I could tell you, but I have No Time To Explain.tiguan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:13:
[...]
Ik wil wel ff meedoen. Krijg je daar nog wat voor?
(Het start die quest line
[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 18-11-2015 17:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I could tell you, but I have No Time To Explain.tiguan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:13:
[...]
Ik wil wel ff meedoen. Krijg je daar nog wat voor?
[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 18-11-2015 17:15 ]
Ik heb je in mijn vriendenlijst, misschien schuif ik nog aan als het niet vol zit : )Griffx schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:29:
[...]
Voorlopig vol, zie wel wie er joint vanavond
Prima, jump maar in als er plek is, zeker met clash is een full fireteam wel nice.steffeh schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:15:
[...]
Ik heb je in mijn vriendenlijst, misschien schuif ik nog aan als het niet vol zit : )
[ Voor 61% gewijzigd door Grudgie op 18-11-2015 20:09 ]
I served in a company of heroes.
[ Voor 5% gewijzigd door Grommm99 op 18-11-2015 20:56 ]
hoe laat?Grommm99 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:49:
Opzoek naar toppers.
Oryx normal sp golgoroth.
-Timmehhh84
- Holydiver1985
-Grommm99
-trahdeog
-...
-...
Wat mij betreft prima wat is je LL en PSN naam?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:10:
Ik wil wel mee maar heb de raid nog maar 1x gedaan en toen tot oryx gekomen
Verwijderd
LL 296Grommm99 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:12:
[...]
Wat mij betreft prima wat is je LL en PSN naam?
is er nog plek voor Titan LL 304?Grommm99 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:49:
Opzoek naar toppers.
Oryx normal sp golgoroth. Om 21.15 uur
-Timmehhh84
- Holydiver1985
-Grommm99
-...
-...
-...
Maciejk. Nog bedankt voor die tip over die Suros Pulse vorige week. Had hem besteld en wat een lekker wapen voor pvp.Vuvuzela schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:38:
Nog plek? Kan er over paar minuten zijn.
PSN - M4uSzi // -
M4uSzi schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:28:
[...]
Maciejk. Nog bedankt voor die tip over die Suros Pulse vorige week. Had hem besteld en wat een lekker wapen voor pvp.
Opzich niet slecht toch, jammer van de HC rollsAlexMar schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:53:
Rank 3,5 Iron Banner, rewards :
293 Chest
303 Chest
292 Chest
283 hand cannon, slechte roll.
285 hand cannon, slechte roll.
310 artifact uit rank 3 package.
Toch wel de moeite waard dus.. Gewoon door iron banner te spelen wordt je eigenlijk al redelijk goed beloond..Vuvuzela schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:05:
De rank 5 package van IB schijnt best goed te zijn. Kans op meer dan alleen wat er te koop is. https://www.reddit.com/r/...e_confirmed_rank_5_drops/
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Opzich niet onlogisch, PvP is natuurlijk voor Bungie minder arbeidsintensief en heeft een grotere return on investment.NLRev0lution schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:11:
[...]
Toch wel de moeite waard dus.. Gewoon door iron banner te spelen wordt je eigenlijk al redelijk goed beloond..
Eindelijk je helm.Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:42:
Gisteren Oryx hard neergekregen voor het eerst met onze nieuwe clan en 2 1st timers. Krijg ik eindelijk de helm! Jammer dat het van Oryx NM was. Maar ik heb de helm! Verder rank3 IB gehaald. (idd 310 artifact gekregen). Al met al een goede avond!
PSN - M4uSzi // -
Na de laatste 2 patches is het pas logisch.. Daar voor kwam het zeker niet in me op om een avondje pvp te grinden met een kleine kans op leuke/goede gear.Viper® schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:15:
[...]
Opzich niet onlogisch, PvP is natuurlijk voor Bungie minder arbeidsintensief en heeft een grotere return on investment.
Kan je van het weekend mooi ons uitleg geven!M4uSzi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:15:
[...]
Eindelijk je helm.
Gister ook mijn eerste keer Oryx Hm down. En ging mooi vlot ook nog.
[ Voor 24% gewijzigd door NLRev0lution op 19-11-2015 09:18 ]
Atlas#22744
Loop je toch zo even naar toe?Kasai schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:28:
Heeft iemand toevallig Totem checkpoint KF HM voor moi?
PSN - M4uSzi // -
Mag ook wel met veel NERF ervaringen.M4uSzi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:15:
[...]
Eindelijk je helm.
Gister ook mijn eerste keer Oryx Hm down. En ging mooi vlot ook nog.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hehe. Klopt, Daarom is het jouw ook gelukt toch BuizerdBuizerd__NL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:36:
[...]
Mag ook wel met veel NERF ervaringen.
PSN - M4uSzi // -
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Join maar, we starten 19:00. Valt er net 1 af.dvdkiwi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:50:
Gisteren eindelijk eens de hard raid ingegaan, met 307 light.
Relics waren niet echt een probleem, totems ook niet, maar daarna....
We zijn totaal 2 uur en 20 minuten bezig geweest maar zijn niet voorbij Warpriest gekomen
Het kistje bij de totems dropte 2 moldering shards. Jeuj![]()
Waar het precies aan lag weet ik niet, maar het liep niet.
Ik had een paar keer de rode aura, maar elke keer na de 2e of 3e add waren er geen meer te vinden of stonden ze verstopt achter een muurtje.
Anyway, ik heb nu dus een checkpoint bij Warpriest.
De groep van gisteren gaat vanavond niet meer raiden.
Zijn er mensen die vanavond vanaf 19.30-20.00 mee willen vanaf Warpriest of mensen waarbij ik aan kan sluiten bij Warpriest?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gewoon de adds gaan opzoeken met je aura, dan doet damage team maar even geen damage. Je hebt daarnaar weer 9 seconden om de volgende te vinden. Wat ik altijd doe, als ik bij 5 sec 1 add zie, schiet ik hem op zijn buik ofzo, dan blijft hij 3-4 sec. staan op het moment dat hij wegrent schiet ik gewoon met men pulse op zijn lichaam en is hij dood. Soms heb ik dan nog 2 sec. over, maar dat is beter als doodgaan. Helemaal op Hard, alhoewel het met 5 man ook goed te doen is. Enige plek waar je eigenlijk minimaal 3 mensen van 310+ nodig hebt is Oryx(no knight tactic), 2 voor bovenop de totems voor damage, en de jumper zodat de jumper nog wat damage kan hebben van de Ogre's. Warpriest vindt ik ook wel het lastigst. Helemaal als je hem niet gelijk tethered/staggerd. Gooit ie paar bommen gaat er redelijk vaak iemand dood.dvdkiwi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:50:
Gisteren eindelijk eens de hard raid ingegaan, met 307 light.
Relics waren niet echt een probleem, totems ook niet, maar daarna....
We zijn totaal 2 uur en 20 minuten bezig geweest maar zijn niet voorbij Warpriest gekomen
Het kistje bij de totems dropte 2 moldering shards. Jeuj![]()
Waar het precies aan lag weet ik niet, maar het liep niet lekker.
Ik had een paar keer de rode aura, maar elke keer na de 2e of 3e add waren er geen meer te vinden of stonden ze verstopt achter een muurtje.
Anyway, ik heb nu dus een checkpoint bij Warpriest.
De groep van gisteren gaat vanavond niet meer raiden.
Zijn er mensen die vanavond vanaf 19.30-20.00 mee willen vanaf Warpriest of mensen waarbij ik aan kan sluiten bij Warpriest?
Zal ik even een uitgebreid verslag typen van de laatste twee ORYX HM kills, maandag?Buizerd__NL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:49:
Precies! zonder hun had ik nog geen Orxy HM verslagen.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Niet echtCrashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:55:
[...]
Opzich niet slecht toch, jammer van de HC rolls
Maar er zal vast wel een goede chest bijzitten niet?
"Ja maar ze schieten op meVuvuzela schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:59:
En zorg dat je geen teamgenoot hebt die tussendoor die irritante adds afknalt
ja of een hunter die zijn tether mist, waardoor je ze niet kan killen omdat ze anders er alle 6 aan gaanNLRev0lution schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:04:
[...]
"Ja maar ze schieten op me". Dat is iets wat ik ook regelmatig tegenkom idd..
Griffx schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:06:
[...]
ja of een hunter die zijn tether mist, waardoor je ze niet kan killen omdat ze anders er alle 6 aan gaan![]()
Bad juju ftw!Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:10:
Ik gebruik bij Iron Banner nu een HC en Invective.. wat een combo..
We gaan het aankomende zondagmorgen zien, als het een beetje een goede map is ga ik HC shotgun en gewoon weer blink aan
Welke HC? Ik moest voor die crucible quest 6+ kills maken en het potje winnen. Maar zelfs met de oude vertrouwde hawkmoon was dat kut. De Eyasluna heb ik nog niet helaas.Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:10:
Ik gebruik bij Iron Banner nu een HC en Invective.. wat een combo..
Eyasluna it isVuvuzela schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:17:
[...]
Welke HC? Ik moest voor die crucible quest 6+ kills maken en het potje winnen. Maar zelfs met de oude vertrouwde hawkmoon was dat kut. De Eyasluna heb ik nog niet helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door Crashhill op 19-11-2015 10:19 ]
Ja maar mensen zijn laat enzo
Duurt te lang, doe maar samenvatting + conclusie.UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:00:
[...]
Zal ik even een uitgebreid verslag typen van de laatste twee ORYX HM kills, maandag?
Atlas#22744
En de Touch of Malice in crucible?Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:18:
[...]
Eyasluna it is![]()
Meest "belangrijke perks" zijn, underdog, small borne en life support
Je kunt ook nog gewoon de thorn pakken van 170 in gewone crucible en het ding op range zetten..
Ja dan sta je mid, dan schieten ze de tether tegen de midden pilaar waardoor alle adds getetherd wordenNLRev0lution schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:08:
[...]
nog niet gezien om eerlijk te zijn, is dat een speciale move die je moet beheersen in jullie clan?
Eens, potjes blijven veel dichter bij elkaar liggen, wat het een stuk leuker maakt.Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:16:
[...]
We gaan het aankomende zondagmorgen zien, als het een beetje een goede map is ga ik HC shotgun en gewoon weer blink aan.. (speel nu gunslinger).
Ammo generation over time, en rate of fire is ideaal, daardoor kun je al van een redelijke afstand beginnen met schieten. 2x schieten en hij is dood.
Ik vind Clash echt een goede afwisseling voor Iron Banner, omdat je voro elke kill gewoon 100 ipv 200-300 punten krijgt loopt het verschil niet gigantisch op..
[ Voor 49% gewijzigd door Griffx op 19-11-2015 10:29 ]
OK. Ik zal geen namen noemen.Kasai schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:23:
[...]
[...]
Duurt te lang, doe maar samenvatting + conclusie.
Touch of Malice met 1 kogel is een beest
Kunt gewoon weer de Thorn weer kopen dan toch?Vuvuzela schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:25:
Nice. Thorn had ik meteen gedismantled na die wapen rebalance helaas
Ik heb de laatste paar potjes IB met de autorifle van Trials gespeeld.. de Doctrine of passing. Was eerst teleurgesteld toen ik hem kreeg maar het is echt een fijn ding voor dichtbij/mid. Als je de recoil controleert en headshots blijft maken smelt iedereen gewoon weg
Wij zitten toch niet in dezelfde clan, aangezien wij ook zo'n guardian hebben lopen.UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:33:
[...]
OK. Ik zal geen namen noemen.
(Schraapt keel): -> Kennen jullie het? Zo'n teamgenoot die:
1. Altijd te laat is, zowel voor de raid als in de raid. Bij het springen naar het platform, detonaten van de bom (of detonate gewoon niet) en bij het terugkomen na de detonates.
2. Vaak TEGEN platformen aanspringt, om vervolgens heel hard te moeten bukken voor Ogre's en hun lichaamsdelen
3. Structuureel NIET meedoet aan dance-offs (HEEL irritant)
4. Platformen, pilaren noemt, en pilaren vervolgens weer palen noemt, maar eigenlijk gewoon Oryx bedoelt
5. Steeds vraagt of de dedicated jumper zijn platform over wil nemen
6. Vindt dat hij/zij 'vrij' is van platform wanneer het niet zo is, en blijft staan wanneer wel
7. Iedereen constant afleidt omdat hij/zij dezelfde stem heeft als Willie in LuckyTV
Vrij generieke ervaring in Destiny
Hahaha +3 Co!Griffx schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:36:
[...]
Wij zitten toch niet in dezelfde clan, aangezien wij ook zo'n guardian hebben lopen.![]()
En niet te vergeten, het ligt altijd aan een ander.
Jullie waren te snel bij je bom...steffeh schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:39:
[...]
Hahaha +3 Co!
Nee bij ons is het de ongevleugelde vogel![]()
En dat laatste klopt helemaal. Hoezo doe ik wat fout? Jij zegt het niet!
Moeten ze maar eens even aanmaken. En anders hebben ze pech.Kasai schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:23:
[...]
[...]
Duurt te lang, doe maar samenvatting + conclusie.
PSN - M4uSzi // -
UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:33:
[...]
1. Altijd te laat is, zowel voor de raid als in de raid. Bij het springen naar het platform, detonaten van de bom (of detonate gewoon niet) en bij het terugkomen na de detonates.
2. Vaak TEGEN platformen aanspringt, om vervolgens heel hard te moeten bukken voor Ogre's en hun lichaamsdelen
3. Structuureel NIET meedoet aan dance-offs, of met een hele matige choreo aankomt (HEEL irritant)
4. Platformen, pilaren noemt, en pilaren vervolgens weer palen noemt, maar eigenlijk gewoon Oryx bedoelt
6. Vindt dat hij/zij 'vrij' is van platform wanneer het niet zo is, en blijft staan wanneer wel
7. Iedereen constant afleidt omdat hij/zij dezelfde stem heeft als Willie in LuckyTV
Nee daar vind ik ze te lief voorM4uSzi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:46:
[...]
Moeten ze maar eens even aanmaken. En anders hebben ze pech.
Atlas#22744
Hoho:UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:33:
[...]
3. Structuureel NIET meedoet aan dance-offs, of met een hele matige choreo aankomt (HEEL irritant)
Atlas#22744
Ik noemde expres geen namen
Haha, NA de raid?Buizerd__NL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:57:
[...]
Hoho:
1- ik ben nooit te laat voor en na de raid
2- en punt 7 is pure bull shit.
[ Voor 39% gewijzigd door UTADDICT op 19-11-2015 11:02 ]
DOEN!Buizerd__NL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:02:
Omdat je Utaddict in vorige posten, zullen we samenvatting + conclusie beschrijven over de raid met jouw?
Oh dit is interessant. Te laat zijn na de raid. Dat is net zoiets als klaarkomen en dan te laat zeggen dat je zojuist druipstenen hebt veroorzaakt?UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:59:
[...]
Ik noemde expres geen namen
[...]
Haha, NA de raid?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Gaat best hard als je de bountys haalt en de weeklies bewaart tot zondag of maandag.UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:23:
Ik vind de rewards van IB zo vreselijk oninteressant, echt totaal geen pull om nu weer eens naar rank 5 te grinden.
UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:23:
Ik vind de rewards van IB zo vreselijk oninteressant, echt totaal geen pull om nu weer eens naar rank 5 te grinden.
Atlas#22744
Ja, why?Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:33:
Bosjuh, is utaddict de persoon die altijd klaagd van jullie groepje?
Omdat het opvalt
Nee, dat is echt zo. Maar wel leuk dat je het zo op een publiek forum wilt benadrukken.Crashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:35:
[...]
Omdat het opvalt. Vroeg me gewoon af of je echt zoeen zure bent, of dat dat gewoon imago is ofzo
UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:36:
[...]
Nee, dat is echt zo. Maar wel leuk dat je het zo op een publiek forum wilt benadrukken.
Geeft niks. Het is belangrijk om mensen op dit forum een labeltje te geven zodat jij 'bijblijft'. Verder nog vragen aan Bosjuh over mij die ik kan beantwoorden?
Zeker weet ik dat! Dat zijn M&M's en luisteren naar "Do you wanna build a snowman".dinges schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:43:
Bosjuh, weet jij waar UTADDICT aan verslaafd is?
Awww...UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:41:
[...]
Geeft niks. Het is belangrijk om mensen op dit forum een labeltje te geven zodat jij 'bijblijft'. Verder nog vragen aan Bosjuh over mij die ik kan beantwoorden?
Thanks Crashhill.
UTADDICT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:36:
[...]
Nee, dat is echt zo. Maar wel leuk dat je het zo op een publiek forum wilt benadrukken.
Clan van Crashhill, is hij degene die altijd tikfouten maakdtCrashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:33:
Bosjuh, is utaddict de persoon die altijd klaagd van jullie groepje?
YouTube: Soloing Touch of Malice (Final Mission)jorrithoekstra schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:33:
Ik zoek iemand die me kan helpen bij de missie op Fobos voor de ToM. met 1 persoon is ie niet te doen!
Ik houd het forum in de gaten, qua tijd ben ik erg flexibel !
PSN: HookyNL
Niet altijd, maar wel vaak!steffeh schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:36:
[...]
Clan van Crashhill, is hij degene die altijd tikfouten maakdt
PSN: Houtvlot
tip van flip: Ga gewoon bij die deur staan en koop een red death en upgrade die naar 290+. Bij elke kill krijg je weer vol leven. Als secondary kun je dan een shot gun gebruiken voor de minotaurs.jorrithoekstra schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:33:
Ik zoek iemand die me kan helpen bij de missie op Fobos voor de ToM. met 1 persoon is ie niet te doen!
Ik houd het forum in de gaten, qua tijd ben ik erg flexibel !
PSN: HookyNL
[ Voor 5% gewijzigd door M0nkeymen op 19-11-2015 14:01 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Iedereen even zijn ps4 party crashen vanavond om hem even toe te zingendinges schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:51:
[...]
Niet altijd, maar wel vaak!
Over Crashhill gesproken... wisten jullie al dat hij vandaag jarig is?
Party limit is 8 tochGriffx schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:58:
[...]
Iedereen even zijn ps4 party crashen vanavond om hem even toe te zingen![]()
Ja dat klopt, ik krijg daarom ook het label dyslectischsteffeh schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:36:
[...]
Clan van Crashhill, is hij degene die altijd tikfouten maakdt
Gefeliciteerd JarigeCrashhill schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:10:
[...]
Ja dat klopt, ik krijg daarom ook het label dyslectisch
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq