Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-05-2021
Beste lezers,

Ik heb al 3 dagen last van mijn pc die erg haperd. Mijn muis haperd mijn geluid haperd en sterker nog, om mijn browser op te starten moet ik 2 minuten wachten. En het is nou niet dat mijn pc zo sloom is.... bij taakbeheer wat ik heb geopend (en ja weer 2 minuten wachten) zie ik dat mijn geheugen op 98%-99% zit en niet lager. Het enige wat open staat op het moment: Chrome browser, taakbeheer en skype. Ik heb windows 10 en 8gb werkgeheugen van hyperX. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt voor het lezen!

Groetjes, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Ik kan mijn bericht niet aanpassen op mijn mobiel dus dan maar even een nieuwe post. Het geheugen is niet te verwarren met het geheugen van mijn schijf het gaat dus echt om het werkgeheugen wat op 98%-99% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 12:55
Test in ieder geval het geheugen is op fouten, dit kan je doen met Memtest86+ (http://www.memtest.org/)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Ga ik doen neemt wel een tijdje in beslag nu hij zo sloom is. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Tim Sannen schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:24:
Ga ik doen neemt wel een tijdje in beslag nu hij zo sloom is. Dankjewel!
Deze test draai je buiten Windows om. Brand het programma op een CD of maak een bootable USB, start hiervan op en de test zal zichzelf starten. Als er errors (rode regels) naar voren komen weet je dat je geheugen defecten vertoont, laat hem 2 passes draaien voor de zekerheid.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12
Pff. Hapert, niet haperd.

- Probeer eens of CCleaner wat oplevert (of, zoals velen schrijven: 'Probeer is of CCleaner wat opleverd')
- Is dit ook het geval als je in veilige modus draait?
- Welke software is geïnstalleerd?
- Is je virusscanner actueel?

Als je werkgeheugen op 98% vol zit, zou ik het eerder zoeken in hetgeen je geheugen vult, dan zoeken naar geheugen fouten. Dat lijkt me logischer.

Succes,

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Met Jan Smit, ik denk eerder aan malware die het geheugen vult, dan dat er iets mis is. Als er iets mis is met je geheugen dan heb je vreemde problemen en/of BSOD's.
Heb je het probleem in veilige modus ook?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Jan Smit schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:28:
Pff. Hapert, niet haperd.

- Probeer eens of CCleaner wat oplevert (of, zoals velen schrijven: 'Probeer is of CCleaner wat opleverd')
- Is dit ook het geval als je in veilige modus draait?
- Welke software is geïnstalleerd?
- Is je virusscanner actueel?

Als je werkgeheugen op 98% vol zit, zou ik het eerder zoeken in hetgeen je geheugen vult, dan zoeken naar geheugen fouten. Dat lijkt me logischer.

Succes,
Beginnen met de producten waar je mee werkt is naar mijn mening veel logischer. Problemen verhelpen als je niet weet of de onderdelen waar je mee werkt wel naar behoren functioneren is omgekeerde wereld.

Offtopic; Het is hier geen grammaticacursus .

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-08 13:11
Screenshots van taakbeheer, ook van tabblad prestaties zouden handig zijn.

Memtest is zonde van je tijd. Geef ook even een compleet overzicht van je hardware.

Zul je zien, is het *weer* een non-paged pool leak door zo'n kansloze Killer (tm) (r) (c) chipset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-08 21:42
Hoogstwaarschijnlijk idd iets software-matigs. Uit ervaring heb ik geleerd dat je op zoek kunt gaan naar het precieze probleem, maar dat het heel onzeker is hoe lang het dan gaat duren voor je je computer weer helemaal 100% hebt. Mocht je niet al te veel programma's hebben geinstalleerd dan zou ik adviseren gewoone en clean install te doen van windows 10. 99% kans dat het daarna allemaal weer werkt. Draai je trouwens wel een legale windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Bedankt allemaal al voor de reacties! Ik ga alles proberen wat jullie gezegd hebben. Ik ga CCleaner nu installeren en memtest via een andere pc op een usb zetten.

Tharalas ik zal dit straks even doen als CCleaner en memtest niks opleveren omdat dit aardig wat tijd kost nu mijn lc zo sloom is ( ik antwoord nu via mijn mobiel )

Off-topic sorry Jan Smit met een lichte vorm van dyslectie kun je ook fouten maken.

Iedereen alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:58
Maak ook even een screenshot van je Taakbeheer (Ctrl+Shift+Esc) -> Details Tab -> Probeer vooral te zoeken wat veel geheugen gebruikt.

Of open de Performance Tab (kan anders benaamd zijn in het Nederlands) -> Onderaan Resource Monitor -> Geheugen/Memory Tab
En maak daar een screenshot van

[ Voor 38% gewijzigd door LongBowNL op 06-09-2015 14:51 . Reden: Perf Monitor toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Omdat de boel zo traag is zou ik juist beginnen met screenshots. Vaststellen waar het geheugen aan opgaat is stap 1, dan kun je daarna actie ondernemen.

Zoals eerder gemeld is memtest enkel nuttig bij tekenen van instabiliteit. CCleaner verwijdert zooi, maar ook dat zou je terug moeten kunnen zien in de taskmanager.

Plus het feit dat de laatste paar maanden alle topics over spontaan vollopend geheugen eigenlijk zonder uitzondering een brakke Killer-driver betreft. Dan zie je zelfs met een kaal systeem (zoals je in de TS beschrijft) een geheugengebruik van boven de 90%.

Op het tabblad prestaties vindt je dan terug dat de non-paged pool bijna al je geheugen inneemt. Als je dan ook nog eens een Killer-netwerkkaart op je moederbord hebt durf ik m'n handen ervoor in het vuur te steken dat dat ook de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/qy75lu.jpg bij deze de broncontrole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Net de pc opnieuw opgestart en nu is mijn ram werkgeheugen gebruik weer normaal maar dit wil niet zeggen dat het probleem weg is want het speelt al 3 dagen. Gisteren en vrijdag trad het probleem wat later op en vandaag was het heel extreem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Ja, dat is een aardig screenshot, maar niet een die direct helpt. Taakbeheer (en dan in het bijzonder tabblad prestaties), niet 'Broncontrole', of hoe de Resource Monitor ook moge heten.

De info over je hardware is ook nog steeds handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tim Sannen schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:09:
Net de pc opnieuw opgestart en nu is mijn ram werkgeheugen gebruik weer normaal maar dit wil niet zeggen dat het probleem weg is want het speelt al 3 dagen. Gisteren en vrijdag trad het probleem wat later op en vandaag was het heel extreem
Gebruik alsjeblieft printscreen ipv een telefoonfoto.

En foto's van Task Manager, gesorteerd op geheugenverbruik ipv resource monitor.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Wat is er mis met 100% geheugen gebruik?

Sinds Windows 7 probeert Windows zoveel mogelijk van het geheugen in gebruik te houden door te voorspellen wat je nodig gaat hebben en dat alvast van schijf te laden. Op die manier is je systeem veel responsiever. Tenslotte heb je helemaal niets aan geheugen wat niet gebruikt wordt.

Ik zie echter wel 16659 harde geheugen fouten per seconde. Het lijkt er sterk op dat je simpelweg een defect hebt ergens in je geheugen. Draai die memtest eens die Bardi-1 in de derde post hier al aan geeft. Ik verwacht dat de uitkomst gaat zijn dat er ergens een defect zit in de aansturing van het geheugen; meest waarschijnlijk in de geheugenmodule(s) zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Mijn hardware:

Processor: Intel core i5 4590
Moederbord: MSI h97 Gaming 3
Case: Corsair Obsidian 750D
Voeding: Cooler master V550
SSD: Crucial BX100 250GB
CPU koeler: Cooler Master V8 GTS
Videokaart: MSI 4GB GTX970
HDD: 1TB WD10EZEX Blue
Werkgeheugen: HyperX D3 8GB 1600-10 Fury Red

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NGtGTTo.png

Hier nog een screenshot van taakbeheer. Momenteel werkt hij nog goed.

Er staan nu open:
Chrome met 12 tab bladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tim Sannen schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:28:
Mijn hardware:

Processor: Intel core i5 4590
Moederbord: MSI h97 Gaming 3
Case: Corsair Obsidian 750D
Voeding: Cooler master V550
SSD: Crucial BX100 250GB
CPU koeler: Cooler Master V8 GTS
Videokaart: MSI 4GB GTX970
HDD: 1TB WD10EZEX Blue
Werkgeheugen: HyperX D3 8GB 1600-10 Fury Red

[afbeelding]

Hier nog een screenshot van taakbeheer. Momenteel werkt hij nog goed.

Er staan nu open:
Chrome met 12 tab bladen
toon volledige bericht
Klik even op tabblad details en sorteer op geheugenverbruik.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Gezien het aantal harde fouten extreem hoog is speelt een geheugendefect / malware waarschijnlijk de rol.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Bij deze nog een screenshot van de details gesorteerd op geheugengebruik in taakbeheer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8gfz9Yb.png

Overigens heb ik net een scan laten uitvoeren door AVG (die up to date is) en deze kreeg niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
bardi-1 schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:30:
[...]

Gezien het aantal harde fouten extreem hoog is speelt een geheugendefect / malware waarschijnlijk de rol.
Is er een programma waarmee ik kan bevestigen of dit een geheugendefect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Hetzelfde probleem had ik een week geleden ook. Met Windows 10 kunnen er nog wel eens driver problemen optreden. Zit er in dat moederbord ook een killer netwerkkaart? Bij mij zorgde die ervoor dat er veel van het geheugen werd opgeslokt. Verwijderen van de Killer features van de driver zorgde er voor dat het geheugen weer normaal aan het werk was.

Is het geheugen ook proportioneel aan wat er gebruikt wordt? Of is er geheugen in gebruik wat niet in het taakbeheer staat? Met dat laatste kan het duiden op een memoryleak en dat is waarschijnlijk terug te vinden in één van de drivers van je computer. Welke precies dat weet ik ook niet zo goed, maar als je sinds de overstap naar Win 10 problemen hebt dan kan het daar aan liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Yamotek op 06-09-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

bardi-1 schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:23:
Test in ieder geval het geheugen is op fouten, dit kan je doen met Memtest86+ (http://www.memtest.org/)
Croga schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:23:
Ik zie echter wel 16659 harde geheugen fouten per seconde. Het lijkt er sterk op dat je simpelweg een defect hebt ergens in je geheugen. Draai die memtest eens die Bardi-1 in de derde post hier al aan geeft. Ik verwacht dat de uitkomst gaat zijn dat er ergens een defect zit in de aansturing van het geheugen; meest waarschijnlijk in de geheugenmodule(s) zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Yamotek schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:34:
Hetzelfde probleem had ik een week geleden ook. Met Windows 10 kunnen er nog wel eens driver problemen optreden. Zit er in dat moederbord ook een killer netwerkkaart? Bij mij zorgde die ervoor dat er veel van het geheugen werd opgeslokt. Verwijderen van de Killer features van de driver zorgde er voor dat het geheugen weer normaal aan het werk was.

Is het geheugen ook proportioneel aan wat er gebruikt wordt? Of is er geheugen in gebruik wat niet in het taakbeheer staat? Met dat laatste kan het duiden op een memoryleak en dat is waarschijnlijk terug te vinden in één van de drivers van je computer. Welke precies dat weet ik ook niet zo goed, maar als je sinds de overstap naar Win 10 problemen hebt dan kan het daar aan liggen.
Ik heb inderdaad een killer netwerkkaart die ingebouwd zit op mijn moederbord. Ik DENK niet dat het komt door windows 10 omdat ik al 2 weken windows 10 gebruik en het probleem pas sinds 3 dagen aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Ga ik regelen dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Tim Sannen schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:36:
Ik heb inderdaad een killer netwerkkaart die ingebouwd zit op mijn moederbord. Ik DENK niet dat het komt door windows 10 omdat ik al 2 weken windows 10 gebruik en het probleem pas sinds 3 dagen aanwezig is.
Bij mij gebeurde het pas toen ik een keer de bandwith controle aan wilde zetten, daarna bleef 98% van het geheugen elke keer vol zitten en ging alles over de pagefile. In Windows zelf had ik er geen last van, maar in GTA V kreeg ik wat rare haperingen die ik eerst niet kon verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 20:14

TommieW

Numa numa.

[...]

"Harde fouten" heeft echt he-le-maal niets te maken met defect RAM geheugen.

Op het moment dat het RAM geheugen op is, gaat het OS naar een "uitbreiding" van het RAM geheugen op de HDD schrijven. Dit heet de page file (of swap onder Linux). Op het moment dat de page file wordt aangesproken, is dit een "harde fout". Het probleem van zo'n swap file, is dat een HDD (of SSD) heel veel trager is dan je RAM.

Dus nee, die "harde fouten" willen niet veel meer zeggen dan dat Windows ernstig RAM tekort heeft.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thralas
Wat is er mis met 100% geheugen gebruik?
Iedere keer komt iemand weer met dit verhaaltje aanzetten, maar de grap is dat het PERCENTAGE dat Windows laat zijn exclusief caches is. 100% geheugengebruik is dan wel degelijk een probleem.
Nee. Even heel bot: jullie snappen er beiden geen hout van. Ga je eens inlezen over page faults voordat je hier onzin uitkraamt.
Tim Sannen schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:36:
Goh, en wat zei ik nu in m'n eerste post.

Die screenshots hebben alleen zin als je geheugen weer volgelopen is, dan zul je zien dat de non-paged pool vol zit.

Oplossing is drivers updaten. Geen idee hoe/wat precies, want ik blijf me verbazen over het feit dat men hier regelmatig tegenaanloopt. Je zou verwachten dat Windows 10 ten eerste geen brakke driver shipped, en ten tweede meteen een update pushed. DIt euvel met die klotekaarten speelt nu al maanden..

Als dat niet werkt kun je proberen om de 'ndu' te service disablen, dat schijnt een workaround te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Thralas schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:41:
Goh, en wat zei ik nu in m'n eerste post.

Die screenshots hebben alleen zin als je geheugen weer volgelopen is, dan zul je zien dat de non-paged pool vol zit.

Oplossing is drivers updaten. Geen idee hoe/wat precies, want ik blijf me verbazen over het feit dat men hier regelmatig tegenaanloopt. Je zou verwachten dat Windows 10 ten eerste geen brakke driver shipped, en ten tweede meteen een update pushed. DIt euvel met die klotekaarten speelt nu al maanden..

Als dat niet werkt kun je proberen om de 'ndu' te service disablen, dat schijnt een workaround te zijn.
Bij mij was de oplossing om de killer drivers de verwijderen. Op het internet zijn er al vele anderen die ook last hebben van een memory leak onder Win 10 met deze netwerkkaart. Ik had de drivers verwijderd, internet werkt gewoon en de memory leak is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Yamotek schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:43:
[...]

Bij mij was de oplossing om de killer drivers de verwijderen. Op het internet zijn er al vele anderen die ook last hebben van een memory leak onder Win 10 met deze netwerkkaart. Ik had de drivers verwijderd, internet werkt gewoon en de memory leak is weg.
Kijk, dat is misschien nog handiger :)

Die stomme chipset wordt verkocht met veel marketingbla over 'zero lag', terwijl het net zo goed gamed als een simpel Realtekchipje.

En in plaats daarvan vreet de driver al je geheugen op. Zero lag, zero memory zul je bedoelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Memtest draait nu, enig idee hoe lang ik deze zal laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:31
Een nacht of zo wordt vaak als redelijk gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:54

br00ky

Moderator Harde Waren
10-12 uur is een mooie richttijd inderdaad. Hoe korter, hoe minder je er aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren ook voor het eerst een RAM probleem bij 1 van mijn Windows 10 pro machines. Ik had meerdere Firefox tabs open en een aantal downloads lopen. En alle 8Gb waren in gebruik. De pc werd vanuit het niets onwerkbaar traag. Alleen een reboot loste het probleem op. Ook ik heb zo'n onboard Killer netwerk.

Bij normaal gebruik heb ik vaak niet meer dan zo'n 11% in gebruik. Ik ga ook eens de Killer features verwijderen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
En het is o-zo-zinloos in dit geval. Men roept maar wat (geheugen vol? misschien is het stuk!) en stuurt TS met een kluitje het riet in. Welkom op Tweakers anno 2015.

Zal hem nog een keer quoten, dan ben ik er klaar mee:
Jan Smit schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:28:
Dat dus. En naast een screenshot van een moment dat er weinig aan de hand is (68%) hebben we niets gezien; terwijl alle (redelijke) vermoedens wijzen naar die Killer NIC.

Dan kun je memtesten tot je een ons weegt, of je vervangt/deinstalleert die driver voor een oplossing die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Oke dan ga ik deze test vanacht laten draaien. Mocht dit 0 errors op leveren dan ga ik proberen om de drivers van mijn killer network kaart te verwijderen.

Rifleshader zou jij misschien kunnen uitleggen waar ik deze drivers kan verwijderen mocht dit nodig zijn?

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik ben door jullie een heel stuk wijzer geworden over dit probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Het is eigenlijk de featureset waarvan er als het goed is een snelkoppeling zit op je bureaublad. In programma's en onderdelen in windows kan je dacht ik gewoon dat programma van killer verwijderen. Anders kan je ook op internet even zoeken, win 10 killer memory en ik denk dat je zeker al snel wat hits te pakken hebt.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1645448

Zelfs hier op tweakers al een ander topic waar ook de Killer drivers naar voren toe komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-08 18:09
Yamotek schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:39:
Het is eigenlijk de featureset waarvan er als het goed is een snelkoppeling zit op je bureaublad. In programma's en onderdelen in windows kan je dacht ik gewoon dat programma van killer verwijderen. Anders kan je ook op internet even zoeken, win 10 killer memory en ik denk dat je zeker al snel wat hits te pakken hebt.

Zelfs hier op tweakers al een ander topic waar ook de Killer drivers naar voren toe komen.
Er is op 3 september een windows 10 driver uitgekomen. Misschien werkt het met deze wel: http://www.killernetworki...wnloads/item/killer-suite

Edit: juist even reddit overzocht: Jup, het memory lek word opgelost met een update van de drivers. Daarmee dat ik waarschijnlijk geen problemen had: ik update wekelijks men drivers.

Als je update zal je wel al je wifi netwerken verwijderen. Dit programmaatje kan een backup maken en restoren: Wifi Backup Manager

[ Voor 19% gewijzigd door gangsta_playa op 06-09-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
gangsta_playa schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:44:
[...]

Er is op 3 september een windows 10 driver uitgekomen. Misschien werkt het met deze wel: http://www.killernetworki...wnloads/item/killer-suite

Edit: juist even reddit overzocht: Jup, het memory lek word opgelost met een update van de drivers. Daarmee dat ik waarschijnlijk geen problemen had: ik update wekelijks men drivers.

Als je update zal je wel al je wifi netwerken verwijderen. Dit programmaatje kan een backup maken en restoren: Wifi Backup Manager
Oh dankjewel! zal er morgen eventjes naar kijken :) en maakt niet uit dat het mijn wifi netwerken verwijdert zit toch op kabel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Yamotek schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:39:

Oke dankjewel! Misschien dat het niet nodig is vanwege de post van gangsta_playa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, is je probleem verholpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim Sannen
Ik heb het probleem sinds dat ik mijn pc opnieuw heb opgestart niet meer gehad. Ik heb nu ook de nieuwe drivers voor killer network geinstalleerd. Wat ik wel opmerk is dat mijn systeem redelijk veel geheugen gebruikt soms zelfs 800mb! Is dit normaal voor windows 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:29

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

800MB is niets.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
Oke dan hoef ik me daarover geen zorgen meer te maken ;)
Pagina: 1