Geen cp meer. Dus full inderdaad. Mocht jij een cp hebben
Trials is geen SBMM/CBMM het is puur kaart based. Dan kunnen ze leuk in de update zeggen dat ze dingen aanpassen maar wij hadden gister veel meer last van laggers dan normaal.
Ben echt benieuwd of die nieuwe fixes volgende week een reet uitmaken. Hoop van wel maar verwacht niet veel,
Ben echt benieuwd of die nieuwe fixes volgende week een reet uitmaken. Hoop van wel maar verwacht niet veel,
Heb de tijd niet voor een full raid.synx6 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:38:
Wil me zelf niet goed noemen maar hoe laat?Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:40:
Oh en wij zoeken een goeie pvper voor trials.
Zoek nog twee mensen voor trials, gewoon wat bounties completen... starten zodra we met 3 zijn,
- michel8704
-
-
- michel8704
-
-
TheJackal83Michel8704 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:20:
Zoek nog twee mensen voor trials, gewoon wat bounties completen... starten zodra we met 3 zijn,
- michel8704
-
-
PSN ID: TheJackal83
Zoek je nog mensen? We zijn met z'n 2en en willen graag nog een full raid doorlopen.synx6 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:38:
PSN: Leech1984
Verwijderd
Zijn er nog mensen die even trials willen doen? Ik heb de bounties al gehaald, dus het is een flawless poging als het kan
.
-TheNameIsMees
-?
-?
Nee dus......
-TheNameIsMees
-?
-?
Nee dus......
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 21:47 ]
woeii level 40 geworden gister. Zijn er nog tips wat ik nu het beste kan doen om beetje gear te verzamelen?
PSN: Brwmaster
Court of Oryx of Strikes. En als je rond de 290 zit kan je normal Kings Fall raid doen.Br3wmaster schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:27:
woeii level 40 geworden gister. Zijn er nog tips wat ik nu het beste kan doen om beetje gear te verzamelen?
Gaan we dat maar is doen vanavond thanksVerwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:36:
[...]
Court of Oryx of Strikes. En als je rond de 290 zit kan je normal Kings Fall raid doen.
Koop van je legendary marks een ghost bij de Vanguard. De rest van de gear dropt wel uit strikes en/of court of oryx.Br3wmaster schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:39:
[...]
Gaan we dat maar is doen vanavond thanks
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Moet ik eerst marks vinden haha maar bedankt voor de tip will doLow_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:55:
[...]
Koop van je legendary marks een ghost bij de Vanguard. De rest van de gear dropt wel uit strikes en/of court of oryx.
Thnx nog voor de runs gingen er lekker snel doorheen.Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:40:
Oh en wij zoeken een goeie pvper voor trials.
Vanaf morgen is alles beter
[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 08-02-2016 09:18 ]
Rank 2 of 3 denk ik. Marks komen vanzelf, ga lekker dailies doen vanaf nu. (Ook pvp)Br3wmaster schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:05:
[...]
Moet ik eerst marks vinden haha maar bedankt voor de tip will do. Is rank 2 daarvoor toereikend genoeg?
Voor daily story is misschien fireteam handig tot je zelf hoog genoeg light bent.
Super wat te doen vanavond. Sowieso de story nog uitspelen maar zit atm beetje vast kwa missies. Wil solo niet echt lukken. Is er nog ergens een site waar je bijv party kan zoeken voor iets?Low_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:12:
[...]
Rank 2 of 3 denk ik. Marks komen vanzelf, ga lekker dailies doen vanaf nu. (Ook pvp)
Voor daily story is misschien fireteam handig tot je zelf hoog genoeg light bent.
Vraag ik me ook af. Wil best eens een normal raid proberen. Strikes heb ik nu wel gezien evn en story loop ik ook vast omdat ik alles solo moet doen. DeOtjes2 mag je gerust eens inviten. Enkel niet voor PvP mits je wil verliezen.Super wat te doen vanavond. Sowieso de story nog uitspelen maar zit atm beetje vast kwa missies. Wil solo niet echt lukken. Is er nog ergens een site waar je bijv party kan zoeken voor iets?
Gewoon brutaal hier een oproep doen.Br3wmaster schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:38:
[...]
Super wat te doen vanavond. Sowieso de story nog uitspelen maar zit atm beetje vast kwa missies. Wil solo niet echt lukken. Is er nog ergens een site waar je bijv party kan zoeken voor iets?
Als je Engels geen probleem vindt, is www.destinylfg.net handig voor het vinden van een raid groepje. (niet zozeer voor low-level content)
Haha bedankt link slaan we op. En zal hier brutaal doch beleefd een oproepje plaatsen danLow_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:10:
[...]
Gewoon brutaal hier een oproep doen.
Als je Engels geen probleem vindt, is www.destinylfg.net handig voor het vinden van een raid groepje. (niet zozeer voor low-level content)

Ik denk dat we je woensdag wel een keertje mee kunnen nemen door de raid! Uurtje of 8?RJOttenheim schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:21:
[...]
Vraag ik me ook af. Wil best eens een normal raid proberen. Strikes heb ik nu wel gezien evn en story loop ik ook vast omdat ik alles solo moet doen. DeOtjes2 mag je gerust eens inviten. Enkel niet voor PvP mits je wil verliezen.
PSN: Houtvlot
Dikke DAMAGE woensdag!?
automation fanboy
Niet alleen woensdag toch?!?!Punkbuster schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:25:
Dikke DAMAGE woensdag!?
Vanaf een uurtje of 8 of moeten ze er 8 uur voor uittrekken?dinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:29:
[...]
Ik denk dat we je woensdag wel een keertje mee kunnen nemen door de raid! Uurtje of 8?
Ik hoop het eerste. Maar ik zal online zijnVanaf een uurtje of 8 of moeten ze er 8 uur voor uittrekken?
Griffx schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:29:
Vanaf een uurtje of 8 of moeten ze er 8 uur voor uittrekken?
Nice! Heb je je wel aan een beetje ingelezen, of ga je er blind in?RJOttenheim schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:55:
Ik hoop het eerste. Maar ik zal online zijn
Niet inlezen, gewoon blind erin gaan en dan dikke damage doen.dinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Ik hoop toch wel dat het binnen 5 uur lukt!
[...]
Nice! Heb je je wel aan een beetje ingelezen, of ga je er blind in?
PS: Woensdag kun je mij als reserve zetten.
Ja, hij zet z'n tv uit en hoort via de party wat ie moet doen.. das pas een challengedinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Nice! Heb je je wel aan een beetje ingelezen, of ga je er blind in?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik voel me nooit echt serieus genomen hierNLRev0lution schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Ja, hij zet z'n tv uit en hoort via de party wat ie moet doen.. das pas een challenge
Tis iemand gelukt met Crota toch.. dus moet King's Fall ook wel lukken, even die knight blind headshotte bamNLRev0lution schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Ja, hij zet z'n tv uit en hoort via de party wat ie moet doen.. das pas een challenge
En normal moet wel te 5mannen zijn toch
Het is ook overal hetzelfde hédinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:09:
[...]
Ik voel me nooit echt serieus genomen hier
[ Voor 27% gewijzigd door Crashhill op 08-02-2016 13:12 ]
Wil je ook nietdinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:09:
[...]
Ik voel me nooit echt serieus genomen hier
Tsja, blind, drummend, whats next?Crashhill schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:10:
[...]
Tis iemand gelukt met Crota toch.. dus moet King's Fall ook wel lukken, even die knight blind headshotte bam
En normal moet wel te 5mannen zijn toch
Ik wil evt ook wel als extra reserve. Moet nog steeds een calcified fragment uit de raid hebben , en dat kan ook op normal. 
Maar heeft geen haast
Maar heeft geen haast
Ik ga eerst proberen wat van onze eigen n00bjes er nog bij te krijgen. Eigen clan eerst!Low_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:15:
Ik wil evt ook wel als extra reserve. Moet nog steeds een calcified fragment uit de raid hebben , en dat kan ook op normal.
Maar heeft geen haast
Maar als we er niet genoeg hebben zal ik wat laten weten!
Als je dan laat weten welke je nog moet weet ik zeker dat je ff kunt joinen hahaLow_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:15:
Maar heeft geen haast
Ik moet die tussen warpriest en golgoroth in hebben. (Die ergens in de darkmaze ligt)Crashhill schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:52:
[...]
Als je dan laat weten welke je nog moet weet ik zeker dat je ff kunt joinen haha
Destijds opgepikt met een Alt, en weet sinds kort dus dat mn main em nog moet hebben.
Maar geen haast uiteraard, en jullie eigen clan eerst!
Volgens mij heb ik nog een CP vanaf de warpriest.Low_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:00:
[...]
Ik moet die tussen warpriest en golgoroth in hebben. (Die ergens in de darkmaze ligt)
Destijds opgepikt met een Alt, en weet sinds kort dus dat mn main em nog moet hebben.
Maar geen haast uiteraard, en jullie eigen clan eerst!
Aangezien de eigen clan eerst professionals je niet willen helpen
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 08-02-2016 14:05 ]
Oeh nice, als het kan wil ik die vanavond wel ff overnemen dan!Griffx schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:02:
[...]
Volgens mij heb ik nog een CP vanaf de warpriest.
Aangezien de eigen clan eerst professionals je niet willen helpen![]()
Geen probleem, ben vanaf 19:30 online.Low_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:26:
[...]
Oeh nice, als het kan wil ik die vanavond wel ff overnemen dan!
Deed je dat maar eens zonder te wipen!Punkbuster schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:25:
Dikke DAMAGE woensdag!?
Lezen ? Ik weet niet eens wat we gaan doen .. dus voordat ik het hele internet uit ga lezen onder het mom 'just to be sure' ...Nice! Heb je je wel aan een beetje ingelezen, of ga je er blind in?
Blind erin en gewoon wat schieten ... dan wachten op rezz .. weer wat schieten .. dan luisteren en denken .. oh had dat dan meteen gezegd.
bestond die mogelijkheid maar..

automation fanboy
Klinkt goed, zo doen we het altijd ongeveerRJOttenheim schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:36:
[...]
Lezen ? Ik weet niet eens wat we gaan doen .. dus voordat ik het hele internet uit ga lezen onder het mom 'just to be sure' ...
Blind erin en gewoon wat schieten ... dan wachten op rezz .. weer wat schieten .. dan luisteren en denken .. oh had dat dan meteen gezegd.
Zijn doen professionals dat. En Dingetje is een uber profdinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:52:
[...]
Klinkt goed, zo doen we het altijd ongeveer
PSN - M4uSzi // -
Wij gaan rond 20:00, met jou erbij zouden we op 4 zittenDarkElement schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:03:
Hoi, gaat iemand Oryx nog bitchslappen vanavond op hard? Kan ik ergens mee?rond 19:00 (Titan 319)
M4uSzi schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:52:
Zijn doen professionals dat. En Dingetje is een uber prof
Hier stond onzin
[ Voor 73% gewijzigd door NLRev0lution op 08-02-2016 17:24 ]
Ook al een nummer 5? 
edit:
Dan zoeken we nog steeds een nummer 4
Dan zoeken we nog steeds een nummer 4
[ Voor 53% gewijzigd door dinges op 08-02-2016 17:26 ]
Weet ik, van jou geleerd
Ps, leer lezen:
dinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:09:
[...]
Wij gaan rond 20:00, met jou erbij zouden we op 4 zitten
[...]
Oh dan zoeken we er nog 1 inderdaad haha

[ Voor 47% gewijzigd door DarkElement op 08-02-2016 17:29 ]
Nog bedankt! Heb em gevonden
Niet lullig bedoeld, maar zo te zien heb je Oryx normal nog nooit gedaan. We hebben niet heel veel tijd, dus dan is gelijk beginnen met hard misschien geen goed ideesynx6 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:59:
Ik wil wel mee doen:) 309 warlock.
Wil je woensdag anders mee met een normal run?
Ok!JeroenMeloen schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:19:
320 hunter voor oryx 20 u.
[ Voor 5% gewijzigd door dinges op 08-02-2016 19:36 ]
Denk dat ik dan op tijd thuis ben van het werk. Top!dinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:31:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar zo te zien heb je Oryx normal nog nooit gedaan. We hebben niet heel veel tijd, dus dan is gelijk beginnen met hard misschien geen goed idee
Wil je woensdag anders mee met een normal run?
Ik ben er gewoon verdrietig van gewordenDarkElement schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:55:
Extreem gebugde oryx run hier, 20 detonations, relicholder die constant in oryx zijn pens schoot en nog enraged ie
Oryx bugfestijn
He houtvlot, is er nog plek in die normal raid van woensdag? Heb 'm zelf ook nog maar 1x helemaal gedaan en heb n sterke behoefte aan betere gear nog en die ToM quest.
303 titan met enige ervaring dus.
PSN: ZogstotenV
Nou vooruit, kom maar meeDeluge schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:10:
He houtvlot, is er nog plek in die normal raid van woensdag? Heb 'm zelf ook nog maar 1x helemaal gedaan en heb n sterke behoefte aan betere gear nog en die ToM quest.
edit:
Hoewel... low profile zou eerst mogen, als hij nog wil
[ Voor 9% gewijzigd door dinges op 08-02-2016 22:45 ]
Ik heb m'n calcified fragment inmiddels, dus ik sta m'n plaats graag afdinges schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:43:
[...]
Nou vooruit, kom maar mee
edit:
(Ik blijf wel reserve mocht het nodig zijn)
Hou ik je aanLow_Profile schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:17:
[...]
Ik heb m'n calcified fragment inmiddels, dus ik sta m'n plaats graag af
(Ik blijf wel reserve mocht het nodig zijn)
Deluge, je mag dus mee! Verzamelen om 8 uur, of eerder als iedereen er dan al is
Gezellie, ik ga woensdag bij iemand meekijken denk ik
)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
2x DarkElement mee, 2x buggy?DarkElement schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:55:
Extreem gebugde oryx run hier, 20 detonations, relicholder die constant in oryx zijn pens schoot en nog enraged ie
Oryx bugfestijn
Do I see a connection here?

Wordt tijd jou te reporten bij Bungie
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Niet te lang gewacht misschien met het detonaten?DarkElement schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:55:
Oryx bugfestijn
Er is zover ik heb meegemaakt geen bug die je geen damage laat doen. Je relic-drager is een leugenaar.
Of jullie wachten echt 30 seconden en detoneren dan pas de bommen. Maar geen damage met bommen doen is gewoon niet genoeg in zn buik skieten.
Of jullie wachten echt 30 seconden en detoneren dan pas de bommen. Maar geen damage met bommen doen is gewoon niet genoeg in zn buik skieten.
Was geen bugDarkElement schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:55:
Oryx bugfestijn
Als relicholder geen ToM heeft en je schiet op zenne buik. Moet je net iets langzamer schieten. Als je volle gas gaat schieten en je ammo is leeg moet je reloaden, dan zit er teveel tijd tussen dat je zijn buik raakt. (Want het was 2x achter elkaar gebeurd toch). Dat is er waarschijnlijk mis gegaan. Wel netjes trouwens nog dat jullie met 5 man 3 rondes nog overleefde, maar als er een floater niet dood was gegaan hadde jullie het makkelijk gered
ps: zodra centurions dood zijn rennen
[ Voor 47% gewijzigd door Crashhill op 09-02-2016 09:28 ]
Ik was springer maar wisselde naar ToM voor het schieten op z'n buik dus daar lag het niet aan.Crashhill schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:21:
[...]
Was geen bug
Als relicholder geen ToM heeft en je schiet op zenne buik. Moet je net iets langzamer schieten. Als je volle gas gaat schieten en je ammo is leeg moet je reloaden, dan zit er teveel tijd tussen dat je zijn buik raakt. (Want het was 2x achter elkaar gebeurd toch). Dat is er waarschijnlijk mis gegaan. Wel netjes trouwens nog dat jullie met 5 man 3 rondes nog overleefde, maar als er een floater niet dood was gegaan hadde jullie het makkelijk gered.
ps: zodra centurions dood zijn rennen
Ik heb het overigens weleens zonder ToM gedaan, met de Hung Jury en ook met reloaden geen probleem.
Leefde er toen nog wel een floater die mee schoot. Enige glitch is eigenlijk dat de ogre's overal heen spawnde. Voor de rest zijn er eigenlijk geen tot weinig glitches in King's Fall. (Als je hem speelt hoe dat je hem hoort te spelen natuurlijk).JeroenMeloen schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:44:
[...]
Ik was springer maar wisselde naar ToM voor het schieten op z'n buik dus daar lag het niet aan.
Ik heb het overigens weleens zonder ToM gedaan, met de Hung Jury en ook met reloaden geen probleem.
Nee geen glitches! Daarom moet je ook stilstaan als je uit de bubbel komtCrashhill schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:16:
[...]
Leefde er toen nog wel een floater die mee schoot. Enige glitch is eigenlijk dat de ogre's overal heen spawnde. Voor de rest zijn er eigenlijk geen tot weinig glitches in King's Fall. (Als je hem speelt hoe dat je hem hoort te spelen natuurlijk).

Ga huilen in een hoekjeTiMMieJ schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:20:
[...]
Nee geen glitches! Daarom moet je ook stilstaan als je uit de bubbel komt. Anders schiet je alle kanten op
Maarja punt is, hij is niet down gegaan
[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 09-02-2016 11:45 ]
Maar wel viel het op dat dat gebeurt als Darkelement er bij is!Crashhill schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:21:
[...]
Ga huilen in een hoekje. is pas 1x gebeurt joh bij ons
en toevallig bij jou (en Dark)

Dat is dan wel weer hilarisch. Iedere keer als Dark met de Professionals mee gaat halen we hem niet.TiMMieJ schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:25:
[...]
Maar wel viel het op dat dat gebeurt als Darkelement er bij is!
En Afgelopen zondag clearen we in 2 uur 2x Oryx en een run tot en met de dochters
PS: dat ligt niet aan dark
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 09-02-2016 11:49 ]
Altijd Dark zijn schuld
PSN - M4uSzi // -
Dark maakt dat goed als Spindle Sherpa... Toch???
Zou wel makkelijk zijn maar zo ligt het helaas niet
Schijterd, je wil het wel zeggen maar je durft het nietCrashhill schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:58:
[...]
Zou wel makkelijk zijn maar zo ligt het helaas niet
#paktpopcorn #steektvuurtjeaan.

Haha, nee ligt echt niet aan dark, maar het is wel hilarisch dat iedereen als een natte krant speelt als dark mee gaat.Griffx schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:07:
[...]
Schijterd, je wil het wel zeggen maar je durft het niet![]()
#paktpopcorn #steektvuurtjeaan.
@dark, ze doen het express volgens mij hoor de himo's
Wordt er nog een challenge gedaan waar nog een plekje vrij is? Ergens in de middag ofzo?
juist mijn vriend!
automation fanboy
Ghosts te kort?steffeh schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:53:
Iemand nightfalls?
Solo the shitsteffeh schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:56:
[...]
Meh, ben ziek en verveel meVanavond pas Crimson
Yep, op naar de choco ghost.
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 09-02-2016 13:03 ]
Ik verwacht geen wonderen, ze zouden het al een keer veranderd hebben maar je krijgt rustig nog een 294 cape...Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:12:
Wacht anders met nightfall
Bungie veranderd misschien iets met de drops in de patch.
Ze voegen twee ghosts toe.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:12:
Wacht anders met nightfall
Bungie veranderd misschien iets met de drops in de patch.
Choco en hartjes
Nederlands Guardians,
Ben de afgelopen twee dagen bezig geweest met een montage, want ja... veel gebeurt er niet in Destiny de afgelopen tijd.. Dit is mijn eerste poging en zoek Destiny fans die wat feedback kunnen geven. Hoop dat ik hier dan ook op het goede adres ben. Laat het me weten, hoop dat jullie er van kunnen genieten.
Gt: The Phobetor
YouTube: First Destiny Montage
Ben de afgelopen twee dagen bezig geweest met een montage, want ja... veel gebeurt er niet in Destiny de afgelopen tijd.. Dit is mijn eerste poging en zoek Destiny fans die wat feedback kunnen geven. Hoop dat ik hier dan ook op het goede adres ben. Laat het me weten, hoop dat jullie er van kunnen genieten.
Gt: The Phobetor
YouTube: First Destiny Montage
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan