Ben op zoek naar een samen te stellen PC voor foto- en videobewerking voor max. 1000 euro (incl. assemblage, excl. besturingssysteem, beeldscherm en toetsenbord).
Veel best buy guides zijn gericht op gaming, maar dat is aan mij niet besteed. De enkele werkstation schiet naar 1700 euro of meer.
Draai Corel SuiteX7, Pinnacle Studio 18 en mogelijkerwijs later Photoshop producten.
Overweeg een nieuwe monitor van 27 inch (2560*1440).
Liefst een PC die 'future proof' is. DDR4, HDMI 2.0, USB 3.1 verstandig om te hebben? Wachten op generatie 6 Intel processoren of is 4 of 5 ok?
Alvast bedankt.
Veel best buy guides zijn gericht op gaming, maar dat is aan mij niet besteed. De enkele werkstation schiet naar 1700 euro of meer.
Draai Corel SuiteX7, Pinnacle Studio 18 en mogelijkerwijs later Photoshop producten.
Overweeg een nieuwe monitor van 27 inch (2560*1440).
Liefst een PC die 'future proof' is. DDR4, HDMI 2.0, USB 3.1 verstandig om te hebben? Wachten op generatie 6 Intel processoren of is 4 of 5 ok?
Alvast bedankt.
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.