!!

Gevolgd door een 310 Hawkmoon drop uit de Exotic chest bij de piemeljumppuzzel. Alleen had ik al een 310 Hawkmoon BUNGIE PLS!!

Verder uit de raid de sniper, 302 en ik heb al een 303. Dus de 302 zit nu in m'n Black S.....
Maar ook een 305 chest piece en 307 gauntlets waardoor overal light nu op 306 zit.

Binnenkort ook maar eens beginnen aan m'n alt welke sinds TTK maar met zichzelf zit te spelen.
Scheelt dat ik wel een vracht 280+ rare armor bewaar zodat zodra m'n alt 40 is en wat legendary gear heeft ik deze direct kan infusen.
Niet zo huilen joh :P. Moet je kijken al die rewards :+ daarvoor heb ik gisteren 3x de RAID moeten doen :+.
En alles van 310 is wereld. Kun je namelijk lekker infusen 8)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hey, nou is het natuurlijk niet de bedoeling dat jullie allemaal nu al VoG en PoE gaan doen, ik ben er nog niet klaar voor! :p

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 15:55

Vuvuzela

My spire is forming

Jeej bij de piemeljumppuzzel een 310 Telesto.. CP overgezet en met mn hunter ook ff snel kijken of er iets ligt. Dus ik doe m'n bones of Eao aan spring in 5 keer naar de overkant en er dropt een 290 Truth FFFUUUU :F :X ik ben dom

310 heavy was geweldig geweest.. Geen exotic engrams dus alleen drops in het wild zo hoog.

I served in a company of heroes.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Ik sla de raid lekker over deze week, en gewoon gelijk hardmode doen :P
Nightfall sla ik ook over...na het weekend ben ik vast 310+ En heb het gevoel dat exotics dan als 320-330kunnen droppen..zou me niks verbazen, dus wacht ik nog ff.

The first casualty in war is always the truth...

Jumpiefox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:24:
Ik sla de raid lekker over deze week, en gewoon gelijk hardmode doen :P
Nightfall sla ik ook over...na het weekend ben ik vast 310+ En heb het gevoel dat exotics dan als 320-330kunnen droppen..zou me niks verbazen, dus wacht ik nog ff.
:O 330? als je die vindt laat het even weten 8)..

• Flix20
Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Niet zo huilen joh :P. Moet je kijken al die rewards :+ daarvoor heb ik gisteren 3x de RAID moeten doen :+.
En alles van 310 is wereld. Kun je namelijk lekker infusen 8)
Was lichterlijk satire :+

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:09
Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

330 exotics zijn er, zie site Bungie > armory.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

In de database staan ze opeens als 330...Bungie armory. Knuckleheadradar etc etc. Dus zou me niks verbazen als we net als nu 310 exotics kunnen krijgen als je 300light bent, nu 320krijgen als je 310+bent..en misschien 330 als 320+ bent.

Ook wel logisch want we weten al dat er na hardmode ook nog een mode op ons aan het wachten is dit keer. (Ik gok gewoon hardmode met Nightfall achtige modifiers..gaat sick worden als dat het is :P)

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpiefox op 21-10-2015 10:28 ]

The first casualty in war is always the truth...

:+ Bij ons zit er ook een die heletijd loopt te klagen dat ie geen drol krijgt maar ondertussen wel 6-7 rewards krijgt uit 1 RAID, maar mijne was ook niet lullig bedoeld. (dat is het verradelijke van platte tekst:P) Kusje erop en klaar :+
baronruud schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

330 exotics zijn er, zie site Bungie > armory.
Nice 8) dat had ik nog niet gezien.

• CCP
  • Laatst online: 26-11 13:09

CCP

Gister 2x KF gedaan.
Zowel hunter als warlock helm gehad.
Heel blij met beide helmen, maar toch teleurgesteld dat deze niet minimaal 304 zijn. Waarom 303 hunter (te infusen naar 309 met een 310 exotic) en 300?!? Warlock helm...zucht...

• L490
  • Laatst online: 10-11 16:26
dvdkiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 06:04:

[...]

Die wil ik zeker een keer doen ja!
TraceG ook hoorde ik ;)

PS4?
Gisteren nog even snel met een paar Britten en een Belg kunnen meedoen.

Best een leuk dingetje die NTTE!
[...]

Level je de Queen wel met PoE? Dat was toch House of Judgement die je ranked? (Die Variks knakker)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• NLRev0lution
DarkElement schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:40:
[...]

Level je de Queen wel met PoE? Dat was toch House of Judgement die je ranked? (Die Variks knakker)
NLRev0lution in "[Multi] Destiny: The Taken King. Kroeg/ Slowchat . Deel 1"

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 01:42

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Wie gaat er mee met de NightFall, over 10-15 min?

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 15:46
NLRev0lution schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:00:
[...]

Daar heb je ook een punt. Dan wordt het idd 3 bounties per week doen van petra :p
kan iemand mij vertellen hoe ik de queen bounties beschikbaar kan krijgen? Moet ze een bepaalde rank zijn hiervoor? Ik heb namelijk alle missies etc gespeeld, maar ik krijg maar geen queen bounties te zien. :/

Just grow old with grace

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-11 08:43
Silverscope schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

kan iemand mij vertellen hoe ik de queen bounties beschikbaar kan krijgen? Moet ze een bepaalde rank zijn hiervoor? Ik heb namelijk alle missies etc gespeeld, maar ik krijg maar geen queen bounties te zien. :/
Ik kreeg deze pas nadat ik alle taken assault missies voltooid had, heb je deze allemaal al gedaan?

Edit: deze dus:

http://www.destinygamewiki.com/wiki/The_Taken_War:_Petra

[ Voor 8% gewijzigd door noloog op 21-10-2015 11:01 ]

• Silverscope
noloog schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Ik kreeg deze pas nadat ik alle taken assault missies voltooid had, heb je deze allemaal al gedaan?

Edit: deze dus:

http://www.destinygamewiki.com/wiki/The_Taken_War:_Petra
Je bedoelt gewoon de story missies en de strikes? Volgens mij heb ik die allemaal gedaan ja. Daarom snap ik het ook niet 8)7

edit:
Ik was te voorbarig met mijn reply :P. Ik zal die stappen vanavond doorlopen en hoop dat ik ze dan alsnog te zien krijg. Thx alvast

[ Voor 14% gewijzigd door Silverscope op 21-10-2015 11:10 ]

Just grow old with grace

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-11 11:03
[...]

Krijg je house of wolves alleen toch? Hoe rank je dan omhoog bij die paarse faction? Zit zelf nml ook op rank 2 na 3 weken :(

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Iemand zin in een nf?

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 13:03
Silverscope schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:08:
[...]
Je bedoelt gewoon de story missies en de strikes? Volgens mij heb ik die allemaal gedaan ja. Daarom snap ik het ook niet 8)7

edit:
Ik was te voorbarig met mijn reply :P. Ik zal die stappen vanavond doorlopen en hoop dat ik ze dan alsnog te zien krijg. Thx alvast
Nee, het zijn niet alleen de story missies en de strikes. De Taken War zijn aparte quests.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• zekerpixels

zekerpixels

Jup, ongeveer 15 min geleden gepost
Headblast schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Krijg je house of wolves alleen toch? Hoe rank je dan omhoog bij die paarse faction? Zit zelf nml ook op rank 2 na 3 weken :(
In house of wolves kon je veel meer quests pakken ;)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-11 11:03
DarkElement schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

In house of wolves kon je veel meer quests pakken ;)
Niet gespeeld helaas :( duurt lang man! morgen avond maar weer is even destiny spelen! gelijk alle alts door normal KF rammen en dan main en 2e alt HMS gaan doen dit weekend :) YOU IN BRAH!

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Silverscope
Jackal131 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Nee, het zijn niet alleen de story missies en de strikes. De Taken War zijn aparte quests.
Ah op die fiets. Ik zal die quests dan zsm eens gaan completen. Duurt alleen altijd zo lang om te wachten op die champions. Haha.

