PSN: libbes1979
Die zat niet aan de sparrow race gekoppeld en kwam dacht ik morgen.clockw1ze schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:20:
Hoelaat komt de 'december update' uit eigenlijk?
Ahhhh. Vandaar de verwarringGriffx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:39:
[...]
Die zat niet aan de sparrow race gekoppeld en kwam dacht ik morgen.

Verwijderd
-TheNameIsMees
-
-
-
-
-
Kan ook eerder voor degene die dat willen.
Gaat niet meer door
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 17:26 ]
Ik wil wel mee, heb alleen nog geen HM gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:52:
Full KF raid op HM om 22,00uur
-TheNameIsMees
-
-
-
-
-
Kan ook eerder voor degene die dat willen.
Verwijderd
Ik wil wel mee als het nog kan. 311 titan. heb de HM al een paar keer gedaan, alleen Oryx pas 1x. Is dat voldoende?DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:02:
Oké we hebben er nu 3 voor 19:00/19:30 - KF Hard mode (Full run)
1. Bustakiller
2. Timmehh84
3. DarkElement1987
4.
5.
6.
Wie wil er nog mee? Graag mensen van 310+ die hard al vaker hebben voltooid, hebben niet de hele avond namelijk.
KF Hard mode (Full run) - 19:00 / 19:30
1. Bustakiller
2. Timmehh84
3. DarkElement1987
4. DutchMees
5.
6.
Nog 2 dan, afhankelijk van de duur van de patch 19:00 of 19:30 starten!
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2015 17:19 ]
Mag ik mee met mijn 305 Titan?DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:18:
Geen probleem.
1. Bustakiller
2. Timmehh84
3. DarkElement1987
4. DutchMees
5.
6.
Nog 2 dan, afhankelijk van de duur van de patch 19:00 of 19:30 starten!
Tuurlijk mag dat van Ome Joey.
PSN - M4uSzi // -
Met no Knight strat moet je het wel overleven denk ik en met wat lucky drops ben je richting de 309/310 bij Oryx.
6de wel graag 310 met hard ervaring
1. Bustakiller
2. Timmehh84
3. DarkElement1987
4. DutchMees
5. Grudgie7
6.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2015 17:30 ]
Jeeeeej!DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
Nou vooruit, 1 uitzondering dan. Dan pak ik bij Oryx zelf mijn titan wel, en doen Mees en ik de Ogres wel.
Met no Knight strat moet je het wel overleven denk ik en met wat lucky drops ben je richting de 309/310 bij Oryx.
6de wel graag 310 met hard ervaringgeen zin om 2 man hard mode uit te gaan leggen.
1. Bustakiller
2. Timmehh84
3. DarkElement1987
4. DutchMees
5. Grudgie7
6.
Verwijderd
Oke de laatste komt hopelijk wel.DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
Nou vooruit, 1 uitzondering dan. Dan pak ik bij Oryx zelf mijn titan wel, en doen Mees en ik de Ogres wel.
6de wel graag 310 met hard ervaringgeen zin om 2 man hard mode uit te gaan leggen.
1. Bustakiller
2. Timmehh84
3. DarkElement1987
4. DutchMees
5. Grudgie7
6.
Na de patch van 19,00uur zie ik jullie
Ik voldoe niet aan de eisen6de wel graag 310 met hard ervaringgeen zin om 2 man hard mode uit te gaan leggen.
Moet er toch een keer aan beginnen.
Maar geen probleem als je iemand met hoger light level kan vinden
Edit. Je kan mee willem
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2015 18:39 ]
Als ze allebei terug komen, is het wat lastig met die irritante charge steeds.
Ook vaag: Wil ik is met die weekly crucible bountys beginnen, kan ik de laatste al inleveren ?
Kreeg de: eyasluna op 304.
[ Voor 62% gewijzigd door nFo op 08-12-2015 19:10 ]
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2015 19:13 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
https://www.bungie.net/7_...15/en/News/News?aid=14094
Highlights:
- Wormspore inleverbaar voor Eris rep
- Etheric light inleverbaar voor Queen rep
- Omnigol toegevoegd aan de heroic playlist
- 3oC inzetbaar in Crucible
- Taikonaut gefixed, tracking blijft behouden op een tracking launcher.
- NF beloont je nu met 500 rep bij de 1e completion
- Spindles scopes vervangen door barrel upgrades
- Sleeper ammo verhoogd naar 9
- Planetary materials inleverbaar bij Factions (Dead Orbit/FWC etc) voor reputatie
- Faction ships verkrijgbaar als rank up reward
- Collectors edition exotic class item is infuse/upgradebaar en kan nu gebruikt worden met andere exotic armor.
[ Voor 76% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2015 19:38 ]
-3 of coins in crucible
-Facties accepteren planet mats
HAHA Etheric light for petra xp.
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 08-12-2015 19:41 ]
I served in a company of heroes.
PSN - M4uSzi // -
Dragon’s Breath
Remove Pyromancer and Tripod perks
Replaced with Surplus and Who’s Next
Add intrinsic perk Napalm: Rocket fires on a remote detonation trigger
Hold to trigger to fire, release trigger to detonate
Detonation drops a Solar Damage napalm canister
Reduced projectile speed to help timing of the trigger release. Reduce detonation radius of initial rocket. Reduce mag size to 1, increase Inventory
Dit boeit me weinig eigenlijk. Ik sta meer verbaasd van de pulse rifle nerf. Tussen de 5 en 8% minder base damage ofzo?DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:35:
En wat ik nu van de Dragons Breath moet vinden?
[...]
Twilight Garrison en Armamentarium zijn binnen! Vooral blij dat ik Armamentarium niet vanaf 280 hoef te infusen.
[ Voor 26% gewijzigd door Vuvuzela op 08-12-2015 19:44 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ga ik naar de cryptodude, is die weg ??
Nee, is weg nadat ik hem ingeleverd had bij de crytodude.
Meer mensen last van: https://www.bungie.net/en/Forum/Post/178787736/0/0
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/178787392/0/0
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/178785725/0/0
Dus even wachten met exotic leg engrams inleveren.
[ Voor 38% gewijzigd door nFo op 08-12-2015 20:54 ]
Ik zit op KPN met zo'n Arcadyan Experiabox, en heb al die Destiny ports al geopend + PS4 in DMZ en aan de kabel, alsnog gebeurt het me keer op keer.
Opvallend is dat dit alleen gebeurt als ik in 1 team zit met 1 bepaalde clangenoot. Iemand enig idee of dit ermee te maken kan hebben en zo ja hoe ik het probleem oplos, want elkaar ontlopen om te kunnen raiden is ook een beetje lullig.
Las op een ouder KPN topic dat het te maken kon hebben met uTorrent en de vorige keren lokte dit mijn probleem op. Echter deze keer dus niet.
Tips?
Op O... ( B op Xbox als ik me niet vergis)..DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:21:
Iemand enig idee hoe je toetert met die Happy Horn?
PSN: Fruitschaaltje
Ga racen Mees!Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:27:
Nog mensen die iemand voor een raid zoeken?
PSN: Fruitschaaltje
Hm incl challenge
Edit: racen komt later wel
[ Voor 44% gewijzigd door gaspit op 08-12-2015 21:47 ]
Nice
[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2015 22:57 ]
Net 3 races achter elkaar 1e geworden:
1e race +3%
2e race +2%
3e race +5%
[ Voor 31% gewijzigd door NLRev0lution op 08-12-2015 23:24 ]
Zit hij je niet te trollen door een kleine ddos uit te voeren, haal hem eens uit je dmz weg.DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:27:
Ik word de laatste tijd zo vaak uit de game gekicked tijdens raids, het is echt om volslagen debiel van te worden.
Ik zit op KPN met zo'n Arcadyan Experiabox, en heb al die Destiny ports al geopend + PS4 in DMZ en aan de kabel, alsnog gebeurt het me keer op keer.
Opvallend is dat dit alleen gebeurt als ik in 1 team zit met 1 bepaalde clangenoot. Iemand enig idee of dit ermee te maken kan hebben en zo ja hoe ik het probleem oplos, want elkaar ontlopen om te kunnen raiden is ook een beetje lullig.
Las op een ouder KPN topic dat het te maken kon hebben met uTorrent en de vorige keren lokte dit mijn probleem op. Echter deze keer dus niet.
Tips?
Denk het niet hoor, als je crasht ben je weer rep kwijt in de quest.DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:21:
Morgen natuurlijk gelijk gepatched in een hotfix.
Zucht 10 exotic chest engrams inleveren 9!x de tarantella gekregen...
no land beyond op 310 is binnen
Heerlijke loot avond gehad, in de raid alleen maar loot boven de 315.
[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 09-12-2015 00:54 ]
Lol dat doet hij nietGriffx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:43:
[...]
Zit hij je niet te trollen door een kleine ddos uit te voeren, haal hem eens uit je dmz weg.
Detail wat ik vergat te vermelden is dat hij zelf ook word gekicked. Op een gegeven moment zie ik hem laggen/glitchen als een malle, daarna pas de rest van het fireteam om vervolgens uit het spel te worden gegooid.
[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 09-12-2015 04:51 ]
Want het valt me op dat zijn verbinding niet meer is dan een klein rood streepje (te zien in crucible).
Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft? Dat het spel jullie niet goed kan syncen of zoiets?
Ik weet het ook niet; doe hier ook maar een gok
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook zegt de postmaster dat ik post heb, maar er is niks
Atlas#22744
Zijn wel meer bugs. Exotic engrams die mensen inleveren waar niks uitkomt.Kasai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:39:
Ik kreeg geen item voor dismantlen van mijn hornsNu kan ik mijn eend horn niet legendary maken
Ook zegt de postmaster dat ik post heb, maar er is niks
Eend horn? KwakKwak?
PSN - M4uSzi // -
Maar Stony heeft ook Internet uit het jaar nul. Tonydvdkiwi schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:40:
Is die andere man Stony toevallig?
Want het valt me op dat zijn verbinding niet meer is dan een klein rood streepje (te zien in crucible).
Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft? Dat het spel jullie niet goed kan syncen of zoiets?
PSN - M4uSzi // -
Ja precies dat.M4uSzi schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:52:
[...]
Zijn wel meer bugs. Exotic engrams die mensen inleveren waar niks uitkomt.
Eend horn? KwakKwak?
Fucking legendarisch.
Atlas#22744
GAAAAF
Zal vanavond ook eens een avondje gaan scooter racen.
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Duh.Kasai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:02:
Heeft iemand al een MIDA gekocht?
Was de eerste die ik kocht
Atlas#22744
En een mooi resultaat. Vast een super avond gehad
PSN - M4uSzi // -
http://i.imgur.com/K2QTcA7.gifv
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 09-12-2015 08:07 ]
Ik kreeg hem gister uit het Exotickistjetha_crazy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:07:
Heb er wel spijt van dat ik de dragons breath niet heb gekocht
PSN - M4uSzi // -
Exotic boy in the making!
Atlas#22744
Jazeker! Had ik niet willen missen. Vanavond het racen/raiden/challengen maar weer hervattenM4uSzi schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:06:
[...]
En een mooi resultaat. Vast een super avond gehad
Golgoroth Challenge was even oefenen, toen we hem na uitleggen en 3-4 wipes neer hadden gelijk doorgestoomd naar Oryx, en Oryx was in 1x down!
Loot gisteren was niet heel bijzonder
Nu aan het twijfelen of ik dat boekje moet kopen, maar dat ding is fucking duur
1000 silver voor 10 euro en dan een boekje.. met rewards, maar wat voor rewards
wat is er nu zo goed aan dan? de animatie lijkt anders maar hetzelfde effect toch?tha_crazy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:07:
Heb er wel spijt van dat ik de dragons breath niet heb gekocht
Ben je serieus?vegetto1983 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:00:
[...]
wat is er nu zo goed aan dan? de animatie lijkt anders maar hetzelfde effect toch?
Al wakker?
Nog koffie nodig
Ding ziet er episch uit nu met die napalm
Nu is het een fucking napalm strike die de hele fucking map covered
Atlas#22744
zit wel net bij een klant na file en slecht geslapen dus zou kennenGriffx schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:03:
[...]
Ben je serieus?
Al wakker?
Nog koffie nodig![]()
Ding ziet er episch uit nu met die napalm
Gisteren de Achlyophage Symbiote gekregen gelijk op 314 gezet, oude pvp gear weer compleet
Leuk in pvp, ben benieuwd, heel fireteam in de fik zettenKasai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:03:
Eerst was het een laffe solar nade.
Nu is het een fucking napalm strike die de hele fucking map covered
Atlas#22744
Betekent dat ik 30 legendary marks per dag kan pakken zonder al te veel moeite.
Lijkt mij niet heel slecht voor gemiddeld 2 uur spelen per dag, amper 10 dagen onderweg.
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben met het gemak waarmee je toch wel richting end-game eligible gear kan gaan zonder al te veel te grinden.
[ Voor 13% gewijzigd door MGSNK op 09-12-2015 09:17 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Nice man!MGSNK schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:16:
Zo, m'n light level kruipt langzaam omhoog, 245 inmiddels.
Betekent dat ik 30 legendary marks per dag kan pakken zonder al te veel moeite.
Lijkt mij niet heel slecht voor gemiddeld 2 uur spelen per dag, amper 10 dagen onderweg.
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben met het gemak waarmee je toch wel richting end-game eligible gear kan gaan zonder al te veel te grinden.
Heb je al een sparrow race gedaan?
Atlas#22744
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ben nog op zoek naar een 280 helmet.
320 zeggen ze, mijn hoogste is 295 tot nog toe.
-Plan C
-Monte Carlo
-Hard Light
-No land beyond
Dit weekend maar eens een lading 3oC inslaan, nu je ze ook voor de crucible kan gebruiken.
zeker met trials gaat dat best snel denk ik.
automation fanboy
Je mag gewoon doodgaan tussendoor en volgens mij blijft de baas gewoon staan tot je hem verslagen hebt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelukkig voor jou zijn dit wel 4 echte toppers.Griffx schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:24:
was een relaxt exotic avondje gisterenavond:
-Plan C
-Monte Carlo
-Hard Light
-No land beyond
Dit weekend maar eens een lading 3oC inslaan, nu je ze ook voor de crucible kan gebruiken.
zeker met trials gaat dat best snel denk ik.

Wel weer 4 exotic shards
Atlas#22744
Alleen maar professionals....!Crashhill schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:55:
Gisteren meest soepele HM run ever
Golgoroth Challenge was even oefenen, toen we hem na uitleggen en 3-4 wipes neer hadden gelijk doorgestoomd naar Oryx, en Oryx was in 1x down!
Loot gisteren was niet heel bijzonder. Maar.. uit 3 pakketjes de EV43 Lightrunner gekregen
Gaat om timmehh1984dvdkiwi schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:40:
Is die andere man Stony toevallig?
https://www.reddit.com/r/..._book_this_is_the_reward/Crashhill schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:55:
Gisteren meest soepele HM run ever
Loot gisteren was niet heel bijzonder. Maar.. uit 3 pakketjes de EV43 Lightrunner gekregen
Ik zou em niet kopen
Gaat hem inderdaad waarschijnlijk ook niet worden. I.i.g. geen 10 euro voor een shader en emblem. Als je nu die exotic sparrow kon krijgen zou ik er nog over nadenkentha_crazy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:07:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._book_this_is_the_reward/
Ik zou em niet kopen
Plan C gebruikte ik in Year 1 ook regelmatig.Biatch schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:02:
[...]
Gelukkig voor jou zijn dit wel 4 echte toppers.![]()
Wel weer 4 exotic shards
No land beyond is leuk in pvp

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik vind de gear die je krijgt uit dat boek wel dope. Met van die "lichtjes"...daarom heb ik um gekochtCrashhill schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:16:
[...]
Gaat hem inderdaad waarschijnlijk ook niet worden. I.i.g. geen 10 euro voor een shader en emblem. Als je nu die exotic sparrow kon krijgen zou ik er nog over nadenken
Dit was toch al zo?DarkElement schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:23:
- Faction ships verkrijgbaar als rank up reward
Ben bij dat Dead Orbit Rank 30
Atlas#22744
Alle gear plaatjes zien er een stuk beter uit nu.Crashhill schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:42:
Die Iron Shell hebben ze flink aangepakt trouwens ofniet?
Jij had dat NM schip toch al?Kasai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:41:
Year 1 faction ships droppen nu ook, ik kreeg die van New Monarchy.
[ Voor 32% gewijzigd door Griffx op 09-12-2015 10:44 ]
Ah nice!Kasai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:41:
Year 1 faction ships droppen nu ook, ik kreeg die van New Monarchy.
Die Y1 New Monarchy wil ik ook nog wel hebben
Atlas#22744
Geen idee, krijg geen geweer op m'n sparrowGriffx schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:49:
Iemand al ervaring met wat de pulse nu doet in PvP en of we al veel Zhalo's zien?
De year 2 ja, nu moet ik nog de year 1 versieGriffx schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:44:
Jij had dat NM schip toch al?
Atlas#22744
Kasai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:57:
[...]
De year 2 ja, nu moet ik nog de year 1 versie
Hij wel hoor, hij wel.
Dat zou een veel leukere aanvulling zijn, deathmatch sparrow race met guns, nades en supers.tha_crazy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:53:
[...]
Geen idee, krijg geen geweer op m'n sparrow
Zo'n hamerende titan achter je aan op een scooter.
Last standing wint.
[ Voor 51% gewijzigd door Griffx op 09-12-2015 11:04 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan