Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1. Autocad
2. Leaugue of Legends
3. World of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minimum prijs heb ik niet
Ik zou graag niet boven de 1000€ gaan. het steekt nu niet op 100€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De muis en toestenbord heb ik al, een monitor koop ik wanneer ik een systeem heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier weet ik helemaal niks van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur voor merk, belangrijk is Prijs/Kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel gebruik ik nog geen 3d autocad of andere tekenprogrammas. Liefst zou ik wel de kans hebben om later te kunnen uitbreiden indien het nodig zou zijn.
Ga je overklokken?
Normaal niet.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik er niks van afweet en niet zomaar naar de winkel wil stappen zonder een idee te hebben, verwacht ik van jullie een build of een all klaar desktop of een lijst met de minimum onderdelen of ....
Alles is eigelijk welkom
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1. Autocad
2. Leaugue of Legends
3. World of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minimum prijs heb ik niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De muis en toestenbord heb ik al, een monitor koop ik wanneer ik een systeem heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier weet ik helemaal niks van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur voor merk, belangrijk is Prijs/Kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel gebruik ik nog geen 3d autocad of andere tekenprogrammas. Liefst zou ik wel de kans hebben om later te kunnen uitbreiden indien het nodig zou zijn.
Ga je overklokken?
Normaal niet.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik er niks van afweet en niet zomaar naar de winkel wil stappen zonder een idee te hebben, verwacht ik van jullie een build of een all klaar desktop of een lijst met de minimum onderdelen of ....
Alles is eigelijk welkom