Ik kom wel helpen
Qualake en ik zoeken nog helpende handen vanaf de daughterstha_crazy schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:31:
Iemand iron lagger meedoen?
Net snelheids record relic gepakt met Titan!DarkElement schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:20:
Haha ja met m'n jumptalent(not)
Kut Titans.
Bij jou hoeft nu niemand meer op de platformen te staan 😀?Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Net snelheids record relic gepakt met Titan!
Nice, maar jij bent ook een uitzonderingVerwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Net snelheids record relic gepakt met Titan!
Waneer je der eindelijk opstaat kun je der in ook alweer bijna af.Biatch schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:41:
[...]
Bij jou hoeft nu niemand meer op de platformen te staan 😀?
PSN - M4uSzi // -
Jahwel, maar meer het punt dat het met titans niet echt moeilijk hoeft te zijn.Biatch schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:41:
[...]
Bij jou hoeft nu niemand meer op de platformen te staan 😀?
Ik ben bezig met de calcified fragments voor de touch of malice. Ik gebruik onderstaande guide. Tot nu toe was het wel leuk ( t/m 08:50 min ). Filmpje verder gekeken en daar zie ik wel zwaar tegen op. Toevallig iemand die mee wilt lopen vanaf dat punt?
Hmm ik heb een patch 1.17, krijg ik steeds de melding: Kan niet downloaden; Data is beschadigd...
Wat kan ik hier aan doen ? of moet ik echt de hele game opnieuw installeren
Gisteravond weer een stapje verder door de witches te verslaan. Vanavond moet Oryx eindelijk dood!
Wie van heeft zin in een poging? Uurtje of 19.30 Alleen Oryx!
1.lekkerboeie86
2. Astrokarijo
3.
4.
5.
6.
1.lekkerboeie86
2. Astrokarijo
3.
4.
5.
6.
[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-10-2015 11:29 ]
Moet de NF nog voltooien. Iemand die een handje wilt helpen?
- Hettic1
-
-
- Hettic1
-
-
PSN-ID: Hettic1
Kun je de download opnieuw starten? Dan zou ik dat proberen.Ricmaniac schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:13:
Hmm ik heb een patch 1.17, krijg ik steeds de melding: Kan niet downloaden; Data is beschadigd...
Nee krijg telkens dezelfde meldingHettic schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Kun je de download opnieuw starten? Dan zou ik dat proberen.
If you are encountering a ‘corrupted data’ error message, you may want to stop your download, clear your console cache, and then restart the download.
Ook al gedaanHettic schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:39:
If you are encountering a ‘corrupted data’ error message, you may want to stop your download, clear your console cache, and then restart the download.
Had ik ook. Ik heb op aanbeveling van mensen hier op tweakers mijn dns op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gezet. Daarna PS4 helemaal afgesloten en 5 min van het stroom gehaald en toen weer geprobeerd. En toen deed ie het.Ricmaniac schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:13:
PSN - M4uSzi // -
Ok, naja al te laat
game data verwijderd en opnieuw geladen. nu is die hem wel aan het downloaden.
Nog plek?Hettic schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:34:
Moet de NF nog voltooien. Iemand die een handje wilt helpen?
- Hettic1
-
-
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:22:
Gisteravond weer een stapje verder door de witches te verslaan. Vanavond moet Oryx eindelijk dood!
1.lekkerboeie86
2. Astrokarijo
3.QTZ
4.
5.
6.
Rank 5 iron banner, en welgeteld 0 rewards!
Sorry net afgerond.
Zijn er mensen die vanavond de raid willen doen vanaf de sisters rond 20:30 op PS4? Ik wil hem vanavond helemaal afronden dus ervaring is welkom
.
Haha man, ik heel lang gewacht tot je accepteerde, kwam ik er pas heel laat achter dat je PSN niet Fonzie27 isFonzie27 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:09:
[...]
Ja, 1 plek over, gaan nu starten, join if you can
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Rank 5 op mijn hunter en warlock en vanavond rank 5 op mijn titan.AlexMar schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:28:
Rank 5 iron banner, en welgeteld 0 rewards!
schoentjes voor de hunter gekregen 300 defense en de sidearm gekregen, valt best tegen voor ongeveer 40 IB potjes.
Jij krijgt in ieder geval iets!Griffx schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Rank 5 op mijn hunter en warlock en vanavond rank 5 op mijn titan.
schoentjes voor de hunter gekregen 300 defense en de sidearm gekregen, valt best tegen voor ongeveer 40 IB potjes.
Heb in circa 30 potjes 4 legendary drops gezien, gaat nergens over.
Ze hadden op z'n minst bij rank 3/5 een package ofzo kunnen geven.
Ja, nog niet bezig?Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:38:
Iemand in voor NF?
Nog plek voor de Nightfall op de ps4? Suzoeki
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ja klopt, maar ze moeten bij Bungie niet doen of je alle gear uit de lootdrop krijgt, en je alleen voor 'nood' ook gear kan kopen.AlexMar schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:53:
[...]
Jij krijgt in ieder geval iets!
Heb in circa 30 potjes 4 legendary drops gezien, gaat nergens over.
Ze hadden op z'n minst bij rank 3/5 een package ofzo kunnen geven.
De drops zijn nog slechter dan de nightfall.
Betere RNG heb het nog niet ontdekt.
Krijg je nu ook bij de sunless cell de calcified fragment zonder dat het een nightfall is? Ik maak deze missie ff af en dan kan ik wel nightfall. Voeg me maar vast toe
Edit: blijkbaar niet 😐
[ Voor 9% gewijzigd door Deef_K op 18-10-2015 14:22 ]
Hoi
Wie wilt er 15:00 Kingsfall Raid vanaf het begin doen?
1. Timmeh
2. Astrokarijo
3. Qtz
4.
5.
6.
Eventueel vanavond weer verder bij Oryx.
Quote above en voeg je naam toe
Add mij (Qtz) ook op ps4 en ik nodig je uit voor de chat
1. Timmeh
2. Astrokarijo
3. Qtz
4.
5.
6.
Heb Kingsfall nog niet gedaan, wel vaak Crota en VoG. Kan me even inlezen, als ik mee mag? Warlock met 292 light. Psn Suzoeki
[ Voor 10% gewijzigd door Millert op 18-10-2015 14:49 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik ga mee. Moet nog 2 fragments uit de raidP-Nut schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:22:
Hoi
1. Timmeh
2. Astrokarijo
3. Qtz
4. Deef_K
5.
6.
Pff gisteren oryx gedood en ik krijg 3x wormspore en shard en pfff crap autorifle!! Ah eerste keer dood dus mag niet klagen inmiddels heel wat ervaring opgedaan dus wordt het alleen makkelijker
Bij the Reef kan ik de currency Royal Amethysty maar niet accepteren. Heb geen ruimte maar heb zeker wel ruimte. Zie dat mijn inventory niet vol zit. Wat zie ik over het hoofd?
Haha, vandaar dat je niet ten tonele verscheen. Tip voor de volgende keerBoobybandit schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:12:
[...]
Haha man, ik heel lang gewacht tot je accepteerde, kwam ik er pas heel laat achter dat je PSN niet Fonzie27 isdus nu wel toegevoegd, ander keertje weer
Hier kan k iets meer thnxDarkElement schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:54:
Als je boven de 20.000 zit kan dat geloof ik niet? Eerst wat glimmer opmakencorrect me if i'm wrong.
Je kan er maar 1 tegelijk in je inventory hebben.Versteegrob schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:42:
Bij the Reef kan ik de currency Royal Amethysty maar niet accepteren. Heb geen ruimte maar heb zeker wel ruimte. Zie dat mijn inventory niet vol zit. Wat zie ik over het hoofd?
Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:22:
1. lekkerboeie86
2. Astrokarijo
3. QTZ
4. Resinman
5.
6.
Heeft iemand heel toevallig een checkpoint in golgoroth cellar? Volgens mij ligt daar de laatste fragment die ik nog moet
PSN: Houtvlot
Heb je het andere lijstje voor vanavond ook gezien? Willen jullie allemaal nog mee voor alleen oryx?P-Nut schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:22:
Hoi
1. Timmeh
2. Astrokarijo
3. Qtz
4.
5.
6.
Pick me!Neefdave schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:45:
Graag +1 voor raid. Cp warpriest.
www.destinycalcifiedfragments.com als je het zeker wilt wetendinges schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:43:
Heeft iemand heel toevallig een checkpoint in golgoroth cellar? Volgens mij ligt daar de laatste fragment die ik nog moet
Die werkt alleen niet per poppetjeDarkElement schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:59:
[...]
www.destinycalcifiedfragments.com als je het zeker wilt weten
Ik denk dat ik hem op een ander poppetje heb gepakt in plaats van mijn #huntermasterrace
Ik niet 1, maar een stuk of 15, kan ik weer opnieuw beginnen.dinges schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:00:
[...]
Die werkt alleen niet per poppetje
Ik denk dat ik hem op een ander poppetje heb gepakt in plaats van mijn #huntermasterrace
Heb m gehaald in de normale versie.Neefdave schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:11:
Krijg je nu ook bij de sunless cell de calcified fragment zonder dat het een nightfall is? Ik maak deze missie ff af en dan kan ik wel nightfall. Voeg me maar vast toe
Ik ben afgelopen vrijdag me zoektocht begonnen, moet zeggen dat het met de guides redelijk snel gaat.L490 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:05:
[...]
Ik niet 1, maar een stuk of 15, kan ik weer opnieuw beginnen.
De court of Oryx duurde voor mij het langst omdat ik nog niet genoeg rep had om de summon items te kopen.
PSN: Res_Binshou
is er nog een groep die oryx wil doen of al doet en een plekje vrij heeft?
PSN: libbes1979
Iemand raiden vanaf de zusters op de ps4? Heb daar een cp en wil hem graag vanavond afmaken.
Heeft iemand zin om te helpen met de raid? We zoeken nog 1 persoon. Post je psn + light lvl 
We zitten bij de totems overigens
[ Voor 16% gewijzigd door DeBierVampier op 18-10-2015 21:03 ]
Ik zoek nog een nf of raid. Ben beginner iig in de raid met light lvl 294.
Ik kan wel mee, psn jouk30 lvl 299/301DeBierVampier schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:03:
Heeft iemand zin om te helpen met de raid? We zoeken nog 1 persoon. Post je psn + light lvl
zoek je nog iemand?Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:39:
Iemand die mee wilt helpen met oryx?
Ja idd we hadden de mazzel dat die gast goed kon coordineren en jumpen. Dan is het allemaal een stuk simpelerDarkElement schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:26:
Heb ze net geholpenmooie tactiek ook jongens.
Episch gevecht! Echt vet om te doen. Onwijs bedankt allemaal!!
GefeliciteerdLekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:54:
Episch gevecht! Echt vet om te doen. Onwijs bedankt allemaal!!![]()
[afbeelding]
PSN - M4uSzi // -
Als 4e raid gelijk Oryx, netjes hoor! Gefeliciteerd!Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:54:
[afbeelding]
Aight. Lekkere actie van die persoon.
PSN - M4uSzi // -
Op zoek naar nog 5 mensen die daughters en oryx willen doen (ik heb checkpoint). Ik zou deze raid graag willen completen ! Ik heb basis kennis over de gevechten, youtube etc. Graag tussen 20:00 - 22:00 NL tijd doen. Me xbox live tag is Zh4nk0u
1. Zhankou - Sunbreaker Titan
2.
3.
4.
5.
6.
2.
3.
4.
5.
6.
[ Voor 9% gewijzigd door Zhankou op 19-10-2015 07:47 ]
Zo, gisteren de eerste 260+ light strike gedaan.
En wat was het? Degene waar ik een hekel aan heb.
The Undying Mind. Die precursor vex minotaurs mogen echt oprotten >< Wat een k*t beesten.
Maar goed, hoe kom ik er uit?
Binnen op 263.
Ik kom eruit:
Exotic helm? Replaced met blue
Hereafter? Replaced met blue
Wapen? Hawksaw is binnen
Uiteindelijk dus, 278

Hawksaw is wel een lekker wapen, maar wat een lelijk ding is het Oo
En wat was het? Degene waar ik een hekel aan heb.
The Undying Mind. Die precursor vex minotaurs mogen echt oprotten >< Wat een k*t beesten.
Maar goed, hoe kom ik er uit?
Binnen op 263.
Ik kom eruit:
Exotic helm? Replaced met blue
Hereafter? Replaced met blue
Wapen? Hawksaw is binnen
Uiteindelijk dus, 278
Hawksaw is wel een lekker wapen, maar wat een lelijk ding is het Oo
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Goed gedaan jongens!Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:54:
[afbeelding]
Ik kon het gisteravond niet meer opbrengen om door te spelen, ik heb dit weekend zo veel gespeeld en ik zat weer te spelen terwijl ik m'n vriendin had belooft om samen met haar een filmpje te doen, dus dan gaat dat voor.
Jammere is wel dat ik daardoor nog steeds Oryx moet
Och ja, je moet toch wat he.
Moet ook nog steeds Oryx doen, maybe een groepie zoeke hiervoor?Just_A_User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:46:
[...]
Goed gedaan jongens!
Ik kon het gisteravond niet meer opbrengen om door te spelen, ik heb dit weekend zo veel gespeeld en ik zat weer te spelen terwijl ik m'n vriendin had belooft om samen met haar een filmpje te doen, dus dan gaat dat voor.
Jammere is wel dat ik daardoor nog steeds Oryx moet
Ik ben dit weekend level 40 geworden op mijn titan ^.^ eindelijk gelukt en heb nu 221 light na een paar strikes gerunned te hebben. Gearen is best lastig.
Maar een vriend van mij zit nu met een probleem hij wou op zijn ps4 weer eens destiny spelen maar daar moet hij voor updaten. Elke keer als hij wilt updaten krijgt hij de melding: update file cannot download. Meer niet en hij word er een beetje gek van want hij weet niet hoe hij het moet oplossen.
Maar een vriend van mij zit nu met een probleem hij wou op zijn ps4 weer eens destiny spelen maar daar moet hij voor updaten. Elke keer als hij wilt updaten krijgt hij de melding: update file cannot download. Meer niet en hij word er een beetje gek van want hij weet niet hoe hij het moet oplossen.
Steam: Ryada.
Hoe kun je rollen i.p.v. slide als hunter zijnde?
Dude.Buizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:43:
[...]
Atlas#22744
Wat dude? ik zat hier al op te wachten op jouw reactie.
Ik heb het nergens gelezen hoor dat kan met Hunter?
Je komt toch niet onder een steen uitrollenBuizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:43:
[...]
Nieuwe hunter subclass perks, en/of exotic helm.
Bro...Buizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:45:
Wat dude? ik zat hier al op te wachten op jouw reactie.
Atlas#22744
Vanavond heb ik geen tijd voor een raid.Zhankou schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:47:
Op zoek naar nog 5 mensen die daughters en oryx willen doen (ik heb checkpoint). Ik zou deze raid graag willen completen ! Ik heb basis kennis over de gevechten, youtube etc. Graag tussen 20:00 - 22:00 NL tijd doen. Me xbox live tag is Zh4nk0u
2.
3.
4.
5.
6.
Morgen wel though.
PSN: Flix20-NL
Nee gelukkig niet, maar het is mij gewoon niet eens opgevallen dat je kan rollen.Griffx schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:46:
[...]
Je komt toch niet onder een steen uitrollen![]()
Nieuwe hunter subclass perks, en/of exotic helm.
Let me quess het is zeker een PVP helmet waar het mogelijk is?
Broooooo, heb je niks beters te zeggen?
[ Voor 18% gewijzigd door Buizerd__NL op 19-10-2015 09:48 ]
Gozer...Buizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Nee gelukkig niet, maar het is mij gewoon niet eens opgevallen dat je kan rollen.
Atlas#22744
Shadestep laatste perk van de hunter nightstalker class.Buizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Nee gelukkig niet, maar het is mij gewoon niet eens opgevallen dat je kan rollen.
[...]
Of de graviton Forfeit helm (exotic)
Ow, die laatste perk heb ik sowieso niet, zo unless en die helmet heb ik ook niet.
Thanks anyways.
Thanks anyways.
O + O Shadow StepBuizerd__NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:52:
Ow, die laatste perk heb ik sowieso, niet zo unless en die helmet heb ik ook niet.
Thanks anyways.
De helm op en dan van je subclass Keen Scout selecteren, wat een goddelijke PvP combinatie
[ Voor 30% gewijzigd door Crashhill op 19-10-2015 10:09 ]
Erg fijn als je zit te sniperen, je kan dan na damage schieten voor ze in beeld komen, gewoon die mark volgen.Crashhill schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:06:
[...]
O + O Shadow StepHelm is Graviton Forfeit
De helm op en dan van je subclass Keen Scout selecteren, wat een goddelijke PvP combinatie. Als je je tegenstanders dan damaged, marked hij ze even, dus ook achter steentjes etc. Granaat gooien dus, ze zijn gemarked dan afpoeieren
Gisteren bij de Banner fall 4 sniper kills van guardians die bij de heavy ammo stonden te wachten
Aight,Flix20 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Vanavond heb ik geen tijd voor een raid.
Morgen wel though.
ik wil hem deze week proberen te finishen, zodat ik primary weapon heb en raid gecomplete is.
Daarna focus op me zwaard quest enzv.
Zo hier lekker weekje Destiny gehad.
- Iron Banner vrijdag rank 5 geworden. 2x boots, 2x cloack gedropt, pulse rifle gekocht.
- 45 fragments collected en de touch of malice quest finished.
- Exotic sword quest afgemaakt, en bezig om de 2e te starten.
- Nightfall geen 3e persoon gevonden, en na 3 wipes gehaald, Arc exotic sword hielp hier heel goed.
- Suros regime gevonden helaas op 290 damage.
Enige wat nu nog rest is een raid finishen, even kijken of er nog meer mensen zijn die daar zin in hebben.
- Iron Banner vrijdag rank 5 geworden. 2x boots, 2x cloack gedropt, pulse rifle gekocht.
- 45 fragments collected en de touch of malice quest finished.
- Exotic sword quest afgemaakt, en bezig om de 2e te starten.
- Nightfall geen 3e persoon gevonden, en na 3 wipes gehaald, Arc exotic sword hielp hier heel goed.
- Suros regime gevonden helaas op 290 damage.
Enige wat nu nog rest is een raid finishen, even kijken of er nog meer mensen zijn die daar zin in hebben.
PSN: Res_Binshou
Count me in! 298 Warlock met inmiddels aardig wat ervaring. Helaas heb ik de ervaring op de harde manier op moeten doen, maar goedZhankou schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:47:
2. EricNL - Warlock
3.
4.
5.
6.
Helaas, ik lees net pas dat het om Xbox gaat
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 19-10-2015 10:30 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Die pulse van de IB is wel heel erg fijn, moet zeggen beter dan de hawksaw (persoonlijk)
Top, voeg je gelijk toe aan me list met friendsEricNL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:28:
[...]
Count me in! 298 Warlock met inmiddels aardig wat ervaring. Helaas heb ik de ervaring op de harde manier op moeten doen, maar goed
Helaas, ik lees net pas dat het om Xbox gaat
Ahhhh, Jammer ;-(Zhankou schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:41:
[...]
Top, voeg je gelijk toe aan me list met friends
al mijn 3 characters rank 5 gekregen in IB....total aan drops: 1 kut freaking hunter cloak, that's it. Ik dacht dat ze zeiden "MAtch rewards are the primary source of loot"? zijn ze daar alweer op terug gekomen ofzo?
Baal er echt van, zoveel uur erin gestolen..als solo player was het gewoon een hel. Wou op zijn minst zo een pulse rifle met bodyseeker...maar nope geen enkele weapon/boots drop. op geen enkele character.
Zuur.
Baal er echt van, zoveel uur erin gestolen..als solo player was het gewoon een hel. Wou op zijn minst zo een pulse rifle met bodyseeker...maar nope geen enkele weapon/boots drop. op geen enkele character.
Zuur.
The first casualty in war is always the truth...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan