Gezocht: Statis Tracks 1

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-01 18:38

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
(StatiC tracks that is)
Ik ben opzoek naar deze antieke CD gemixed door DJ Dimitiri. CD stampt uit 1988 ofzo en is ook nergens meer te koop, het liefst zou ik em origineel willen hebben maar als iemand MP3's heeft en de hoesjes ingescand ben ik ook blij (Mag dit?), Maar wie zou em wel willen verpatsen aan mij?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Kijk mensen kunnen dat dan best voor je gaan branden, maar als jij zegt dat die cd nergens meer te krijgen valt, lijkt mij het handig als je er ook nog ff een tracklist bij zet, dan weten die personen ten minste wat ze moeten downloaden :?

Sweet

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
En dit is W&L omdat ... :?

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:46
Humz.. wel es van een FAQ gehoord? Nee? Ga die maar es lekker lezen dan... :)

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:46
Op dinsdag 19 juni 2001 10:34 schreef Jake het volgende:
En dit is W&L omdat ... :?
Hij de FAQ niet heeft gelezen en andere (general) fora voor hem waarschijnlijk nog niet zichtbaar zijn... hij moet misschien ff opnieuw inloggen... Vermoeiend hoor... zulke niet FAQ lezende mensen... :O

Verwijderd

Oke Oke,
zo is het wel weer genoeg,
het gaat hier niet om waarom en het wel bij de "W&L" word geplaatst, maar om iemand die een cd-tje wil uit het tijdperk 0

SweeT

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Warez request = slot + waarschuwing.
Zeker omdat je ook nog eens W&L misbruikt hiervoor. Je bent als sinds dec. '99 lid, je zou moeten weten dat W&L hier niet voor is.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.