Nieuw mechanisch toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Na bijna een jaar in het bezit te zijn geweest van de pricewatch: Corsair Vengeance K95 (International English) heb ik deze op moeten sturen aangezien maar liefst 28 LED's kapot waren.

Nu ben ik op zoek naar een nieuw toetsenbord. In eerste instantie was ik aan het kijken naar de:
pricewatch: Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (Azerty BE)

De K95 is een prima toetsenbord, maar wordt volgens mij niet gemaakt.

Nu ben ik eigenlijk meer benieuwd naar jullie meningen. In de prijsklasse rond de €150, wat vinden jullie een fijn (mechanisch) toetsenbord en waarom? De Logitech G910 valt voor mij sowieso al af. Deze heb ik bij een maatje kunnen testen en vond ik niet heel fijn.

Nu had ik gister ook al een korte review gelezen over de pricewatch: CM Storm QuickFire XTi - Red Switch en dat vind ik toch ook wel een mooi bordje. Alleen wil ik graag Cherry Red toetsen, aangezien deze mij eerder al zijn bevallen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je hebt vast Het grote mechanische toetsenborden topic al doorgenomen? :P

39

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Crap. Ja ik had hem wel al gezien maar kreeg het idee dat dat topic een beetje was uitgestorven. Een aangezien ik twijfelde of dit nou meer bij Gaming of bij Toetsenborden thuis hoorde. Zal ik m'n vraag maar even verplaatsen dan :)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL