Soms is het toch ook hartstikke grappig om newbies (geen noobs, er zijn geen noobs behalve ikzelf) mee te nemen. Zeg ook niet dat dat standaard leuk is. Maar als je er als groep hartstikke makkelijk doorheen loopt is het toch altijd prachtig om zo iemand mee te nemen. Het voordeel is dat je die mensen vaak kunt vormen naar jullie tactiek en hij na 2-3x vaak gewoon supergoed mee doet.Vaak is alleen het probleem dat mensen er geen tijd voor vrij makenShadowSaiyan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:19:
[...]
Het is vooral voor vastigheid, ik vind het zelf ook wel lekker dat je met mensen raid die je inmiddels goed kent. Ik ben in ieder geval blij dat ik de clan ben gestartantwoorden staan in de quote
Verwijderd
Lekker verder kijken naar een groep die wel goed genoeg is om het met enkele 295 ook te kunnen halen.
Sorry hoor maar als je echt allemaal 300+ moet zijn om hem te halen dan zijn ze duidelijk zelf niet goed genoeg.
Ik heb de raid met met 2e hunter al een paar keer gecleared als level 291.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:
LL300 als eis zegt genoeg over de groep lijkt me.
Lekker verder kijken naar een groep die wel goed genoeg is om het met enkele 295 ook te kunnen halen.
Sorry hoor maar als je echt allemaal 300+ moet zijn om hem te halen dan zijn ze duidelijk zelf niet goed genoeg.
Puur omdat ik de bones of Eao daarop gebruik omdat ik te lui ben om me subclass te levelen
En laatst nog een clear met een groep van rond de 291-292.
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 19-10-2015 15:43 ]
Persoon in kwestie heeft hier al op geantwoordVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:
Ze zeggen rond de 300.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:
Is inderdaad goed te doen.tha_crazy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:42:
[...]
Ik heb de raid met met 2e hunter al een paar keer gecleared als level 291.
Puur omdat ik de bones of Eao daarop gebruik omdat ik te lui ben om me subclass te levelen
The first casualty in war is always the truth...
Ging vorige week op mn altje mee (full run) die 280 was.. Oryx ging rap neertha_crazy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:42:
[...]
Ik heb de raid met met 2e hunter al een paar keer gecleared als level 291.
Kan prima mits de rest wat hoger zit qua light levels.
psn: HertogJack
Eerst ff de hard mode doen, wat LL sprokkelen en dan de trials inAlexMar schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:48:
Iedereen vrijdag los op de hard mode, hopelijk is Trials vrijdagavond wél live!
Kan me herinneren dat we jou in het hoekje hebben neergezetHertogJack schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:51:
[...]
Ging vorige week op mn altje mee (full run) die 280 was.. Oryx ging rap neerMaarja biljartclub de driebander zijn ook wel een stel bazen.
![]()
Kan prima mits de rest wat hoger zit qua light levels.
Maar inderdaad, als HertogJack het kan op een warlock dan kan iedereen het!
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Tuurlijk duurt het soms wat langer, maja het is voor mij ook geen wedstrijd. Oryx verslaan was voor mij een hele ervaring. Totaal denk 30 uur bezig geweest door verschillende weken heen. Ook met verschillende spelers. Maar als je dan op het punt komt dat je de truuk door hebt en de kill gemaakt wordt.. tja ontzettend vet gewoon.
Spelers die willen proberen te jumpen maar 4x falen krijg gewoon een 5e kans enz.
Sommige pro spelers hier zijn bereid om af en toe is mee te helpen om dingen te completen. En dat super tof! Dit zag je ook toen year 1 bijna klaar was en mensen nog ff door VoG worden geholpen voor een f*cking emblem. Top gewoon
Maar wapens/armor uit mythes zijn juist wat je nodig hebt in de epische mythische quest to slay a dark god!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
And to receive 2 moldering shardsLow_Profile schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
Maar wapens/armor uit mythes zijn juist wat je nodig hebt in de epische mythische quest to slay a dark god!
Ik weet dat de wrecking bolz altijd wel in zijn voor runs met newbies, toffe gasten ook verder dus als je met hun kunt raiden zeker doen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:06:
Ik wil opzich ook wel een clan joinen, maar wel 1 die relax kan omgaan met minder vaardige spelers.
Tuurlijk duurt het soms wat langer, maja het is voor mij ook geen wedstrijd. Oryx verslaan was voor mij een hele ervaring. Totaal denk 30 uur bezig geweest door verschillende weken heen. Ook met verschillende spelers. Maar als je dan op het punt komt dat je de truuk door hebt en de kill gemaakt wordt.. tja ontzettend vet gewoon.
Spelers die willen proberen te jumpen maar 4x falen krijg gewoon een 5e kans enz.
Sommige pro spelers hier zijn bereid om af en toe is mee te helpen om dingen te completen. En dat super tof! Dit zag je ook toen year 1 bijna klaar was en mensen nog ff door VoG worden geholpen voor een f*cking emblem. Top gewoon
Je kunt ook met de inglourious guardians gaan raiden, die zijn stuk voor stuk motorisch gehandicapt dus valt het niet op dat je 4x faalt
Wat een baas die Jack ! Goed gedaan hoor jong!Irrival schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:01:
[...]
Kan me herinneren dat we jou in het hoekje hebben neergezet![]()
Maar inderdaad, als HertogJack het kan op een warlock dan kan iedereen het!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wel even hierbij opmerkend dat Gearloose aka Dumay de spiritueel leider is van de inglourious guardians...
Zijn er al hints ondekt qua veranderingen in de hard mode raid?
Ik verwacht dat de hive vervangen is door taken captains en ander geel gespuis.
Ik verwacht dat alle mobs in de raid taken zijn.Griffx schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:12:
[...]
Wel even hierbij opmerkend dat Gearloose aka Dumay de spiritueel leider is van de inglourious guardians...![]()
Ik ontken alles!Griffx schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:12:
[...]
Wel even hierbij opmerkend dat Gearloose aka Dumay de spiritueel leider is van de inglourious guardians...![]()
Wat wordt hij toch groot he! Zo trots op onze Jack #badboy #wateendotje #fuckhashtagsLipst3r schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:10:
[...]
Wat een baas die Jack ! Goed gedaan hoor jong!
Succes in de Hard Mode met light level 290-295Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:
Lezen blijft een vak in plaats van iets af te zeiken.
Haha! Ja voor het weet zijn ze het huis uit...Irrival schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Wat wordt hij toch groot he! Zo trots op onze Jack #badboy #wateendotje #fuckhashtags
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Het is al gezegd dat het rond 300 LL is dat ze willen, maar het is niet alsof 300+ ook echt moeilijk is om te halen. Ik speel behoorlijk casual, raid pas 2x compleet gecleared en doe voor de rest nog wat random shit zoals Court en strikes en heb toch een LL van 300 sinds een week of 2 (302 zelfs sinds gister). M'n Ghost houdt me al die tijd behoorlijk op met z'n 285... wil maar niet droppen in de raid (of een betere blauwe in Court).Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:
Ik ben het hier mee eens, er zijn echt mensen die er 0,0 moeite mee hebben andere mensen te helpen. Tha_Crazy is er daar eentje van, Alex...iets? is er ook eentje, die gast die er gisteravond op een gegeven moment bij werd gehaald die 310 wapens heeft ofzo ook, Timmeehhh1984 (ofzo) en zo vergeet ik er nog wel wat meer.Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:06:
Ik wil opzich ook wel een clan joinen, maar wel 1 die relax kan omgaan met minder vaardige spelers.
Das echt tof. Voor mij geldt dat ik die game niet 'leef', ik speel voor m'n plezier, dus ik vind 't wel prettig dat er mensen gamen met de instelling van 'laten we een leuke avond/middag/whatever hebben, als we 't halen top, en als we 't niet halen, no problem'.
Och ja, je moet toch wat he.
Of weken achter elkaar alleen de chestpiece (het onfortuinlijke lot van een der Nerfers)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
De meeste hier hebben geen probleem om andere te helpen gok ik zo. Maar je verwacht er wel wat inzet voor terug, niet dat je A zegt en dat ze B doen zeg maar.Just_A_User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:26:
[...]
Ik ben het hier mee eens, er zijn echt mensen die er 0,0 moeite mee hebben andere mensen te helpen. Tha_Crazy is er daar eentje van, Alex...iets? is er ook eentje, die gast die er gisteravond op een gegeven moment bij werd gehaald die 310 wapens heeft ofzo ook, Timmeehhh1984 (ofzo) en zo vergeet ik er nog wel wat meer.
Das echt tof. Voor mij geldt dat ik die game niet 'leef', ik speel voor m'n plezier, dus ik vind 't wel prettig dat er mensen gamen met de instelling van 'laten we een leuke avond/middag/whatever hebben, als we 't halen top, en als we 't niet halen, no problem'.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik ben van mening dat iedereen het moet leren, tenslotte moet je ergens beginnen dus als ik iemand kan helpen (ook al ben ik zelf niet de meest ervaren speler) dan doe ik dat met plezier. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Alleen een degelijk clan zoek ik nog voor wat meer regelmaat, of ze nu wel of niet maf zijn, als het maar gezellig is. Vanavond Oryx maar eens afronden voor de reset, benieuwd of het nu wel luktJust_A_User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:26:
[...]
Ik ben het hier mee eens, er zijn echt mensen die er 0,0 moeite mee hebben andere mensen te helpen. Tha_Crazy is er daar eentje van, Alex...iets? is er ook eentje, die gast die er gisteravond op een gegeven moment bij werd gehaald die 310 wapens heeft ofzo ook, Timmeehhh1984 (ofzo) en zo vergeet ik er nog wel wat meer.
Zo denk ik er ook over.NLRev0lution schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:31:
[...]
De meeste hier hebben geen probleem om andere te helpen gok ik zo. Maar je verwacht er wel wat inzet voor terug, niet dat je A zegt en dat ze B doen zeg maar.
Ook ik heb het ooit moeten leren. Zo ben ik bv. pas in April begonnen met Destiny en liep behoorlijk achter de feiten aan bij bv. Crota.
Maar door eerst wat YT filmpjes te kijken, zorgen dat ik goede gear had en gewoon aan het begin van de raid te zeggen joh gasten, ik heb dit nog nooit gedaan.
Meeste zullen dan echt niet te beroerd zijn om je er doorheen te begeleiden.
Zo nu ook. De raid is voor iedereen nog best nieuw. Sommige zullen 'm al 10 keer gelopen hebben, de ander 2. Maar om nou te zeggen dat je na 10 keer de raid meester bent... mwa, ik vind van niet.
Dat gezegd te hebben, als er iemand in de groep zit die de raid nog niet kent, of niet goed kent maar die geeft het niet aan maar veroorzaakt daardoor wel een aantal whipes. Sja, dan kan ik me voorstellen dat dat wat frustraties veroorzaakt.
Maar, als een groep aangeeft we zoeken 300+ mensen met ervaring omdat we er snel doorheen willen vind ik dat ook prima. Als zij dat zo willen doen, en dan snap ik ook wel dat diegene op dat moment geen zin hebben om iemand die onder het aanbevolen light leven zit én weinig tot geen ervaring.
Maar diegene geven dat dan ook duidleijk aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Flix20 op 19-10-2015 16:38 ]
PSN: Flix20-NL
LexzorJust_A_User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:26:
[...]
Edit: zelfde dus
[ Voor 49% gewijzigd door gise op 19-10-2015 16:38 ]
Mis ik iets?Crashhill schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:37:
[...]
LexzorAlex, Lexzor meehelpen :O! Ging het om Trials of Osiris
haha!
Je wordt hier de hemel in geprezen en meneer zit niet op te letten. Laat maar dan!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik werd er gisteravond niet bijgehaald, maar... alsnog bedanktCrashhill schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:37:
[...]
LexzorAlex, Lexzor meehelpen :O! Ging het om Trials of Osiris
haha!
Dat jij meehelpte met RaidenAlexMar schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:39:
[...]
Ik werd er gisteravond niet bijgehaald, maar... alsnog bedankt
Gast... lul niet zoCrashhill schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
Dat jij meehelpte met Raiden.. je was laatst toch nog een beetje kingsfall newbie haha.. dus ik denk ahhhh lexzor meehlpen dat moet Trials zijn, maar dat is er helemaal niet
maak ik het nu nog erger? haha!
Ben nog steeds king's fall newbie hoor, met 1 complete clear en de rest halve/gedeeltelijk
Ik kan wel mensen helpen hoor
Lexzorzzzz doe eens lief! (l) en je hebt ons toen toch ook meegeholpenAlexMar schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:42:
[...]
Gast... lul niet zo
Ben nog steeds king's fall newbie hoor, met 1 complete clear en de rest halve/gedeeltelijk
Ik kan wel mensen helpen hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 19-10-2015 16:44 ]
Hoor je mij ooit wel eens gemeen doen? o.O
Alleen wij tegen elkaarAlexMar schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:44:
[...]
Hoor je mij ooit wel eens gemeen doen? o.O
Na 10x de raid hebben gedaan ken ik hem wel als mn broekzak hoor.Flix20 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:37:
[...]
Zo nu ook. De raid is voor iedereen nog best nieuw. Sommige zullen 'm al 10 keer gelopen hebben, de ander 2. Maar om nou te zeggen dat je na 10 keer de raid meester bent... mwa, ik vind van niet.
hehe idd. Ik ben nu al bezig om creatieve manieren te bedenken om juist wel dood te gaan in de raid.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
Na 10x de raid hebben gedaan ken ik hem wel als mn broekzak hoor.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Niet zo moeilijk toch?UTADDICT schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:49:
[...]
hehe idd. Ik ben nu al bezig om creatieve manieren te bedenken om juist wel dood te gaan in de raid.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Tegen de discobal van Warpriest aan springen gaat ook vervelen natuurlijkUTADDICT schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:49:
[...]
hehe idd. Ik ben nu al bezig om creatieve manieren te bedenken om juist wel dood te gaan in de raid.
Done that! Samen met Buizel.gise schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:50:
[...]
Tegen de discobal van Warpriest aan springen gaat ook vervelen natuurlijk
gise schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:54:
piemelmuur
Wil nog een keer proberen om me in de kist kamer te laten lanceren.gise schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:54:
De echte uitdaging is natuurlijk om de piemelmuur flawless te halen terwijl je jezelf naar de overkant laat schieten
Goeie! inderdaad even kijken of het mogelijk is, niet dat je tegen die onzichtbare platformen geschoten wordtVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
Wil nog een keer proberen om me in de kist kamer te laten lanceren.
Zal waarschijnlijk goed timen worden, springen en je laten lanceren
Het is mogelijk, check Youtube.gise schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:57:
[...]
Goeie! inderdaad even kijken of het mogelijk is, niet dat je tegen die onzichtbare platformen geschoten wordt
Zal waarschijnlijk goed timen worden, springen en je laten lanceren
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik wil wel ff helpen.AlexMar schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:03:
iemand die kan helpen met t2/t3 CoO?
Cool, nog iemand voor t3?
Voor ut vogeltje best makkelijk. Vooral waneer die half slaapt
PSN - M4uSzi // -
Ja inderdaad, nu nog steeds hoor.M4uSzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:27:
[...]
Voor ut vogeltje best makkelijk. Vooral waneer die half slaapt![]()
-edit- Klaar
Yay,Touch of Malice binnen
[ Voor 27% gewijzigd door AlexMar op 19-10-2015 18:09 ]
Nee, ben klaar! Thanks in ieder geval!Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:20:
Nog iemand nodig?
Nogmaals thanks voor help met COO!
PSN: jansoe13
KF raid alleen Oryx rond 20:00u
- trahdeog
- snakeroel
- libbes1979
- EricNL
- Resinman
-
Nog plek voor één!
Klinkt goed.tiguan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:
Even ter herinnering;
KF raid alleen Oryx rond 20:00u
- trahdeog
- snakeroel
- libbes1979
- EricNL
- Resinman
- Elysi
Nog plek voor één!
In je vault plaatsen?strompel schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:51:
Is er een manier om de year one emblem kwijt te raken, als ik hem delete staat hij weer bij de postmaster
PSN-ID: Hettic1
Exotics?Trishul schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:36:
Hm, die dreadnaught patrol is wel erg effectief met three of coins. Gisteren 3 keer raak met 3 coins. Ik vond het al verdacht, iedere keer als ik bij dat Cabal plateau kwam in het begin een groepje van 4~5 titans die iedere keer gingen wachten totdat de cabal champion kwam, en vervolgens met zn allen die gingen sunbreak-rapen. Ik dacht, ff snel mn three of coin activeren (dus zeg maar 10 seconden voordat die champion neer ging) en ja hoor, iedere keer raak.
PSN: Flix20-NL
Jazeker, f*kking 100% kans ook nog, kon het niet geloven. Ga het straks weer uitproberen. Volgens mij is de truc wel dat je de tijd tussen equippen en killen zo kort mogelijk moet houdem, lijkt het.
Whole lot of stars ***
PSN: jansoe13
vol
[ Voor 11% gewijzigd door tiguan op 19-10-2015 22:03 ]
@Bungie: Improvements to Nightfall rewards are coming tomorrow morning. To benefit this week, don't play it until the patch deploys at around 10AM.
en weer vol
[ Voor 46% gewijzigd door tiguan op 19-10-2015 23:34 ]
Oh trouwens, kwam niet meer bij hiervan:
[ Voor 77% gewijzigd door DarkElement op 20-10-2015 01:14 ]
Goed nieuws, vorige week maar 1 nightfall gedaan omdat het te veel moeite wasBuizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:12:
Dit zet Bungie zojuist op Twitter:
@Bungie: Improvements to Nightfall rewards are coming tomorrow morning. To benefit this week, don't play it until the patch deploys at around 10AM.
OT: Jaja ik ben beetje laat bij het feestje, maar fucking hell wat is die Pulse rifle van IB een beest. Gelijk infused naar 305 en mijn trouwe Hawksaw opgeofferd.
Atlas#22744
Morgen dus Dark Blade nog killen en dan alle 3 de exotic swords binnen harken.
man man man man man, wat een zuigtquests eigenlijk
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Atlas#22744
Arc en solar zou kunnen samen, aangezien de arc knight een sword knight is, maar als het irritant wordt doen we gewoon 1 tegelijk en 2x die strike runnen.
Die solar en void zijn boomer knights en die schieten ermee als het epiplogues zijn
Van het weekend deden we Arc en Void tegelijk, dat gaat nog wel. Al had die Arc boomer het op mij voorzien
Atlas#22744
7/10 mats heb ik nu en zit denk ik op 30% van de kills, iemand tips voor een plek om dat snel te doen? Ik doe nu veelal die quest op de maan waar dan die deur opengaat met "we've woken the hive"
Atlas#22744
Titaan, sunbreaker class dus voor de quest.Kasai schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:27:
Ja dat is prima, welke class speel je?
Ik doe zelf meestal siege of the warmind. Daar is het niet mogelijk per ongeluk iets te veel te killen, en er zijn ook genoeg popjes om te slopen.HertogJack schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:26:
Ben nu bezig om mn materials te verzamelen voor de exotic sword quest (solar)
7/10 mats heb ik nu en zit denk ik op 30% van de kills, iemand tips voor een plek om dat snel te doen? Ik doe nu veelal die quest op de maan waar dan die deur opengaat met "we've woken the hive"
Alles stuk, naar beneden springen, rinse, repeat
[ Voor 9% gewijzigd door dinges op 20-10-2015 08:31 ]
PSN: Houtvlot
Even wat spulletjes uit de vault ge-equipped en hoppa, 293 light
Poppetje is zo goed als raid klaar.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja die ga ik ook even proberen dan, thanks, heb nu die knight al paar keer per ongeluk gekilled met mn hammer, kan je de quest weer overnieuw doendinges schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
Ik doe zelf meestal siege of the warmind. Daar is het niet mogelijk per ongeluk iets te veel te killen, en er zijn ook genoeg popjes om te slopen.
Alles stuk, naar beneden springen, rinse, repeat
Ja lekker he, had ik met mn warlock, gewoon mn titan zn nutteloze blauwe/paarse gear infusen in wat paars spul (gekocht met emblems) en hij was meteen hoog light level.dvdkiwi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:31:
Gisteren mijn Titan naar level 40 gebracht, met 201 light.
Tis een lange questline..dvdkiwi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:31:
Gisteren mijn Titan naar level 40 gebracht, met 201 light.
ToM is mn volgende doel, moet daar nog 10 fragments (de meeste uit CoO).
En gebruik Bad Juju om je super snel te laden.HertogJack schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:31:
[...]
Ja die ga ik ook even proberen dan, thanks, heb nu die knight al paar keer per ongeluk gekilled met mn hammer, kan je de quest weer overnieuw doen
Atlas#22744
Ja relaxt heb, die hawksaw heb ik ook gelijk geinfused in de IB pulse.Kasai schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:47:
[...]