Just grow old with grace

• CCP

CCP

Iemand al de "No Time To Explain" binnegehaald?
Vorige keer de cultghost gehad, nog niet de questline. Gisteren Paradox altboss opnieuw gedaan voor de lol, maar geen nieuwe ghost.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Flix20 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:07:
Soooo salty!
Ik 2 legendaries < 300 en een 300 conspiracy theory die ik al heb alleen dan met slechte perks :P

• greyfox1987
XBOX ONE

Vanavond rond 20:00 ga ik met nog 3 gasten het raid gedeelte doen van de No Time To Explain quest.. we gaan dus VOG in! Het idee was om een schone start te doen, want het is sowieso best wel een vette raid :-) Iemand die mee wil? (Al is het maar voor de lol.. we hebben nog niet besloten of we hard of normal gaan.. maakt voor ons niet echt uit).

- Greyfox1987
- Blijksem
- Dingleboober
- AlienProbe974
- ??
- ??

Wil je mee? Stuur even een PM met je gamertag! :-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga 1300 wel mee vog doen.
Ps4 dan

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 15:55

Vuvuzela

My spire is forming

CCP schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:31:
Iemand al de "No Time To Explain" binnegehaald?
Vorige keer de cultghost gehad, nog niet de questline. Gisteren Paradox altboss opnieuw gedaan voor de lol, maar geen nieuwe ghost.
Had je gisteren geen quest dan btw? Ik heb gisteren de ghosts pas gedaan en vandaag geen quest.. zal wel vanaf de weekly reset zijn of de volgende dag dat die daily er weer is.

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Topicstarter
Godver dan moet jij natuurlijk ook weer mee!

• zekerpixels

zekerpixels

zekerpixels schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 00:38:
Voor de quest moet ik Atheon nog verslaan, mensen zin om mee te gaan?
Als ik van íemand een checkpoint over mag nemen, hoor ik het graag?

Vault of Glass Speedrun, 21-10-2015, start rond 13:00:
De hele raid of vanaf een checkpoint afhankelijk of iemand checkpoint heeft.

1. ZekerPixels, 307 Hunter
2. zuperkiwi, 294 titan vanaf 13:30, 1xVoG
3. michel8704
4. renalpkal, 299 Titan, 0xVoG
5. xShadOw15x
6. M4uSzi

Evt kan een andere tijd, maar ik wil eigenlijk vroeg in de middag.
Ik neem aan dat de twee onervaren geen probleem zijn, het is niet zo moeilijk. Ik zal over een half uurtje een party maken.

[ Voor 3% gewijzigd door zekerpixels op 21-10-2015 12:03 ]

• Flix20
Crashhill schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:29:
[...]

:+ Bij ons zit er ook een die heletijd loopt te klagen dat ie geen drol krijgt maar ondertussen wel 6-7 rewards krijgt uit 1 RAID, maar mijne was ook niet lullig bedoeld. (dat is het verradelijke van platte tekst:P) Kusje erop en klaar :+
Soms heb ik wel van die momenten dat ik denk Fuuuu... ik word echt zoo genaaid door RNGesus, maar dan kijk je even goed naar wat je nu allemaal gekregen hebt, en dan zou je daar 3 maanden geleden dolsgelukkig mee zijn.
Is nu alleen zuur dat ik eigenlijk alles al had.

Ik koop ook steeds een Exotic uit de iPad om zo de RNG voor te zijn.
In die nieuwe algoritme zou de kans op dubbels juist afgenomen zijn, maar mijn laatste 7 drops zijn dus juist dubbels, en ik heb nog lang niet alles.

Verwijderd

Met 4 man knal je er met extreem gemak doorheen! De vault stelt niks meer voor. :)

• zekerpixels

zekerpixels

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:05:
Met 4 man knal je er met extreem gemak doorheen! De vault stelt niks meer voor. :)
Daarom

Verwijderd

Topicstarter
zekerpixels schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Ik neem aan dat de twee onervaren geen probleem zijn, het is niet zo moeilijk. Ik zal over een half uurtje een party maken.
Neuj is geen probleem. Ik moet nog wel ff snel de andere Quest completen van de minotaur.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:58
OMG ik heb nog geen vervolg gekregen na de daily reset.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Wouw. Super die NF al 2x Ghost van 291 :+

[ Voor 3% gewijzigd door M4uSzi op 21-10-2015 12:10 ]

PSN - M4uSzi // -

• zekerpixels

zekerpixels

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Neuj is geen probleem. Ik moet nog wel ff snel de andere Quest completen van de minotaur.
ember Ceves op Venus bij de taken events spawnen er veel
Buizerd__NL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:09:
OMG ik heb nog geen vervolg gekregen na de daily reset.
Ik kom dit online tegen:

3. DUE TO A LACK OF CLARIFICATION: Accept a quest the vendor will give you and if no quest appears then you have to wait until the paradox is the daily again and you will receive it but if you did receive a quest, Gain Reputation with FWC via packages by trading motes, weapon parts, armor parts etc

PC Specs

• Buizerd__NL
Dat laatste heb ik al gedaan, ik ben al rank 2 namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Buizerd__NL op 21-10-2015 12:22 ]

Buizerd__NL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:22:
Dat laatste heb ik al gedaan, ik ben al rank 2 namelijk.
if no quest appears then you have to wait until the paradox is the daily again

PC Specs

• Buizerd__NL
Jup. :-(

Verwijderd

Wie nightfall?
zekerpixels schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

FarisFaris gaat voor mij in de plaats. Maar dat had je denk al wel door.

PSN - M4uSzi // -

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Iemand missies quests bounties TTK?
PSN Haskof

• xelfer
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook 289 light en ik ben wel klaar voor de hogere content.

PSN: Xelferz voor mensen die samen willen spelen :)

• CCP

CCP

- Accept a quest the vendor will give you
- if no quest appears, then you have to wait until the paradox is the daily again and you will receive it
- but if you did receive a quest, Gain Reputation with FWC via packages by trading motes, weapon parts, armor parts etc
- Vorige keer de ghost ingeleverd
- Naar rank 3 gegaan met motes omdat ik The Vanity wilde, niet omdat ik FWC zo leuk vind
- Geen quest whatsoever in de tussen tijd.

Ik weet niet meer of ik al rank 2 was bij inleveren van de cultghost en of ik 1 rank omhoog moet.
Ook was ik inmiddels alweer geswitched van faction. Hmm, nog maar eens terugswitched en weer 100 motes inleveren...zucht

Blijkbaar is dit alleen per account te doen en niet per character...
Er staat toch ook dat je eerst de quest moet accepteren. Maakt niks uit wat je rank is bij FWC.

Atlas#22744

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 14:09
Wanneer kunnen exotic enagram 330 worden dan?

• NLRev0lution
To easy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:21:
Wanneer kunnen exotic enagram 330 worden dan?
Als jij 320 light bent.

• CCP

CCP

Kasai schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:15:
Er staat toch ook dat je eerst de quest moet accepteren. Maakt niks uit wat je rank is bij FWC.
Die hele questline triggert niet, dus ik mis een stap ofzo. En het is niet het inleveren van de ghost.

Het enige dat ik verwachte toen ik de ghost inleverde was die 500+ rep, toen was er nog niets bekend over dat wapen. Nu ik het terughaal, ik had nooit eerder bij FWC gezeten voordat ik die ghost inleverde en was dus rank 0 en toen gespeedranked voor die Vanity met voornamelijk motes. TOen ik de Ghost ingeleverde de optie van FWC als faction geaccepteerd, toen niets en nu niets.

Maar goed, ik zie wel wanneer die triggert. Blijf nog wel weekje bij FWC hangen dan.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 14:09
Osu dat duurt nog ff. Bedankt
CCP schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Die hele questline triggert niet, dus ik mis een stap ofzo. En het is niet het inleveren van de ghost.

Het enige dat ik verwachte toen ik de ghost inleverde was die 500+ rep, toen was er nog niets bekend over dat wapen. Nu ik het terughaal, ik had nooit eerder bij FWC gezeten voordat ik die ghost inleverde en was dus rank 0 en toen gespeedranked voor die Vanity met voornamelijk motes. TOen ik de Ghost ingeleverde de optie van FWC als faction geaccepteerd, toen niets en nu niets.

Maar goed, ik zie wel wanneer die triggert. Blijf nog wel weekje bij FWC hangen dan.
Wanneer heb je die ghosts gehaald?

Atlas#22744

• Flix20
FML trouwens... Sinds start van TTK ben ik bij FWC gegaan. Toevallig zaterdag over gegaan naar DO voor Hung jury....

• CCP

CCP

Kasai schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Wanneer heb je die ghosts gehaald?
De vorige keer dat Paradox de daily was. Ik was niet op de hoogte van een sidequest totdat ik ineens in de Vault een deur zag. Ik ging toen googlen of er net als de BS daily een altboss was. Toen kwam ik de guide met de ghosts tegen. Die gedaan en hoopte op meer rewards. Ik hoopte zelfs op de +500 rep waarvan er werd gezegd dat je dit kreeg als je de ghost inleverde. Kreeg ik niet, dacht dat dit lag aan het feit dat ik FWC niet als faction had.

Gisteren voor de lol op mijn andere char gedaan (geen ghost, alleen legendary engram en marks) en pas vandaag zag ik dat er een questline voor dat wapen was.

Dat wapen komt nog wel, nog eerst een 2e exotic zwaard en ToM halen :)

• CCP

CCP

Flix20 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:31:
FML trouwens... Sinds start van TTK ben ik bij FWC gegaan. Toevallig zaterdag over gegaan naar DO voor Hung jury....
Goeie zet, Hung Jury is een beest. Mijne nu 307
CCP schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

De vorige keer dat Paradox de daily was. Ik was niet op de hoogte van een sidequest totdat ik ineens in de Vault een deur zag. Ik ging toen googlen of er net als de BS daily een altboss was. Toen kwam ik de guide met de ghosts tegen. Die gedaan en hoopte op meer rewards. Ik hoopte zelfs op de +500 rep waarvan er werd gezegd dat je dit kreeg als je de ghost inleverde. Kreeg ik niet, dacht dat dit lag aan het feit dat ik FWC niet als faction had.

Gisteren voor de lol op mijn andere char gedaan (geen ghost, alleen legendary engram en marks) en pas vandaag zag ik dat er een questline voor dat wapen was.

Dat wapen komt nog wel, nog eerst een 2e exotic zwaard en ToM halen :)
Hmm vreemd... Oh well, komt wel inderdaad :)

Atlas#22744

• snakeroel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-02-2022

snakeroel

psn: Snakeroel

domme vraag misschien.
Gisteren kings fall gecleared maar niet de calcified verzameld. Kan ik terug naar een geclearde kings fall om de fragments alsnog te halen of moet ik hem opnieuw clearen?

iRacing Profiel

• Flix20
CCP schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

Goeie zet, Hung Jury is een beest. Mijne nu 307
Behalve dat ik nu dus een week moet wachten op NTTE omdat je daarvoor bij FWC moet zitten....
Maargoed, heb toch die ghosts niet verzameld :+

Heb ik geen geduld voor. Zo gaat ToM voor mij ook helemaal niets worden.

• NLRev0lution
snakeroel schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:42:
domme vraag misschien.
Gisteren kings fall gecleared maar niet de calcified verzameld. Kan ik terug naar een geclearde kings fall om de fragments alsnog te halen of moet ik hem opnieuw clearen?
Gewoon opnieuw doen (je hoeft de raid niet af te maken), of wachten tot je weer een run doet na de reset zodat je ook nog loot mee krijgt.

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Heeft er iemand soms een volledig opgeladen Agonarch Rune ter beschikking waar ik mee kan rennen?
Ik heb 'm nodig maar mijne is nog lang niet vol... ik zit op PS4: Ralphoman

Indien nodig help ik graag met Nightfalls etc (2x lvl 309, 1x 308)
Thanks!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 22:37
Mag ik btw de PSN ID's toevoegen die ik hier in dit topic lees, om zo keer samen wellicht met leute te spelen?

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 14:12
Tuurlijk!! Voeg me maar toe ;)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Pagina: 1 ... 78 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan