Mixed Reality dev
Ook op het forum komt het voor.
Bij de eerste keer klikken is de link/regel alleen onderstreept.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Edit: oh post net iemand die er ook last va heeft
[ Voor 13% gewijzigd door Menesis op 14-09-2015 12:42 ]
Mixed Reality dev
een ander probleem dat ik wel alleen op mijn iphone heb is dat als ik een link aan klik op tweakers op mijn iphone, hij best vaak zegt dat de server onvindbaar is.. een refresh van de pagina lost het meestal op... Heb nog niet kunnen ontdekken waar dit aan ligt. dns al eens aangepast etc..
[ Voor 51% gewijzigd door Kek op 14-09-2015 12:46 ]
Ik kan dit hier niet reproduceren. Wat bedoel je precies met soort " mouseover" effect te zien?Menesis schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:42:
Op m'n iphone6+ Met safari moet ik vaak 2x op een nieuwsberichttitel klikken voor het bericht daadwerkelijk opent. De eerste keer krijg ik wel een soort " mouseover" effect te zien maar er gebeurt niks. De aanraak wordt dus wel geregistreerd...
Gebeurt dit constant met een nieuwsbericht of is het random?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat we er veel aan kunnen doen, maar wie weet...
Vanaf hier staan veel reacties op het niet consistente gedrag hiervan..
Banshee in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 6% gewijzigd door GerardVanAfoort op 14-09-2015 13:37 ]
NRG
Hmm, dan kunnen wij als Tweakers daar weinig aan doenGerardVanAfoort schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:33:
In iOS 8.4.1 zijn veel security aanpassingen doorgevoerd, zie het kb artikel waar ik naar link in het topic.
Vanaf hier staan veel reacties op het wat onverschillige gedrag hiervan..
Banshee in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"
Commandline FTW | Tweakt met mate
Mixed Reality dev
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Dan denk je dat het een Safari-probleem was. Maar toch vind ik het vreemd dat het me altijd alleen opgevallen is op tweakers en voor m'n gevoel nergens anders.
Zal wel te vaak hier zitten