Ik zie zn berichtje wel verschijnenEreaser schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Volgens mij heeft een mod een keer in een andere thread gepost dat er rond de 1000 pagina's groter performance verschil gaat optreden. Maar de meeste threads laten ze niet zo ver komen.
Ik geef me hier graag voor op. Heb KF al een keer op normal volledig doorgespeeld, ben dus nog geen expert, maar ik weet waar ik het moet zoeken. Ben rond lightlevel 310 en wil graag wat handigheid in KF krijgen om hardmode te kunnen gaan doen.Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:34:
Morgen rond 20:00 wil ik een NORMAL raid doen, om 1 van mijn vrienden erdoorheen te helpen.
Dit betreft een FRESH run waarbij we ALLES gaan uitleggen, dus geen carry.
Hiervoor ben ik opzoek naar een aantal eindbazen (minimaal 2) met (een beetje) ervaring en (heel veel) geduld. en daarnaast nog 2 geheel onervaren guardians, die heel graag een keer willen raiden en veel tijd en geduld hebben, en een paar goede oren.
Dinsdag 20:00 Kings fall NORMAL Fresh Raid:
-Henkiepenkie56
-Europhea
-
-
-
-
PSN: Weilie
SureHenkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:34:
Morgen rond 20:00 wil ik een NORMAL raid doen, om 1 van mijn vrienden erdoorheen te helpen.
Hiervoor ben ik opzoek naar een aantal eindbazen (minimaal 2) met (een beetje) ervaring en (heel veel) geduld. en daarnaast nog 2 geheel onervaren guardians, die heel graag een keer willen raiden en veel tijd en geduld hebben, en een paar goede oren.
-Henkiepenkie56
-Europhea
-
-
-
-
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Verwijderd
Zet mij maar op de reserve. Ik weet voor 80% dat ik kan. Heb aardig wat ervaring in de raid.Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:34:
-Henkiepenkie56
-Europhea
-Rev0
-
-
-
toppie!Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:56:
[...]
Zet mij maar op de reserve. Ik weet voor 80% dat ik kan. Heb aardig wat ervaring in de raid.
Hiervoor ben ik opzoek naar een aantal eindbazen (minimaal 2) met (een beetje) ervaring en (heel veel) geduld. en daarnaast nog 2 geheel onervaren guardians, die heel graag een keer willen raiden en veel tijd en geduld hebben, en een paar goede oren
-Henkiepenkie56
-Europhea
-NLRev0lution
-weilie
-
-
reserve:
-TheNameisMees
nog opzoek naar 1 a 2 onervaren raiders!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Als je onervaren raiders zoekt, doe ik graag meeHenkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:59:
[...]
toppie!
-Henkiepenkie56
-Europhea
-NLRev0lution
-weilie
-
-
reserve:
-TheNameisMees
Hoog zat, tot morgenSjorre schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:06:
[...]
Als je onervaren raiders zoekt, doe ik graag meeHeb Kings Fall 1 keertje gespeeld, echter ik zuig enorm in het jumpen en die stukken heb ik over geslagen. Tijd dat dit nu wel met succes wordt doorgelopen... behalve het mistige gangenstelsel ben ik verder goed op de hoogte van de diverse activiteiten
Lightlevel 302 trouwens...
-Henkiepenkie56
-Europhea
-NLRev0lution
-weilie
-sjorre
-
reserve:
-TheNameisMees
Nog 1 noobie gezocht
[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 04-01-2016 17:20 ]
Ookal was je light 280 ging je nog mee
Haha, top man! Denk net ff te gaan jumpen, is Sony weer aan hun servertje aan het knutselen...
Ik ben dus niet de enige met netwerkproblemen... PSN zou volgens de website nl gewoon moeten werken, maar ik kan er niet in.
Hoe alles is ALLES? Laat je ze ook gaze/aura pakken?Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:59:
PSN: Houtvlot
http://downdetector.com/status/playstation-networkMijnJaz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:31:
Ik ben dus niet de enige met netwerkproblemen... PSN zou volgens de website nl gewoon moeten werken, maar ik kan er niet in.
4291 piek

Correctie: PSN is wel down van 18:00 tot 01:00
Waarom niet?dinges schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:37:
[...]
Hoe alles is ALLES? Laat je ze ook gaze/aura pakken?
Uh ja duh, dacht je dat wij wat gingen doen? Pils en popcorn mee en toekijken hoe ze falendinges schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:37:
[...]
Hoe alles is ALLES? Laat je ze ook gaze/aura pakken?
Omdat mijn ervaring is dat het dan een heel stuk langer duurtHenkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:38:
Waarom niet?
Als je dat wel door de nieuwelingen laat doen, respect
Zo raid ik altijdNLRev0lution schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:39:
Uh ja duh, dacht je dat wij wat gingen doen? Pils en popcorn mee en toekijken hoe ze falen
[ Voor 31% gewijzigd door dinges op 04-01-2016 17:40 ]
Ja waarom niet.. Dat het lang duurt weten we van tevoren. Ga ze het in ieder geval laten ervaren. Mocht het na een aantal keren nog echt niet lukken dan wisselen we gewoon.dinges schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:39:
[...]
Omdat mijn ervaring is dat het dan een heel stuk langer duurt
Als je dat wel door de nieuwelingen laat doen, respect
[...]
Zo raid ik altijd
Weilie en Sjorre heb ik vorige week voor het eerst alle hoeken van de raid laten zien, dus die moet je dan maar gewoon alle moeilijke taken gevenHenkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:42:
Ja waarom niet.. Dat het lang duurt weten we van tevoren. Ga ze het in ieder geval laten ervaren. Mocht het na een aantal keren nog echt niet lukken dan wisselen we gewoon.
Voor vanavond 1 guardian gezocht (ervaren/onervaren) 19:30 (of na psn storing) full KF Normal raid. Nieuw clangenootje even een boostje geven vwb z'n lightlevel. 4 ervaren zijn aanwezig dus we hopen op een vlotte raid.
Ik join wel NL.
TopHenkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:48:
Ik join wel NL.
Haha, zolang die penetrerende penis-knuffelmuur jumps mij goed af gaan, sta ik verder voor alles opendinges schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:46:
[...]
Weilie en Sjorre heb ik vorige week voor het eerst alle hoeken van de raid laten zien, dus die moet je dan maar gewoon alle moeilijke taken geven
Ik zou graag helpen maar ik sta op de niet helpen lijstHenkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:59:
[...]
toppie!
-Henkiepenkie56
-Europhea
-NLRev0lution
-weilie
-
-
reserve:
-TheNameisMees
Wil ook spelen... Net zo lekker met iron banner. Hoorde dat rank5 gear tegen valt?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het kan tegenvallen inderdaad heb zelf een 317 scout met Zen moments en hidden hand gehad.Mars18 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:33:
Wil ook spelen... Net zo lekker met iron banner. Hoorde dat rank5 gear tegen valt?
All night loooooong.. all night.... tututututuNLRev0lution schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:47:
(of na psn storing)
Schiet niet op zo idd..Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:12:
[...]
All night loooooong.. all night.... tututututu
Omg wil ik de gane kopen is er onderhoud aan het PS network.... Hoop dat het niet te lang duurt
PSN: Brwmaster
"Onderhoud"Br3wmaster schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:54:
Omg wil ik de gane kopen is er onderhoud aan het PS network.... Hoop dat het niet te lang duurt
Ik zit er gewoon in
I served in a company of heroes.
Beter verlengen ze iron banner
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ah well The Last of Us is ook leuk
Bungie-kennende doen ze dit niet, omdat het 'overmacht' is en niet hun eigen schuld.Mars18 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:06:
Beter verlengen ze iron banner
Raid gaat niet door, later van de week maybe.
no problemo, indien we weer online komen nog maar weer ff wat iron banneren of trials rondje...NLRev0lution schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:23:
[...]
Raid gaat niet door, later van de week maybe.
iemand animo voor eventuele trials run?
-Henkiepenkie56
-
-
Prima, later op de avond al wel met anderen afgesproken.Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:24:
[...]
no problemo, indien we weer online komen nog maar weer ff wat iron banneren of trials rondje...
-Henkiepenkie56
-
-
Nog iemand nodig voor die raid van morgen? Dan doe ik ook wel mee.Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:24:
[...]
no problemo, indien we weer online komen nog maar weer ff wat iron banneren of trials rondje...
-Henkiepenkie56
-
-
PSN - M4uSzi // -
JOAH. Verdorie, ik wil gamen.Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:20:
Wat een gezeik dit...
PSN - M4uSzi // -
check. merci!M4uSzi schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:33:
[...]
Nog iemand nodig voor die raid van morgen? Dan doe ik ook wel mee.
indien, ofcourse, psn weer zijn ding doet.
Mag toch hopen dat ie het morgen weer doet.Henkie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:35:
[...]
check. merci!
indien, ofcourse, psn weer zijn ding doet.
PSN - M4uSzi // -
Niks maintenance, gewoon een ddos aanval vanuit Zweden en Amerika zelf die psn plat heeft gegooid.

Voor de geïnteresseerde.
http://map.norsecorp.com
Voor de geïnteresseerde.
http://map.norsecorp.com
[ Voor 45% gewijzigd door Griffx op 04-01-2016 22:44 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik ben er zojuist pas uitgekicked. Hele avond redelijk normaal kunnen gamen (alleen geen partychat)
Btw, was met thorn aan het klooien, omdat ik toch al rank 5 was. Gewoon structureel 1.7KD met dat wapen
M'n light level gaat dan wel ernstig naar beneden (299 light), maar dat mocht de pret niet drukken
Btw, was met thorn aan het klooien, omdat ik toch al rank 5 was. Gewoon structureel 1.7KD met dat wapen
M'n light level gaat dan wel ernstig naar beneden (299 light), maar dat mocht de pret niet drukken
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Net even gecheckt en hij doet het weer. Snel de game gekocht en downloaden maar. Kan ik vanavond eindelijk spelen haha
Thorn is echt een bullshit wapen, zelfs na de nerfLow_Profile schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:23:
Ik ben er zojuist pas uitgekicked. Hele avond redelijk normaal kunnen gamen (alleen geen partychat)
Is het nog gelukt?Br3wmaster schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:04:
Net even gecheckt en hij doet het weer. Snel de game gekocht en downloaden maar. Kan ik vanavond eindelijk spelen haha
Atlas#22744
Jammer hoor, was bijna rank 5, lekker heel de tijd voor niks geweest dus...
Je hebt nog 2, 5 uur
Atlas#22744
Ja uiteindelijk vanmorgen wel gelukkigKasai schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:14:
[...]
Thorn is echt een bullshit wapen, zelfs na de nerf
[...]
Is het nog gelukt?
Nee, je hebt nog tot 9 uur vanavond
Correction to this previous Tweet. Trials of Osiris will still end at 1AM PST, but Iron Banner will end at 12AM PST.
[ Voor 27% gewijzigd door MGSNK op 05-01-2016 07:40 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Netjes van Bungie.
Atlas#22744
Ik had niet anders verwacht. 3/4 van je community speelt PSN. Veel mensen (inclusief mijzelf) wilden gister nog rank 5 halen...
Overmacht of niet, je krijgt nu in ieder geval de kans om dat alsnog te doen, zo een grote handreiking is het ook weer niet.
Uiteraard zijn wij als Europa wel weer genaaid qua timing, maar dat is niks nieuws
Overmacht of niet, je krijgt nu in ieder geval de kans om dat alsnog te doen, zo een grote handreiking is het ook weer niet.
Uiteraard zijn wij als Europa wel weer genaaid qua timing, maar dat is niks nieuws
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dus wij hebben tot 9 uur vanavond?MGSNK schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:46:
Ik had niet anders verwacht. 3/4 van je community speelt PSN. Veel mensen (inclusief mijzelf) wilden gister nog rank 5 halen...
Dan gaat het mij wel lukken.
Heb alleen moeite om overall topscore te halen
Leuk verjaardagscadeau
Atlas#22744
12AM pst is 09:00 in de ochtend hier en niet in de avond.
Daarbij 12AM bestaat niet vage tweet van Bungie, het is 00:00AM of 12:00PM
http://www.worldtimebuddy.com/pst-to-gmt-converter
Bungie kennende maken zij echt geen verschil tussen Xbox Live en PSN, qua IB of Trials.
Vergeet niet dat bij de vorige PSN outage ook de Xbox Live down was.
Niet in een fireteam spelen dat krijg je meer matchmaking op basis van je skills (grimoire?)Mars18 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:05:
[...]
Dus wij hebben tot 9 uur vanavond?
Dan gaat het mij wel lukken.
Heb alleen moeite om overall topscore te halen
[ Voor 55% gewijzigd door Griffx op 05-01-2016 09:34 ]
werkt het nu weer? las weer lizardsquad? wat kansloos wat bereik je ermee om iemand zijn plezier te bederven..
Voor wie moeten we zingen?
PSN - M4uSzi // -
Ja snap ik ook niet, zou te maken hebben met dreiging vanuit Sony richting hackers die linux laten draaien op de PS4.vegetto1983 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:34:
werkt het nu weer? las weer lizardsquad? wat kansloos wat bereik je ermee om iemand zijn plezier te bederven..
Momenteel is er een aanval gaande vanuit China richting PSN.
staat toch echt 9 PM Amsterdam op die siteGriffx schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:13:
[...]
12AM pst is 09:00 in de ochtend hier en niet in de avond.
Daarbij 12AM bestaat niet vage tweet van Bungie, het is 00:00AM of 12:00PM
http://www.worldtimebuddy.com/pst-to-gmt-converter
Is gewoon klaar volgens mij, stopte om 09:00 deze ochtend.baronruud schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:44:
Maar tot hoe laat is nu IB? NL tijd dan?
ja maar als ze nu nog steeds van die onzin uitvoeren dan zal het wel wisselend offline en online zijn. dat is ook niet prettig spelen..
But Iron Banner will end at 12AM PST niet 12PM PST
Er is vast wel iemand online in NL die het ff kan checken.
[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 05-01-2016 09:47 ]
12 am is later dan 1am.Griffx schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:45:
[...]
But Iron Banner will end at 12AM PST niet 12PM PST
Er is vast wel iemand online in NL die het ff kan checken.
1 am = reset tijd.
Op die site staat het heel krom.
Atlas#22744
12AM bestaat nietKasai schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:49:
[...]
12 am is later dan 1am.
1 am = reset tijd.
Op die site staat het heel krom.
Daarom klopt de tweet van Bungie niet 00:00AM moet het zijn.
Dat zou een hoop verklarenGriffx schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:50:
[...]
12AM bestaat niet![]()
Daarom klopt de tweet van Bungie niet 00:00AM moet het zijn.
Atlas#22744
Ja echt een
Had niet anders verwacht.
Dus we kunnen aan de challenge vanavond.
Wat een slimme gozer is het toch he die griffFaaz0 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:52:
[...]
Lol je hebt gelijk griff, wat een pannekoeken daar
Maar goed, hoe vaak zeggen wij niet "12 uur vannacht"?
Niemand zegt "0 uur vannacht".
Beetje hetzelfde.
[ Voor 19% gewijzigd door Gearloose op 05-01-2016 09:57 ]
Wie heeft er zin om tegen uurtje of 11 Oryx Challenge te doen. Zoeken er nog 3.
- M4uSzi
- NLRevoluti0n
- Maciejk8
-
-
-
- M4uSzi
- NLRevoluti0n
- Maciejk8
-
-
-
PSN - M4uSzi // -
je hoopt dat je aan de challenge kan vanavond ik moet het nog zien
mooi kut dit, je wordt genaaid waar je bij staat.
Voor de katse kut Iron Banner gespeeld...
We spelen dit toch alleen maar voor de funMGSNK schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:01:
mooi kut dit, je wordt genaaid waar je bij staat.
Nee, voor de helm. Die ik nu niet meer kan krijgen omdat Bungie EN psn een stelletje mongolen zijn.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hoop gedoe weer dus. Gelukkig kan ik hopelijk vanavond eindelijk is even spelen.
Voor mensen ik dacht dat mijn psn: edwinboon1988 is. Zij die mij willen toevoegen zijn welkom
Voor mensen ik dacht dat mijn psn: edwinboon1988 is. Zij die mij willen toevoegen zijn welkom
M4uSzi schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:54:
- M4uSzi
- NLRevoluti0n
- Maciejk8
- Michel8704
-
-
Fun? Wasda? Als er 1 ding is wat ik niet voor de 'fun' speel is het PvP wel.
Dit is gewoon je community een oor aannaaien en ze de dikke vinger tonen.
[ Voor 13% gewijzigd door MGSNK op 05-01-2016 10:11 ]
dat had je ook easy gehaald als het gewerkt had
Op een normale maandagavond mag ik hopen dat je in 4 uurtjes 3x Rank 5 haalt nietFaaz0 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:12:
haha ik dacht "rank vier haal ik wel ff op maandagavond"
- M4uSzi
- NLRevoluti0n
- Maciejk8
- Michel8704
Nog 2 nodig.
- M4uSzi
- NLRevoluti0n
- Maciejk8
- Michel8704
Nog 2 nodig.
PSN - M4uSzi // -
Ja daarom zet ik me chars zsm op rank 5, dan snaai ik de dagen erna wel wat extra loot mee.Faaz0 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:12:
haha ik dacht "rank vier haal ik wel ff op maandagavond"
Je weet maar nooit met psn.
Rank 4 was genoeg, hoefde alleen maar de helmCrashhill schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:13:
[...]
Op een normale maandagavond mag ik hopen dat je in 4 uurtjes 3x Rank 5 haalt niet.
Nog 1, wie o wie..M4uSzi schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:17:
- M4uSzi
- NLRevoluti0n
- Maciejk8
- Michel8704
Nog 2 nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 05-01-2016 11:04 ]
Denk niet dat ik ervaren genoeg ben voor jullie
Heb je hard mode al eens gedaan?
Atlas#22744
Nope, daarom zeg ik het ookKasai schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:43:
Heb je hard mode al eens gedaan?
Qua light level zit ik er denk ik niet heel ver naast.
Volgende week is weer de warpriest challenge, daar moet je wel aan mee kunnen doen.
Atlas#22744
Anders gaan wij weer eens gewoon Hardmode doen en nemen we mensen mee?Kasai schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:54:
Volgende week is weer de warpriest challenge, daar moet je wel aan mee kunnen doen.
Ik heb het geprobeerd
Daar heb ik geen zin meer inUTADDICT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:10:
[...]
Anders gaan wij weer eens gewoon Hardmode doen en nemen we mensen mee?

Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan