Atlas#22744
Echt??DarkElement schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:09:
Warpriest is de challenge.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
OKEKasai schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:11:
DAT WEET NIEMAND
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Atlas#22744
Atlas#22744
HahaKasai schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:34:
Ik kreeg vorige week 3 x heavy, deze week weer gok ik
Atlas#22744
Ik mijn Raze lighter
Mijn pvp en pve heavy's die ik veel gebruik zitten al op 320.
Ordinaire bump maar nu zonder eisenCrashhill schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:15:
Vanavond 21:00 Fresh Run
Eisen: 319+, Oryx Challenge Emblem, ToM 320, BS 320.
Liever geen gezeur over de eisen, wil gewoon gecarried worden
- Richard19111989
-
-
-
-
-
Reserve:
trolllllll
Kap hem af denk

[ Voor 7% gewijzigd door Crashhill op 22-12-2015 15:39 ]
Euh, weet niet of ik 2100 red. kerstboodschappen doen en shit. maar zet me maar op de 'reserve' lijst oid, moet wel raiden natuurlijk vanavond!Crashhill schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:38:
[...]
Ordinaire bump maar nu zonder eisenbehalve dat je natuurlijk wat ervaring heb
[ Voor 95% gewijzigd door Crashhill op 22-12-2015 15:39 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Reward technisch gezien heb ik wel wat beters te doenMGSNK schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:54:
Nightfall vanavond iemand?

Waarom zou je nog zoveel tijd/moeite in iets steken voor een 280+ ghost of 3oC (of een sparrow horn)?
Imagoloop.NLRev0lution schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:30:
[...]
Reward technisch gezien heb ik wel wat beters te doen.
Waarom zou je nog zoveel tijd/moeite in iets steken voor een 280+ ghost of 3oC (of een sparrow horn)?
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om te raiden

Qua gear niet, en qua ervaring niet.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Atlas#22744
(ik vraag het niet meer omdat we elkaar anders steeds mislopen. Alsof je mij ontwijkt
[ Voor 59% gewijzigd door MGSNK op 22-12-2015 12:36 ]
Atlas#22744
I'm in!Kasai schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:48:
NERF zoekt voor vanavond nog 1 raider voor de Warpriest challenge, we gaan 1930 los.
Joah als de kopie had van de Fatebringer had ik hem ook niet dismanteld.DarkElement schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:35:
Zonde man. Wil er 1. Met firefly. En de rest
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 22-12-2015 15:05 ]
Ben benieuwd.. de geruchten gaan dat je het schip alleen kan krijgen op je eerste run op je character..DarkElement schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:03:
Aub een stormcaller of een bubbeltitan! (ik wil dat schip)
ga je met je alt?
Ik kan wel ff meelopenJeroenMeloen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:02:
Iemand die om 15:30 u even mee wil lopen met de daily om de black spindle te halen? Nog één nodig dan zijn we met drie.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
En ja @ henkie: op mn alt gedaan eerste keer.
[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 22-12-2015 16:04 ]
We zijn net klaar, volgende keer misschienCityhunter schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:45:
Ik wil ook graag een black spindle. Voeg me naar toe: be_ cityhunter
Ik moet in die maze achter de Warpriest mijn laatste calcified fragment pakken
Als ik op m'n Dreadnaught map kijk staat er ook 49/50 bij Warlock 1, en 1/50 bij Warlock 2.
Zie mijn bericht van 12:30DarkElement schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:50:
Nou joepie, een 295 dulivan machinegun + 1 strange coin als nightfall reward. Daar doe je het voor poe poe!

Weekly checklist:
3x raid challenge
3x trials
DONE
[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 22-12-2015 18:12 ]
I served in a company of heroes.
Niet meer nodig
[ Voor 18% gewijzigd door NLRev0lution op 22-12-2015 20:18 ]
PSN - M4uSzi // -
Zou toch graag die sniper en het schip willen scoren.
ik red de raid, had je nog plekje over?
zoniet, iemand anders nog plekje over voor henk? addme maar
Henkiepenkie56
Neuh wil eerst op mn warlock die is 314. Daarna nog 318titan en 319 hunter
Wij hebben maar 4 man.. dus hoop dat er nog iemand komtHenkie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:22:
Topsecret.
Neuh wil eerst op mn warlock die is 314. Daarna nog 318titan en 319 hunter
automation fanboy
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Welk platform? PS4? Ik moet die op Phobos nog, bij de andere had ik nog 9:30 overThe_Bash schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:14:
Iemand die de timed missions nog moet doen van "With Finesse and Speed"? Kom er solo niet doorheen.

PSN: Weilie
Probeer het met een Stormcaller + zwaard
[ Voor 117% gewijzigd door DarkElement op 22-12-2015 22:20 ]
weilie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:17:
[...]
Welk platform? PS4? Ik moet die op Phobos nog, bij de andere had ik nog 9:30 over
404 error: File not found | PSN: The_Bash
320 heavy en 320 special, 318 helmpje voor titan, troep voor mn warlock.. 37 ghosts van 317 of lager.
prima avondje.
[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 23-12-2015 01:15 ]
I served in a company of heroes.
Sorry henkiepenkie.. Maar er was niet genoeg animo, dus maar lekker filmpje gekekenHenkie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:41:
Volgens mij een mc3 dat het was..
Totaal geen probleem. mooi LFG groepje gevonden, 2x in een uur en 5 minuten door de raid gevlamd.Crashhill schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:02:
[...]
Sorry henkiepenkie.. Maar er was niet genoeg animo, dus maar lekker filmpje gekeken
Wij staan vaak in iets meer dan een uur bij Oryx, maar 'm halen doen we bijna nooit.
Rete frustrerend.
Wel mooie 218 ghost bij totems en een 317 shotgun bij zusjes gehad
De 320 heavy heeft een betere roll dan degene die ik had, dus ik ben blij.
[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2015 10:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat gaat er bij Oryx vaak mis?dvdkiwi schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:23:
Ik ben jaloers op je.
Wij staan vaak in iets meer dan een uur bij Oryx, maar 'm halen doen we bijna nooit.
Rete frustrerend.
Wel mooie 218 ghost bij totems en een 317 shotgun bij zusjes gehad
De 320 heavy heeft een betere roll dan degene die ik had, dus ik ben blij.
Soms gaat de springer dood, soms iemand die (te laat) van de plaat af komt, soms een titan in het midden door een acolyte eye, soms komt iemand te laat terug van zijn bom.
En soms doet de game gewoon raar: Ogres die glitchen, Vessel die niet spawnt waar ie hoort...
Welke tactic gebruiken jullie, knight of no knight?dvdkiwi schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:36:
Dat is lastig om aan te geven, het is totaal random.
Soms gaat de springer dood, soms iemand die (te laat) van de plaat af komt, soms een titan in het midden door een acolyte eye, soms komt iemand te laat terug van zijn bom.
En soms doet de game gewoon raar: Ogres die glitchen, Vessel die niet spawnt waar ie hoort...
Ok, lastig ja. Als je een keer hulp nodig hebt invite me maar.dvdkiwi schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:36:
Ja, dit kan/mag gewoon niet gebeuren.dvdkiwi schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:36:
glitches hou je altijd, maar is dit vaak? die glitchende ogres heb ik 1x gehad tijdens de challenge, kwam omdat we te vroeg begonnen te schieten op de ogre'sEn soms doet de game gewoon raar: Ogres die glitchen, Vessel die niet spawnt waar ie hoort...
Dat gebeurt veel te weinig om daar de schuld bij te leggen
We gebruiken de challenge tactiek, dus mét knights.
Als we no-knights doen en die Ogres gaan zwerven is het helemaal feest
O ja, soms is het spel gewoon een bitch en wordt ik (of iemand anders) in de lucht doodgeslagen op het moment dat we de koepel in geteleporteerd worden en Oryx slaat, zelfs als ik buiten al spring.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2015 10:44 ]

Atlas#22744
Nice, ik kan er niet echt aan wennen.Kasai schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:44:
Oei gisteren uit een exotic engram Twilight Garrison gekregen
Wat wij sinds twee weken doen, is een titan/warlock over de echo laten springen.O ja, soms is het spel gewoon een bitch en wordt ik (of iemand anders) in de lucht doodgeslagen op het moment dat we de koepel in geteleporteerd worden en Oryx slaat, zelfs als ik buiten al spring.
De echo slaat gelijk en je bent er dan vanaf.
Buiten als springen heeft geen nu, je staat toch aan de grond als je binnen spawnd.
Glitchende ogers betekend dat je te snel gaat schieten.
Je moet echt wachten tot de oger volledig uit de grond is.
Soms heb je van die dagen.
Gisteren had ik als jumper tot 2x toe dat ik de relic niet kon pakken, terwijl de volgorde in orde was en ik geen platform gemist had.
[ Voor 62% gewijzigd door Griffx op 23-12-2015 10:49 ]
Atlas#22744
Skaten gaat me goed af, maar dat dubbele jumpen vergeet ik steeds
En ik gebruik liever armentarium of de greaves.
Dus nog niet heel veel gedaan met de garrison

En de garrison ziet er achterlijk uit
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 23-12-2015 10:51 ]
gegarandeerd, nee. Wel kans op hoge helmen 318-319-317-311fritske23 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:50:
Is rank 3 bij SRL een gegarandeerde 320 Helm? Anders deze week nog ff snel halen
Nee helaas, eenmaal rank 3 zijn de helmen en classitem drops tussen de 311 en 320fritske23 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:50:
Is rank 3 bij SRL een gegarandeerde 320 Helm? Anders deze week nog ff snel halen
Iemand hier al rank 4 gehaald?Low_Profile schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:52:
[...]
Nee helaas, eenmaal rank 3 zijn de helmen en classitem drops tussen de 311 en 320
Ding is foei lelijk inderdaadGriffx schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:51:
[...]
Skaten gaat me goed af, maar dat dubbele jumpen vergeet ik steeds![]()
En ik gebruik liever armentarium of de greaves.
Dus nog niet heel veel gedaan met de garrison
En de garrison ziet er achterlijk uit
Past niet bij mijn New Monarchy loadout
Atlas#22744
Jup (rank 4 en een kwart), maakt niet uit. Zelfde crap zoals Low het al zei: tussen de 311 en de 320.Crashhill schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:53:
[...]
Iemand hier al rank 4 gehaald?misschien dat je de dan alleen maar 315+ helmen krijgt ofzo
haha
fuckzooiNLRev0lution schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:57:
[...]
Jup (rank 4 en een kwart), maakt niet uit. Zelfde crap zoals Low het al zei: tussen de 311 en de 320.
Atlas#22744
Ik denk niet dat we moeten klagen, met een gratis event waarbij de enige vereiste FINISHEN is en we 310+ helmpjes en class items krijgenCrashhill schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:29:
[...]
fuckzooiwaarom heeft rank 4 worden voordelen dan?
dat je weer zoeen pakketje krijgt? haha
Gratis event, misschien voor jouHenkie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:30:
[...]
Ik denk niet dat we moeten klagen, met een gratis event waarbij de enige vereiste FINISHEN is en we 310+ helmpjes en class items krijgen
En als we moeten wachten tot echte nieuwe endgame content in september 2016 ben ik over een maandje of 2-3 er echt wel helemaal klaar mee denk haha
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan