Ervaringen met toner-invasion.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg mij af af er hier mensen zijn die eerder het een en ander gekocht hebben bij toner-invasion.nl

Als ik kijk op de pricewatch voor een stel originele toners ben ik voor een specifieke laserprinter 360 euro kwijt inc verzendkosten, bij toner-invasion voor een namaak 119 euro ex verzend kosten.

Nu vraag ik me af hoe het zit met de afdruk betrouwbaarheid e.d.
Is dat vergelijkbaar met een huismerk van 123inkt.nl oid (huismerk kost daar 255 euro)?

Als ik ook winkels met twee of minder sterren selecteer dan kan ik voor 205 euro de originele toners bestellen, al lijkt me dat ook wat minder wenselijk.

Nu vind ik het vreemd dat Max minder dan de helft vraagt van wat een andere winkel vraagt, maar wellicht nog vreemder dat toner-invasion weer minder dan de helft vraagt van wat 123inkt voor hun huismerk vraagt.

Dan denk ik al snel, als iets te goed lijkt te zijn om waar te zijn, dan is dat over het algemeen ook zo.
Maar als ze niet of prut leveren, vind je daar altijd wel verhalen van terug. Wat Max betreft vind je die verhalen hier op T.net, maar over toner-invasion vind ik niets, geen positieve verhalen, maar ook niet negatief.

Het domein toner-invasion.nl is in 2012 geregistreerd, door Compredia GmbH.
Over compredia heb ik vervolgens ook niet heel veel gevonden:
https://nl.trustpilot.com/review/www.compredia.de

1 review is niet bepaald veel, wellicht zijn er hier meer mensen die hier iets over kunnen vertellen?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in het Shopping Forum beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview.
Vandaar dus een slotje :)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 06-09-2015 15:17 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.