Nou daar gaan we weer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Deze kwam ik tegen op 1 Off-Topic.

Toevalligerwijs liep ik net te denken aan de Modexamens. Dus bij deze

Welke score en waarom (of het een inkoppertje is weet ik niet, 'k dacht "Laten we maar niet zo moeilijk beginnen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaads, zo moeilijk is ie niet.

Ik laat hem open voor de junior-modders.

:)

/me hoopt dattie vandaag niet zo hard hoeft te werken, kan ie weer eens met GoT aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Volgens mij stond hij eerst op +3 Informatief en is hij tegelijkertijd door twee mensen als Off Topic gemod....

* Devster heeft er net 77 modpunten doorheen gejaagd om de modqueue significant in te korten..

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX gaat effe blokken voor dit examen :)
hm stap 1. Eerst de hele draad daar effe lezen, om de reactie goed te kunnen wegen tegen de andere :)
Eventueel andere reactie's modden :)
nu zonder de draad gezien te hebben zeg ik dat die mischien wel naar +2 mag maar hij haalt em zelf naar beneden met z'n laatste alinea.... hm ik laat em denk ik op 1 straks meer :P
edit: hm iemand is me voor geweest :) hij staat nu op +1 informatief

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog een "0 gemodereerd" tegenaan gekwakt! (boom! dat kapt d'r in ;) )

Hij staat nu op "2 informatief". Daar staat 'ie toch wel goed dacht ik.

En wat voor score kun je deze toebedelen? Hij stond toen ik langskwam op 4. Ik heb hem een -1 overgewaardeerd gegeven omdat het volgens mij een 3'tje is... Maar misschien willen jullie hem graag op 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm okay hij's wel interssant maar eerder neig ik naar informatief met die :)
en ik vind +4 wel wat ruim mag wel eentje minder :)

* GiLeX kijkt of die die nog kan bij modden

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 12:30 schreef Mecallie het volgende:
...
En wat voor score kun je deze toebedelen? Hij stond toen ik langskwam op 4. Ik heb hem een -1 overgewaardeerd gegeven omdat het volgens mij een 3'tje is... Maar misschien willen jullie hem graag op 4?
Stond nog steeds op +4. Ik heb hem ook een overgewaardeerdje gegeven. Is wat mij betreft een +2/3 behulpzaam/interessant. Waar ik persoonlijk meer aan 3 dan 2 denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm Kex was net wat sneller :)
maar onze halve punten hebben em naar +3 gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mijn eerste poging om iets van het modden te snappen, lach me please niet te hard uit :)
Ik heb zelf een Promise FT66 en is gelimiteerd tot 128GB in window9x.
Mjah.. dat boeit de gemiddelde tweaker eigenlijk niet, wat jij in je systeempje hebt, maar toch is het als geheel in het verhaal wel goed om te vermelden, aangezien je hiermee je inzicht in het nieuws laat zien, en je wat nieuwe informatie aandraagt (dat het tot 128 GB geimiteerd is).

+1 Informatief
Als 128GB per HDD de limit is van window9x, dan zijn ze al aardig in de buurt en een raid configuratie is ook niet meer mogelijk... mits je 100% van ieder HDD wilt gebuiken.
Open deur, dit kan één ieder voor zich zelf beredeneren. 't is bovendien offtopic, netzoals de opmerking hierboven, maar die had wel een informatief randje.

-1 Off-topic
Deze HDD types zijn wellis waar AV bereid, maar als je in MS window9x "geen" RAID configuratie kan op zetten met zulke hoge capaciteit HDD's dan is de lol af. Afspelen is natuurlijk geen probleem, maar voor het editen is het dan niet zo handig, omdat je steeds met hele grote blokken MB's werkt.
Opzich wel informatief, gedeeltelijk open deur, damn, jullie maken het me wel lastig voor de eerste keer :P Toch vind ik in dit stukje de informatieve waarde het zwaarst wegen.

+1 Informatief
Ik benadruk de AV toepassing voornamelijk vanwege de capaciteit van deze HDD's. Het IS duidelijk bedoeld voor AV toepassingen.
Hoe krijg je anders je HDD vol ???
Vreselijk off-topic, en totaal niemand boeiend eigenlijk. Je stuurt andere mensen aan om volledig off-topic te gaan, we hebben het namelijk over hdd's, en niet over audio.

-1 Off-topic
Oh ja, er is nog een MP3 ( Zolang MP3 pro nog niet populair is
Goh, meentie werkelijk dat er ook nog mp3's zijn? :P Open deur

0 Gemodereerd.

Hmm, dan kom ik dus in totaal uit op een score van 0, met 2 x 2 tags, en dan is 't toch automatisch zo dat hij de tag gemodereerd meekrijgt?

0 Gemodereerd dus, ik moet duidelijk nog leren :P

Hij staat mij dus twee punten te hoog. Het is misschien onderbewust gebeurd, maar min of meer komt het er op neer dattie wil patsen met z'n eigen systeempje, en daarna de rest wil aanzetten om off-topic te gaan, door over av te beginnen. Mp3 had hier helemaal niet bij gehoeven.

Ok, nederig wacht ik mijn afslachting af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik je eerste -1 wel informatief, ik had er namelijk nog niet aan gedacht i.c.m. RAID... (nou denk ik wel vaker ergens niet aan :z)

En ik vind toch eigenlijk dat 'ie wel een punt heeft met die AV. Voor de gewone consument is het toch schier onmogelijk om deze HD op een andere manier vol te krijgen?
Het is dan misschien wel niet direct on-topic, maar het heeft er toch eigenlijk wel mee te maken.

Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal wakker ben, misschien mis ik nog wel iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar door de vraag te stellen wat men er anders op zou moeten gooien geeft hij andere mensen de gelegenheid om een opsomming te maken danwel offtopic te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Hmm, nu weet ik niet of die 128 GB limiet nou voor partities of voor schijven is...
Ik vond 't namelijk op zich wel een interessant punt om in de gaten te houden: schijven worden nu zo groot dat ze een bepaalde limiet naderen (net als indertijd de 2 GB en de 8 GB limiet).
Vond z'n post daarom wel een +2. Maar als het niet klopt wat hij zegt... Sja, dan is de post niet meer veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 13:00 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Maar door de vraag te stellen wat men er anders op zou moeten gooien geeft hij andere mensen de gelegenheid om een opsomming te maken danwel offtopic te gaan :P
Jawel, maar de verstandige mensen op T.net gaan toch nooit off-topic? :+

Dextertje:
Inderdaad, ik weet het ook niet zeker...
Als het niet klopt mag de post wel op 0 naar wij dachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 12:37 schreef gellie het volgende:
hm Kex was net wat sneller :)
maar onze halve punten hebben em naar +3 gezet ;)
Hmm, Kex heeft al eens examen gedaan dus die is toch van deelname uitgesloten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 15:14 schreef TgF het volgende:

[..]

Hmm, Kex heeft al eens examen gedaan dus die is toch van deelname uitgesloten >:)
* KeX heeft ook zonder hier mee te praten het zwaard van * KeX gehanteerd.

[tralalaalala]
Modpuntje leggen, niemand zeggen
[/tralalaalala]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op dinsdag 19 juni 2001 08:17 schreef Jaymz het volgende:
Deze kwam ik tegen op 1 Off-Topic.

Toevalligerwijs liep ik net te denken aan de Modexamens.
Ga je de examinandi in training ook nog uitleggen waarom je deze hier hebt geplaatst? :) Ik zie namelijk wel vaker 'examen'-postjes hier en vraag me af en toe af of ik de post wel begrepen heb zoals de topicstarter had bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:25 schreef dextertje het volgende:

[..]

Ga je de examinandi in training ook nog uitleggen waarom je deze hier hebt geplaatst? :) Ik zie namelijk wel vaker 'examen'-postjes hier en vraag me af en toe af of ik de post wel begrepen heb zoals de topicstarter had bedoeld...
'T zou een verbreding van je eigen inzichten moeten zijn. De bedoeling is niet om inzichten in andermans inzichten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 01:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 16:31 schreef Jaymz het volgende:

[..]

'T zou een verbreding van je eigen inzichten moeten zijn. De bedoeling is niet om inzichten in andermans inzichten te krijgen.
Fout.

Het is wel degelijk een poging om andermans inzichten te begrijpen, en daar eventueel op aan te sturen naar hoe hij het zou moeten zien, (mits dat fatsoenlijk uitgelegd kan worden, en goed beargumenteerd) om een zo consistent mogelijke moderatie te verkrijgen, verdeeld over de Diehard modders.

Het is dus een wisselwerking naar beide partijen, diegene die het examen start en daar een bepaald denkbeeld bij heeft (van het eindresultaat, oftewel hoe hij naar zijn idee gemod zou moeten worden) en diegene die het examen doen, om te kijken hoe die erover denken.

Wisselwerking/communicatie/denkbeelden uitwisseling dus !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Ik ben het in deze geheel met GaMeOvEr eens. :) Het inzicht in andermans motivaties kan heel goed verbredend werken voor je eigen inzicht.
Daarom worden op school in het examenjaar ook vaak oude examens gedaan en besproken, als het goed is. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 16:43 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Fout.

Het is wel degelijk een poging om andermans inzichten te begrijpen, en daar eventueel op aan te sturen naar hoe hij het zou moeten zien, (mits dat fatsoenlijk uitgelegd kan worden, en goed beargumenteerd) om een zo consistent mogelijke moderatie te verkrijgen, verdeeld over de Diehard modders.

Het is dus een wisselwerking naar beide partijen, diegene die het examen start en daar een bepaald denkbeeld bij heeft (van het eindresultaat, oftewel hoe hij naar zijn idee gemod zou moeten worden) en diegene die het examen doen, om te kijken hoe die erover denken.

Wisselwerking/communicatie/denkbeelden uitwisseling dus !
Gedeeltelijk fout, als het examen bestaat uit open vragen, dan moet je enigzins je kunnen verplaatsen in de denkwereld van degene die het examen gemaakt heeft.

Bij open vragen is er een minder strakke grens tussen goed en fout, de antwoorden staan open voor discussie.

Wanneer het examen zodanig is opgesteld dat er maar één goed antwoord is (of desnoods meerdere), dan hoeft de beoordelaar alleen maar zijn chechlist te volgen, staat bij de vraag niet het antwoord wat op zijn blaadje staat, dan is het antwoord fout.

Om definitief uitsluitsel te kunnen bieden, dan dient er bepaald te worden wat de bedoeling van dit examen is geweest.

(ja, en GaMeOvEr maar denken dattie met zulke mooie woorden wegkwam :) )

Jaymz moet gewoon zeggen:

over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd...

(dan was ie er helemaal vanaf geweest)

Dexter:
Daarom worden op school in het examenjaar ook vaak oude examens gedaan en besproken, als het goed is.
Inderdaad, oude examens wel, in dit geval was het een nieuw examen, dus wordt de uitslag pas over een jaar besproken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 16:55 dacht TgF mij in een hoekje te lullen:

(ja, en GaMeOvEr maar denken dattie met zulke mooie woorden wegkwam :) )

Jaymz moet gewoon zeggen:

over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd...

(dan was ie er helemaal vanaf geweest)
Maar het staat niet vast. De Examens zijn tot nu toe heel vaak zaken geweest die een bepaalde twijfelachtige vaste moderatie hadden kunnen krijgen, maar heel vaak was het zo dat je er meerdere interpretaties aan kunt geven.

En dan was/is het juist fantastisch om te zien hoe mensen beargumenteren wat naar hun inzicht de juiste moderatie was/is. Wat de ene inzichtvol vind, vind de ander een troll.

Ik denk dat een examen wat van te voren al is bepaald op een bepaalde moderatie, die onweerlegbaar is, geen goed examen is.

Het zijn juist de "moderatie niet makkelijk te bepalen" postings die een examen worden.

Dus wisselwerking. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Mijn idee achter dit topic.

Ik kwam de reactie tegen, en was eigenlijk gewoon benieuwd naar de "denkwijze" van anderen. Mede omdat ik de score "1 Offtopic" een beetje raar vond.

Elk antwoord in de range 1-3 had ik wel oke gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:01 gaf GaMeOvEr een slinger aan een totaal ander dilemma:

[..]

Maar het staat niet vast. De Examens zijn tot nu toe heel vaak zaken geweest die een bepaalde twijfelachtige vaste moderatie hadden kunnen krijgen, maar heel vaak was het zo dat je er meerdere interpretaties aan kunt geven.

En dan was het juist fantastisch om te zien hoe mensen beargumenteren wat naar hun inzicht de juiste moderatie was. Wat de ene inzichtvol vind, vond de ander een troll.

Ik denk dat een examen wat van te voren als is bepaald op een bepaalde moderatie, die onweerlegbaar is, geen goede examen is.

Het zijn juist de "moderatie niet makkelijk te bepalen" postings die een examen worden.

Dus wisselwerking. :)
Edoch, nergens blijkt dat Jaymz min of meer het waarom van de examenvraag dient te verantwoorden aan de examen commissie en daar vroeg Dextertje om:
Ik zie namelijk wel vaker 'examen'-postjes hier en vraag me af en toe af of ik de post wel begrepen heb zoals de topicstarter had bedoeld...
Waarin ik je wel gelijk kan geven is het nut van de discussies aangaande de door jou aangehaalde twijfelachtige moderaties, daar gaat een lerend effect van uit.

In dat geval is er inderdaad sprake van een wisselwerking, maar dat is niet de issue.

/me weet wel wat ie met een hete aardappel moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:07 haalde Jaymz het vuur uit de discussie tussen TgF en GaMeOvEr:
Mijn idee achter dit topic.

Ik kwam de reactie tegen, en was eigenlijk gewoon benieuwd naar de "denkwijze" van anderen. Mede omdat ik de score "1 Offtopic" een beetje raar vond.

Elk antwoord in de range 1-3 had ik wel oke gevonden.
Whééééééééé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nu zegt * GaMeOvEr niets meer, omdattie toch wel gelijk heeft.

Nééhnééh néhnéh Nééééh !

(denk hier een icoontje die een lange neus maakt en zijn tong uitsteekt... :P )

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:10 liet GaMeOvEr zijn arrogantie iets doorschemeren met:
Nu zegt * GaMeOvEr niets meer, omdattie toch wel gelijk heeft.

Neenee nene Neeee !

(denk hier een icoontje die een lange neus maakt en zijn tong uitsteekt... :P )
Tja, daar zul wel wel HGM voor zijn dan?

/me mist een icoon met een middelvinger

;)

edit:

:finger:

Hmm, oh nee, dat was op een ander forum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ja, sensatie ! ! ! ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:13 schreef Jaymz het volgende:
Ja, sensatie ! ! ! ! ! !
Ik ben even kloeless, om maar in die termen te blijven.

(anders gezegd: ik ben je ff kwijt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Jerry ! Jerry ! Jerry !

<marquee> <font color=red>*Smijt een stoel naar TgF zijn niet begrijpende kop*</font> </marquee>

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:17 schreef GaMeOvEr het volgende:
Jerry ! Jerry ! Jerry !

<marquee> <font color=red>*Smijt een stoel naar TgF zijn niet begrijpende kop*</font> </marquee>
Kwestie van tijdig bukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Eeej, voorzichtig met die stoelen! Zometeen vliegen ze de huiskamer uit en gaan de buren klagen. ;)
Op dinsdag 19 juni 2001 16:55 schreef TgF het volgende:
Inderdaad, oude examens wel, in dit geval was het een nieuw examen, dus wordt de uitslag pas over een jaar besproken. :P
Heheh, sja, voor mij had 't ook niet per se vandaag gemoeten, hoor. Maar ik dacht meestal dat mensen hier 'examen'posts plaatsten onder het mom van: "Kijk uit voor dat addertje".
En dan wil ik graag weten of ik wel een adder zag of dat het een tuinslang was. Dat maakt mij scherper in toekomstige adderjachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Jerry ! Jerry ! Jerry !

<marquee>* KeX een stoel naar TgF zijn niet begrijpende kop*</marquee>
Hé!! Pas je op!! Kheb verdorie net geschilderd.

Uhm :o . Keej kgeef toe twas niet echt een geheel vrijwillige verfoverdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oh nee, ze hebben allebei HTML-rechten... |:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 17:27 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Oh nee, ze hebben allebei HTML-rechten... |:(
Nee dat niet, dat heet een ontdekt Bugje volgens mij. :+

edit:
hmm tis inderdaad nog vreemder aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
<marquee> <font color=red>*ontdekt bugje?*</font> </marquee>
Volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

bugje dan kan ik het ook :?

<marquee> <font color=red>*ik doe ook een poging*</font> </marquee>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mijn marquee doet het niet... :'(

Vaag... Ik zal wel weer te weinig <font type=courier> <font size= 3>HTML</font> kunnen om dat werkend te krijgen...

;)

Zover ik weet hebben alleen crew-members HTML, maar de quote die TGF van mij doet gaat wel goed... Hmz. vaag.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:30 schreef Thor-korenwolf het volgende:

Volgens mij niet...
Volgens mj heeft Kex de pot toververf over TMF heen gemorst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

nouja maakt ook niet uit :)
het modden is waar het hier om gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Jerry ! Jerry ! Jerry !

Misschien dat alleen een exacte quote werkt... Dat zou best goed zijn van Topix! :)
Nee, dus, echt vaag! Dan hebben /me en * KeX dus ook HTML-rechten... Probeer eens wat, heren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Jerry ! Jerry ! Jerry !

<marquee> <font color=red>*Smijt een stoel naar het behang*</font> </marquee>
Ikke ook proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
Mijn marquee doet het niet... :'(

Vaag... Ik zal wel weer te weinig <font type=courier> <font size= 3>HTML</font> kunnen om dat werkend te krijgen...

;)

Zover ik weet hebben alleen crew-members HTML, maar de quote die TGF van mij doet gaat wel goed... Hmz. vaag.
Als je binnen 5 minuten een bericht edit, komt er geen [dit bericht ....]
Hetzelfde geld voor andermans berichten die je wijzigt (ook al verander je deze niet)

[Wat was de code voor dat (schijn)heilig boontje ook alweer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 17:30 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Volgens mij niet...
Ook niet als je rechtstreeks quote.

De grap was dat ik om het rode te behouden dit:
Jerry ! Jerry ! Jerry !

veranderd had in:
Jerry ! Jerry ! Jerry !

* KeX een stoel naar TgF zijn niet begrijpende kop*
En vervolgens stond er alsnog een marquee, vandaar dat ik dacht aan een bugje. :?

edit:
En nou doet hij weer nix :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Jerry ! Jerry ! Jerry !

* dextertje een stoel naar TgF zijn niet begrijpende kop*
boehoe, 't mislukte.. :(
Vaaag... :?

Heheh, * dextertje heeft het eindelijk door... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Het so-called bugje heet in dit geval

<marquee> * Jaymz </marquee>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Hetzelfde geld voor andermans berichten die je wijzigt...
Dat dacht ik eerst ook, maar als een modje het bericht van iemand anders wijzigt, vind ik eigenlijk dat dat erbij moet staan...

Ten eerste omdat dat wel zo fatsoenlijk is, en ten tweede omdat /me niet graag voor de gek gehouden wil worden door * korenwolf boontjes... |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 17:35 schreef Jaymz het volgende:
/me
* KeX voelt zich bij de MoDneus genomen door /joe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op dinsdag 19 juni 2001 17:34 schreef Jaymz het volgende:
[Wat was de code voor dat (schijn)heilig boontje ook alweer]
O-)
O - )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Jaymz is dus :

|:( O-)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
<marquee> * Cookie kent nog maar weinig van html, maar wil zich er toch wel eens in gaan verdiepen :), hmmm smileys werken niet, hoe doe je dat? </marquee>

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 18:07 schreef testcase het volgende:
<marquee> * Jaymz heeft de marquee al door :P </marquee>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 18:07 schreef testcase het volgende:
* korenwolf kent nog maar weinig van html, maar wil zich er toch wel eens in gaan verdiepen :), hmmm smileys werken niet, hoe doe je dat?

http://html.op-het.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
<marquee>* Cookie :P</marquee>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 18:47 schreef testcase het volgende:
<marquee>* Jaymz :P</marquee>
Ik wist niet dat T.net crewleden op het forum ook HTML rechten hadden. Da's dan nieuw voor mij (of krijg je stiekum hulp :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Nee hoor, geen stiekumme hulp ;) , is gewoon enabled kennelijk. Wel grappig, hoewel ik het nauwelijks gebruik (komt ook door gebrek aan ervaring/kennis inzake html). Ik kan met de standaardmogelijkheden meestal ook aardig uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

hehe, heb je HTML al voorrecht, dan werkt 't niet :)

www.echoecho.com zit iig vol met tips en hints.

* Delerium denkt dat Testcase dan straks complete HTML shows bakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX houd het voorlopig wel bij de toegestane tags voor "gewone" users :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ziet helemaal geen HTML meuk, zou Opera dat voor hem filteren?

Ik zal eens kijken wat IE met deze draad doet, ik was mij er in ieder geval niet van bewust dat ik kon HTML'en hier (dat was imo voorbehouden aan de heppie-fjoew).

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, Opera laat bij mij de HTML fun niet zien, dus als ik al kan HTML'en dan moet ik dat binnen een IE sessie doen en niet met Opera (vage browser dus).

Kzal eens kijken of ik de menschen hier kan verwennen met wat HTML crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 18:07 gebruikte TgF een tekst van testcase:
<marquee> /me kan alleen maar met een quote HTML'en... </marquee>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 20 juni 2001 15:24 dacht TgF dattie aan de html was:
Nee hoor, ze proberen je te dollen ;)

Toen ik net op de index ban TMF was stonden er 60 reacties en nu opeens 59+mezelf is 60. Loopt /me in een recordtempo te trashen ofzo? ;)

[denk de html er maar bij modus]
<marquee><h2> Kon je dat lezen /me ? ;) </h2></marquee>
[/denk de html er maar bij modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 15:25 trok Jaymz een lange neus:
<marquee> Jaymz niet </marquee>
Tja, op de één of andere wijze ging HTML quoten van gisteren wel goed en nu niet meer...

Tja, zal ik moeten wachten tot ik crew-member ben geworden >:)

BTW doet Opera ook vaag als het gaat om emoticons.

Anywayz, dat wou ik maar ff kwijt :)

/me was pas laat aan het GoT'en vanwege een Windows XP test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

TgF monoloogje ;)
praat je vaker in jezelf :?
wel geinig :)
* GiLeX doet dat alleen tijdens de slaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 15:30 vroeg KexDaFlex het volgende:

[..]

Nee hoor, ze proberen je te dollen ;)

Toen ik net op de index ban TMF was stonden er 60 reacties en nu opeens 59+mezelf is 60. Loopt /me in een recordtempo te trashen ofzo? ;)

[denk de html er maar bij modus]
<marquee><h2> Kon je dat lezen /me ? ;) </h2></marquee>
[/denk de html er maar bij modus]
ja :)

Volgens mij is Topix een beetje brak, gisteren thuis waren het meer pagina's dan toen ik weg ging ??? Voorgaande reactie mocht ik niet posten (was een quote op Sjeems) omdat ik geen geldig topic nummer had opgegeven.

Stelletje fukkers dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 15:31 schreef gellie het volgende:
TgF monoloogje ;)
praat je vaker in jezelf :?
wel geinig :)
/me doet dat alleen tijdens de slaap :P

Bij mij zegt mono altijd de waarheid...

En ja, van veel TMF'en wordt je nogal snel schizo, ga je tegen jezelf praten enzo...

Wat?

Ik zei niks!

Wie praat er dan?

zou TgF het doorhebben?

/me moet weer aan de koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
<marquee>Dit moet ge marqueed zijn</marquee>

Marquee wil niet (of ik kan niet typen), hij parsed hem wel, maar doet er niets mee.

<font size=20>Hallo</font>
Terwijl [font size=20] het wel doet :?

Ik heb m'n eigen reactie getrashed, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX twijfelt ook wel es

en ik ook aan hem >:)

edit: gestruikelt over de tags :P
twee keer zelfs, ga echt twijfelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 15:37 schreef gellie het volgende:
* Jaymz twijfelt ook wel es

[/sub]en ik ook aan hem[/me] >:)
{sub} \me zegt blaat{/sub} werkt beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Lama is al <font size=20> J </font>

ben wederom benieuwd of deze ook werkt :?

Nope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 15:39 schreef Jaymz het volgende:

[..]

{sub} \me zegt blaat{/sub} werkt beter ;)
Ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat dit weer eens he-le-maal nergens naar toe gaat (het kwam ook al nergens vandaan, dus dat scheelt dan wel).

laat maar, schrap deze opmerking

Ver-her-edit:

Tja, mijn schrap opmaak doet het ook niet, terwijl andere (niet crewleden) het wel lukt, da's dus weer puzzelen geblazen...

Ver-her-ver-her-edit:

En nu dan?

Tja, logisch dat je moet gebruiken (standaard HTML --> <DEL> </DEL>) hoe kom je der op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Het zal wel een topix dugje bugje zijn :P

Ik kan er soms niks uit wijs worden de ene doet het met <> en de andere weer met [] :?
en in de faq de GoT FAQ staan er een paar helemaal niet die wel werken >:)
Kortom door sluizen naar Lieve Adjes :?

Pagina: 1