Ik zoek een?
Ik ben iemand aan het helpen om onderdelen voor een video-editing pc uit te kiezen. Ik heb eigenlijk wel een aantal vragen omtrent bijvoorbeeld het aanschaffen van een videokaart. Is dit nodig, hij gebruikt namelijk voornamelijk Corel en GoPro studios. In hoeverre maakt gpu acceleration een verschil als de rest van de componenten al aardig goed zijn?
Wat is je budget?
800-1000. Als ik dichter bij de 800 kom, worden we natuurlijk blij.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en voor de videokaart maakt het niet. Voor de rest van de onderdelen ben ik opzoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik al eerder zei wordt er vooral Corel en GoPro studios gebruikt. Het is wel de bedoeling om 4K videos te gaan renderen. Ook is het zo dat de pc zo stil mogelijk moet worden
Wat wij nodig denken te hebben:
Kunnen jullie ons helpen??
Ik ben iemand aan het helpen om onderdelen voor een video-editing pc uit te kiezen. Ik heb eigenlijk wel een aantal vragen omtrent bijvoorbeeld het aanschaffen van een videokaart. Is dit nodig, hij gebruikt namelijk voornamelijk Corel en GoPro studios. In hoeverre maakt gpu acceleration een verschil als de rest van de componenten al aardig goed zijn?
Wat is je budget?
800-1000. Als ik dichter bij de 800 kom, worden we natuurlijk blij.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en voor de videokaart maakt het niet. Voor de rest van de onderdelen ben ik opzoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik al eerder zei wordt er vooral Corel en GoPro studios gebruikt. Het is wel de bedoeling om 4K videos te gaan renderen. Ook is het zo dat de pc zo stil mogelijk moet worden
Wat wij nodig denken te hebben:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty H97 Performance | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 34,- | € 34,- |
| 2 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 9,50 | € 19,- |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/16 | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 795,75 | |
Kunnen jullie ons helpen??
[ Voor 59% gewijzigd door lucasmestrom op 07-09-2015 22:55 . Reden: Zelf een lijstje toegevoegd ]