Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 21:20
even een update vanuit mijn kant. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit topic heb geopend omdat ik vanaf inschrijving al licht twijfelde.. mijn hoop was natuurlijk dat men zei ''ja goed plan gaat makkelijk lukken''. Dit hoop je omdat het een mooi project is precies onze smaak goede prijs goede rente noem maar op.

Echter komt het project net te vroeg voor ons waardoor we geen buffer kunnen bouwen.. gisteren gaf de makelaar aan dat het wellicht al voor de bouwvak kan worden opgeleverd en toen wist ik zeker dat het qua sparen veels te krap ging worden.

Dat en dat we geen buffer hebben nadat we zijn verhuisd leek mij het voor nu toch verstandiger om dit project aan mij voorbij te laten gaan. We kunnen niet 1 maand zonder twee inkomens en dat is nogal risicovol (hadden jullie al aangegeven). Stel je hebt 10.000 extra op de bank kun je daar nog aardig lang van leven als je even geen baan kunt vinden.

Ander nadeel was dat er een appartementencomplex tegenover het huis komt (ligt maar een smal straatje tussen). Sociale huur, koop of bejaardenwoningen wist men niet te vertellen.. weer een onzekerheidje waarbij we niet weten wat het met de verkoopprijs van je huis doet.

Plan de campagne is nu 1 jaar goed sparen allebei en volgend jaar rond deze tijd kijken naar een soortgelijk project met bouwtijd van 12 maanden. Dan kunnen we 35-40k hebben na deze periode en dus wat overhouden na inrichting van het huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat een ommezwaai, terwijl je in dit topic het gebrek aan buffer steeds geen bezwaar vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
ls789 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:46:
Ander nadeel was dat er een appartementencomplex tegenover het huis komt (ligt maar een smal straatje tussen). Sociale huur, koop of bejaardenwoningen wist men niet te vertellen.. weer een onzekerheidje waarbij we niet weten wat het met de verkoopprijs van je huis doet.
Hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, tenzij het complex je complete uitzicht gaat blokkeren.

Dat ergens sociaal gehuurd wordt wil niet zeggen meteen dat iedereen een tokkie is. Al willen sommigen in dit topic het wel zo doen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:16

FCC

Jammer dat dit niet doorgaat maar er komt vast wel weer iets leuks voorbij. En hoewel ik jouw/jullie instelling deel (als er een mooie kans komt en het voelt goed. Voor gaan!) denk ik dat dit een slimme zet van jullie is.
Heel veel succes in de toekomst!
KillerAce_NL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:
Wat een ommezwaai, terwijl je in dit topic het gebrek aan buffer steeds geen bezwaar vond.
TS gaf in zijn openingspost al aan dat hij daar een beetje mee zat. Tijdens het verloop van het topic werd zijn bril steeds rosser naarmate de reacties grijzer werden..(niet lullig bedoelt naar TS of de reacties hoor!) Wellicht heeft iets of iemand ze wakker geschud ;)

[ Voor 48% gewijzigd door FCC op 15-09-2015 15:47 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 14:09

AMDFreak

Intel is zo..

Greencap schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:01:
Om eerlijk te zijn zou ik juist de Hypotheker niet vertrouwen. Die rekenen bijvoorbeeld 250 euro voor een overlijdensrisicoverzekering....................... Dat is iets dat je zelf in 1 minuutje online regelt.
Kwestie van onderhandelen, wij hebben 2 extra ORV's bijgesloten via hen. Adviseur in kwestie vond het zelf ook een te groot bedrag.
En dat mag ook wel, want je betaald er wel flink voor.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Pagina: 1 2 Laatste