Toon posts:

Twee keer klikken op link om te openen iOS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na de laatste ios update voor m'n iphone 6 plus moet ik met safari op tweakers twee keer tikken op een link om hem te openen. De eerste keer wordt hij wel blauw maar er gebeurt niets.

Dit was niet voor de update.

Ik weet natuurlijk niet of dit een bug in iOS is of dat dit door jullie te fiksen is en of dat ander ios gebruikers er ook last van hebben. Heb het alleen op tweakers, andere sites werken nog wel goed vandaar dat ik het ff hier neer gooi.

IOS 8.4.1

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tweakers doet niets speciaals met links op de site, dus het is vast een 'feature' van Safari op iOS. Heb je alleen nog maar Tweakers bezocht na de update? Het lijk mij handig als je even wat meer test met andere sites. Heb je nu ook instellingen in Safari mogelijk? Kijk daar eens rond.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• b0123405
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik merk dit ook. iPhone 6 met de laatste update. Voornamelijk op GoT. Op andere sites (en fora) heb ik dit probleem niet.

Maar wat Hero zegt; als Tweakers niet veranderd is en wij dit probleem hebben sinds de iOS update, zal het iets in iOS zijn.

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Zie ook in het iOS 8 topic na de update 8.4.1: Banshee in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie" Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar weet niet meer met welke versie (bèta of niet..) Op diverse websites! iOS issue dus

[ Voor 7% gewijzigd door GerardVanAfoort op 16-08-2015 12:27 ]

NRG

Verwijderd

Topicstarter
Ok duidelijk en voor de duidelijkheid weet ook niet waar dit probleem vandaan komt. Echter Is het wel apart dat ik het alleen bij de linkjes van tweakers heb.

En zie nu net dat als ik een artikel open via de link ik twee keer moet tikken. Maar de reacties link erachter maar 1 keer.

Misschien dat er een verschil zit daarin waarmee jullie wat zouden kunnen. Lijkt me dat Apple niet een aanpassing in hun ios zal doen speciaal voor de linkjes van tweakers.

Maar nogmaals ik heb er niet veel kaas van gegeten dus weet niet wie nou wat zou moeten doen.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij komt dit doordat er mouseover events op sommige links zitten, en als ik me niet vergis simuleert iOS dit door deze aan te roepen als je er 1x op tikt. Een 2e tik zorgt dan voor de click.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Pagina: 1