• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
CrackSlet schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:01:
[...]

Naja, precies wat ie in dat dik gedrukte stukje verteld...
Shell al gekocht, en year 1 niet gedaan. Dus dat zorgt er al snel voor dat ik alles gedaan heb wat ik ermee kan :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Irrival schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Mijn advies is om Dead Orbit als faction te kiezen, daar je een gedeelte van je motes in te pompen en rank 3 worden. Op rank 3 koop je de Hung Jury (Scout rifle) met fantastische perks en infuse je die tot 300+

Scout rifles zijn de shit!
Thanks voor het advies! Ik ga dat ding eens halen dan :D. Overigens heb ik ook Year 1 gedaan en kan ik ook Bad Juju of Suros Regime kopen voor legendary marks. Is dat wellicht een betere optie? Zo niet ga ik maar voor die scout rifle!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:15
mfreriks schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:59:
[...]

RNG he! heb hetzelfde.. maar zo heel af en toe springt er een pareltje tussenuit van 298 :) Bij mij is heb ik mijn primary op 296 special 300 en heavy 298. laagste armor is exotic handschoetnejs van 291.. heb hier dus een 298 voor liggen.. maar wacht tot ik een tussenstapje krijg van 295 of zo:) zo dat ik er niets/niet teveel op verlies
Ja RNG, maar als de ene na de andere 267-277 blijft vallen..... |:(

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Nipje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:08:
[...]

Thanks voor het advies! Ik ga dat ding eens halen dan :D. Overigens heb ik ook Year 1 gedaan en kan ik ook Bad Juju of Suros Regime kopen voor legendary marks. Is dat wellicht een betere optie? Zo niet ga ik maar voor die scout rifle!
Ik ben zelf erg laat begonnen met console gaming en Destiny ( 2 maanden geleden) dus heb geen ervaring met deze rifles. Er zal vast wel iemand zijn die je daarover advies kan geven.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Headblast schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:53:
Vermijd met je legendary marks gear te kopen het enige wat je echt kan helpen zijn is de 280 vanguard ghost shell OF je koopt een exotic primary als je year 1 hebt gedaan.
Waarom dan? Over een tijdje zwem je toch in de marks. Kun je beter wat dingen kopen om snel omhoog te gaan in light

PSN: Houtvlot

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Iemand ervaring met de hawksaw pulse rifle? Moet een beest zijn in PVP

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:21
NLRev0lution schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:48:
[...]

Laat je mij ff staan... :+

[...]
Haha, geen idee hoe het komt hoor, ik citeerde Maus zijn post, daar stond jouw naam toen niet bij?! overigens zie ik er nu bij staan dat jij vanaf 4 uur kan? terwijl ze zoeken in de ochtend? als we pas 4 uur beginnen haak ik af.... moet dan al ergens zijn :P

• Nipje
Irrival schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:11:
[...]

Ik ben zelf erg laat begonnen met console gaming en Destiny ( 2 maanden geleden) dus heb geen ervaring met deze rifles. Er zal vast wel iemand zijn die je daarover advies kan geven.
Ah helder! Thanks voor de informatie zover :).

Dan een vraag aan de mensen die al wat langer spelen: iemand ervaringen met de Bad Juju en Suros Regime na de upgrade naar lvl 40?
dinges schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Waarom dan? Over een tijdje zwem je toch in de marks. Kun je beter wat dingen kopen om snel omhoog te gaan in light
}:O

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

Only schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:09:
Man man man, die kistjes/plantjes farmen..........
Ik zit nu op 4, ik denk na stuk 100 kistjes..nu al helemaal zat...
Heb je wel ooit iets uit een kistje gekregen? afaik dropt t spul dat je moet verzamelen helemaal niet uit kistjes :o

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:09:
Man man man, die kistjes/plantjes farmen..........
Ik zit nu op 4, ik denk na stuk 100 kistjes..nu al helemaal zat...
Voor het zwaard? Die dingen droppen ook niet uit kistjes...

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
fritske23 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:13:
Iemand ervaring met de hawksaw pulse rifle? Moet een beest zijn in PVP
2 van gehad, vond het maar niets... 10marks geworden

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Nipje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Dan een vraag aan de mensen die al wat langer spelen: iemand ervaringen met de Bad Juju en Suros Regime na de upgrade naar lvl 40?
Bad Juju is wel een aanrader, was zelf ook even aan het twijfelen maar iedereen bleef hem aanraden en ik snap wel waarom nu, het niet steeds moeten reloaden etc blijft gewoon zeer handig

• dinges
  • Niet online

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
gotjee schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Bad Juju is wel een aanrader, was zelf ook even aan het twijfelen maar iedereen bleef hem aanraden en ik snap wel waarom nu, het niet steeds moeten reloaden etc blijft gewoon zeer handig
Ik probeerde na 1,5 jaar nog steeds mijn icebreaker te reloaden. So.. ik ben van handmatig reloaden. Die ''reloading ammo when stashed'' vind ik maar useless :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 10:40
Crashhill schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

Wanneer gaan we weer raiden :'( ik mis je een beetje :+
Doe maar vanavond, kan ik ook mee. (dit is overigens geen opdringerig gedrag O-) )

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

NLRev0lution schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Doe maar vanavond, kan ik ook mee. (dit is overigens geen opdringerig gedrag O-) )
Haha! Vanavond ga ik al met men clannetje proberen Oryx te slopen. Wanneer we oryx denk 1x hebben ghaald is die ook wel eitje. want de rest van de RAID lopen we ook zo doorheen nu zelfs met 2 gasten die totaal nog niks hadden gzien van de RAID en 1 van 280 (nu ondertussen 288) tot en met de deathsingers gewoon mee :+

• NLRev0lution
Crashhill schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Haha! Vanavond ga ik al met men clannetje proberen Oryx te slopen.
Do, or do not, there is no try.

- Yoda

• Nipje
Lipst3r schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Ik probeerde na 1,5 jaar nog steeds mijn icebreaker te reloaden. So.. ik ben van handmatig reloaden. Die ''reloading ammo when stashed'' vind ik maar useless :)
Mooi wapen die icebreaker. Ik heb hem nog in mijn vault zitten maar ik zie dat ik hem niet meer kan kopen als year 2 upgrade? Erg jammer.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:33

justifire

Shut up and squat !!

Irrival schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Mijn advies is om Dead Orbit als faction te kiezen, daar een gedeelte van je motes in te pompen en rank 3 worden. Op rank 3 koop je de Hung Jury (Scout rifle) met fantastische perks en infuse je die tot 300+

Scout rifles zijn de shit!

Edit: typo
Yep, erg goede keus voor primary.
Dik 3.5k crits + firefly + triple tap + 94% stability FTW :9
Vind de Hawkmoon met 6.5k crits op 3 random kogels ook geweldig enkel zit je voor het serieuzere werk snel zonder kogels (ja, ook met extra HC ammo gear)

Wat vinden jullie trouwens van de Zhalo Supercell ?
Vind hem er geweldig uitzien en prettig spelen.
Werkt prima op taken en thralls, maar vind de dmg output en de range te laag in vergelijk met alternatieve primaries.....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Gaat er vanavond nog een groepje voor fresh Oryx die een nieuweling willen meenemen? Hunter, 296 light

• Gotjee
Lipst3r schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Bad juju is niet reloading when stashed
String of curses perk op bad juju is wel net iets beter ;)
Bij precision kills reload je weapon instantly, en niet vanuit je betaande ammo voorraad. out of thin air.
Na precision kill doe je een tijd automatisch hogere dammage bij volgende shots.
En hij zorgt ervoor dat je super sneller vol raakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Gotjee op 02-10-2015 12:40 ]

Jurix schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:29:
[...]

Enig idee hoelaat je wilt starten? Ik en zo rond half 11 thuis.
Rond 11 uur of tegen 16:00 ligt er aan hoeveel man we kunnen vinden.

PSN - M4uSzi // -

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Headblast schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:53:
Voor nieuwe mensen, vind ik dat dit het beste werkt en snelste:
200-240: Strikes rammen
240-260: Court of Oryx
260-280: Heroic strikes & Court of Oryx
280-290: Court of Oryx, Nightfall
290+: Raid + CoO
Waarom heroic strikes? simpel je kan normale strikes doen maar de amount van blauwe, paarse engrams zijn gewoon vele malen hoger daar. Het is niet voor niets bedacht door destiny en het loopt gewoon beter!

Het schematje is wel is samenhang met QUESTEN! je kan een 300 fusion//shot gun kiezen, je krijgt een ghost shells , artificats dit helpt je ilvl ontzettend!

Vermijd met je legendary marks gear te kopen het enige wat je echt kan helpen zijn is de 280 vanguard ghost shell OF je koopt een exotic primary als je year 1 hebt gedaan.

Tevens als je gaat raiden zorg dat je beide raid quests bij je hebt zodat je na Oryx de 310 spul krijgt van de quest.
Top tips, thanks :)
Gisteren kunnen levellen naar 240 light.
Gisteren toevallig de 280 ghost shell gekocht, de rest van de gear begint nu langzaam een beetje binnen te druppelen.
Ik ben de laatste tijd veel (daily) crucible aan het doen en merk dat ik daar toch ook langzaam steeds betere gear mee krijg.
Tussendoor wat story missies, patrols en de daily mission.
Court of Oryx kan ik zelf nog niet doen omdat ik de patrols op de Dreadnaught nog niet unlocked heb (heb de TK story nog niet klaar).
Heb wel al enkele runes voor als de tijd daar is.

De tip om met je legenadary marks geen gear te kopen snap ik, omdat er toch al snel betere dropt, maar wat doe je er dan mee?
Het enige wat je er mee kan is gear kopen toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:33

justifire

Shut up and squat !!

gotjee schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Bad juju is niet reloading when stashed
String of curses perk op bad juju is wel net iets beter ;)
Bij precision kills reload je weapon instantly, en niet vanuit je betaande ammo voorraad. out of thin air.
Na precision kill doe je een tijd automatisch hogere dammage bij volgende shots.
En hij zorgt ervoor dat je super sneller vol raakt.
Voidwalker icm met Obsidian Mind, super all day !! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 02-10-2015 12:45 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• dinges
  • Niet online
Crashhill schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

Wanneer gaan we weer raiden :'( ik mis je een beetje :+
VoG normal vanavond? :+

Haha :P King's Fall is gewoon 10x beter als VoG, ik weet dat het bijna niet te geloven is, ik was ook sceptisch, maar hij is echt beter

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

dvdkiwi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Gisteren toevallig de 280 ghost shell gekocht, de rest van de gear begint nu langzaam een beetje binnen te druppelen.
Ik ben de laatste tijd veel (daily) crucible aan het doen en merk dat ik daar toch ook langzaam steeds betere gear mee krijg.
Court of Oryx kan ik zelf nog niet doen omdat ik de patrols op de Dreadnaught nog niet unlocked heb (heb de TK story nog niet klaar).

De tip om met je legenadary marks geen gear te kopen snap ik, omdat er toch al snel betere dropt, maar wat doe je er dan mee?
En wapens/gear infusen :Y

Gisteren Light 285 geworden. Nog steeds geen één raid gedaan :9

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 02-10-2015 12:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• dinges
  • Niet online
Crashhill schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Haha :P King's Fall is gewoon 10x beter als VoG, ik weet dat het bijna niet te geloven is, ik was ook sceptisch, maar hij is echt beter
Wij gaan er woensdag voor het eerst een kijkje nemen. Eindelijk :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Infusen moet ik eens een tutorial guide voor zoeken, daar weet ik echt helemaal niks noppes nada vanaf ;)
Tot nu toe krijg ik nog steeds telkens net wat betere wapens.
Infusen is handig als je tegen een plafond aanzit?

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2015 12:51 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-11 19:01
Hoe werkt three of coins nu? Ik weet dat ze stackble zijn maar heb je bijvoorbeeld meerdere strikes achter elkaar een groter kans op een exotic?

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:45
dvdkiwi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:51:
Infusen moet ik eens een tutorial guide voor zoeken, daar weet ik echt helemaal niks noppes nada vanaf ;)
https://www.reddit.com/r/...fusion_guide_to_infusing/
dinges schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:50:
[...]

Als jullie allemaal nog blind zijn, gaat het echt vet zijn, ook al is niet iedereen blind, dan nog is ie vet 8)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
dvdkiwi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:51:
handig om legendary gear te houden met bepaalde perks die je aanstaan... armor kun je dan verhogen:) zodat je niet een bijv. chest gaat equipe met HC ammo terwijl je autorifle/scout rifle gebruikt.

• NLRev0lution
RRCreations schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:52:
Hoe werkt three of coins nu? Ik weet dat ze stackble zijn maar heb je bijvoorbeeld meerdere strikes achter elkaar een groter kans op een exotic?
Gelukkig is dat pas een paar keer verteld, waar het op neer komt:

Three of Coins provides a small increase in Exotic Engram drop chance when killing Ultras (eindbazen met een doodskopje voor hun naam)

• Nipje
NLRev0lution schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Gelukkig is dat pas een paar keer verteld, waar het op neer komt:

Three of Coins provides a small increase in Exotic Engram drop chance when killing Ultras (eindbazen met een doodskopje voor hun naam)
De moeite waard die Three of Coins? Of beter maar laten liggen?

• Gotjee
Nipje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

elke week krijg je nu toch voldoende coins om wat te kopen als er iets bij zit wat je nodig hebt of leuk lijkt.
Dus als er niets bij zit spendeer je de rest gewoon aan 3 of coins imo. dan heb je tijdens de week nog wat leuke exotic engram drops.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:38
justifire schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Yep, erg goede keus voor primary.
Dik 3.5k crits + firefly + triple tap + 94% stability FTW :9
Vind de Hawkmoon met 6.5k crits op 3 random kogels ook geweldig enkel zit je voor het serieuzere werk snel zonder kogels (ja, ook met extra HC ammo gear)

Wat vinden jullie trouwens van de Zhalo Supercell ?
Vind hem er geweldig uitzien en prettig spelen.
Werkt prima op taken en thralls, maar vind de dmg output en de range te laag in vergelijk met alternatieve primaries.....
GEWELDIG ding! ik heb suros en al dat andere ongein maar dit ding is SUPER.. voor raids ram je alle adds kapot want je denkt je hebt een kans om te chain lighten maar dat is per kogel en dr zitten 38 in de clip en 420 ammo heb je ofzo.. Nou bijna elke 4e, 5e kogel chain light die dus je kan na gaan hoe snel die dmg ontstaat.

Bij warpriest sta ik bv in mn 1tje gewoon te rossen op alles wat los en vast staat puur omdat het gewoon kan. Zeker met nieuwe mensen die we dan doorheen halen is het echt heerlijk. Zit sterk te twijfelen om gewoon er nog 1 te halen voor mn alt want ben beetje lui met het telkens overzetten van wapens ^^.
dinges schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
omdat het gewoon waste of marks zijn. Die marks kan je beter uitgeven aan een exotic primary en super bv dan aan gear want je hebt in 1 uur oryx een volle character en je mailbox puilt ook gewoon uit met engrams die 9/10 gewoon kei hard boven die 280 uitstijgen. Maar goed dit is mijn mening maar ook deels op persoonlijke ervaring gebaseerd, wat men ermee doet moet men gewoon zelf weten uiteraard ^^

Het is gewoon ontzettend belangrijk dat wanneer je items gaan identifyen dat je NIET tergelijk alles doet maar 1 doet, uit het scherm gaat en opnieuw weer vraagt te identifyen. Raised je levels gewoon sneller.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Crashhill schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Als jullie allemaal nog blind zijn, gaat het echt vet zijn, ook al is niet iedereen blind, dan nog is ie vet 8)
We zijn nog blind! Heeft wat moeite gekost, maar gelukkig gebruikt iedereen hier netjes de spoiler tags ;)
dinges schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:50:
[...]

Zou een stuk eerder zijn geweest als sommige mensen niet hadden willen volhouden dat ze niet op de hype train zaten en vervolgens ook nog een week op vakantie gaan...

• Nipje
gotjee schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

elke week krijg je nu toch voldoende coins om wat te kopen als er iets bij zit wat je nodig hebt of leuk lijkt.
Dus als er niets bij zit spendeer je de rest gewoon aan 3 of coins imo. dan heb je tijdens de week nog wat leuke exotic engram drops.
Klinkt goed! Ook nog even nadenken of ik de Heart of the Praxic Fire bij Xur ga halen dit weekend. Opzicht wel een leuke chest maar niet echt super in mijn ogen.. Wellicht toch maar de heavy weapon engram =).

• Gotjee
Nipje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

Klinkt goed! Ook nog even nadenken of ik de Heart of the Praxic Fire bij Xur ga halen dit weekend. Opzicht wel een leuke chest maar niet echt super in mijn ogen.. Wellicht toch maar de heavy weapon engram =).
pas op bedoel je de legacy engram??
die kan enkel Y1 (oude) weapons geven met lage attack.

• NLRev0lution
Nipje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Mwua, dropkans is 1 op 10. Doe je veel strikes, JA meenemen die coins. Heb je weinig strange coins.. kan je ze beter bewaren tot Xur er weer is, heeft ie items die je al hebt... dan zou ik wat "three of coins" kopen.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:37

tha_crazy

Mafketel

Nipje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

Is een LEGACY dus een Year1 exotic!

• CrackSlet

CrackSlet

tha_crazy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Uhhh...nee!

• Nipje
gotjee schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

pas op bedoel je de legacy engram??
die kan enkel Y1 (oude) weapons geven met lage attack.
tha_crazy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Bedankt jongens, dat scheelt mij weer een gefrustreerde middag _/-\o_

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Duidelijk d:)b

Ik heb nog geen Legendary wapens, de ene die ik heb (253 machine gun) is de moeite niet waard.
Dat komt later wel ;)

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:30
Jawel, de legacy engrams die Xur verkoopt zijn y1 spullen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Naast de Black Spindle nu ook de Touch of Malice.
I can die happy now

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
UTADDICT schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:29:
[...]

Dit had meer te maken met dat veel te grote hoofd van low_profile.
:>

Is inderdaad moeilijk te missen :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Mars18
  • Laatst online: 13:18
Hoe kan je aansluiten bij the dead orbit?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:13
Mars18 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:40:
abonnementje nemen bij de handler. :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

In de hanger (waar je ook je spaceship kan halen), staat aan de linkerant, bij een trap in de buurt een mannetje van Dead Orbit. Daar kan je een token halen en je zo aansluiten bij die gasten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 02-10-2015 13:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:30
Door naar die vendor te gaan en het item wat hij verkoopt voor je class te equippen dacht ik, die vendor is te vinden in de hangar.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 18:37

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wie heeft er zin om straks wat raids of iets te doen? Sinds de Taken King niet met jullie online geweest. Loop beetje tegen mijn max Level aan, met de reguliere games die je zelf kan doen (level 285)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

dubbel post sorry

[ Voor 130% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 02-10-2015 13:45 ]

• dinges
  • Niet online
CrackSlet schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:04:
Zou een stuk eerder zijn geweest als sommige mensen niet hadden willen volhouden dat ze niet op de hype train zaten en vervolgens ook nog een week op vakantie gaan...
He, ik heb al een paar dagen genoeg light! Aan mij ligt het niet! :P

• NLRev0lution
Mother_Goozz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:44:
Wie heeft er zin om straks wat raids of iets te doen? Sinds de Taken King niet met jullie online geweest. Loop beetje tegen mijn max Level aan, met de reguliere games die je zelf kan doen (level 285)
297 haal je ook wel zonder dat je er een raid/reet voor doet (net als ik). 290 minimaal is ook wel aan te raden!
(merk je dat verschil van 285 -> 290 en vervolgens naar 295 qua damage/defense: JA! )

• CrackSlet

CrackSlet

Prima samenvatting voor Xur die een hoop vragen voor de nieuwkomers beantwoord!

Wordt overigens iedere week gepost daar, wel een aanrader als je nog niet precies weet wat goed is en niet.

[ Voor 80% gewijzigd door CrackSlet op 02-10-2015 13:53 ]

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

NLRev0lution schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

297 haal je ook wel zonder dat je er een raid/reet voor doet (net als ik). 290 minimaal is ook wel aan te raden!
(merk je dat verschil van 285 -> 290 en vervolgens naar 295 qua damage/defense: JA! )
Ik zit al een tijd op 285, vind bijna niks om hoger level te komen dan 285

• NLRev0lution
Mother_Goozz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:53:
[...]

Ik zit al een tijd op 285, vind bijna niks om hoger level te komen dan 285
strikes, strikes, strikes!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

en CoO uiteraard

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

of gewoon op 285 gewoon de raid in :z tot en met de warpriest red je het makkelijk, heb je al wel kans op een shell en mooi wapentje, vaak ben je dan al 289-290...

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:02
moet je wel een held als richard hebben die je ff er doorheen helpt :+
Nee joh toen wij eerste keer de raid ingingen waren we ook geen 290... je sniper moet gewoon minimaal 280 zijn.. dan red je het wel hoor na wat oefening (oefening kan gerust 2 uur per onderdeel zijn :P) waarbij springen ook een onderdeel is hahahaha... en stilstaan bij een plaat ook :+
spoiler:
Is voor mij nog steeds het mooiste moment van de RAID, 2 en half uur over gedaan omdat fucking kistje in het doolhof te laten spawnen :+

En Royyo, uitleg doet werkelijk waar wonderen :+.en als je zo laag gaat zijn bubbels ook heel erg handig 8).

[ Voor 94% gewijzigd door Crashhill op 02-10-2015 14:17 ]

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Hmm, helmet engrams geven best hoge kans op 310 light als je zelf 300+ bent. 3 engrams gekocht, waarvan 2 met 310 light. Taikonaut en Light beyond nemesis *O*

Clan bro zelfs 4 uit 6 met 310 light.

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

NLRev0lution schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

Als je een 300 wapen hebt en voor de rest maar 285 light bent, doe je gewoon de damage van die 300 light.
Alleen je KRIJGT meer damage en bent dus sneller dood.

Je kan dus als 280 gerust oryx neerhalen, alleen ff zorgen dat je een 290/300 sniper hebt.
Low_Profile schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:23:
Hmm, helmet engrams geven best hoge kans op 310 light als je zelf 300+ bent. 3 engrams gekocht, waarvan 2 met 310 light. Taikonaut en Light beyond nemesis *O*

Clan bro zelfs 4 uit 6 met 310 light.
Altijd dezelfde...

Week 1 heb ik me ingehouden met die shit decrypten, dus vanavond ga ik los O-)

Atlas#22744

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
tha_crazy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

Als je een 300 wapen hebt en voor de rest maar 285 light bent, doe je gewoon de damage van die 300 light.
Alleen je KRIJGT meer damage en bent dus sneller dood.

Je kan dus als 280 gerust oryx neerhalen, alleen ff zorgen dat je een 290/300 sniper hebt.
Overall light-level maakt ook uit voor je damage. Als je overall-light onder de recommended light level van de mob zit zal je minder damage doen.

PSN ID: Beest41

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SCARfaceE schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Overall light-level maakt ook uit voor je damage. Als je overall-light onder de recommended light level van de mob zit zal je minder damage doen.
In ye olde days is dat inderdaad zo.
Maar recent was er een reddit thread waarin er werd uitgelegd dat dat dus niet meer zo is.
Je weapon damage maakt veel meer uit

• SCARfaceE
tha_crazy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

In ye olde days is dat inderdaad zo.
Maar recent was er een reddit thread waarin er werd uitgelegd dat dat dus niet meer zo is.
Je weapon damage maakt veel meer uit
Maar die gast was altijd gelijk aan of hoger dan de light level van de mob.

Hopen dat ik een 310 helm engram krijg dan 8) ipv weer een 290 mask of the third man :+ die ik ondertussen al 5 heb weggeknikkerd

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SCARfaceE schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:59:
[...]

Maar die gast was altijd gelijk aan of hoger dan de light level van de mob.
Nope, liet ook zijn light level vallen om t te bekijken

• SCARfaceE
tha_crazy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

Nope, liet ook zijn light level vallen om t te bekijken
Ja, van 290 naar 280, terwijl de mob ook 280 was. Je doet minder damage als jouw light-level lager is, maar een hogere geeft geen damage boost.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SCARfaceE schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Ja, van 290 naar 280, terwijl de mob ook 280 was. Je doet minder damage als jouw light-level lager is, maar een hogere geeft geen damage boost.
Kostte wat tijd, maar heb em.
https://www.reddit.com/r/..._testing_weapon_light_vs/

Zat ook 280 light vs 290 enemy in

[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 02-10-2015 15:04 ]

• SCARfaceE
Lees dan ook even de reacties.

Edit:
Hier een van de reacties ook daar
I have run a similar test in a daily heroic mission (240 recommended) which I posted on gamefaqs a few days ago.

My results look as follows (297 hung jury):

light level 293: 990 dmg (non crit)

light level 240: 990 dmg (non crit)

light level 213: 550 dmg (non crit)

It was only a small test, but just posting this because it confirms the idea that Light level penalizes you while being below recommended light level, but doesn't affect your weapon damage output at all when you meet it.

edit: after reading your post again, it seems like there might be some mismatch between our results? In my case, i only used armor to lower light level. My weapon remained at 297, yet I was still doing reduced damage with my light level below the recommendation.
Edit2: Ik zeg niet dat wapendamage niks uitmaakt, maar dan ook je light-level effect heeft.

[ Voor 62% gewijzigd door SCARfaceE op 02-10-2015 15:08 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SCARfaceE schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:05:
[...]

Lees dan ook even de reacties.

Edit:
Hier een van de reacties ook daar
[...]

Edit2: Ik zeg niet dat wapendamage niks uitmaakt, maar dan ook je light-level effect heeft.
Nu vind ik zo een drop ook wel erg gigantisch moet ik zeggen en niet relevant voor de 290 vs 285 light discussie met de raid,.

Imho heb ik liever een goede 285 mee dan een 300+ die niet weet wat die doet.
Zou graag een verschil zien tussen 285 en 290 in de raid.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik speel best wat Strikes, en krijg veel, heel veel engrams, zelf Legendary, maar deze komen maar niet boven mijn huidige gear level uit... In week tijd van 282 naar 285 (omdat ik een ruk wapen met hogere stats equip)

• NLRev0lution
Mother_Goozz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:16:
Ik speel best wat Strikes, en krijg veel, heel veel engrams, zelf Legendary, maar deze komen maar niet boven mijn huidige gear level uit... In week tijd van 282 naar 285 (omdat ik een ruk wapen met hogere stats equip)
Zoals hierboven al eens gezegd is zou ik niet kijken naar je defense van bijvoorbeeld je legendary gear. Als de perks je bevallen equip de legendary gear en infuse deze met hogere rare gear.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:38
dvdkiwi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Ik kan je wel helpen met runes als je op PSN zit tenminste. Heb er zoveel dus kan prima paar runs met je doen!

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Gotjee
Als mensen nog crota runnen voor fun, met een sword kan je crota zijn attack volledig blocken.
Met 1 raze-lighter uppercut kan je zijn volledig shield down krijgen :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gotjee schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:39:
Als mensen nog crota runnen voor fun, met een sword kan je crota zijn attack volledig blocken.
Met 1 raze-lighter uppercut kan je zijn volledig shield down krijgen :)
Wel gratis legendary equipment, toch weer 3 marks waard 8)

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Three of coins werkt best lekker. 3 strikes, en bij iedere strike aan het begin 1 gebruiken. 1 exotic: Crest of Alpha Lupi, en legendary pulse hawksaw (chill ding!) en 10 blue engrams.

Ik heb me vault nog vol liggen met legendary year 1 gear, wat moet ik hiermee?

[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 02-10-2015 16:45 ]

• Gotjee
Viper® schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:40:
[...]

Wel gratis legendary equipment, toch weer 3 marks waard 8)
marks krijg je toch niet voor Y1 lengendary gear

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
O-) Zeker wel

Oude raids zijn op deze manier inderdaad totaal niet interessant helaas.

[ Voor 74% gewijzigd door Viper® op 02-10-2015 16:46 ]

Viper® schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:43:
O-) Zeker wel

Oude raids zijn op deze manier inderdaad totaal niet interessant helaas.
Nee hoor, je krijgt geen marks uit oude legendaries.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Voor oude legendairys, verkregen voor TTK krijg je geen marks.
Maar voor legendairys uit bijvoorbeeld VoG of Crota, verkregen na TTK?
Nope ook niet. Het blijven Year 1 wapens. Je hebt wel vernieuwde wapens die ook in oude DLC zaten zoals Ash Factory en Party Crasher, daar dan wel weer.

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Is er vanavond nog een groep voor Oryx , bij voorkeur een fresh run?
Ik wil graag mee! :)
Hunter met 295 light
Morgenochtend zoeken Biacas, M4uSzi en ik nog wel een paar man. Geen idee hoe laat ze willen beginnen, wellicht dat je dan wil meedoen, fresh run geloof ik.

Biacas/M4uSzi, wat willen jullie precies?

Zijn er mensen die zin hebben om zaterdagmorgen te gaan raiden. KINGSFALL

Graag wat mensen die ervaren zijn en ook de tijd willen nemen om uitleg te geven. 

- M4uSzi
- Biacas
- NLRev0lution (vanaf 16:00, misschien iets eerder)
- Michel234523463456 (Alleen smorgens/vroeg middag)
-
-

Dachten om in de morgen te beginnen. Maar we hebben bijna hele dag de tijd. Dus afhankelijk van hoelaat de rest kan even een tijd afspreken. (Geef je voorkeur ook even aan)

Nogmaals nog maar poging doen.

Afhankelijk van hoeveel mensen we hebben en welke tijd ze kunnen. Wordt het smorgens of smiddags

PSN - M4uSzi // -

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-11 22:18
DarkElement schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:23:
M4uSzi, ik had me gisteren ook opgegeven, kan ik nog mee of niet?
volgens mij wel, moeten alleen een spot vrij houden voor Leon.

PSN Biacas

DarkElement schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:23:
M4uSzi, ik had me gisteren ook opgegeven, kan ik nog mee of niet?
Der is nog plek. Dus je kunt mee. :)

PSN - M4uSzi // -

Pagina: 1 ... 43 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan