Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
Heeft iemand zin om me te helpen met de missie Fear's Embrace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Zo, Touch of Malice ook binnen! Epic zooi.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45

Vuvuzela

My spire is forming

UTADDICT schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:49:
Zo, Touch of Malice ook binnen! Epic zooi.
enjoy

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn. Wat een een wapen. Wat Yolohoorn wat is dat ook alweer. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ben nu level 40 en Light 219.
Op naar hoger light om content vrij te spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 01:38
Mars18 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 06:32:
Ben nu level 40 en Light 219.
Op naar hoger light om content vrij te spelen.
He ik zag je gister in de toren staan, je naam kwam me al bekend voor. Zeer onnuttige post.

Utah gefeliciteerd, wapen is een enorm beest tege oryx. Moet je nu wel even van het platform afspringen >:)

'Euh Remco wat doe je daaaaaaa - auw dat gaat pijn doen' Oryx slaat met vuist 'guardian down'.

Daaaag co! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
steffeh schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:32:
[...]

He ik zag je gister in de toren staan, je naam kwam me al bekend voor. Zeer onnuttige post.

Utah gefeliciteerd, wapen is een enorm beest tege oryx. Moet je nu wel even van het platform afspringen >:)

'Euh Remco wat doe je daaaaaaa - auw dat gaat pijn doen' Oryx slaat met vuist 'guardian down'.

Grappig :)
Vanavond de story mode uitspelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met de tweede alts even wat kistje gescoord in de raid, kreeg toch even een 310 ghost en 308 fusion rifle.

Thank you RNGesus <3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
omg, haha, al die goede loot drops.. wij hebben gisteren Oryx op de helft gekregen.
spoiler:
En volgens onze clan member kwam je dan in een witte halve bol :+. Hij zat ook allemaal te refereren aan de laatste missie. Uiteindelijk hadden we hem dus op de helft, niemand schoot meer raak, maar pisste meer in zijn broek van het lachen omdat het gewoon het plateau (Tussen twee dimensies) is bij inderdaad de laatste missie tegen Oryx. Daarnaar wist ik niet meer zeker hoe je nnu naar dat plateau geteleport wordt. Kan iemand mij dat vertellen, want ben een stuk of 4-5x daar nog dood gegaan. terwijl ik soms naast iemand stond die er gewoon naartoe geteleport werdt.

Edit: en volgens mij bugde Oryx bij ons hard, we hadden hem niet eens gestaggered, begon hij allemaal leip te doen en werdt iedereen na de 1e ronde, (zonder damage te hebben gedaan) geteleport naar dat plateau tussen twee dimensies

[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 29-09-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:25:
omg, haha, al die goede loot drops.. wij hebben gisteren Oryx op de helft gekregen.
spoiler:
En volgens onze clan member kwam je dan in een witte halve bol :+. Hij zat ook allemaal te refereren aan de laatste missie. Uiteindelijk hadden we hem dus op de helft, niemand schoot meer raak, maar pisste meer in zijn broek van het lachen omdat het gewoon het plateau is bij inderdaad de laatste missie tegen Oryx. Daarnaar wist ik niet meer zeker hoe je nnu naar dat plateau geteleport wordt. Kan iemand mij dat vertellen, want ben een stuk of 4-5x daar nog dood gegaan. terwijl ik soms naast iemand stond die er gewoon naartoe geteleport werdt.
spoiler:
Op de helft van zijn health word je inderdaad geteleporteerd naar een mistige ruimte. Daar is de shade of Oryx, hij moet asap dood voor ie je komt halen met zijn zwaard. Wij poppen Blessing of Light daar om DPS te maximaliseren.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Crashhill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:25:
spoiler:
En volgens onze clan member kwam je dan in een witte halve bol :+. Hij zat ook allemaal te refereren aan de laatste missie. Uiteindelijk hadden we hem dus op de helft, niemand schoot meer raak, maar pisste meer in zijn broek van het lachen omdat het gewoon het plateau (Tussen twee dimensies) is bij inderdaad de laatste missie tegen Oryx. Daarnaar wist ik niet meer zeker hoe je nnu naar dat plateau geteleport wordt. Kan iemand mij dat vertellen, want ben een stuk of 4-5x daar nog dood gegaan. terwijl ik soms naast iemand stond die er gewoon naartoe geteleport werdt.

Edit: en volgens mij bugde Oryx bij ons hard, we hadden hem niet eens gestaggered, begon hij allemaal leip te doen en werdt iedereen na de 1e ronde, (zonder damage te hebben gedaan) geteleport naar dat plateau tussen twee dimensies
spoiler:
Dat teleporten is gewoon random. Iedereen buiten killt alle adds zo snel mogelijk zodat die niet naar de orb lopen om de mensen in de orb lastig te vallen zodat hun focus 100% op die .. wat is het ..ghost of oryx ofzo is :) Kill hem.. and repeat previous fases. Lijkt allemaal simpel (al is de basis van de fight best simpel) haha maar 1 foutje kan totale wipe betekenen helaas

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:28:
[...]

spoiler:
Op de helft van zijn health word je inderdaad geteleporteerd naar een mistige ruimte. Daar is de shade of Oryx, hij moet asap dood voor ie je komt halen met zijn zwaard. Wij poppen Blessing of Light daar om DPS te maximaliseren.
spoiler:
Je wordt dus gewoon automatisch geteleport? hoezo ging ik dan iedere keer dood net als mensen werden geteleport? En niet ik alleen, gingen soms gewoon 3 á 4 tegelijk dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:29:
[...]

spoiler:
Dat teleporten is gewoon random. Iedereen buiten killt alle adds zo snel mogelijk zodat die niet naar de orb lopen om de mensen in de orb lastig te vallen zodat hun focus 100% op die .. wat is het ..ghost of oryx ofzo is :) Kill hem.. and repeat previous fases. Lijkt allemaal simpel (al is de basis van de fight best simpel) haha maar 1 foutje kan totale wipe betekenen helaas
Thanks lipster, ik was iedere keer aan het wachten tot en met de teleport hahahaha!! Maar gaat dus random, got it! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:30:
[...]

spoiler:
Je wordt dus gewoon automatisch geteleport? hoezo ging ik dan iedere keer dood net als mensen werden geteleport? En niet ik alleen, gingen soms gewoon 3 á 4 tegelijk dood..
spoiler:
Uhm. Als die bommen ontploffen en je staat niet in de aura die is gejat van de Knight, ga je dood. Misschien bedoel je dat?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:31:
[...]

spoiler:
Uhm. Als die bommen ontploffen en je staat niet in de aura die is gejat van de Knight, ga je dood. Misschien bedoel je dat?
spoiler:
nope, je wordt dus blijkbaar niet met zijn allen geteleport, of toch weer wel? :+ net als gisteravond helemaal de weg kwijt, niet omdat het allemaal zo super moeilijk is maar elke stap is cruciaal, enigste waar iemand dood kan gaan is als je rondjes moet gaan rennen :+ voor de rest moet gewoon iedereen blijven leven

al met al vind ik het echt een TOP raid. Niet gedacht dat de RAID zo vet zou zijn. Hij is namenlijk gewoon vele malen vetter als VoG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Crashhill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:36:
[...]

spoiler:
nope, je wordt dus blijkbaar niet met zijn allen geteleport, of toch weer wel? :+ net als gisteravond helemaal de weg kwijt, niet omdat het allemaal zo super moeilijk is maar elke stap is cruciaal, enigste waar iemand dood kan gaan is als je rondjes moet gaan rennen :+ voor de rest moet gewoon iedereen blijven leven

al met al vind ik het echt een TOP raid. Niet gedacht dat de RAID zo vet zou zijn. Hij is namenlijk gewoon vele malen vetter als VoG
Vind het ook zo gaaf dat hij supergroot is. Hij is voor mijn gevoel ook 2x zo lang als VoG. Veel puzzels en jumping parts. Erg vet ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

spoiler:

spoiler:
Klopt, 1 voor 1. Ook bij rondjes rennen hoeft niemand dood te gaan :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
[...]

spoiler:

spoiler:
teleport is random, je kan die ghost of oryx best goed zien, vooral heel erg goed op je geluid letten ( dus iedereen z'n mond houden :9

Teleport is 1 voor 1, degene die buiten staan gewoon mobs killen die in de hoeken spawnen + burning knights op de platformen killen. Daarna op die ghost in rammen met machineguns & snipers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Griffx schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:19:
[...]

Thnx Vegetto.
Vanavond Goor en z'n zingende zussen gedaan, schoentjes en Shotgun aan over gehouden.
no problem any time :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:43:
[...]

spoiler:
teleport is random, je kan die ghost of oryx best goed zien, vooral heel erg goed op je geluid letten ( dus iedereen z'n mond houden :9

Teleport is 1 voor 1, degene die buiten staan gewoon mobs killen die in de hoeken spawnen + burning knights op de platformen killen. Daarna op die ghost in rammen met machineguns & snipers
Yup heavy en snipers.. alleen sommigen zater zonder ammo, en dat is op het eind behoorlijk lastig haha
Kasai schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:40:
[...]

spoiler:
Klopt, 1 voor 1. Ook bij rondjes rennen hoeft niemand dood te gaan :)
spoiler:
Bij rondjes rennen gaat er nooit iemand dood, vaak bij die bol op pakken (die de ogre dropt) door adds die dan net te weinig wordt afgeschoten, maar dan kun je gewoon nog netjes reviven. Daar ging het bij ons veel fout, maar nu komen we toch iedere keer wel ver. Het is al heel knap 8) pas uurtje of 4-5 Oryx zelf gedaan en alleen diegene die riep over die witte bol had het opgezocht en kon dus neit super goed uitleggen :P dus zo heel slecht gaat het niet. Vraag hier wel vaak om kleine tips, dan wordt het soms wel makkelijker om iedere keer op hetzelfde punt te komen

Dit weekend gaan we voor Oryx zo niet dan ga ik huilen :+

[ Voor 25% gewijzigd door Crashhill op 29-09-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Crashhill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:45:
[...]

Yup heavy en snipers.. alleen sommigen zater zonder ammo, en dat is op het eind behoorlijk lastig haha

[...]

spoiler:
Bij rondjes rennen gaat er nooit iemand dood, vaak bij die bol op pakken (die de ogre dropt) door adds die dan net te weinig wordt afgeschoten, maar dan kun je gewoon nog netjes reviven. Daar ging het bij ons veel fout, maar nu komen we toch iedere keer wel ver. Het is al heel knap 8) pas uurtje of 4-5 Oryx zelf gedaan en alleen diegene die riep over die witte bol had het opgezocht en kon dus neit super goed uitleggen :P dus zo heel slecht gaat het niet. Vraag hier wel vaak om kleine tips, dan wordt het soms wel makkelijker om iedere keer op hetzelfde punt te komen

Dit weekend gaan we voor Oryx zo niet dan ga ik huilen :+
Practice makes perfect. Veel doen en dan finetune je alles en dan gaat het lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:05
Ga eens aan het werk fly ;)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gister ook weer stukje verder gegaan met raid! laat begonnen maar om 00:00 gestopt.. bij Oryx aangekomen:) niemand had dit eerder gedaan dus om nu te beginnen was niet best :) moet zeggen dat de raid echt goed in mekaar zit!! hoe Oryx in beeld wordt gebracht!!! mijn god wat epic:D Alleen moet wel zeggen, van de warpriest/ogre/sisters zijn de machenics toch vrij simpel... Warpriest en ogre nog wel leuk te doen. Sisters vond ik eigenlijk helemaal niets voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:59:
Gister ook weer stukje verder gegaan met raid! laat begonnen maar om 00:00 gestopt.. bij Oryx aangekomen:) niemand had dit eerder gedaan dus om nu te beginnen was niet best :) moet zeggen dat de raid echt goed in mekaar zit!! hoe Oryx in beeld wordt gebracht!!! mijn god wat epic:D Alleen moet wel zeggen, van de warpriest/ogre/sisters zijn de machenics toch vrij simpel... Warpriest en ogre nog wel leuk te doen. Sisters vond ik eigenlijk helemaal niets voorstellen...
Vrij simpel :+ het is uiteraard gewoon een paar stappen die je moet herhalen. het principe/mechanics zijn dus redelijk makkelijk. Het uitvoeren daarintegen, en als je echt alles zelf hebt uit hebt moeten zoeken, geloof me als Worlds First er 7 uur over doet, doet de gemiddelde tweaker er toch iets langer over. Geen ramp, maar een RAID moet uiteindelijk ook een activiry worden die je op een avondje lekker kunt halen he. Dus ze kunnen het wel te moeilijk maken maar ben je 1 week bezig om 1x de RAID te halen :P. Daar geef ik dan ook weer niets om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:49

tha_crazy

Mafketel

Zo, [VAAG] gaat er vandaag ook weer tegenaan.
Gister 3 touch of malices binnen gehaald, dus reken maar dat t snel zal gaan vanavond!

Alleen me 2e hunter ff aflevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik heb nu mijn Titan en Hunter op lv 40 en mijn warlock gaat vandaag naar 40 toe. Alleen mijn hunter en titan hebben 210 light en ik vind het nu wel lastig om hoger te komen. Merk dat de blauwe en groene anagrams die ik krijg minder light items geven. Legendary anagrams en exotic nog helemaal niet gekregen.

Ik speel nu veel de strike playlist en patrols en doe alle bounties. Heroics nog nooit gedaan.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, van het weekend hoop ik hem dan te hebben :P. Anders moet 1 clan van hier mij maar is meenemen :+ dan kan ik kijken wat we nu echt pooooooooooooop doen :+ denk weinig, denk dat het vooral de routine krijgen is en dan moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fratti schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:21:
Ik heb nu mijn Titan en Hunter op lv 40 en mijn warlock gaat vandaag naar 40 toe. Alleen mijn hunter en titan hebben 210 light en ik vind het nu wel lastig om hoger te komen. Merk dat de blauwe en groene anagrams die ik krijg minder light items geven. Legendary anagrams en exotic nog helemaal niet gekregen.

Ik speel nu veel de strike playlist en patrols en doe alle bounties. Heroics nog nooit gedaan.

Iemand nog tips?
Koop van je legendary marks gear van 280 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Agreed.
Dat gaat vanavond fun worden bij Oryx :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:34

Iemand nog tips?
Zou eerst eens al je speeltijd in 1 char leggen ipv 3 tegelijk proberen te levelen. Er gaat echt best wat tijd inzitten om alle quests te doen, en veel engrams te farmen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Crashhill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:08:
[...]

Vrij simpel :+ het is uiteraard gewoon een paar stappen die je moet herhalen. het principe/mechanics zijn dus redelijk makkelijk. Het uitvoeren daarintegen, en als je echt alles zelf hebt uit hebt moeten zoeken, geloof me als Worlds First er 7 uur over doet, doet de gemiddelde tweaker er toch iets langer over. Geen ramp, maar een RAID moet uiteindelijk ook een activiry worden die je op een avondje lekker kunt halen he. Dus ze kunnen het wel te moeilijk maken maar ben je 1 week bezig om 1x de RAID te halen :P. Daar geef ik dan ook weer niets om.
True, zijn ook wel vrij lang bezig geweest na mijn gevoel... alles natuurlijk de eerste keer maar wel met de kennis die nodig is om hem neer te halen. Lekkere sniper weten te scoren en schoentjes voor mn titan van light 306 uit mn hoofd:) Vermaak me zeker nog wel tot de 27ste met Destiny!! dan komt het echte werk :+ (wederom vloeken in de kerk wss xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
tha_crazy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:23:
[...]

Agreed.
Dat gaat vanavond fun worden bij Oryx :9
heb nu 36 fragments, 50 flakes heb ik dus nog paar fragments en dan van de week ff mij helpen heb ik hem ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bedankt voor de tips, ik ben net een maandje begonnen met Destiny dus heb nog heel weinig marks. Ik had in een guide gelezen dat het inderdaad verstandig was om te focussen met een char.

Dit is de guide die ik nu een beetje probeer te volgen.

https://www.reddit.com/r/..._a_guide_to_light_levels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

steffeh schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:32:
[...]

Jullie vergeten in dit verhaal een beetje je eigen verantwoordelijkheid om mij te vertellen, nadat je heb benadrukt dat ik vooral op dat ding moet gaan staan, ik er vervolgens net voor hij gaat meppen weer af moet..

Maar goed, het deed wel pijn (ik was plat).

Overigens verder helemaal niet doodgegaan ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Fratti schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:29:
Bedankt voor de tips, ik ben net een maandje begonnen met Destiny dus heb nog heel weinig marks. Ik had in een guide gelezen dat het inderdaad verstandig was om te focussen met een char.

Je light level naar 290+ brengen heeft veel te maken met de uren die in één character stopt en hoe je deze uren benut. Rekening houdende met het feit dat je armor kan overzetten, dus mocht je een paar leuke identieke engrams rollen, plaats ze lekker in de bank voor je alts ;)

Ontdekken, killen en ervaren! 8)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bedankt Irrival, ik ga vanmiddag weer aan de slag. Hunter wordt mijn main. Dus zal daar de meeste tijd in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fratti schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:29:

Ziet er prima uit :)

Je krijgt op een gegeven moment voor de quests moeilijk veel marks, dan kan je wat leuke items kopen. Check ook de perks die beschikbaar zijn op de Vanguard gear. Ik had een hele leuke auto rifle, dat in combinatie met faster auto rifle reload perk op gloves, is echt super handig :)

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53

Iemand nog tips?
Zorg ervoor dat je steeds je maximale light level gear draagt wanneer je quests inlevert en engrams openmaakt; je huidige light level beïnvloedt het light level van de gear uit drops en rewards. Als je dus bij de cryptarch engrams openmaakt check je na iedere engram ff of je geen item hebt gekregen van een hoger light level, die eventueel aantrekken, volgende openmaken, etc. Het is absoluut niet raar om blue gear te dragen!!

Bij de vanguard zou ik alleen de 280 ghost voor 75 marks kopen; de rest is verspilling van je marks omdat je de andere items gemakkelijk krijgt door heroic strikes te grinden. Later kun je eventueel weapons voor marks kopen (bijv. Red Death uit de muur trekken of de Hung Jury scout van Dead Orbit kopen).

Voor de rest heroic strikes of court of oryx grinden en zodoende rare items en engrams farmen en het bovenstaande doen. En natuurlijk alle questlines completen voor de rewards en de marks. Tenslotte bidden dat Xur vrijdag een exotic armor piece verkoopt waar je wat aan hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Arrahant op 29-09-2015 09:47 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joah gewoon "ff Oryx killen" :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
M4uSzi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:46:
[...]

Leuk is dat :P ''Touch of Malice is echt ziek goed om Oryx te verslaan!'', ''ow nice, waar haal ik die dan?'',... ''Door oryx te verslaan!'' ..DOH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
tha_crazy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:15:
Zo, [VAAG] gaat er vandaag ook weer tegenaan.
Gister 3 touch of malices binnen gehaald, dus reken maar dat t snel zal gaan vanavond!

Alleen me 2e hunter ff aflevelen.
Jullie lopen achter, Oryx staat al op farm bij ons :+
M4uSzi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:46:
[...]

Doe eens niet zo moeilijk en gas er op mauzie.
Lipst3r schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:48:
[...]

Leuk is dat :P ''Touch of Malice is echt ziek goed om Oryx te verslaan!'', ''ow nice, waar haal ik die dan?'',... ''Door oryx te verslaan!'' ..DOH!
Haha klinkt een beetje als het kip en ei verhaal. Wapen doet 2000 dmg per schot als hij staggered, je kan er dan 20 / 30 op los laten, gaat nergens over.

[ Voor 28% gewijzigd door steffeh op 29-09-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
steffeh schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:49:
Haha klinkt een beetje als het kip en ei verhaal. Wapen doet 2000 dmg per schot als hij staggered, je kan er dan 20 / 30 op los laten, gaat nergens over.
Vanavond laatste paar fragments uit de raid halen *O*.

Verder speel ik alles met TLALOC als je super geladen is... OP as shit. Hopelijk krijg ik die naar 310 snel. TOM is leuk voor oryx en voor de collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Doe eens niet zo moeilijk en gas er op mauzie.

[...]

Gas gaat er zeker op vanmiddag richting huis. Of bedoel je dat niet. Hehe :+

Van het weekend weer eens poging wagen. Nog steeds te weinig tijd in de raid gestoken. Jammer genoeg. :-(

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik deed Oryx voor de eerste keer met ons NERF groepje toen we hem killden. Hij is niet moeilijk maar het is vooral een beetje veel. Je moet echt even de tijd nemen voor de uitleg en strategie, en vooral heel goed met elkaar blijven praten.

Wij spraken mensen echt steeds bij naam aan, als er iemand op het platform moest. Of de persoon waar we heen gingen rennen. Of de laatste die in een ORB ging staan (zodat de rest er op hetzelfde moment pas in ging staan voor maximale damage).

Als je dan vervolgens een beetje de rotatie van fases begrijpt, valt hij qua mechanics echt enorm mee. We hadden ook maar één AOE fase en vervolgens alleen teleports (leuk). Goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:56:
Ik deed Oryx voor de eerste keer met ons NERF groepje toen we hem killden. Hij is niet moeilijk maar het is vooral een beetje veel. Je moet echt even de tijd nemen voor de uitleg en strategie, en vooral heel goed met elkaar blijven praten.

Wij spraken mensen echt steeds bij naam aan, als er iemand op het platform moest. Of de persoon waar we heen gingen rennen. Of de laatste die in een ORB ging staan (zodat de rest er op hetzelfde moment pas in ging staan voor maximale damage).

Als je dan vervolgens een beetje de rotatie van fases begrijpt, valt hij qua mechanics echt enorm mee. We hadden ook maar één AOE fase en vervolgens alleen teleports (leuk). Goed te doen.
Als je de mechanics weet en je hebt een ingespeeld groepje is het wel te doen denk ik ja. Maar dat eerste hebben we nog niet. We zijn nog maar bij de Warpriest :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

[...]

Uitslover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Is die malice ook OP in pvp of heeft niemand van jullie dat geprobeerd? Zo ja dan moet ik ook maar eens fragmenten verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malice is erg handig voor de tegenstander, omdat de gebruiker zich zelf al schade doet :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
To easy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:01:
Is die malice ook OP in pvp of heeft niemand van jullie dat geprobeerd? Zo ja dan moet ik ook maar eens fragmenten verzamelen.
Verre van. In PvP is het absoluut niet het beste wapen. Het wapen doet in PvP namelijk geen dubbele damage vanaf 1 kogel, eerder 50% bonus. Daarnaast is het een groot nadeel wanneer er leven van je af gaat in PvP. En met een magazine van 11 kogels moet je of elke 10 kogels reloaden of dus 50% meer damage doen en dan zelf damage krijgen. Als je tegenover een hand cannon staat, kan je dus na 2 headshots dood zijn, puur door je wapen.

Dat wapen is gewoon gemaakt voor de raid om de dochters en Oryx te killen. Daar buiten is het vooral een 'fun' wapen, zeker niet het beste/slimste/degelijkste wapen.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 29-09-2015 10:07 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Haha oja die zelf dmg. Oke ik was al bang dat zo iedereen daar mee rond loopt en dat je net zoals de thorn je maar moet aanpassen op de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de MG die uit de raid dropped is echt baas (Qullim's terminus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit eej :+ jullei krijgen allemaal die dikke loot en ik krijg echt poop als ik dat zo lees en van clanmembers hoor eej :+ maarja misschien deze week mijn week 8)

edit: maar zal wel niet gezien mijn karma met RNG

[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 29-09-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
UTADDICT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:56:

De carry was real O+

Communiceren inderdaad, dat en communiceren. Oh ja raak schieten.
M4uSzi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:54:
[...]
Gas gaat er zeker op vanmiddag richting huis. Of bedoel je dat niet. Hehe :+

Van het weekend weer eens poging wagen. Nog steeds te weinig tijd in de raid gestoken. Jammer genoeg. :-(
Haha jullie kunnen het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocoon & eye of the Storm >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich grappige perk, maar je moet geen low health hebben :+

[ Voor 30% gewijzigd door Kasai op 29-09-2015 10:30 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind hem wel lekker schieten net als de corrective measure tijdens jaar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Iemand nog een aanrader wat te kopen met de marks? (heb de dead orbit scout rifle al :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritske23 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:33:
Iemand nog een aanrader wat te kopen met de marks? (heb de dead orbit scout rifle al :) )
wat niet vaak dropped en wel je Light level omhoog helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:34:
[...]

wat niet vaak dropped en wel je Light level omhoog helpt
Light level is 296 en alles boven 280 dus dat is lastig. Dan maar kijken voor een rare wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Exotic uit de muur trekken voor utility/fun, truth/red death/bad juju/suros 2.0/The last word (voor chaperone)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds veel plezier van de Truth die ik met marks heb gekocht, voordeel is dat je het maar 1x hoeft uit te geven als je op alle 3 de charizards een truth wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:51:
ik heb nog steeds veel plezier van de Truth die ik met marks heb gekocht, voordeel is dat je het maar 1x hoeft uit te geven als je op alle 3 de charizards een truth wil hebben
CHARIZARDS MET TRUTH? OMG OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

UTADDICT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:52:
[...]

CHARIZARDS MET TRUTH? OMG OP!
Charizard met tracking! :D
We hebben hier een stiekeme pokémon speler die verraden is door zijn auto-correct!

[ Voor 18% gewijzigd door CrackSlet op 29-09-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
CrackSlet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:58:
[...]

We hebben hier een stiekeme pokémon speler die verraden is door zijn auto-correct!
Hahah prachtig! BUSTED!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
CrackSlet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:58:
[...]

Hoe weet jij dat het met Pokemon te maken heeft..... :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:14
BURN!! :+

Ik voel hier een pokemon rage opkomen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

baronruud schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:10:
[...]

Hoe weet jij dat het met Pokemon te maken heeft..... :o ;)
Uhm...heb ik van horen zeggen...van m'n kleine neefje... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Oke, dit gaat een leuke Nf worden.
Heb nog geen enkel solar wapen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:25:
[...]

De carry was real O+

Communiceren inderdaad, dat en communiceren. Oh ja raak schieten.

[...]

Haha jullie kunnen het!
Toch iemand met vertrouwen :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

tha_crazy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:19:
Oke, dit gaat een leuke Nf worden.
Heb nog geen enkel solar wapen.....
#YOLO to the rescue!
Gewoon omdat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

CrackSlet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:20:
[...]

#YOLO to the rescue!
Gewoon omdat!
Nog niet eens zo een slecht idee eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nightfall: Undyiing Mind
- Solar burn
- Juggler
- Catapult
- Fresh Troops
- Epic

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Xr8qYJqxFcATWPKm9K3RAwkk/full.png

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoor maar in de Theme song van Pokemon zingen ze "it's my DESTINY" LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:14
Gunslinger maar weer eens aan gooien dan. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 15:48
Iemand die zometeen even de NF wilt gaan klaren...?

alp1903 - L286 Hamerman (dacht ik) - ziehier
?
?

[ Voor 28% gewijzigd door Kartale op 29-09-2015 11:29 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Godsamme, ik heb dus nog geen nieuwe solar wapens, alleen Arc en Void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand die mij kan vertellen wat de meerwaarde van een sidearm is? veel mensen die dat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
mfreriks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:33:
Iemand die mij kan vertellen wat de meerwaarde van een sidearm is? veel mensen die dat gebruiken?
Ik denk vooral voor de close-quarters is het handig, lekker snel piew piew doen.

Ik heb tijdens HoW die ene sidearm die je kreeg een hele tijd gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kartale op 29-09-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

mfreriks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:33:
Dan heb je naast je gewone arm, nog een arm on the side. Handig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kartale schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:34:
[...]

Ik denk vooral voor de close-quarters is het handig, lekker snel piew piew doen.
Short range, snel vurend wapen, die best veel damage doet.

Ze spawnen ook met ammo geloof ik.

Ik vind ze zelf wel grappig om te gebruiken, maar heb liever sniper of shotgun.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
UTADDICT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:34:
[...]

Dus eigenlijk gewoon een 4e arm.. handig, leer ik weer eens wat! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Kasai schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:35:
[...]

Short range, snel vurend wapen, die best veel damage doet.

Ze spawnen ook met ammo geloof ik.

Ik vind ze zelf wel grappig om te gebruiken, maar heb liever sniper of shotgun.
Klopt, wisselde eigenlijk die sidearm af met de Icebreaker. Nu gebruik ik inmiddels puur een sniper als secondary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

UTADDICT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:34:
[...]

Hoe vaak heb je niet dat je net een hand te kort komt?

Maar ik moet zeggen dat ik m ook heel weinig gebruik.
Vind m heel leuk om mee te spelen, primary leeg schieten, snel switchen naar je sidearm en dan die ook lekker snel leeg schieten.
Nadeel ervan is gewoon dat in de range dat dat ding nut heeft, een shotgun veel effectiever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
CrackSlet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:37:
[...]

Vind m heel leuk om mee te spelen, primary leeg schieten, snel switchen naar je sidearm en dan die ook lekker snel leeg schieten.
Nadeel ervan is gewoon dat in de range dat dat ding nut heeft, een shotgun veel effectiever is.
Ik heb volgens mij in het hele spel maar 2 magazijns leeggeschoten met shotgun. Ben meer van long-range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

CrackSlet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:37:
[...]

Ik gebruikte dat ding vaak in trials.
Paar schoten met me primary terwijl hun op me af rushte.
Switchen naar vestian dynasty terwijl ik achteruit sprong.

Bleef je uit de range van de shotgun, en knalde je ze zo neer.
Best veel triples mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bokkie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:22:
Nightfall: Undyiing Mind
- Solar burn
- Juggler
- Catapult
- Fresh Troops
- Epic
Dat gaat wat worden, volgens mij doet de Undying Mind zelf solar damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ereaser schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:17:
[...]

Dat gaat wat worden, volgens mij doet de Undying Mind zelf solar damage?
Nee void, maar het ziet er wel uit als Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
UTADDICT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:18:
[...]

Nee void, maar het ziet er wel uit als Solar.
Ah ok, dan valt het allemaal wel mee. Alleen op passen voor de hobo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ereaser schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:21:
[...]

Ah ok, dan valt het allemaal wel mee. Alleen op passen voor de hobo's :P
Ja, en het is altijd de taken variant. Dus die knights met hun vlammenkots zijn ook irritant. Plus de 'Fresh troops' modifier btekent gewoon veel meer adds.

[ Voor 9% gewijzigd door UTADDICT op 29-09-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Misschien een beetje een stomme vraag gezien iedereen hier vast nog heel druk is met Destiny, maar ik vraag me af hoe jullie het spel momenteel ervaren? Ik heb het erg veel gespeeld na de release maar ben er inmiddels alweer een tijdje mee gestopt omdat ik al vrij snel geld neer moest gaan leggen voor uitbreidingen. Intussen heb ik echter weer veel zin gekregen om het spel weer op te pakken, maar voor dat ik dat doe ben ik benieuwd naar wat algemene ervaringen :). Kom ik er bijvoorbeeld nog mee weg als ik gewoon op een casual manier het spel speel? Ik heb namelijk een drukke baan en niet enorm veel tijd (zoals veel van jullie neem ik aan) :).
Pagina: 1 ... 34 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan