Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dubbele nieuwsberichten voor zowel het item als een video

Pagina: 1
Acties:

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Lieve redactie,

Ik irriteer me al zeer lang aan het feit dat er voor 1 nieuwsbericht 2 verschillende nieuwsitems aangemaakt worden.
Vandaag bijvoorbeeld weer:
nieuws: Spin Remote legt functionaliteit opvallende 'draai'-afstandsbediening uit
en
video: Nederlands bedrijf toont opvallende afstandsbediening Spin Remote

Maar dit gebeurt bijna dagelijks zowel wekelijk.

Waarom kan dat filmpje van de onderste link nou niet gewoon in het eerste nieuwsbericht staan.
Sterker nog dat staat hij ook dus het onderste item is alleen maar verwarrend en dubbel.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:50

Fiber

Beaches are for storming.

Je kan in je voorkeuren rechtsboven op de FP die extra linkjes naar de losse filmpjes gewoon uitvinken...

(En hier zijn al een stuk of vijf topics over... ;) )

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik vind juist handig dat er op de fp een losse categorie is met video's dan kan je in 1 oogopslag zien welke video's er allemaal zijn. Niet alle video's staan ook nog in een nieuwsartikel op de fp.

Je zou rechtsboven in bij instellingen -> frontpage -> artikeltypen videos uit kunnen zetten.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ah beide, bedankt.
Ik ging er al vanuit dat hier meerder topic's over waren en in theorie zou dat genoeg moeten zeggen.

Misschien handiger om het een opt-in te maken ipv een opt-out ik vind namelijk niet dat dit kon.

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik wist niet dat we nu de optie hadden om videos te verbergen op de frontpage. Je bent inderdaad niet de enige die de splitsing van nieuwsitems onzinnig vindt.

Waarom een review en videoreview voor dezelfde content?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die opties was er ook al toen die thread gepost wordt, het is een paar werken geïntroduceerd na de release van Tweakers 7 ergens in 2012.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1