iemand voor BS daily? hoog light level wordt gewaardeerd
Iemand die BS wilt tryen nu?
Add: Patrick1338
Edit:
^ik wil wel mee, *296
Add: Patrick1338
Edit:
^ik wil wel mee, *296
[ Voor 25% gewijzigd door CCP op 30-09-2015 19:42 ]
Ik wil wel. L296
Faaz0 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:41:
iemand voor BS daily? hoog light level wordt gewaardeerd
Wie wilt de daily heroic doen voor de Black Spidle?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hoeveel tijd heb je als je naar de laatste kamer gaat? Onze tactiek uiteindelijk was dat een hunter ons 3'en onzichtbaar maakte.. alledrie richting platform 1 hunter tether, warlock stormcaller en iemand zwaarden tot we dood zijn. Daarna de 2e tether en weer zwaarden en raid heavyMG etc. en toen was hij down. Daarna nog 4 minuten gedaan over het clearen van de addsDarkElement schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:36:
Probleem zit hem echt in de laatste kamer, de 1e 2 rammen we nu zo doorheen, maar daar is waar het lastig word.

I served in a company of heroes.
We zoeken nog een 290+ voor de raid vanaf de ogre wie doet mee.
Psn tollenaar24
Psn tollenaar24
edit: hadden rond de 5,5 a 6 minuten over toen we in de laatste kamer kwamen.Vuvuzela schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:57:
[...]
Hoeveel tijd heb je als je naar de laatste kamer gaat? Onze tactiek uiteindelijk was dat een hunter ons 3'en onzichtbaar maakte.. alledrie richting platform 1 hunter tether, warlock stormcaller en iemand zwaarden tot we dood zijn. Daarna de 2e tether en weer zwaarden en raid heavyMG etc. en toen was hij down. Daarna nog 4 minuten gedaan over het clearen van de addsmet 10 sec over gehaald.
Wie wil er nu mee met mij en Buizerd?
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 30-09-2015 20:03 ]
Verwijderd
Ik kan mee. 293 Hunter. Heb ervaring tot aan de ogre boss.michel2412 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:58:
Psn tollenaar24
Ik zou wel mee willen. Hoe laat?michel2412 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:58:
Psn tollenaar24
Ik wil wel!DarkElement schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:59:
[...]
edit: hadden rond de 5,5 a 6 minuten over toen we in de laatste kamer kwamen.
Wie wil er nu mee met mij en Buizerd?
En aansluitend wil ik wel mee, level 293 huntermichel2412 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:58:
Psn tollenaar24
Ik wil de black spindle farmen.
Ben nog beetje nub speel sinds The taken king. Wel lvl 40 iig
Voeg me toe IGN PS4:
Qtz
Ben nog beetje nub speel sinds The taken king. Wel lvl 40 iig
Voeg me toe IGN PS4:
Qtz
Tis even onduidelijk voor mij. Is de spindle drop nu vandaag nog steeds een 310?
Als ik het zo lees welR0th schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:16:
Tis even onduidelijk voor mij. Is de spindle drop nu vandaag nog steeds een 310?
Nog 1 iemand die mee wil doen over een kwartiertje voor de BS?
Voorkeur naar een Titan
Voorkeur naar een Titan
[ Voor 16% gewijzigd door NippleWarrior op 30-09-2015 20:24 ]
Titan met alle subs maxed en light 294 reporting for duty.NippleWarrior schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:24:
Voorkeur naar een Titan
PSN: TheAppie
[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 30-09-2015 20:34 ]
geen titan, wel hunter die nog mee kanNippleWarrior schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:24:
Voorkeur naar een Titan
1 man voor Oryx vrij.
290+ light
Ervaring gewenst maar niet vereist
290+ light
Geef me 2 minutentha_crazy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:44:
1 man voor Oryx vrij.
290+ light
I served in a company of heroes.
296 hunter hier die wel mee wiltha_crazy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:44:
1 man voor Oryx vrij.
290+ light
Is er iemand met een volle agonarch rune, met wie ik mee mag lopen.
Zijn er nog mensen die de Court of Oryx willen doen (ik moet nog de tier 3 en een specifieke tier 2)
Zijn er nog mensen die de Court of Oryx willen doen (ik moet nog de tier 3 en een specifieke tier 2)
Me :-)Fonzie27 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:10:
Iemand nog voor de BS?
Light 288 titan.
[ Voor 13% gewijzigd door Hettic op 30-09-2015 21:17 ]
PSN-ID: Hettic1
zekerpixels schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:05:
Ik wil wel mee met coozekerpixels schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:05:
Wil ook wel mee. Heb de agonarch en stolen rune.zekerpixels schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:05:
PSN-ID: Hettic1
Dat snap ik niet :-)tha_crazy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:19:
[...]
Al afgerond met 2 nog niet afgeronde mensen
Sorry, internet viel uit hier maar nu weer back online, nog iemand die mee wil?, nu met twee.
Ik wil morgenmiddag wel meedoen met een RaidDarkElement schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:52:
Morgenmiddag nog raids gepland?
Black Spindle nog gekregen?NippleWarrior schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:18:
Nieuwe poging maar wagen dan Erick?
Kunnen jij en GMacD rond een uur of 20?
Edit: nvm jullie gaan nu
[...]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ja gelukkig wel. Rond de 1:20 van 1 man naar 3 man full DPS gedaan en vervolgens met 20 seconden op de klok de rest gecleared.
Goed om te horenNippleWarrior schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:06:
Ja gelukkig wel. Rond de 1:20 van 1 man naar 3 man full DPS gedaan en vervolgens met 20 seconden op de klok de rest gecleared.
[...]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Echt klote dat ik gewoon weer geen Black Spidle hebt.
Is ook echt enorm pittig om te doenBuizerd__NL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:29:
Hoe wij het deden:
1. Smoke Bomb voor invisibility.
2. Rennen naar platform, Titan gooit bubble precies op boss.
3. Shadowshot.
4. Drie man hakt met zwaard.
Wachten tot alles weer up is en repeat.
[ Voor 28% gewijzigd door Baiko op 30-09-2015 23:46 ]
Hij is makkelijk als je de exotic zwaard hebt en gewoon in hem kunt hakken.
Wij hadden alle drie een legendary. Het is gewoon blijven proberen eigenlijkBuizerd__NL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:49:
Hij is makkelijk als je de exotic zwaard hebt en gewoon in hem kunt hakken.
[ Voor 8% gewijzigd door Baiko op 30-09-2015 23:50 ]
Misschien de hammerspam gebruiken met de sunbreaker
Die is gepatched lees ikfritske23 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:51:
Misschien de hammerspam gebruiken met de sunbreaker
Bah bah 3 taken te veel in de kamer, BS niet gehaald vandaag.
Wij hadden op een gegeven moment de smaak te pakken en kwamen met 8 minuten in de kamer.
De truc is om in alle rooms zsm die blights af te maken, dan kan je zo snel mogelijk doorrushen.
een tether gebruiken op de wizard werkt erg goed btw om snel door te gaan.
Daarna middels de tether rockets schieten op die gast, en ondertussen wat croud control doen.
We hadden em uiteindelijk uit met nog ruim een minuut op de klok
De truc is om in alle rooms zsm die blights af te maken, dan kan je zo snel mogelijk doorrushen.
een tether gebruiken op de wizard werkt erg goed btw om snel door te gaan.
Daarna middels de tether rockets schieten op die gast, en ondertussen wat croud control doen.
We hadden em uiteindelijk uit met nog ruim een minuut op de klok
Mocht iemand zich vervelen, hulp bij de Undying Mind strike voor de Touch of Malice is welkom
Uiteindelijk ook die BS. Na twee uur geprobeerd te hakken met titanbubbel en zwaarden, andere taktiek geprobeerd. Dat was meteen raak.
Eerst de blights en adds pakken met supers zoals stormcaller2x en dan eentje op DPS duty en de rest de adds maintainen. Ik heb met 1000-yard stare en Hung Jury veel kunnen snipen van het achterste platform waar soms een Blight komt. Af en toe beetje door de ruimte rondspringen met stormtrance. Iets meer dan 20 seconden over op de klok. Kwamen rond 6:00 binnen.
Eerst de blights en adds pakken met supers zoals stormcaller2x en dan eentje op DPS duty en de rest de adds maintainen. Ik heb met 1000-yard stare en Hung Jury veel kunnen snipen van het achterste platform waar soms een Blight komt. Af en toe beetje door de ruimte rondspringen met stormtrance. Iets meer dan 20 seconden over op de klok. Kwamen rond 6:00 binnen.
I feel you bro.Buizerd__NL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:29:
Ben nu light 238, geeft me motivatie om weer veel te spelen.
Al mijn vrienden zijn al bezig met de raid, door mijn vakantie kon ik pas sinds deze week spelen
De nieuwe strikes zijn wel leuk
Al mijn vrienden zijn al bezig met de raid, door mijn vakantie kon ik pas sinds deze week spelen
De nieuwe strikes zijn wel leuk
[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 01-10-2015 07:01 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor degene die geen spindle hebben, je kan tot 11 uur proberen en het is de moeite waard.
Wat vin zegt, kill eerst de blights en mobs, daarna volop dps op de boss, rinse and repeat.
Gister met 4 spindles op de Warpriest en golgoroth, dat vinden ze niet leuk haha.
Wat vin zegt, kill eerst de blights en mobs, daarna volop dps op de boss, rinse and repeat.
Gister met 4 spindles op de Warpriest en golgoroth, dat vinden ze niet leuk haha.
Toch maar het spel gekocht! Legendary edition. Level 7 op de maan, maar ben nog aan het kijken wat een goede class is voor burst rifles... Warlock grenades en de special doen nog vrij weinig op dit Level.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zou gewoon voor de class gaan die je het leukste lijkt, grote kans dat je waarschijnlijk nog wel eens alts gaat maken.corset schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:28:
Toch maar het spel gekocht! Legendary edition. Level 7 op de maan, maar ben nog aan het kijken wat een goede class is voor burst rifles... Warlock grenades en de special doen nog vrij weinig op dit Level.
Persoonlijk ben ik een fan van de Warlock (die is en blijft mijn main)
je had mensen van reddit of LFG kunnen plukken! had ik ook gedaan met Erick, we hadden een titan nodig..met de eerste hadden we het net niet gered, met de 2e titan was het in 1x raak! BS en ship binnenDarkElement schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:20:
Zou graag willen maar mn nachtdienst zit erop en er is nu toch niemand die het wil proberen vrees ik, weltrusten, volgende x beter
Raar ik heb geen bericht gekregen van je quote, ik ben vanavond online als je nog wil/kan.Hettic schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:19:
Wil ook wel mee. Heb de agonarch en stolen rune.
Gisteren balwur (tier 3 CoO) gehaald (met mijn rune), en heb de calcified fragment niet gekregen.
Btw met 300 light krijg je toch 310 exotics uit engrams, of heb je kans op 310?
[ Voor 10% gewijzigd door zekerpixels op 01-10-2015 08:07 ]
Als je wil dat de Black Spindle volgende keer makkelijker is, kan ik aanraden om exotic solar zwaard te halen. Shadow en Faris deden moeilijk veel damage op die gast.
Ik heb gelijk nieuwe Black Spindle gekocht en de 310 erop infused, ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren als ze het patchen.
Gisteren 4 black spindles los gelaten op War priest, eerste ronde gelijk 60% eraf. Vanavond met 5 proberen
Ik heb gelijk nieuwe Black Spindle gekocht en de 310 erop infused, ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren als ze het patchen.
Gisteren 4 black spindles los gelaten op War priest, eerste ronde gelijk 60% eraf. Vanavond met 5 proberen
Atlas#22744
Kans op 310, kan ook nog 290 worden.zekerpixels schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:05:
[...]
Btw met 300 light krijg je toch 310 exotics uit engrams, of heb je kans op 310?
[ Voor 28% gewijzigd door Faaz0 op 01-10-2015 08:18 ]
Gister samen met de clan van CrazyVin987 Oryx kunnen verslaan! Ging super dankzij goeie communicatie
Thanks @ RoystonRicky, jansoe13, BermudaLockeT-, Maciejk8 en natuurlijk CrazyVin987
Thanks @ RoystonRicky, jansoe13, BermudaLockeT-, Maciejk8 en natuurlijk CrazyVin987
Dus ik heb gewoon weer bad luck, alleen maar 290 gekregen. Overigens alle chest engrams die ik heb ingeleverd (stuk of 10) zijn crest of alpha lupi voor de hunter geworden.Faaz0 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:17:
Kans op 310, kan ook nog 290 worden.
RNG FTW!zekerpixels schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:27:
[...]
Dus ik heb gewoon weer bad luck, alleen maar 290 gekregen. Overigens alle chest engrams die ik heb ingeleverd (stuk of 10) zijn crest of alpha lupi voor de hunter geworden.
Atlas#22744
Mijn loot tot nu toe in de raid: 6 x chest & 1 x gloves, super lamezekerpixels schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:27:
[...]
Dus ik heb gewoon weer bad luck, alleen maar 290 gekregen. Overigens alle chest engrams die ik heb ingeleverd (stuk of 10) zijn crest of alpha lupi voor de hunter geworden.
Netjes, dan kan jij de volgende keer de uitleg doen.san.okk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:20:
Gister samen met de clan van CrazyVin987 Oryx kunnen verslaan! Ging super dankzij goeie communicatie
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Bij jou slaat het echt allessteffeh schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:42:
[...]
Mijn loot tot nu toe in de raid: 6 x chest & 1 x gloves, super lameRNG is en blijft een bitch
Atlas#22744
Voor de mensen met black spindles.. de drop die je krijgt is 310. Deze meteen infusen in andere wapens. De 310 zal verwijnen en veranderen naar 290/300 wat ik zo hoor. Als je infused blijven je nieuwe wapens wel het goede lightlvl. Just saying
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
klikKasai schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:50:
Hoe weet je dat?
je kan een nieuwe BS kopen met shards en glimmer bij de exotic blueprint wall.. die was 300..nieuwe infusen met de 310 BS en je hebt een 307
[ Voor 22% gewijzigd door GMacD op 01-10-2015 08:55 ]
is trouwens titan gear met warlock/hunter gear te infusen?
Jazeker. Daarom met je main ook alles bewaren wat lekker hoog is en net te laag is voor je main. Gewoon gebruiken om gear van je alt te levellen. Gaat als een treinmfreriks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:06:
is trouwens titan gear met warlock/hunter gear te infusen?
Black Spindle mogen ze houden. Ik ben er helemaal klaar mee ^^
Gisteren met 1 minuut op de klok lag de baas op de grond, adds clearen ging harstikke snel. Opeens met 5 seconden op de klok komt er nog een psion uit een deur rennen die zich duplicate.. Dat was het moment dat ik mijn playstation heb uitgezet en met de hond ben gaan lopen.
Daarna nog meerdere malen geprobeerd, maar mensen luisteren gewoon niet en houden zich vast aan één tactiek. Volgende keer beter! Vandaag eerst maar eens Kings Fall gaan doen. Weet iemand een fijne site om een groep te vinden voor KF?
Ik las laatst iets van the100.io, is dat iets?
Gisteren met 1 minuut op de klok lag de baas op de grond, adds clearen ging harstikke snel. Opeens met 5 seconden op de klok komt er nog een psion uit een deur rennen die zich duplicate.. Dat was het moment dat ik mijn playstation heb uitgezet en met de hond ben gaan lopen.
Daarna nog meerdere malen geprobeerd, maar mensen luisteren gewoon niet en houden zich vast aan één tactiek. Volgende keer beter! Vandaag eerst maar eens Kings Fall gaan doen. Weet iemand een fijne site om een groep te vinden voor KF?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Het is the key om alle zwarte bollen te slopen. adds slopen.. en op de baas dps.. and repeatIrrival schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:08:
www.destinylfg.net vind ik persoonlijk wel lekker werken voor het vinden van groepen
Gister met Just1fire en nog iemand (naam kwijt) met nog 3min op de klok baas dood... maar geen black spindle...Irrival schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:08:
Balen man!Irrival schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:08:
Klopt, dat is een goede site, wordt gematch met jouw voorkeuren, misschien kun je ook kiezen uit meerdere tactieken
Alles moet dood he? Ook alle adds, niks mag meer leven.mfreriks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:10:
[...]
Gister met Just1fire en nog iemand (naam kwijt) met nog 3min op de klok baas dood... maar geen black spindle...
Daarom is moet je ook niet 100% op die baas focussen. Eerst zorgen dat addspawn minimaal blijft door bollen te slopen. Daarna adds clearen en als het rustig is flink dps op de baas. Dan spawnen er weer ballen.. adds slopen.. enzovoorts.
Dat is inderdaad bekend! we hadden dus 3min om adds te killen maar dus niet gelukt...Lipst3r schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Alles moet dood he? Ook alle adds, niks mag meer leven.
Daarom is moet je ook niet 100% op die baas focussen. Eerst zorgen dat addspawn minimaal blijft door bollen te slopen. Daarna adds clearen en als het rustig is flink dps op de baas. Dan spawnen er weer ballen.. adds slopen.. enzovoorts.
Klopt zo deden we het gisterenavond ook, tot we nog maar 3 adds over hadden en de tijd op wasLipst3r schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Alles moet dood he? Ook alle adds, niks mag meer leven.
Lijkt erop dat de missie 1x per week ongeveer terug komt, misschien volgende week weer een kans.
Oke, dan heb ik het goed gedaan. Heb nu een Black Spindle van 307 inderdaad.GMacD schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
klik
je kan een nieuwe BS kopen met shards en glimmer bij de exotic blueprint wall.. die was 300..nieuwe infusen met de 310 BS en je hebt een 307
Atlas#22744
Heb me afgelopen week, nadat ik over ben gegaan op de PS4, ook maar aangemeld voor de PS4 clan, alleen lijkt het erop dat ik nog niet geaccepteerd ben (heb de clan tag niet in de banner staan). Heb al een berichtje gestuurd naar de in-game leider, en hoopte eigenlijk toch snel geaccepteerd te worden zodat ik mee kan doen met community games
Heb headset en al.
welke clan heb je appliedicratox schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:30:
Heb me afgelopen week, nadat ik over ben gegaan op de PS4, ook maar aangemeld voor de PS4 clan, alleen lijkt het erop dat ik nog niet geaccepteerd ben (heb de clan tag niet in de banner staan). Heb al een berichtje gestuurd naar de in-game leider, en hoopte eigenlijk toch snel geaccepteerd te worden zodat ik mee kan doen met community gamesHeb headset en al.
Gisteren met 3 fire teams een black spindle gekregen, maar nog steeds dat stomme schip niet
Graag gedaansan.okk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:20:
Liep ook verbazend lekker
PSN: jansoe13
GedaanRadensca schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:30:
[...]
Ik zou gewoon voor de class gaan die je het leukste lijkt, grote kans dat je waarschijnlijk nog wel eens alts gaat maken.
Persoonlijk ben ik een fan van de Warlock (die is en blijft mijn main)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We hadden nog 3:46 min om alle adds te killen, maar ja we waren die run ook maar met zijn tweeen, hadden we toen een mannetje extra gehad hadden we hem waarschijnlijk wel gehaald.mfreriks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Dat is inderdaad bekend! we hadden dus 3min om adds te killen maar dus niet gelukt...
Ik blijf er bij dat je ook een beetje geluk moet hebben, als ik dit zo'n gast solo zie doen waarbij Dreksis rustig stil blijft staan terwijl hij met zijn zwaard aan het hakken is, en hij bij ons dwars door de bubbel stampt en in 1 klap 3 man wegvaagt......
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 01-10-2015 10:02 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wel armor of light gebruikt ipv blessing of light?justifire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:01:
[...]
We hadden nog 3:46 min om alle adds te killen, maar ja we waren die run ook maar met zijn tweeen, hadden we toen een mannetje extra gehad hadden we hem waarschijnlijk wel gehaald.
Ik blijf er bij dat je ook een beetje geluk moet hebben, als ik dit zo'n gast solo zie doen waarbij Dreksis rustig stil blijft staan terwijl hij met zijn zwaard aan het hakken is, en hij bij ons dwars door de bubbel stampt en in 1 klap 3 man wegvaagt......
Ik heb nog steeds een kater van het niet behalen van de Black Spidle
Snacken, dat helpt tegen de katerBuizerd__NL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:29:
Ik heb nog steeds een kater van het niet behalen van de Black Spidle
Die black spindle is echt een doorn in mijn oog...lukt ons om gewoon consequent met nog 6,5 minuut die laatste kamer binnen te stappen, maar worden zelfs met het eerst kapotstuk schieten van de blights (zwarte bollen) overwhelmed door de adds. Die mf'ing psions dupliceren als een malle telkens...
Ik vermoed dat je gewoon 3 titans nodig hebt met blessing en weapons.
De raid is een peulenschil vergeleken met deze missie, bah!
Naja, volgende week nog eens proberen...
Ik heb hem gisteren ook met zijn 2en geprobeerd, maar helaas kwamen we net iedere keer tijd tekort.
Verschillende tactieken geprobeerd.
De adds killen boss dpsen, stuk safer maar duurde ook langer
Hebben het ook een keer geprobeerd met bubble en zwaarden, hier kwamen we heel ver mee, maar merkten toch dat we een 3e persoon misden.
Volgende keer zal ik hier even een berichtje achterlaten of er nog mensen zin hebben om mee te gaan.
Verschillende tactieken geprobeerd.
De adds killen boss dpsen, stuk safer maar duurde ook langer
Hebben het ook een keer geprobeerd met bubble en zwaarden, hier kwamen we heel ver mee, maar merkten toch dat we een 3e persoon misden.
Volgende keer zal ik hier even een berichtje achterlaten of er nog mensen zin hebben om mee te gaan.
PSN: Res_Binshou
2 warlocks met stormcaller en 1 hunter met boogje die connects die adds. Adds clearing to the max dat. We hadden 2.34 over op de klok. Alles kapot incl. baasXecuter NL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:31:
Die black spindle is echt een doorn in mijn oog...lukt ons om gewoon consequent met nog 6,5 minuut die laatste kamer binnen te stappen, maar worden zelfs met het eerst kapotstuk schieten van de blights (zwarte bollen) overwhelmed door de adds. Die mf'ing psions dupliceren als een malle telkens...
Helaas niet bij mij.
Heb hem ook een keer solo geprobeerd, ging hartstikke goed, met de boss op 25% en nog een stuk of 6 adds over. Hij schaalt wel echt hard op bij 3 man fireteam lijkt het, er waren namelijk solo echt een stuk minder adds en waren ze ook een stuk sneller dood.
Dus ook als je met 2 man naar 3 man gaat , worden ook de adds meer en moeilijker als het goed is.
Dus ook als je met 2 man naar 3 man gaat , worden ook de adds meer en moeilijker als het goed is.
Iemand die ff mee loopt met de nightfall? Nog eentje nodig!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dat heb ik nu van meer mensen gehoord inderdaad. Ben je er met het zwaard ingegaan?Xecuter NL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:36:
Heb hem ook een keer solo geprobeerd, ging hartstikke goed, met de boss op 25% en nog een stuk of 6 adds over. Hij schaalt wel echt hard op bij 3 man fireteam lijkt het, er waren namelijk solo echt een stuk minder adds en waren ze ook een stuk sneller dood.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Precies hetzelfde gevoel hier, weer wachten nu tot de daily er is.
Je zou bijna in een hoekje willen liggen en wachten tot de daily er weer is.
Ach black spindle, pussy wapen 
En zo ook het zwaard, de touch of malice en al het andere dat ik niet heb!
[ Voor 53% gewijzigd door Pinjataaa op 01-10-2015 11:05 ]
Heeft iemand een charged Agonarch Rune? Kan meehelpen met NF of iets anders als tegenprestatie!
Deze https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/119951 met daarbij de Playstation Clan hiervan (van de xbox versie was ik vorig jaar al member)
Graag gedaan.san.okk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:20:
Was een best snelle run, in 20 minuutjes klaar.
Ga binnenkort beginnen met Sherpa runs als t mee zit, wil vanavond echt me 2e hunter af hebben.
Rennen dan jonge, de deathsingers & Oryx gaan echt fcking makkelijk met Touch of MalicePinjataaa schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:05:
Ach black spindle, pussy wapen
[ Voor 25% gewijzigd door tha_crazy op 01-10-2015 11:14 ]
Zo lang jullie hem hebben gaat Oryx bij mij ook snel dood haha!tha_crazy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Rennen dan jonge, de deathsingers & Oryx gaan echt fcking makkelijk met Touch of Malice
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan