Sitecom WL-150n achter Ziggo Cisco modem werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel zegt.

Erg vreemd. Sluit ik hetzelfde Sitecom kastje aan achter mijn tp-link switch dan werkt het perfect.

Wil het echter direct op ziggo modem, want die staat beneden en switch op zolder.
Bij de instellingen zie ik dat router geen ip adres krijgt.

Wat moet ik anders instellen?

Sitecom is ge-reset naar standaard instellingen en bij ziggo modem staat WiFi uit.
Ik wil enkel WiFi functie van Sitecom router gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 11:51
Wat werkt er niet? Gaan er geen lampjes branden of zend ie geen wifi uit?

Doe iedereen een plezier en neem iets meer de tijd om het uit te leggen. Begin bv op welke poort je de Sitecom aansluit en op welke poort van het Ziggo modem. Het is dan ook wel weer handig om te weten welk type Ziggo modem het betreft. En het zou leuk zijn om te weten of er lampjes branden op de Sitecom en welke dit dan zijn. Kun je na het aansluiten van de Sitecom nog bij de Sitecom management pagina komen? Krijgt je pc een ip adres en is die dan van de Sitecom of van Ziggo.

Dus, begin bij het begin en leg stap voor stap uit wat je ziet, wat je meemaakt en wat je al gedaan hebt.

U+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Sitecom brandt enkel 1e oranje lampje en de blauwe er naast. Hij zendt dus geen (werkende) WiFi uit. Kabel op modem ingang. Lampjes die branden zijn zelfde als dat er geen ethernet kabel aangesloten zit.
Op de ziggo Cisco EPC3928 gaat geen ethernet lampje branden. Daar lijkt het dus mis te gaan.
Kabel op ethernet 3. Andere ook getest.

Andere kabels getest, maar geen resultaat.

Ik kan op Sitecom management pagina komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nav dit topic Ziggo modem + eigen router probleem, kabel in lanpoort gedaan en dhcp uitgezet. Geen idee hoe het kan, maar het werkt nu.....