Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
We hebben nooit een nieuwsbericht geplaatst over een nieuwe uitgever of directeur - Frederique is de vierde sinds ik hier werk (inmiddels meer dan zeven jaar), na Ronald Egas, Daniel Kegel en Sander van den Hout. Lezers zien die persoon niet op de site (op de abo-dag dus wel in het echt
Een directeur/uitgever van Tweakers is er niet voor de zichtbare zaken, zoals de lijn op het gebied van redactie of community. Wout en Frederik zijn daar verantwoordelijk voor. We hebben overigens een paar weken geleden wel een persbericht de deur uitgedaan over Frederique en - komkommertijd als het was - is dat wel opgepakt op diverse sites.
Dat is het dus: we hebben nooit gepubliceerd over de aanstelling van een nieuwe directeur/uitgever bij Tweakers. Vind je dat we dat wel zouden moeten gaan doen in het vervolg?
https://www.google.nl/#q=Fréderique+van+de+Poll
Inderdaad gek dat Tweakers dit zelf niet groot brengt.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het lijkt me niet geschikt als nieuws, maar een .plan ter kennisgeving lijkt me wel een goed idee.arnoudwokke schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:51:
Dat is het dus: we hebben nooit gepubliceerd over de aanstelling van een nieuwe directeur/uitgever bij Tweakers. Vind je dat we dat wel zouden moeten gaan doen in het vervolg?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Volgende keer gewoon doen dus.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:31 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
arnoudwokke schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:51:
Scherp gespot!
met AudiRS4Wom schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:58:
Persoonlijk had ik een bericht hier over ook niet vreemd gevonden eerlijk gezegd. Tweakers zijn betrokken, ook bij dergelijke veranderingen. Wijzigingen van uitgever werden ook gemeld zonder dat dit directe invloed heeft/had. Al denken anderen daar anders over
Volgende keer gewoon doen dus.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Het is alleen bij Daniel gebeurd dat de wijziging (toen hij weg ging) gemeld werd (en de nieuwe directeur als sidenote werd vermeld). De rest van de directeuren/uitgevers hebben we niet gemeld. Net zoals we ook verloop op de sales/marketing afdelingen niet echt melden. Meestal omdat ze niet echt bekend zijn bij ons publiek.Wom schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:58:
Wijzigingen van uitgever werden ook gemeld zonder dat dit directe invloed heeft/had. Al denken anderen daar anders over
Dat andere media het wel interesant vinden is omdat die vaak meer op die doelgroep gericht zijn (naja, en de Telegraaf maar dat was een c/p van het ANP bericht)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Bericht over Daniel destijds heb ik ook compleet gemist tot een tweet van hem een half jaar later of zo... Waar kan ik die vinden?
New people in The White HousePcDealer schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:56:
Bericht over Daniel destijds heb ik ook compleet gemist tot een tweet van hem een half jaar later of zo... Waar kan ik die vinden?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.