Ok, mijn eerste poging om iets van het modden te snappen, lach me please niet te hard uit

Ik heb zelf een Promise FT66 en is gelimiteerd tot 128GB in window9x.
Mjah.. dat boeit de gemiddelde tweaker eigenlijk niet, wat jij in je systeempje hebt, maar toch is het als geheel in het verhaal wel goed om te vermelden, aangezien je hiermee je inzicht in het nieuws laat zien, en je wat nieuwe informatie aandraagt (dat het tot 128 GB geimiteerd is).
+1 Informatief
Als 128GB per HDD de limit is van window9x, dan zijn ze al aardig in de buurt en een raid configuratie is ook niet meer mogelijk... mits je 100% van ieder HDD wilt gebuiken.
Open deur, dit kan één ieder voor zich zelf beredeneren. 't is bovendien offtopic, netzoals de opmerking hierboven, maar die had wel een informatief randje.
-1 Off-topic
Deze HDD types zijn wellis waar AV bereid, maar als je in MS window9x "geen" RAID configuratie kan op zetten met zulke hoge capaciteit HDD's dan is de lol af. Afspelen is natuurlijk geen probleem, maar voor het editen is het dan niet zo handig, omdat je steeds met hele grote blokken MB's werkt.
Opzich wel informatief, gedeeltelijk open deur, damn, jullie maken het me wel lastig voor de eerste keer

Toch vind ik in dit stukje de informatieve waarde het zwaarst wegen.
+1 Informatief
Ik benadruk de AV toepassing voornamelijk vanwege de capaciteit van deze HDD's. Het IS duidelijk bedoeld voor AV toepassingen.
Hoe krijg je anders je HDD vol ???
Vreselijk off-topic, en totaal niemand boeiend eigenlijk. Je stuurt andere mensen aan om volledig off-topic te gaan, we hebben het namelijk over hdd's, en niet over audio.
-1 Off-topic
Oh ja, er is nog een MP3 ( Zolang MP3 pro nog niet populair is
Goh, meentie werkelijk dat er ook nog mp3's zijn?

Open deur
0 Gemodereerd.
Hmm, dan kom ik dus in totaal uit op een score van 0, met 2 x 2 tags, en dan is 't toch automatisch zo dat hij de tag gemodereerd meekrijgt?
0 Gemodereerd dus, ik moet duidelijk nog leren
Hij staat mij dus twee punten te hoog. Het is misschien onderbewust gebeurd, maar min of meer komt het er op neer dattie wil patsen met z'n eigen systeempje, en daarna de rest wil aanzetten om off-topic te gaan, door over av te beginnen. Mp3 had hier helemaal niet bij gehoeven.
Ok, nederig wacht ik mijn afslachting af