Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p. ik probeer zoveel mogelijk uit de pc te krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer 500 als max te houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD heb ik al, dvd/cd lezer brander ook, SSD hoeft niet perse.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf hieraan te denken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen op 1080p met decent framerate. Daarbij probeer ik de pc ook een beetje upgradeable te maken. Zodat ik niet een nieuw moederbord hoef aan te schaffen als ik later de cpu wil upgraden.
Ga je overklokken?
Wordt hem niet met de i3 vrees ik. Wel probeer ik zelf mogelijk kracht uit de pc te krijgen met het krappe budget.
Wat verwacht je van ons?
Tips en advies
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p. ik probeer zoveel mogelijk uit de pc te krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer 500 als max te houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD heb ik al, dvd/cd lezer brander ook, SSD hoeft niet perse.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf hieraan te denken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Asus H81-Gamer | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | G.Skill Ripjaws F3-14900CL9D-8GBXL | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Cooler Master B500 ver.2 | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 462,30 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen op 1080p met decent framerate. Daarbij probeer ik de pc ook een beetje upgradeable te maken. Zodat ik niet een nieuw moederbord hoef aan te schaffen als ik later de cpu wil upgraden.
Ga je overklokken?
Wordt hem niet met de i3 vrees ik. Wel probeer ik zelf mogelijk kracht uit de pc te krijgen met het krappe budget.
Wat verwacht je van ons?
Tips en advies
[ Voor 3% gewijzigd door tw3aker op 12-09-2015 17:52 ]