Goed nieuws, vorige week maar 1 nightfall gedaan omdat het te veel moeite was
OT: Jaja ik ben beetje laat bij het feestje, maar fucking hell wat is die Pulse rifle van IB een beest. Gelijk infused naar 305 en mijn trouwe Hawksaw opgeofferd.
Verwacht deze pulse veel te zien bij Trials.
Mission: Lost to the lightHertogJack schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:26:
Ben nu bezig om mn materials te verzamelen voor de exotic sword quest (solar)
1 kamer waar je relic moet gebruiken om deur open te maken.
Rechtstreeks naar relic rennen, relic pakken, alle mobs meleeen met relic (elke melee kill met relic telt voor ability kill (wel zorgen dat je melee vol zit zeg maar)
Alternatief:
Legendary sword pakken op bijv cosmodrome
Sword leegblokken (niets killen gewoon blokken ingedrukt houden zodat je charges drainen)
Alles kapotslaan met de hilt, elke hilt kill is een ability kill (net als met relic, wel zorgen dat je melee special opgeladen is)
Ja dat schiet wel op zo!HertogJack schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:33:
[...]
Tis een lange questline..
ToM is mn volgende doel, moet daar nog 10 fragments (de meeste uit CoO).
Nu enkel nog mijn Warlock, maar die is pas lvl 20, duurt wel even voordat die lvl40 is.
Maar daar ligt ook al wat 290-310 spul voor in de vault.
Lange quest line, ik weet het. Heb het met mijn hunter al gedaan.
Als het goed is kan ik de raid gewoon doen zonder quest line toch?
Alleen krijg ik dan niet de 310 artifact die ik wel zou krijgen aan het eind van de Road to King's Fall quest.
Ach wat zou het ook, ik ga gewoon weer alles doen
Behalve de ToM quest, want die heb ik al.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2015 08:38 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha ja, was op zich al wel te verwachten.Griffx schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:34:
[...]
Ja relaxt heb, die hawksaw heb ik ook gelijk geinfused in de IB pulse.
Verwacht deze pulse veel te zien bij Trials.
Ik vind het wel vrij bijzonder dat de meta al richting pulse leunde en dat Bungie vervolgens een hele zieke Iron Banner pulse rifle verkoopt...
Atlas#22744
Express, zodat je hoe dan ook IB gaat grinden, anders was er na rank 4 al niks meer te behalen eigenlijk, die side-arm ga je waarschijnlijk niet gebruiken als je er anders ook niet mee speelt.Kasai schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
Haha ja, was op zich al wel te verwachten.
Ik vind het wel vrij bijzonder dat de meta al richting pulse leunde en dat Bungie vervolgens een hele zieke Iron Banner pulse rifle verkoopt...
Is ook zo, maar leuke pvp scout rifle had denk ik beter geweest zodat er wat diversiteit komt.steffeh schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:44:
[...]
Express, zodat je hoe dan ook IB gaat grinden, anders was er na rank 4 al niks meer te behalen eigenlijk, die side-arm ga je waarschijnlijk niet gebruiken als je er anders ook niet mee speelt.
Atlas#22744
Kasai schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:57:
[...]
Is ook zo, maar leuke pvp scout rifle had denk ik beter geweest zodat er wat diversiteit komt.
Was echt super super easy, ff die weekly bounties bewaren tot maandag, iedere bountie was 1 rank.Crashhill schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:01:
[...]
en ik geen rank 5 kunnen worden. en dan verkoopt hij een beeste Pulse.. damnit eej!!
Balen manCrashhill schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:01:
[...]
en ik geen rank 5 kunnen worden. en dan verkoopt hij een beeste Pulse.. damnit eej!!
Je weet dat IB voorbij is?Irrival schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:01:
De pulse is dan ook wel erg sterk in pvp. Gisteren voor de gein een keertje de Raid pulse gebruikt (voorheen niet gedaan wegens kut perks), maar tering.. Een scout rifle kan in mijn ogen niet op tegen een pulse. Dus IB pulse.. here I come
Als het goed is 1700-1750 rep met shader, emblem en class item.Griffx schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:02:
[...]
Was echt super super easy, ff die weekly bounties bewaren tot maandag, iedere bountie was 1 rank.
[ Voor 19% gewijzigd door Kasai op 20-10-2015 09:03 ]
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan