[Pricewatch] Filteren op pointing stick

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Een pointing stick / trackpoint heeft een relatief kleine groep 'fans' die dit echt als onmisbaar beschouwen.

Ik snap niet helemaal waarom het niet veel populairder is. Bij het gebruik van de pointing stick kunnen je vingers immers in de type-positie blijven wat tijd bespaart, en minder grote bewegingen met je pols en arm zijn egronomisch prettiger. De muisknop zit meestal onder de spatiebalk dus het is ook makkelijker om te selecteren en drag/droppen. Het is makkelijker om (blind) te 'muizen' in de trein of auto. Het idee is al in 1984 bij PARC bedacht om productiviteit te verhogen.

Anyway, er zijn zoveel laptops dat het moeilijk is te zoeken wanneer een pointing stick voor jou een vereiste is. Ik zou graag een filter willen zien die alleen laptops met een pointing stick (pointstick/trackpoint/quickpoint/trackstick/finetrack) laat zien. Op dit moment wordt er bij veel laptops die er over beschikken niet eens aangegeven dat ze er over beschikken.

[ Voor 6% gewijzigd door Sando op 04-09-2015 15:21 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit is puur een product-eigenschap, die kunnen de beheerders van de Pricewatch zelf toevoegen. Ik verplaats je verzoek daarom even van Mooie Features naar Pricewatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:29

Mooijekind

Manager Product Content
We hebben deze optie (Met TrackPoint) toegevoegd bij het filter 'Laptop extra's ' en als deze spec wordt meegeleverd vanuit onze content-leverancier dan staat de informatie er meteen bij.
Echter omdat we deze nieuw hebben aangemaakt staat dit nu dus nog bijna nergens ingevuld.
We proberen dit zelf actief te gaan vullen de komende weken maar voel je vrij om zelf ook aan de slag te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Super! *O*

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Bij mijn quest een aantal toe te voegen zie ik dat er veel Dell Latitude en Dell Lattitude's zijn. Volgens mij is die tweede spelling incorrect.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:29

Mooijekind

Manager Product Content
Ah ja, dat is natuurlijk een foutje. Ik ga het aanpassen
Pagina: 1