Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen(cs go en miss battlefield ofzo. Voor school werken en alledaags gebruik(youtube, twitch etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 900€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets dit is mijn eerste build.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5, gtx 970, ong 8gb ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hoge fps op fps games en gewoon snel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek nog een moederbord maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Ik weet ook niet of de voeding goed genboeg is en of ik aparte koeling nodig heb(zoja, dewelke?)Het liefst de totaalprijs naar beneden krijgen door andere onderdelen te gebruiken. ik wil zoiezo de 970, i5 en 8gb ram.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen(cs go en miss battlefield ofzo. Voor school werken en alledaags gebruik(youtube, twitch etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 900€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets dit is mijn eerste build.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5, gtx 970, ong 8gb ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hoge fps op fps games en gewoon snel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek nog een moederbord maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Ik weet ook niet of de voeding goed genboeg is en of ik aparte koeling nodig heb(zoja, dewelke?)Het liefst de totaalprijs naar beneden krijgen door andere onderdelen te gebruiken. ik wil zoiezo de 970, i5 en 8gb ram.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,70 | € 179,70 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 364,75 | € 364,75 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 71,- | € 71,- |
| 1 | BitFenix Comrade Window Wit | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 42,96 | € 42,96 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 83,01 | € 83,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 847,88 | |