[Feedback] Samsung Galaxy Tab S2 actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Samsung en Tweakers zijn op zoek naar users die interesse hebben om de nieuwe Samsung Galaxy Tab S2 te testen. In totaal kunnen zes van jullie met de 9,7"-variant van Samsungs nieuwste tablet aan de slag. Na een testperiode van twee weken mag de tweaker die de beste review heeft geschreven de tablet houden.

Spelregels:
  • Meedoen kan tot en met 20 september 2015, 23.59 uur
  • Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
  • Één inzending per persoon in dit topic.
  • De winnaars krijgen uiterlijk 23 september 2015 bericht via e-mail. Niet-winnaars krijgen geen bericht.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • Werknemers en crew van Samsung en Tweakers zijn uitgesloten van deelname.

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 15-09-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De beste review wordt gekozen aan de hand van de reviewbeoordeling. Daarnaast kijken we ook naar het aantal views
Dat lijkt mij geen goed plan. De beoordelingen die nu worden gedaan, gaan al vaak genoeg nergens over. Zo zie je bij veel extreem uitgebreide reviews vaak genoeg een 0 of +1 welke dan natuurlijk nergens op slaat. Maar al zou je hier geen last van hebben dan gaan mensen sowieso vragen om een +3 en dan is de kans groot dat de beste bietser wint en niet de beste review. Stel gewoon een jury samen en ga de reviews lezen, wel zo eerlijk.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goed plan!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Eens ;) Ik doe daarom al niet mee, hoewel ik wel een nieuwe tablet kan gebruiken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 16:05
mag de tweaker die de beste review heeft geschreven de tablet houden.
Wie bepaalt wat de 'beste' review is, is dat samsung, tweakers of gaat het om de userbeoordelingen? Als dat Samsung is lijkt het me dat je dan meer kans maakt als je vooral de positieve punten benadrukt en dat lijkt me de wedstrijd niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

-The_Mask- schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:11:
[...]
Zo zie je bij veel extreem uitgebreide reviews vaak genoeg een 0 of +1 welke dan natuurlijk nergens op slaat.
Voorbeelden? want alle zeer uitgebreide reviews die ik tot nu toe gezien heb op Tweakers hebben allemaal een +3 (die van http://tweakers.net/productreview/user/157660/ bijvoorbeeld, zijn zeer uitgebreide reviews hebben allemaal ruim +3)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Kid Jansen zijn reviews zijn niet echt de reviews waar dat opvalt. Zijn reviews hebben vaak pageviews van meer dan 10.000 waardoor het wel meevalt. Deze reviews zal het eerder op duizenden reviews gaan en tientallen beoordelingen. Met een paar nullen of +1's zit je zo maar op een 2,7 of lager. Nu is een 2,7 natuurlijk nog steeds een +3. Maar het zegt natuurlijk niks over de review zelf. Pak maar eens een paar willekeurige +3 reviews en je zal zien dat de beoordeling niks over de kwaliteit van de review zegt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

JKP

[ Voor 98% gewijzigd door JKP op 11-06-2024 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 00:05
Welke extra voorwaarden hangen er nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 16:05
JKP schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:31:
[...]

Als je het artikel erbij pakt dan weet je het (plan: Samsung Galaxy Tab S2 Testpanel: maak kans op een Super Amoled-tablet):

[...]

Daar vind ik overigens ook een nadeel aan kleven. Als je populair en/of bekend bent op Tweakers maak je meer kans dan wanneer je sporadisch een reactie of review schrijft. Zou het niet beter zijn geweest om alle 6 reviews in een artikel te plaatsen waarop dan gestemd kan worden. Dat maakt de kansen voor iedereen even groot of in ieder geval groter.
Ah excuus, ik had het nieuwsbericht niet gezien alleen het forumtopic en daar staat het niet in. Ik denk dat elke manier zijn voor en nadelen heeft maar dat dit wel de beste manier is (zolang het geen Facebook wedstrijd wordt van stem op mij!!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
(GR topic met zelfde vraag gemerged)

Na overleg zijn we tot het volgende gekomen qua jurering
  • De score van de review telt mee.
  • Het aantal views telt mee.
  • De inhoud telt mee. Beoordeling door een jury, samengesteld door Samsung én Tweakers.
Uiteraard letten we scherp op fraude.

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 15-09-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jury is opzich een goed idee, maar waarom de keuze om daar het (geef toe) partijdige Samsung in op te nemen? Zoals eerder al aangekaart is is er dan een reële kans dat zeer positieve reviews meer kans maken dan negatieve reviews. Terwijl natuurlijk best de kans aanwezig is dat het product slecht is in vergelijking met vergelijkbare producten in dezelfde prijsklasse, en als dat zo is moet dat in mijn ogen ook naar voren komen in de review.

Disclaimer: ik beschuldig niemand bij voorbaat, geef enkel aan dat de kans aanwezig is. Ook zeg ik niet dat het product slecht is, enkel dat die kans aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:15:
Die jury is opzich een goed idee, maar waarom de keuze om daar het (geef toe) partijdige Samsung in op te nemen? Zoals eerder al aangekaart is is er dan een reële kans dat zeer positieve reviews meer kans maken dan negatieve reviews. Terwijl natuurlijk best de kans aanwezig is dat het product slecht is in vergelijking met vergelijkbare producten in dezelfde prijsklasse, en als dat zo is moet dat in mijn ogen ook naar voren komen in de review.

Disclaimer: ik beschuldig niemand bij voorbaat, geef enkel aan dat de kans aanwezig is. Ook zeg ik niet dat het product slecht is, enkel dat die kans aanwezig is.
Daarom zitten wij er ook bij. Juist om dat te voorkomen. Overigens heb ik uit het verleden geen enkele keer gemerkt bij Samsung dat ze op die manier selecteerden. De input vanuit Tweakers is eigenlijk altijd leidend geweest.

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37
Hoi Zeef,
Zijn de mailtjes al naar de gelukkigen gestuurd toevallig? Zit nu steeds in spanning mijn mailbox te refreshen en dan kan ik daarmee stoppen :$

[ Voor 3% gewijzigd door Kees_frl op 23-09-2015 15:05 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

• zeef
Nog heel even in spanning blijven. De jury is nog bezig met de selectie. :)

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37
zeef schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:22:
Nog heel even in spanning blijven. De jury is nog bezig met de selectie. :)
thnx voor de snelle reactie!

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:12
Al de hele dag mijn mail aan het refreshen, ben benieuwd!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En, komt de jury er een beetje uit? :+

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Pagina: 1