Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vaak twee keer "klikken" op voorpagina

Pagina: 1
Acties:

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:18
Op m'n iphone6+ Met safari moet ik vaak 2x op een nieuwsberichttitel klikken voor het bericht daadwerkelijk opent. De eerste keer krijg ik wel een soort " mouseover" effect te zien maar er gebeurt niks. De aanraak wordt dus wel geregistreerd...

Mixed Reality dev

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:21
Ik zou zelf eerder denken dat dit aan de browser ligt, niet aan de website van Tweakers. Doet Safari niet iets om miskliks te voorkomen waardoor je twee keer moet klikken voor die dit echt als een klik registreert? En is Tweakers de enige website waar je dit mee hebt?

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:12
Sinds kort heb ik hier ook last van. Zowel iPhone als iPad. Browsergeschiedenis etc is al gewist maar dat maakt niet uit.
Ook op het forum komt het voor.
Bij de eerste keer klikken is de link/regel alleen onderstreept.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• Menesis
Heb er verder nooit last van, het lijkt echt iets van tweakers. Zal een videootje proberen te maken. Vreemd is het natuurlijk wel als verder niemand hier last van heeft
Edit: oh post net iemand die er ook last va heeft :)

[ Voor 13% gewijzigd door Menesis op 14-09-2015 12:42 ]

Mixed Reality dev

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 15:02

Kek

3flix

ik heb exact hetzeflde op mijn iphone 5s.. maar heb dit soms ook op andere sites/paginas, dus denk niet dat dit specifiek aan tweakers.net ligt...

een ander probleem dat ik wel alleen op mijn iphone heb is dat als ik een link aan klik op tweakers op mijn iphone, hij best vaak zegt dat de server onvindbaar is.. een refresh van de pagina lost het meestal op... Heb nog niet kunnen ontdekken waar dit aan ligt. dns al eens aangepast etc..

[ Voor 51% gewijzigd door Kek op 14-09-2015 12:46 ]

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:42

koku

Tnet Devver
Menesis schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:42:
Op m'n iphone6+ Met safari moet ik vaak 2x op een nieuwsberichttitel klikken voor het bericht daadwerkelijk opent. De eerste keer krijg ik wel een soort " mouseover" effect te zien maar er gebeurt niks. De aanraak wordt dus wel geregistreerd...
Ik kan dit hier niet reproduceren. Wat bedoel je precies met soort " mouseover" effect te zien?
Gebeurt dit constant met een nieuwsbericht of is het random?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat we er veel aan kunnen doen, maar wie weet...

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

In iOS 8.4.1 zijn veel security aanpassingen doorgevoerd, zie het kb artikel waar ik naar link in het topic.
Vanaf hier staan veel reacties op het niet consistente gedrag hiervan..
Banshee in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 6% gewijzigd door GerardVanAfoort op 14-09-2015 13:37 ]

NRG

• koku

koku

Tnet Devver
GerardVanAfoort schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:33:
In iOS 8.4.1 zijn veel security aanpassingen doorgevoerd, zie het kb artikel waar ik naar link in het topic.
Vanaf hier staan veel reacties op het wat onverschillige gedrag hiervan..
Banshee in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"
Hmm, dan kunnen wij als Tweakers daar weinig aan doen :). Hopelijk biedt iOS 9 soelaas.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Commandline FTW | Tweakt met mate

• koku

koku

Tnet Devver
En waarschijnlijk is het probleem verholpen in iOS 9: Magic in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"

• Menesis
Ok :) dan wachten we het af!

Mixed Reality dev

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:12
Sinds iOS 9 op de 5S en de air 2 staat is het probleem bij mij niet meer voorgekomen.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-11 12:03
Idem voor de 6+, zoals de TS had.
Dan denk je dat het een Safari-probleem was. Maar toch vind ik het vreemd dat het me altijd alleen opgevallen is op tweakers en voor m'n gevoel nergens anders.
Zal wel te vaak hier zitten ;)
Pagina: 1