Iron Maiden.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 23:44:
De muziek gedraait werd tijden het spelen van Carmageddon vond ik wel vet. Lekkere stevige rock/metal en ook nog flink wat geram op de gitaar. De cd kon je ook gewoon via de cd speler afspelen weet ik nog wel. Mijn pa vond die muziek toen ook vet. Zal strax nog eens even luisteren, want ik heb hem hier nog steeds liggen.
Verwijderd
misschien valt het niet helemaal onder de noemer muziek, het zijn complete radioprogramma's.
maar ik vond ze wel super
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Verwijderd
Jah was idd wel lache gedaan. Alleen na een tijdje wist je die hele cycle van alle nummers wel uit je hoofd.Falcon schreef op 07 oktober 2004 @ 12:46:
wat trouwens ook niet mag ontbreken vind ik zijn de radiozenders van GTA3 en VC
misschien valt het niet helemaal onder de noemer muziek, het zijn complete radioprogramma's.
maar ik vond ze wel super
_@/'
Verwijderd
Hehe, leuk dat iedereen die noemt. Normaal vind ik het niet zo mijn muziek maar het past erg in de sfeer van het spel en is lekker opzwepend. Ook racespellen hebben vaak lekkere muziek.BMRS schreef op 07 oktober 2004 @ 12:57:
Unreal Tournament natuurlijk. De oude hé. Vooral de muziek bij Facing Worlds vind ik mooi. Kijk je zo op je eigen planeet neer, en dan kill je weer iemand en zo.
Overigens vind ik de muziek in de Simcities en Civ's mateloos irritant. Weinig variatie en nerveus.
Verwijderd
Er zit in morrowind ook een tune die erg veel lijkt op een stukje muziek die ook in Lord of the Rings word gebruikt. De line-up die word gebruikt in de Tony Hawk series zijn ook goed vind ik.Dracul schreef op 07 oktober 2004 @ 10:56:
Morrowind, zeer relax en vrij simpele muziek maar o zo bepalend voor de sfeer.
Outcast, zeer hoge kwaliteit muziek met een fantastisch koor uit ik geloof Boedapest.
En als laatste wil ik er ook nog bij melden dat de muziek zenders in GTA Vice City ook erg goed zijn gedaan.
Metal gear solid 1
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Zeker gaafFrijns.Net schreef op 07 oktober 2004 @ 10:10:
De muziek uit Turrican, een Amiga spel, was ook wel leuk.
Ik geloof zelfs het eerste Dolby Surround spel
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik heb dat spel 4 keer compleet uitgespeeld. En na het lezen van dit topic haalde ik mn oude playstation met Final Fantasy IX maar weer eens te voorschijn. Ik start een nieuw spel en de nostalgie komt over me heen zetten met de geweldige sfeervolle muziek die in dit spel zit.
Daar zit irritante muziek bij...
_@/'
burnout 3 (trax programma van ea is echt goed!!)
mgs2 (harry gregson wiliams (of hoe spel je z'n naam?)
final fantasy series (compleet orkest word ingehuurd)
[ Voor 36% gewijzigd door under-world op 07-10-2004 15:11 ]
Verwijderd
Harry Gregson-Williamssharkzor schreef op 07 oktober 2004 @ 14:59:
eigenlijk alleen de spellen waar professionele muziek bij zit:
burnout 3 (trax programma van ea is echt goed!!)
mgs2 (harry gregson wiliams (of hoe spel je z'n naam?)
final fantasy series (compleet orkest word ingehuurd)
En voor de FF spellen wordt ECHT geen orkest ingehuurd hoor, voor sommige soundtracks die ze daarna uitgeven wel. En wellicht voor een paar nummers. De meeste dingen doet Uematsu gewoon in de studio.
En BurnOut3...dat zijn toch gewoon commerciele nummers die ze ingekocht hebben, of niet?
http://www.bethsoft.com/downloads/music/morrowind_title.mp3
En Burnout3 met YellowCard en Autopilot Off!!
Total Annihilation ook... en 18 WOS PttM eigen muziek
[ Voor 19% gewijzigd door Tupel op 07-10-2004 16:00 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
ff downen unrarren en openen. Filmpje is opzich wel leuk muziek begint na 44 sec ongeveer echt heavy te worden...
[ Voor 5% gewijzigd door under-world op 07-10-2004 16:23 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die Mat Velmen "ancients" lekker sfeertrackjeRamzzz schreef op 07 oktober 2004 @ 16:29:
Overigens, Diablo-muziek:
http://ftp.blizzard.com/pub/diablo2exp/mp3s/
Verwijderd
Voorderest veel games van SNK: Samurai Shodown, King of Fighters. Die lui van SNK hadden zelfs een eigen orkest; de SNK Orchestra als ik me niet vergis.
Soul Blade had ook erg goede muziek, klonk ook zeer profesioneel. Voorderest deed Sega het in Virtua Fighter ook niet slecht, vooral Sarah's stage in deel 1 & 2 waren goed, alsmede van Jefrey.
Verwijderd
Geen enkel spel komt imo in de buurt van mafia qua muziek
Verder vind ik Max payne ook erg goede muziek hebben..
Halflife 1 had ook erg goeie muziek, en die muziek werd ook erg goed getimed in de delen van het spel.. ( bijv met veel actie een passende muziek, en een mysterieus moment weer andere muziek)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 18:53 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Laatst heb ik de soundtrack van Secret of Mana gedownload > nostalgie.
2. Final fantasy 7 en 10
3. zelda ocarina of time
Verwijderd
Heb toendertijd toen ik Myst Exile gekocht toen de collecters edition gekocht en ik moet zeggen dat ik de soundtrack af en toe nog eens lekker hard opzet (alleen het allerlaatste nummer is echt een ramp)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 19:04 ]
De laatste post was een maand geledenVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:22:
Chrono Cross: Song of Marbule
Battefield 1942 - Intro Music, music in menu en music bij laden van missie
_@/'
The Dig - Lucasarts adventure uit het DOS tijdperk
of:
Final Fanasy III (US) / Final Fantasy VI (JAP) - SNES/FAMICOM spelletje van een poos terug.
Heerlijk mooie sfeervolle muziek.
UT heeft ook best wel goede muziek.
Dit topic is gesloten.
![]()