Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video's uit de nieuwsfeed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte redactie,

ik vraag me af waarom video's nog als een separaat item in de nieuwsfeed voorbij komen.
Als ik kijk naar bijvoorbeeld het artikel over de Philips ambilux, zie ik geen toegevoegde waarde voor het video item.
Bij dezen dus de suggestie om het separaat aanbieden van video's te verwijderen. Nu worden er immers twee reactie stromen bijgehouden, terwijl ze feitelijk over één en hetzelfde publicatie item gaan.

Mv.g., Roadrunner84

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is al vaker voorbij gekomen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Meer clicks meer inkomsten ?

Smiling as the shit comes down...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zie o.a. Dubbele nieuwsberichten voor zowel het item als een video
Kon de andere posts er over niet zo snel vinden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, ik had beter moeten zoeken op voorgaande topics hierover.

Blijft het punt wel staan, het is gebruikersvriendelijker, overzichterljker en netter om één item per nieuwsitem te hebben i.p.v. twee losse items.
Video is tegenwoordig niet meer zó speciaal dat het een losse vermelding vereist.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je kunt de video's ook van de frontpage af laten halen:

Klik op je gebruikersnaam (rechtsboven) -> Instellingen -> onder 'Frontpage artikelfeed' vink Video's uit en druk onderaan op Wijzig voorkeur.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zei: Video's zijn tegenwoordig niet meer zó speciaal. Deze reactie van Wilbert de Vries is 21/2 jaar oud!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Het specifieke voorbeeld van de AmbiLux dat jij aanhaalt was of een foutje, of een gekke bug. Sinds we op de frontpage een videoblok hebben met onze laatste drie eigen producties, plaatsen we die video's niet meer als los item in de nieuwsfeed. Dus bedankt voor je opmerkzaamheid.
Pagina: 1